• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5265 in total
  • Nu știu cum unii mai pot respira de atâta ipocrizie, DS nu se vinde ca nu are sigla potrivită, dar măscăriciul n-a avut în viața lui DS .
    Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
  • Nu este accentuare, este vrăjeală pentru fraierii de noi, de fapt toți fac bani cu electricele și cererea este garantată pentru următorii mulți ani . De abia aștept noua era Jaguar, mijlocul lui 2026 este după colț, lista pre comenzilor este deja lungă.
    Lotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electrică
  • Acest EV nu este altceva decât un Peugeot 408 cu alt exterior/interior, DS a vândut în octombrie în Europa 2900 mașini, pe anul acesta nu va depăși 35.000 bucăți, în SUA câteva mii, acest brand nu are niciun sens, nu autonomia sau modelele electrice sunt soluția problemei, problema este identitatea acestei mărci, poate veni și cu 1000 km autonomie.
    Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
  • Sa macani fără cifre este ușor, așadar Hyundai și Kia au vândut în primele 9 luni la nivel global aproximativ 92.000 de electrice, ținta pe 2024 este de 120.000 unități, pe care foarte probabil o vor atinge, sau chiar depăși, ai idee câte mașini vinde acest grup într-un an, în total ? În 2023 a vândut vreo 7.3 milioane, sa presupunem ca va vinde la fel în 2024, plus minus câteva zeci de mii, calculează tu câte procente reprezintă 120.000 EV, chiar și 300.000 de electrice dacă socotești pentru anul viitor, va însemna sub 5%, deci " de ce doar electric " este în capul tău prăjit. Ca sa nu mă înnebunești cu " electrificate ", Hyundai-Kia a vândut în 2023 aproximativ 800.000 hibride, anul ăsta sa punem un milion ( rotunjire generoasă), hibrid de orice fel +EV va însemna maxim 20% din total, asta înseamnă la tine doar electric, acum ia și caută o lună, o țărisoara, 2 săptămâni într-o regiune în care vânzările EV de la Hyundai au crescut cu 179%, bagă multe linkuri .
    Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
  • Asta spuneam, link-urile cu Bmw " e veața ta ", toți lansează electrice, nu toți vând suficient, prostia este ca toți s-au îmbulzit cu electrice crezând ca nu vor face față cererii . Ford a omorât Fiesta, urmează Focus, a lansat " noul " Capri la prețuri aberante, nici Explorer nu este departe, aceste decizii au fost luate de oameni care au știut ce fac, atunci sunt pe drumul cel bun. Link cu Lotus care renunță la 100% electric, nu ai ? Titluri pentru cocalari, dar când sunt titluri ca o electrică a crescut cu 11% din aproape nimic, pentru cine sunt aceste titluri ? Pentru electrocutatii ca tine .
    Ford va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electrice
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău