• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1785 in total
  • Nu zic eu, zic astia :) https://www.topgear.com/car-news/first-look/behold-new-mercedes-maybach-s-class Gandeste-te ca sunt 18.000 pe plan global, in 5 ani. Nu e chiar imposibil. Numai la mine in sat si in satele din imprejurimi dealerii au cel putin un Maybach. Ce nu mi s-a postat prima data era ca trebuie vazut cum va fi primit design-ul actual. Dar la cum merg lucrurile, nu cred c-o sa fie prea mare diferenta. Prima generatie de Maybach era pe o platforma veche de S Class. Acuma totul e nou si varf de lance. Are lucruri pe care S Class-ul (si nici RR & Bentley) nu le are.
    Daimler vrea să dubleze vânzările Maybach: 12.000 de unități comercializate anul trecut
  • Io nu mai postez de pe telefon ca imi trunchiaza mesajele. :(:(:(
    Daimler vrea să dubleze vânzările Maybach: 12.000 de unități comercializate anul trecut
  • De la lansarea clasei Maybach in 2015, sub sigla Mercedes, au vandut 60 000 de bucati. Lunar doar in china vand 700. Cand citesc pe-aici comentariile ai zice ca-i asteapta falimentul
    Daimler vrea să dubleze vânzările Maybach: 12.000 de unități comercializate anul trecut
  • Din pacate, combinatia de culori n-a fost cea mai fericita pentru pozele de prezentare de la articolul asta. Daca aveti rabdare, va propun: https://www.youtube.com/watch?v=02NsahJ5MD4 Sincer, sa fiu proprietarul unei astfel de masini, ar fi fabulos. Gura lumii ar fi ultimul lucru de care mi-ar mai pasa odata ce as fi in interior, pe locul din spate. Cum spuneam ieri, design-ul va fi controversat. Dar masina, ca si tehnologie si realizare este la ani lumina fata de ce pot intelege majoritatea dintre noi la momentul de fata. Si asta e inca un element care o face atat de speciala. Eu unul as fi extrem de incantat sa am asa ceva. Cand te-ai dat jos din ea in fata unei cladiri de birouri, unui minister, sau ... oriunde alt undeva, cred ca ai spus totul fara sa rostesti un cuvant. Da, probabil Rolls Royce sau Bentley sunt mai dezirabile. No problem. Pe mine m-ar coafa in Maybach fara discutie iar restul e can-can. Exact ce spunea si Ola in clip: Daca S Class este the pinacle of automotive, Maybach este o clasa deasupra. Iar pentru ca este trecuta cu vederea atat de usor, pentru mine este limuzina perfecta.
    Noul Mercedes-Maybach Clasa S este aici: modelul de lux vine cu confort sporit la interior pentru pasagerii spate și numerose tehnologii noi
  • La prima vedere pare aiurea. Totusi, daca o intorci putin si pe celelalte fete, intra in calcul urmatoarele: 1. Mercedes se pregateste de eliminarea motoarelor cu ardere interna. Asta explica si colaborarea cu Renault. AMG deja nu mai are motoare V12. Viitorul C63 are motor de 2.0L + electric. Samd. 2. Poate multi nu realizeaza dar trecerea la electricitate costa. Mai ales partea de software care electric sau nu, are o implicare tot mai grea de la o generatie la alta. Mercedes trebuie sa taie din costuri si asta o face prin pasarea lucrurilor care devin secundare catre contractori. Oricum, mie nu-mi place ca dau tehnologie la chinezi. Din punctul meu de vedere mai mult de tiripliciuri n-as face acolo. Dar eu nu sunt decat in nasturel pe lumea asta si iaca, nu ma intreaba nimeni sa-mi spun parerea.
    Daimler: “Vom colabora cu Geely pentru dezvoltarea de motoare pentru mașinile hibride”
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău