Feedback

Hamilton, pole position la Silverstone în fața lui Bottas! Verstappen și Leclerc, pe a doua linie a grilei de start

de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz
Sambata, 01.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
7 - 9 August
Vineri
Antr. lib. 1: 13:00
Antr. lib. 2: 17:00
Sambata
Antr. lib. 3: 13:00
Calificari: 16:00
Duminica
Cursa: 16:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
Lewis Hamilton va pleca din pole position în cursa de la Silverstone și va fi acompaniat în prima linie a grilei de start de Valtteri Bottas. Max Verstappen va pleca de pe locul trei din fața lui Charles Leclerc.

Calificările pentru Marele Premiu al Marii Britanii au confirmat că Mercedes este principala favorită la victorie și în a patra etapă a sezonului.

Lewis Hamilton a obținut un nou pole position după ce a fost cronometrat 1:24.303, în timp ce coechipierul său Valtteri Bottas a fost mai lent cu trei zecimi de secundă și va pleca de pe poziția a doua.

În a doua parte a calificărilor, Lewis Hamilton a ieșit în decor, iar pe o mică porțiune a circuitului a ajuns o cantitate generoasă de pietriș, astfel că sesiunea a fost întreruptă timp de câteva minute până la curățarea asfaltului.

Max Verstappen s-a consolat cu locul trei pentru Red Bull, în timp ce Charles Leclerc are motive de satisfacție după ce a obținut al patrulea timp pentru Ferrari.

McLaren și-a trecut în cont locurile 5 și 7 prin Lando Norris și Carlos Sainz, cu cu Lance Stroll (Racing Point) între ei.

În spatele lor s-au poziționat cei de la Renault prin Daniel Ricciardo și Esteban Ocon, în timp ce Sebastian Vettel va pleca doar de pe locul 10 în al doilea monopost Ferrari. 

Pierre Gasly (Toro Rosso) va lua startul de pe locul 11 din fața lui Alexander Albon (Red Bull), în timp ce Nico Hulkenberg a stabilit al 13-lea timp la revenirea în Formula 1 la Racing Point ca înlocuitor pentru Sergio Perez.

Daniil Kvyat a stabilit al 14-la timp pentru Toro Rosso, dar va fi penalizat cu 5 poziții pe grilă pentru schimbarea cutiei de viteze.

George Russell a reușit din nou să pătrundă în a doua parte a calificărilor pentru Williams. 

Haas și Alfa Romeo au fost eliminate cu ambii piloți încă din prima parte a calificărilor, în timp ce Nicolas Latifi a fost cel mai lent și va pleca de pe ultima poziție a grilei de start pentru Williams.

Cursa de la Silverstone este programată duminică cu începere de la ora 16:10. 

Marea Britanie: Rezultate Calificări

Comentarii (27)

  • The Dot
    Cum era de asteptat, pe circuitul britanic, avantajul Mercedes va fi si mai vizibil decat pe circuitele precedente. Si desi Mercedes cu ambii piloti au imbunatatit timpii de anul trecut, la fel de adevarat e ca pilotii Ferrari, care pe hartie trebuiau sa fie principalii contracandidati, au scos timpi mai slabi decat in 2019.
    Partea buna e ca locurile 3-10 nu sunt asa departe ca timpi si acolo va fi spectacolul.
    Bravo Ham!
    10 7
  • Un fleac, i-a ciuruit.
    2 2
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • Nea Costele, cu căruța aia Leclerc mai face câte ceva ! Da' Seb ...
    13 6
  • Vettel
    Îl facem în orice fel
    (Bou, măgar, catâr, vițel),
    Însă nu ai ce să-i zici
    El se crede la servici. :))))
    7 8
  • Hamilton este singurul campion din istoria F1 care nu a suferit in cariera! Care nu a trecut pe la "prostime" asa cum au facut-o altii! Prost, Senna. Mansel, Schumacher, Alonso, Vettel, Raikkonen si altii, au pornit de jos! S-au chinuit la inceputurile lor! In schimb, "manelistul" a avut sansa, spre deosebire de altii, ca sa primeasca tot ce este mai bun! A inceput cu Mclaren, cea mai buna masina in 2007 si sfarseste la Mercedes, care va domina inca vreo 200 de ani! Asta DA noroc in viata! Competitia actuala se rezuma de la locul 3 in jos, unde cu adevarat baietii aceia chiar ca simt racingul! Acolo unde ai cu cine sa te bati!
    30 17
  • Costel
    Hai ca nici fetelica n-a luat-o taman de jos! STR de atunci era peste RBR! Apoi tzup direct in masina lui Newey! Se dovedeste e fi un pilot de pluton.
    8 14
  • Hamilton e singurul care a venit si a batut ca incepator campionul en titre pe aceeasi masina. O fi si din cauza ca acel campion nu era neaparat cel mai bun din 2006. L-a batut si a ramas. Ce fel de proba mai vrei?
    2 5
  • Campionul se plangea ca e defavorizat dar fara sa spuna cum. Numai ca Hamilton a confirmat anii urmatori doborand recordurile din F1. Asta nu se intapla accidental.
    2 5
  • Măi Costele, nici faptele lui nu te conving...ptiuuu!!!
    Părerea mea este că idolul ăsta al tau,

    Văzând cum zilele se duc
    Îi vine-n minte-un target nou,
    Să aibă -trendy- un nou look:
    Vrea din vițel să pară bou.
    8 9
  • Poate or fi vazut fraierii aia de la McLaren ceva in el.
    7 5
  • Da, pilotul mai bun ramane, celalalt pelaca daca nu lasa vedetismele. Nu conteaza titlurile ci valoarea pe moment. Asa se intampla acum la Ferrari.
    0 0
  • Au văzut ce vezi și tu.Apropo tu ce vezi ?
    1 1
  • stelucu: probleme vw touran se aude un zgomot pe partea distributiei ca si un... Raspunde
  • Costel
    Dom' DAV,

    te-oi facut nevazut pentru ceva vreme dupa Styria-GP, dar numa' datorita faptului ca cea de-a doua cursa austriaca o coincis cu perioada vacantelor pentru cei mai multi dintre noi si implicit pentru dumneata, nu?:-))

    chiar asa, ce face domne Leclerc cu SF1000 la Silverstone?

    monegascul la 22 de ani, eroul AM, "martirul" de la Maranello in ultimele optsprezece luni si *certul* salvator al scuderiei in cincinalele ce vin "reuseste" iaca sa fie despartit azi de binisor peste o secunda de un individ a carei varsta inaintata(36) ii permite sextuplului sa-i fie si parinte mediteraneanului...

    Dom' DAV, nitica obiectivitate chiar n-ar strica......
    pan' la urma in calificari in 2020 scorul indica doar egalitate, 2-2 intre german si monegasc.....

    Dom' DAV, 71 de tururi pentru monegasc in cele trei sesiuni de antrenamente libere si doar 44 de tururi pentru sebastian vettel, multiplele probleme cu intercooler-ul si sistemul de franare pe monopostul cu nr 5 lasand urme adanci in ceea ce priveste increderea in materialul de concurs si implicit in reprezentatia din calificari a cvadruplului campion german dar nu-i de omis un detaliu pentru maine, un amanunt deloc derizoriu, atat pentru dumneata dar mai ales pentru *salvatore della scuderia*:

    punctele is oferite de FIA numai acelor piloti care reusesc sa parcurga in intregime cei peste 300 km ai unui grand-prix!
    3 4
  • schumi
    Si totusi, de ce Mercedes este singura care a progresat in acest an ? Peste ani vom afla adevarul. Ca "era v6" a fost o mare minciuna. Tip: oare ce au in comuna Mercedes, Pirelli si FIA (Jean Todt) ? :-)
    6 2
  • Pe cel care te va intrista si maine.
    2 0
  • Cand ii dai la locul 3 ,1 sec pe tur e enorm.
    Jos palaria pt Mercedes si pt RBR care au avansat in fiecare an.
    De Ferrari ce sa zici, cat au avut la conducere alte natii au duso bine,de cand iau inlaturat fortat pe toti cei cu care au facut performanta e jale la ei.Italieni se pricep la spaghete si mafie, in rest sunt de rasul curcilor.
    8 4
  • Ca deobicei MB. Plictiseala totala.
    4 2
  • Au vazut un boboc fara experienta batandu-si coechipierul campion mondial en titre. Au stiut ca odata ce capata experienta bobocul va fi in alta clasa de valoare, una mai sus, fata de coechipier. Coechipierul stia si el asta si a plecat.
    4 1
  • THE SPINNING GERMAN
    Fetita incepe s-o incaseze rau de la Leclerc. Probabil vrea sa activeze niste clauze......
    6 3
  • E clar, iar ma uit la F3 ...
    7 0
  • ham a dat ture in plus in q3?! suntcurios la cei de pe 3-5 maine.

    de ce nu mai pun calificarile pe filelist?
    1 0
  • Diferenta e corecta si contrazice conspiratiile. MB vine cu inovatii (vezi DAS), Ferrari din pacate nu reuseste sa prinda o pedala de frana. Pt calificarile astea Seb are circumstante atenuante.
    3 0
  • PetryZKM26: Opel Corsa B an 1993 Raspunde
  • https://www.youtube.com/watch?v=Jrxbc4yRXMk
    4 0
  • Numai pe mine ma deranjeaza comentatorii Digi? Cursele trecute repetau Styria la doua trei propozitii. Acum au invatat Maggotts, Becketts. O iau razna daca mai aud o data. Nu trece minut fara sa se trezeasca unul din ei sa precizeze. Le place cum suna? De Chapel de ce nu precizeaza? Face parte din acelasi complex de viraje.
    4 0
  • Fara sa vreau, stau si ma gandesc la perioada de glorie a formulei 1 cand 3 echipe, Ferrari, Mc,Laren si Wiliams isi disputau prima linie la calificari. Evident FIA a vrut modificari de regulament sa aduca mai mult spectacol pe pista.
    Atunci diferentele erau de o miime intre monoposturi, acum cand vad ca discutam de secunde stau si ma gandesc la faptul ca, chiar asta au vrut cei de la FIA cand au discutat de egalitatea de sanse intre monoposturi?
    Noroc cu acest covid, macar nu-i vad ranjetul de hiena al lui T Wolf din cauza mastii.
    Tot ce sper e ca sa nu scape pavianul in fata ca s-a dus dreq cursa, ma pot reintoarce la wow!
    8 4
  • Costel
    @FanF1,

    auzi epigramistule, diferenta-i mare intre german si englez, ecart nu doar in ceea ce priveste materialul de concurs, ci taman asupra unui detaliu care-i trecut cu vederea de cele mai multe ori pe AM-motorsport, ii inconstienta crasa sa-ti asumi riscuri inutile intr-un monopostSF1000 care din pacate recidiveaza-n regres tocmai in niste banale calificari pe-un fost aerodrom cand trei copii minori te-asteapta acasa,
    ii nonsens absolut sa n-apuci sa-ti vezi cele trei fetite in prima zi de scoala...........

    pentru lewis hamilton care-s riscurile??? hmmm......care-s??

    ......sa suspine de cateva ori un buldog francez obez?!?
    1 1
  • @Sumi7 - interesant comentariu, venind de la un user cu numele Sumi. Daca vrei sa spui povestea pana la capat, dupa acea perioada de glorie a F1 a urmat o perioada in care Ferrari a castigat totul, fara probleme fata de concurenta. Atunci cum a fost? Hai sa spunem toata povestea, pt ca asa e corect.
    In F1 au fost tot timpul "sezoane" ale unor echipe: Ferrari, Lotus, McLaren, Williams, Red Bull, iar acum Mercedes. Sau poti face o analiza pe baza furnizorilor de motoare: Ford, Ferrari, Honda, Renault, Mercedes. De ex. in perioada 1968-1974 au castigat doar echipe motorizate de Ford!!! 7 ani consecutivi!
    Este cumva plictisitor intradevar sa vezi aceeasi dominatie ani la rand, dar in F1 asa a fost tot timpul. Iar ceea ce se intampla acum cu Mercedes nu este neaparat vina lor. Anul trecut Ferrari au avut cea mai rapida masina, dar si-au facut singuri sezonul foarte greu cu disputele lor interne Vettel-Leclerc, iar cand ai o echipa extrem de bine organizata si puternica precum Mercedes, care de-abia asteapta sa profite de cea mai mica oportunitate, de ce te miri ca dominatia continua?
    Ai putea spune ca locurile 1-2 sunt deja asigurate pt Mercedes, dar pentru un petrol head conteaza si ceea ce se intampla in pluton...iar acolo vom avea parte de multe momente interesante...sunt sigur.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru