• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1369 in total
  • Nu stiu exact cand am "aparut pe site" dar nu cred ca gresesc cu mult daca zic 2007. Am avut vreo 10 ani cont inainte sa "apar" cu cel actual dar l-am pierdut odata cu contul de yahu. Cat despre ce critici, intr-adevar sunt critic cu foarte multe directii in care merge industria auto care pare intr-o frenezie de a deveni industrie de tehnologie cu zeci si sute de miliarde bagate in dezvoltari pe care nimeni nu le-a cerut si nimeni nu moare de lipsa lor. Apoi se mira cum a ajuns Dacia la 3-4-5% cota de piata in Wuropa cu 2 modele si derivarile lor. Actualul R4 arata superb, la fel ca R5, dar e o masian de dimensiunea unui Captur de aproape 30k cu o baterie de 40kwh. La un consum optimis de 13% inseamna 300 km autonomie. La un consum mai realist de 15% inseamna ~250km si, ca sa nu risti, o incarci dupa cel mult 200km si atunci pana la 90% ca sa pastrezi bateria in stare de incarcare mai sanatoasa. Deci ce e de laudat in anul 2025 la o masina de 30k cu care faci 200km intre incarcari inafara de faptul ca arata foarte bine? Sigur, poti s-o impachetezi cum vrei, ca e in functie de buzunar, ca ai o alta viziune, alte asteptari, use-case-uri diferite dar elefantul din incapere e faptul ca e o masina si trebuie sa se comporte ca o masina si cu o baterie de 40kwh e doar o masina electrica chic de anul 2016. Nu mai zic ca in 2016 GM avea Bolt cu baterie de 60kwh care a urcat la 66kwh la facelift. In 2025 chiar si Tesla M3 SR are baterie de 57. Cat despre "agresivitatea, mitocania, batjocura" nu ma caracterizeaza. Folosesc din plin ironia cand am energia necesara. Si cunosc foarte bine circul de azi si de ieri. Pare la fel, doar circarii au alte conturi. La buna revenire!
    Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
  • @16:56 Iti spun in privat dupa ce-ti faci cont ;)
    Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
  • Am 3. Adica 4 da aia nu se pune ca nu merge. Una economica de naveta si frecat prin oras, una de vacanta si una de distractie/placere. Ce anume te intereseaza?
    Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
  • Un Captur electric foarte scump si cu baterie rusinoasa. Se va vinde bine o perioada pentru cum arata.
    Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
  • Volvo o sa-si cheme in curand inapoi si fostele motorizari. Nu spui care ca-mi sare-n cap "societatea civila" de pe aici.
    Volvo își cheamă înapoi fostul său CEO la conducere. Hakan Samuelsson îl înlocuiește pe Jim Rowan
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău