• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Nu stiu cat de fiabile erau modelele Simca, dar au facut si masini frumoase, cum ar fi Simca Oceane, din anii '50. Modelul era apreciat si pentru parbrizul sau panoramic, o provocare pentru vremea respectiva...
    Dacia ar putea avea un rival francez: PSA pregăteşte renaşterea mărcii Simca
  • Cred ca viitorul inseamna motoare cu cilindree mica, consum redus de combustibil si emisii scazute. Plus aparitia a cat mai multor sisteme hibride si electrice, din ce in ce mai performante. Bravo Fiat, pentru TwinAir !
    Propulsorul TwinAir a primit premiul "Paul Pietsch"
  • Nu mai este indraznet ca modelul anterior, dar exprima o anumita maturitate. Am vazut noul C4 cu ocazia lansarii nationale, cand ma deplasam pe Valea Prahovei. Trei masini de test rulau pe sensul opus si primul gand a fost acela ca au ales un design ceva mai retinut pentru noul model. In ceea ce priveste interiorul, pozele par sa arate o evolutie fata de predecesor. Ramane de vazut daca examenul de maturitate va realiza cifrele de vanzari asteptate de oficialii marcii.
    Inspector Gadget
  • Micul Cygnet, spun cei de la Aston Martin, este o masina cu emisii reduse, o citadina adevarata. Se adreseaza celor care isi permit, asta este clar... pretul este pentru o anumita categorie, respectiv un procent redus din populatie. Cred ca interiorul este realizat in stil exclusivist, dar modelul a fost criticat ca ''pateaza'' nobletea marcii, in sensul ca este o masina care se departeaza de traditie. Parerea mea este ca in vest lucrurile stau altfel in privinta modului de a epata. La ei, cei care dispun de multi bani, au ceva mai mult echilibru decat bogatii estului. Probabil cauta sa nu exagereze, adica sa cumpere neaparat un Cygnet, numai ca sa arate inca o data ca isi permit. Pentru ca la ei, atunci cand au deja un Aston Martin, ar fi priviti stramb daca ar cauta sa iasa in fata si cu un Cygnet. Ei cauta sa tina la traditie si la ceea ce este veritabil, adica un model cu genele marcii, nu doar cu un interior de lux. Asta inseamna exclusivism si tinuta in vest. Epatarea la ei tine in mare masura si de gradul de civilizatie.
    FRANŢA: Aston Martin Cygnet costă 38.000 de euro
  • Chiar daca este pentru moment un concept, cred ca arata ciudat si este mai curand o versiune incalcita a limbajului de design Fluidic Sculpture. Un model parca gata deformat... Parerea mea este ca s-au complicat, arata ca o imagine distorsionata pe calculator sau vazuta prin apa.
    Hyundai a prezentat la Detroit conceptul Curb, viitorul rival al lui Nissan Juke
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău