BMW face ce trebuie. Lasa piata sa aleaga. Dar cred ca-s printre singurii producatori care-si permit financiar sa dezvolte practic 2 platforme pentru un singur model pentru ca inafara de caroserie si interior, mai nimic nu este la fel intre cele 2 motorizari.
@electrik
Problema nu e ca nu te poti descurca ci ca e foarte ineficienta. Am mers cativa km ca pasager cu EX30 si proprietarul zicea ca in nici o situatie nu se apropie de consumul oficial. Si per total zicea ca nu e o masina demna de marca Volvo cu materiale slabe si ergonomie si mai slaba.
Asa am ajuns "sa caut" EX30-ul la consum.
Daca luam in calcul consumul raportat de utilizatori de 22%, EX30 cu bateria de 69 KWh poate face cam 300 km cu un plin. Varianta asta inaltata poate ca nici 300km nu face.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/2155-EX30.html?fueltype=5&powerunit=2
Cred ca inainte de a lansa noi modele, Volvo ar trebui sa-si revizuiasca serios platforma si tehnologiile folosite la electrice. Consuma ca la balamuc.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/0-All_models.html?fueltype=5&powerunit=2
EX30, o masina cat un Ford Puma, consuma mai mult decat un Model S lansat acum 10 ani.
Tanti Ursula dupa ce termina de pregatit amenzile in alb pentru depasirea de emisii, sa faca bine sa controleze si la raionu electric ca e cam jale.
https://piataauto.md/Stiri/2025/01/Germanii-ADAC-au-masurat-autonomia-a-25-modele-electrice-intr-o-combinatie-de-autostrazi-si-temperaturi-iarna-rezultatele-sunt-dezamagitoare/
E bine cu electricele dar daca le zcoti din curte pe vreme rece pe autostrada le-ai terminat. Tesla M3 declara 12.5 si in test consuma 21. Si nu e ca si cum toti s-ar ascunde dupa stelute: Nio ET5 declara 20.7 si consuma 22.7.
Ultimele comentarii
1144 in total