Bianchi propulsează Ferrari pe primul loc în ultima zi de teste de la Silverstone

de Daniel Popescu
Miercuri, 09.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jules Bianchi a fost cel mai rapid la volanul monopostului Ferrari în ultima zi de teste de pe circuitul de la Silverstone.

Esential 0.282 secunde a fost diferenta dintre Jules Bianchi si Daniil Kvyat in teste
89 de tururi a parcurs Jules Bianchi, mai multe decat orice alt pilot
Jules Bianchi a participat miercuri la sesiunea de teste de la Silverstone la volanului monopostului Ferrari, ca înlocuitor pentru Kimi Raikkonen, care s-a resimţit fizic după accidentul suferit în cursa de duminică.

Pilotul celor de la Marussia, care face parte din Academia de Piloţi Ferrari, a stabilit cel mai bun timp al zilei şi a fost urmat de Daniil Kvyat de la Toro Rosso.

Locul trei i-a revenit lui Kevin Magnussen de la McLaren, în timp ce Giedo van der Garde a ocupat locul patru pentru Sauber înainte de a ieşi în decor şi de a produce un steag roşu în urma căruia sesiunea s-a încheiat practic cu circa 20 de minute mai devreme.

Mercedes şi-a adjudecat doar locul cinci prin Lewis Hamilton, care a pierdut câteva ore în garaj după ce în cursul dimineţii a ieşit în decor, iar britanicul a fost urmat de Valtteri Bottas (Williams) şi Max Chilton (Marussia). În calitate de pilot de rezervă pentru Force India, Daniel Juncadella a terminat pe opt în faţa lui Sebastian Vettel (Red Bull), în timp ce Charles Pic a fost al 10-lea pentru Lotus.

Pilotul de teste al echipei Lotus a evaluat în cursul dimineţii un concept de pneuri cu jante de 18" şi, potrivit speculaţiilor, nu a utilizat sistemul FRIC, care ar urma să fie interzis începând din Marele Premiu al Germaniei. Ultimul loc în clasament i-a revenit pilotului de GP2 Julian Leal, care a debutat la volanul unui monopost de Formula 1 pentru Caterham.

Teste Silverstone - Rezultate ziua 2: 

 1. 
Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m35.262s 89 2. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m35.544s +0.282s 56 3. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m35.593s +0.331s 91 4. Giedo van der Garde Sauber-Ferrari 1m36.327s +1.065s 84 5. Lewis Hamilton Mercedes 1m36.680s +1.418s 47 6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m37.193s +1.931s 40 7. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m37.359s +2.097s 77 8. Daniel Juncadella Force India-Mercedes 1m37.449s +2.187s 52 9. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.410s +4.148s 76 10. Charles Pic Lotus-Renault 1m41.906s +6.644s 38 11. Julian Leal Caterham-Renault 1m42.635s +7.373s 51

Comentarii (23)

  • deci masina ar fi ...
    2 14
  • Deci masina ar fi unde? Pe primul loc cu 1.35 in cursa au fost timpi de 1.34. Mercedes nu a fortat, au testat altceva.
    2 1
  • Si inca ceva, daca ar fi fost in locul lui Monte, l-as fi adus anul asta pe Bianchi la Ferrari daca tot e din academia lor, sa vedem ce facea. uite ca el confirm catusi de putin. Sau il aduceau pe Hulk, mereu e la bataie pe locul 4-5-6, chit ca a fost la sauber sau la Force India. Uite a plecat el, la Sauber nu mai termina cursele, nu obtin puncte deloc, abandoneaza monoposturile. Anul trecut mergeau bine ambele monoposturi.
    4 1
  • N-avem si noi nici o stire/zvon despre ce au testat baietii astia?
    10 0
  • Dani,
    Bianchi a testat pentru Ferrari, chiar daca este pilot Marussia. Ar trebui sa corectezi in clasament, ca nu vrem sa creada cineva ca Marussia a gasit dintr-odata elixirul succesului ;)
    14 0
  • Bianchi ar fo o varianta pt Ferrari dupa ce unul din cei 2 piloti actuali va pleca... e un fel de nou Jean Alesi...
    da... cine stie ce a testat fiecare... unele echipe deliberat au tinut sa nu fie foarte rapizi ascunzandu-si forma...
    0 1
  • @ferr

    Fiind fan Ferrari ma gandesc ca trebe sa intelegi in mare parte italiana. In italiana despre ce au testat zilele astea doua.

    http://www.omnicorse.it/magazine/39849/f1-test-silverstone-day-2-red-bull-micro-vorticatori-al-centro-del-diffusore

    http://www.omnicorse.it/magazine/39847/f1-testa-silverstone-la-mclaren-sta-ottimizzando-la-mezza-tapparella

    http://www.omnicorse.it/magazine/39842/f1-test-silverstone-day-2-la-ferrari-analizza-i-flussi-intorno-alla-ruota-anteriore

    http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-ferrari-raccoglie-dati.html

    http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-red-bull-continua.html

    http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-mercedes-collauda-un.html
    4 7
  • @ferr

    Fiind fan Ferrari ma gandesc ca trebe sa intelegi in mare parte italiana. In italiana despre ce au testat zilele astea doua.

    http://www.omnicorse.it/magazine/39849/f1-test-silverstone-day-2-red-bull-micro-vorticatori-al-centro-del-diffusore

    http://www.omnicorse.it/magazine/39847/f1-testa-silverstone-la-mclaren-sta-ottimizzando-la-mezza-tapparella

    http://www.omnicorse.it/magazine/39842/f1-test-silverstone-day-2-la-ferrari-analizza-i-flussi-intorno-alla-ruota-anteriore

    http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-ferrari-raccoglie-dati.html

    http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-red-bull-continua.html

    http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-mercedes-collauda-un.html
    3 6
  • Scuze nu am vrut sa dau articolul de doua ori. Mi s-a blocat ceva cand am bagat codul.
    6 7
  • .....creierul............
    9 4
  • Uitati-va la timpii realizati, comparativ, calificari Silverstone - teste Silverstone. Explicati-mi si mie de ce diferenta este in favoarea testului, in conditiile in care toata lumea vrea timp excelent in calificari.
    - Nico Rosberg - pole position - 1:35.766
    - Jules Bianchi - test - 1:35.262
    - Felipe Massa - test - 1:35.242
    4 4
  • @CristianRus
    Pentru ca intr-un mare premiu trebuie sa gasesti un compromis intre setarile de calificari si cele de cursa, neputand schimba prea multe intre cele doua zile.
    7 0
  • @Sak
    De acord cu tine, totusi ma asteptam ca pentru teste sa avem cel mult timpi de cursa, mai ales ca nu intereseaza timpii. Mai mult decat atat, in teste s-au efectuat o gramada de tururi, banuiesc ca rezervoarele nu erau tocmai goale.
    2 1
  • Dominatia Mercedes duce la pierdere abrupta de audienta, pe fondul unor contestate schimbari de regulament in 2014. Asta e afacerea, Ferrari au fost opriti cand dominau copios, Red Bull la fel acum Mercedes. Mai sunt subtilitati care noua, fanilor, ne scapa. Vedem doar de-afara toata povestea.
    4 0
  • Adrian
    @CristianRus
    In calificari circuitul nu a fost complet uscat. In antrenamentele cu numarul 2 Lewis a ajuns la 1:34.508.Daca in antrenamentele cu numarul 3 si calificari ar fi fost uscat se scadea sub 1.34.
    4 1
  • @Adrian
    Ai dreptate. Am scapat din vedere faptul ca a ploat in calificari.
    2 1
  • dea mniezo sa plece chimi de la ferrari sa vina jules asta sa aibe in sfarsit si alonso un concurent tanar in forma si cu ambitie sa-l vedem atunci cat de megatalentos este. E cel mai mare esec ferrari raportat la pretentiile cu care a venit acolo. Si e ciudat cum e in continuare creditat desi pentru locurile alea pe care se claseaza, oricine altcineva si INDIFERENT de circumstante era zburat de mult pe motiv de incompetenta
    2 9
  • @hasu

    fiti mai obiectivi un pic ...

    vrei sa spui k Binachi in 2010 sau in 2012 ar fi castigat titlul in fata lui RBR&Newey&Vettel

    nu cred ...

    Alonso chiar scoate tot ce poate rabla de Ferrari de sub el ...
    8 0
  • cine e pe pimu' loc?
    A-di, A-di
    Cine e pa primu' loc
    ..........
    1 1
  • am zis INDIFERENT de circumstante.....
    1 0
  • @SoXy
    vrei sa spui k Alonso a scos TOT ce a putut rabla de sub el la Interlagos 2012 cand avea sanse reale la titlu in ultima cursa dupa primul tur ... Atunci de ce Massa era mult mai rapid decat el acolo? Massa scoatea tot+inca putin?
    3 4
  • e adevarat ca ocazia aia din 2012 tot Alonso si-a creat-o prin cursele premergatoare cursei de la Interlagos, dar de unde stiu eu ca masina nu cumva putea mult mai mult in unele curse slabe dar Massa a fost si el prea slab (cum e si la Williams uneori) si nu s-a vazut de fapt ca si Alonso a fost slab????

    E un buboi prea mare la Ferrari incepand cu 2010... si totusi
    2 4
  • MERCEDES si RBR au testat fara FRIC/interesanti timpi
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru