• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1727 in total
  • @someone, da, este singurul lucru care are sens. Dar chiar si asa, va fi o misiune foarte grea. Inlocuirea motorului fenomenal cu unul electric de talia celor de la Rimac, e perfecta. Pe urma au scapat de transmisia mecanica. Ceea ce iarasi e excelent. Dar restul masinii, suspensiile, electronica, informatica, sasiul, materiale, finisaje, clasa ... astea toate necesita ani de experienta si rafinament, iar Rimac mi se pare foarte tineri pentru asa ceva. Si nu doar tineri. Iti trebuie un anumit nivel de cultura sa scoti ceva de calibrul asta. Nu iei o toiota, plesnesti niste piele pe unde iti pica ochii si gata, esti lux. In fine, le doresc bafta, mai ales ca sunt vecini cu noi de Balcon. Sper ca influenta germana de pe coasta de vest a foste Yugoslavii sa se resimta, nu doar la nivel tehnologic.
    Porsche investește 70 de milioane de euro în Rimac: nemții dețin acum 24% din acțiuni
  • Pai si daca l-ar da gratis, are Rimac putere financiara sa dezvolte o masina de talia Bugatti? Cati bani a bagat VW in Bugatii, cati ani au produs pe pierdere, asta nu se intreaba nimeni? Ce sa faca Rimac cu Bugatti? Cred ca mie imi scapa ceva aici. Iar faptul ca Porsche investeste in tehnologie electrica nu mai are rost sa-l comentam.
    Porsche investește 70 de milioane de euro în Rimac: nemții dețin acum 24% din acțiuni
  • @eu: https://ro.wikipedia.org/wiki/Afinitate Faptul ca Mercedes ia motoare de la Renault nu pune cele doua firme pe picior de egalitate. Cel mai probabil Mercedes a vrut sa taie din costurile de dezvoltare, pentru a se concentra pe masinile electrice. In al doilea rand, ma lasa absolut rece daca iau motoare de la francezi. In opinia mea, francezii au tone de experienta in motoare mici si sunt absolut sigur ca Mercedes nu s-ar fi incurcat cu niste looseri sa-si puna o componenenta atat de importanta pe masinile de clasa mica. Fiecare firma din lumea asta e buna la ceva si mai putin buna la altele. Important este ca ambele parti sa fie multumite cu targul facut. Si da, ai dreptate, aici la mine Renault exista doar pe internet. Cu o prezenta foarte timida prin anii 90, in rest cred ca 9 din 10 n-au auzit vreodata de firma asta. Doar emigrantii sa-si mai aduca aminte de ea. Mercedes vine cu motoare facute exclusiv de ei. Minim 4 cilindrii, si nu mai mici de 2.0L, ca entry level. Culmea e ca afinata n-am mai baut de cand eram in Romania. E una din putinele bauturi alcoolice pe care o gust cu placere. Pentru ca e dulce. Restul ma intereseaza cum ma intereseaza de motoarele Renault puse pe Mercedes. Iar afinata, sau cafea as bea cu oricine de pe AM, no hard feelings :) Bine, la @mascarescu m-as gandi de 2 ori.
    Șeful Stellantis: “Vrem versiuni electrice sau hibride pentru toate modelele din Europa până în 2025”
  • Astazi fiind vineri, cu creierul obosit de peste saptamana, cred ca @eu si-a turnat afinata in loc de cafeaua de dimineata. De unde si postarea plina de cuget. Sa speram ca dupa inca un aperitiv cu afinata si un pranz sanatos va dormi bine si isi va reveni in simtiri. Speranta moare ultima. Aferim! Adica am vrut sa zic Afin!
    Șeful Stellantis: “Vrem versiuni electrice sau hibride pentru toate modelele din Europa până în 2025”
  • Neveste-mii ii place foarte mult Range Rover. Evoque si mai e un model tot asa mic si mai nou. Nu-s familiar cu linia lor de modele. Oricum, desi estetic recunosc ca sunt reusite, sunt doua lucruri critice care m-au determinat sa nu-mi pierd vremea cautand masini de la ei. Interiorul extrem de nepotrivit pentru mine si fiabilitatea ireal de proasta. Doar la gandul ca as avea asa ceva in fata casei, pe banii mei, imi face pielea gainii. Pacat. Si te lasa cu atat mai perplex cu cat, de fapt englezii sunt o forta in Formula 1 si in motorsport in general. Nu pot sa inteleg cum un popor atat de pragmatic si cu inclinatii evidente spre tehnica si matematica a ramas cu industria auto praf si pulbere, intrata pe mana tuturor. De la greii industriei germane, pana la pisatul boului din asia cu traditie zero in automobilism. Sic transit gloria mundi.
    Șeful Jaguar Land Rover: “Pierdem anual vânzări de 100.000 de mașini din cauza calității percepute”
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău