Feedback

Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj

Publicat Duminica, 08.09.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 49
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 1
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 2
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 3
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 4
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 5
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 6
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 7
Leclerc a câștigat cursa de la Monza după ce s-a apărat eroic în duelurile cu Hamilton și Bottas! Vettel, locul 13 după o eroare de pilotaj - Poza 8
Charles Leclerc a obținut victoria în cursa de casă a Scuderiei Ferrari de la Monza după ce a rezistat eroic în duelurile succesive cu Lewis Hamilton și Valtteri Bottas. Sebastian Vettel a terminat doar pe locul 13 după o greșeală în debutul cursei.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Charles Leclerc a continuat prestația excelentă din Belgia și a obținut duminică a doua victorie consecutivă în Formula 1, chiar pe propriul teren al Scuderiei Ferrari, în fața numerosului public de pe circuitul de la Monza. 

Piloții de top au avut parte de un start excelent, iar Charles Leclerc și-a păstrat prima poziție cucerită în calificări, în timp ce Lewis Hamilton a renunțat la tentativa de depășire și s-a instalat pe locul doi în fața coechipierului Valtteri Bottas.

Evenimentele s-au precipitat însă în spatele celor trei piloți, în contextul în care Nico Hulkenberg a plecat excelent de pe locul 5 și i-a depășit pe Daniel Ricciardo și Sebastian Vettel.

Totuși, pilotul Scuderiei Ferrari și-a recăpătat poziția a patra câștigată în calificări la finalul primului tur, în celebrul viraj Parabolica, iar în scurt timp același lucru a fost reușit și de Ricciardo, care a revenit astfel pe locul 4.

Între timp, plecat din spatele plutonului în urma penalizărilor, Max Verstappen a intrat la boxe pentru schimbarea aripii față în urma unui incident și a schimbat și pneurile cu cele soft.

În turul 7, Vettel a derapat în virajul Ascari și a ieșit ușor de pe circuit, iar la revenire nu a fost atent și l-a acroșat cu aripa față pe Lance Stroll. Ambii piloți au suferit daune la partea frontală, iar Vettel a intrat la boxe pentru o nouă aripa față și a profitat de ocazie pentru a trece pe pneuri hard, însă a revenit pe circuit pe ultima poziție.

Ulterior, Vettel a primit o penalizare de 10 secunde de tip "stop and go" pentru incidentul cu Stroll și a intrat la boxe în turul 13 pentru a reveni din nou pe ultima poziție a clasamentului.

Duel spectaculos între Leclerc si Hamilton

În turul 20, Hamilton a fost primul pilot de top care a intrat la boxe, iar britanicul a optat pneuri un set de pneuri medium. Un singur tur mai târziu, Ferrari a răspuns printr-un pitstop pentru liderul Leclerc, care a mizat însă pentru cauciucuri hard.

Leclerc a revenit pe circuit chiar în fața lui Hamilton, iar britanicul s-a menținut în imediata sa apropiere și a inițiat un atac în virajul Ascari în turul următor. Pilotul Scuderiei s-a apărat însă, iar Hamilton a fost forțat să iasă în decor, fără să piardă timp prețios în fata rivalului său.

Bottas a intrat la boxe abia în turul 28, a optat pentru pneuri medium și a revenit în spatele lui Leclerc și Hamilton, astfel că strategia alternativă încercată de Mercedes nu a dat roadele scontate.

Greșeli de pilotaj pentru Leclerc și Hamilton

Pe parcursul celui de-al doilea stint, Hamilton s-a menținut la mai puțin de o secundă în spatele lui Leclerc, care părea să facă față presiunii exercitate de britanic. Totuși, în turul 36, Leclerc a frânat târziu în prima șicană și a scurt-circuitat-o printr-o abordare agresivă a bordurilor. În ciuda acestei greșeli, monegascul și-a păstrat prima poziție.

Ulterior, în ultimele 15 tururi, Hamilton a început să simtă presiune din partea lui Bottas, care rula în continuare pe locul 3 și se apropia amenințător de el la adăpostul unor pneuri medium mai proaspete. Diferența a scăzut la ceva mai mult de o secundă, însă câteva tururi mai târziu a fost rândul lui Hamilton să greșească după ce a frânat târziu înaintea șicanei. Britanicul și-a dat seama că nu poate aborda corect șicana și a abordat drumul ocolitor, iar Bottas a profitat de oportunitate și a urcat pe locul doi fără să mai fie nevoit să inițieze un atac. 

Conform așteptărilor, a fost rândul lui Bottas să se apropie de Leclerc, iar atacul decisiv s-a petrecut cu numai 3 tururi înainte de final. Leclerc nu s-a lăsat însă intimidat, în timp ce Bottas a frânat târziu și a ieșit ușor în decor.

Ulterior, finlandezul nu a mai avut ocazia să lupte pentru victorie, în timp ce Hamilton a intrat la boxe pentru a stabili cel mai bun timp pe circuit cu un nou set de pneuri soft.

Leclerc a trecut astfel primul linia de sosire în fața propriilor suporteri și a fost acompaniat pe podium de Bottas și Hamilton. Renault a obținut cea mai bună performanță din acest sezon după ce Ricciardo și Hulkenberg au oncupat locurile 4 și 5, în fața lui Alexander Albon și Sergio Perez.

Verstappen a reușit să obțină o clasare în punctul prin locul 8, în fața lui Antonio Giovinazzi și Lando Norris. Nu același lucru se poate spune însă despre Vettel, care a ocupat în final doar locul 13 după numeroasele probleme din debutul cursei.

Italia -Rezultate cursă:


Comentarii (49)

  • Inca o data, bravo Leclerc !!!!!!!!!!! Ai avut si putin noroc, ce-i drept, dar asta-i motorsportul.
    23 18
  • Adrian24
    Din momentul de fata Leclerc e pilotul nr 1 la Ferrari.
    39 2
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • THE SPINNING GERMAN
    fetal=un absolut looser cu 4 titluri!!!
    33 16
  • Bravo Leclerc!
    Incep sa-mi spun sperantele in el . Vettel clar intr-o pasa proasta.
    Cat despre plangaciosul de Ham, cu more power vrea sa castige campionatul......................?
    31 23
  • THE SPINNING GERMAN
    hamilton-pomana si-a luat-o-n freza, Bottas nu poate mai mult de atat, Leclerc e JUPANUL lor!
    20 21
  • Costel
    Leclerc magistral, championu de plastic isi etaleaza clasa. Hamilton putea sa castige, in mod normal asa era daca nu era cursa acasa la macaronari.
    17 32
  • THE SPINNING GERMAN
    @Costel
    hamilton putea sa castige eventual la Loto :))))
    26 22
  • @fake Costel
    ..................................................................................................................
    9 9
  • Hmz, tocmai vroiam sa zic de Costel cu ilustrul Vettel...dar vad ca te-ai abtinut!
    Nene, dar flagul ala dictat impotriva lui Lecrerc...a fost direct pe fata. Era clar, Lewis nu a fost niciodata in fata lui Lecrerc inainte de curba aia, a fortat ca aiurea, mai bine frana si forta apoi pe interior.
    Noroc ca nu i-au mai dat penalizare lui Lecrerc pentru iesirea aia in decor, legea compensatiei...
    11 8
  • Ce frumos se invarte pe circuit Vetel....ador momentele astea, e ca o balerina diafana, in rosu...
    22 14
  • Asta e cand aduci un campion mondial in varsta la o echipa mare, la un moment dat se plafoneaza si greseste, asta tanar inca vrea sa se afirme.
    Pacat de Bianchi, erau mai sus Ferrari panma la venirea lui Lecrerc.
    20 2
  • THE SPINNING GERMAN
    Trebuie sa stii ceva F1 ca sa il faci pe Ham "pomana"....sau sa fii frustrat la greu, probabil nu e usor sa fii fan vetel...
    19 13
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Mercedes F1
    In 2018 la Monza Verstappen a fost penalizat cu 5 secunde pentru abordari similare la Bottas in prima sicana iar lui Leclerc in 2019 in doua randuri la Hamilton in prima si a doua sicana comisarii i-au trecut cu vederea acest comportament . Pai de ce sunt doua unitati de masura diferite deoarece dupa stiinta mea competitia este aceeasi ?
    Va multumesc pentru un eventual raspuns.
    18 18
  • gigel uși
    1. Vettel nu a fost penalizat deși în calificări a depășit linia cu cele 4 pneuri
    2. Luclerc nu a fost penalizat deși a tăiat virajul
    3. Leclerc nu a fost penalizat deși a schimbat direcția de mai multe ori în fața lui Hamilton pt a-și păstra poziția

    Asta este. Ori Mercedes stau relaxați și mimează efortul de face față celorlalți pt a păstra atractivitatea curselor, fie pt același motiv concurenții sunt mângâiați pe creștet.
    21 18
  • gigel uși
    Am uitat: salut Costel! Toate bune?
    10 7
  • gica de la scularie
    bai fratilor, ce cursa facu ala micu', Charles! Buna de tot! I-a facut pe toti fruntasii si pe Hamy si pe Bottas. De Vetel ce sa spun, mama lui ca-i o saracie de pilot care se tot invarte pe circuit, cred ca ii place sa faca cerculete. Renault tare bine, Red Bull sa ramana cu Honda ca li se potriveste mai bine!
    16 12
  • Toată stima pentru Leclerc ăsta care muncește și luptă de-a binelea! Frumoasă cursa făcută de el!
    24 7
  • @gigel usi
    Tu ai impresia ca Lewis era mai cuminte?
    Lecrerc nu a mai fost penalizat pentru ca primise un black and white flag total aiurea la presiunea Mercedes!
    11 11
  • @gigel usoi
    Nu te umfla prea tare, Ferrari din pacate, va ramane doar cu astea 2 curse, la aerodinamica sunt praf. Doar in 2015 si 20167 o nimerisera perfect cu aerodinamica, in 2017 o ptrivisera cat de cat, anul trecut era un monopost echilibrat, dovada Singapore dar pilotiii...la Singapoe..
    14 9
  • Ca fan Ferrari ma bucur enorm de victorie, zici ca am castigat eu asa fericit am fost cand a trecut linia de sosire :)
    Imi lipsea de foarte mult timp sa vad steagurile rosii scoase la inaintare.
    Leclerc e abia la inceput de drum, ma mir ca a rezistat in fata celor doi rivali, nu prea aveam incredere ca rezista atatea tururi, stiam ca o sa greseasca, dar m-a uimit. E favoritul meu, iar la anul sper sa fie campion mondial. Iar ca visul sa devina realitate, sper sa vina cat mai repede Mick Schumacher de la F2 la F1 si sa fie coleg cu Leclerc peste cativa ani.
    Vettel ori a imbatranit ori nu mai este ce era candva, deja de vreo 2-3 ani face o gramada de greseli, de neconceput asa ceva la un pilot de talia lui.
    Hammilton e penibil strigand ca vrea mai multa putere, etc... , Mercedes sunt cam circari, au masini foarte bune, poate cele mai bune, insa doar ei se prefac, ca ii cheama la boxe si se intorc inapoi ca sa dezorienteze pe cei de la Ferrari. Oricum HAM o sa fie campion anul acesta, e un pilot foarte talentat, insa e cam plin de el.
    Bottas deocamdata e un pilot de top, as paria ca il bate pe Leclerc si Hammilton, e foarte rapid, insa mai are si el ghinion.
    Surprinzatoare si rezultatele celorlalti de la care nu ma asteptam.
    12 15
  • Razvan Dumitrache
    Fanii Vetel au inceput sa migreze catre Leclerc. Saracii :) Pacat ca nu se vor mai bucura deloc anul asta.
    14 17
  • Bravo Leclerc, Vetel e total pe dinafara.
    Masina Ferrari a fost mai slabă ca cea Mercedes.
    Per general Mercedes a câștigat, Ferrari a pierdut din nou f mult.
    2 19
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • @Razvan Dumitrache
    Ma bucur ca ai luat o sus și cursa asta de la cei ce migrează!
    8 7
  • Leclerc l-a impins pe Hamilton exact cum a procedat Verstappen cu el pe A 1 Ring. Atunci Leclerc a contestat manevra lui Max..
    13 3
  • @Mercedes F1
    Poate pentru că l-au penalizat degeaba pe Vettel în Canada ?
    6 12
  • Costel
    cursa de astazi mi-o confirmat ca leclerc ii cu adevarat Arsenie Boca al F1 si liberty media si nicidecum exclusiv al ferrari asa cum consideram odinioara , ingaduinta FIA la adresa lui charles in 3 momente distincte ale gp-ului , ultimul cand baleia ca un stergator de parbriz pe frane spre de la Roggia cu hamilton in cutia sa de viteze dupa alte doua "derapaje" ale pilotajului care-i certifica doar mentalul precar in momente de presiune autentificandu-mi de altdel faptul c-om fost intr-adevar pe "pista magica" asezonata cu comisari la fel de "magici" si cu o comisie tehnica a FIA "facatoare de minuni" in favoarea lui charles iar acest dublu standard n-ar trebui agreat in primul rand de leclerc pe care inca il mai banuiesc ca detine un sistem de valori bine pus la punct pentru o autoevaluare temeinica a propiilor carente care observ ca-i persista in pilotaj de-a lungul sezonului 2019 chiar si dupa viclenia / parsivenia de care o dat dovada ieri la ultima iesire in Q3 atunci cand notiunea de team-spirit o capatat semnificatii abstracte pentru monegasc in defavoarea lui vettel al carui comportament ireprosabil la spa n-o fost rasplatit similar de coechipier
    15 24
  • Dupa aceasta cursa fanii ferrari nu mai au dreptul moral sa critice FIA. Turul lui Albon din calificari a fost anulat, turul lui Vettel a fost validat.Azi Albon a fost penalizat iar Leclerc pentru o fapta identica a fost iertat. Charles l-a impins pe Lewis de pe circuit, a taiat sicana si s-a aparat schimband trasa de mai multe ori.Din pacate regulamentul nu se aplica pentru toti iar Leclerc este protejatul FIA in acest sezon.Monegascul a fost iertat in Monaco cand nu a incetinit pe steag rosu, a fost iertat in Germania cand era sa se ciocaneasca cu un Haas la boxe si daca ne luam dupa parerea fostului pilot Pedro de la Rosa trebuia penalizat si in Ungaria pentru acrosajul cu Bottas.Oricum Leclerc a condus destul de bine azi si-l felicit pentru victorie.As fi fost pacat sa treaca primul linia de sosire si sa nu castige.

    Sper ca fanii ferrari s-au lamurit ca penalizarea lui Vettel din Canada a fost corecta si trebuia sa fie chiar m-ai drastica.Am vazut cu totii ce inseamna o intrare periculoasa pe circuit.Daca Hamilton nu frana la timp in Canada aveam un incident similar cu cel de azi.Imi place cand se intalnesc Vettel si $troll pe circuit.Duelul de astazi si cel din 2017 dupa cursa de la Sepang sunt arta pura.Propun sa faca schimb de locuri Vettel cu Checo si astfel Sebica sa aiba mai des ocazia sa lupte pe circuit cu amicul $troll.Astazi nu s-a vazut diferenta dintre multiplu campion si baiatu' tatii. Saracul $troll mai intai intra un bou in el si il scoate din puncte ca mai apoi sa-l altoiasca FIA.Cred ca 10 secunde de penalizare pentru canadian erau suficente.

    Red Bull trebuia sa-l readuca pe Kvyat.Rusul a facut din nou o cursa excelenta dar din pacate monopostul a cedat.Albon este mult inferior rusului si are un pilotaj prea murdar pentru gustul meu.In opinia mea este cel mai supraapreciat pilot de pe grila.Astazi a reusit "performanta" sa termine dupa piloți cu masini mai slabe.

    Renault a surprins placut in cursa dar Hulkenberg dezamageste tot mai mult cu atitudinea din calificari.Giovinazii in sfarsit a ignorat gardul. Pilotii Haas provoaca mila.
    Ma surprinde prostia celor de la Alfa Romeo.Raikkonen este beat mereu si nu stie cu ce pneuri trebuie sa porneasca.Ceilalti din echipa par la fel de ametiti.

    Voturile "expertiilor" pentru pilotul zilei arata ca Netflix dauneaza grav creierului.Cel care trebuia sa fie clar pilotul zilei neclasandu-se nici macar in top 3. Fanaticii considera mai mare reusita sa pleci cu Red Bull din coada grilei si sa termini pe 8 decat sa pleci din coada grilei cu Racing Point si sa termini pe 7 si sa-l tii in spate pe cel cu Red Bull 10-15 tururi.Incep sa cred ca Sergio Perez este cel mai subapreciat pilot din toata istoria competitiei.
    Legat de schimbarile facute de echipe pentru sezonul viitor:Mi-ar placea sa-l vad pe Hulkenberg in top 3 dupa sesiunea de calificari din Singapore .Sunt curios daca germanul s-ar plange altora ca a fost dat afara de la Renault pentru ca nu este francez.Noul pilot Renault: mare talent, zero caracter.

    Bravo, Vettel!!
    18 23
  • Nea Costele ... Nea Costele ... cand ti-am spus ca Vettel nu mai stie cum il cheama cu buletinul in fata, am gresit ! De fapt nu mai stie cum il cheama cu TOATE actele in brate ! Sa gresesti mai rau decat ultimul incepator, chiar nu este la indemana oricui !
    Lasa-l pe Leclerc, are abia un an jumatate in F1 si deja a castigat doua curse cu o masina cu care Vettel se face de ras ! Ideea este ca, unde si cand a avut o masina cat de cat competitiva, Leclerc a fost acolo. Si a castigat ! Vettel ? Iar daca in Bahrein nu-i ceda masina, iar in Austria nu dadeau rasol cu strategia, tinandu-l pe pneuri terminate, acum ar fi avut patru victorii ! Din nou, Vettel ? Da, ai dreptate, doar Canada.
    18 4
  • @Costel
    In general scutierii sunt foarte rar recompensati ! Asa este cu Bottas, asa este cu Vettel ...
    7 4
  • Plangi mosule, plangi linistit, plangi cu lacrimi de crocodil, un multiplu campion mondial, calare pe cea mai buna masina, nu a fost in stare sa treaca de un incepator suit intr-una mediocra ! Si atunci ar fi fost necesar ajutorul comisarilor ! Care, ce sa vezi, n-a venit ! Si atunci, multiplului campion mondial nu i-a ramas decat sa o ia pe aratura, pierzand astfel si locul doi, iar fanilor lui nu le-a ramas decat sa planga cu lacrimi de crocodil, ca, vai, ce tare a fost defavorizat multiplul campion mondial !
    15 16
  • Costel
    si inca un detaliu de mentionat inainte de sunatul clopotelului maine dimineata pentru mine si deopotriva pentru "eruditii" de pe AM-motorsport :
    FIA = Fabrica Idolilor Aparenti in 2019 si ultimele sezoane si nicidecum Autentici cum or fost atatia in deceniile precedente ale F1 iar leclerc o avut privilegiul sa fie doar al doilea produs finit al acestei cherhanale mediatice cu sediul la Paris in era V6T , primul fiind indubitabil acneea olandeza in urma cu cativa ani numai dintr-o nevoie dezagreabila de idolatrie cu orice pret si careia nu-i inteleg pe deplin doar celeritatea , restul aspectelor is cat se poate de clare iar banii n-au cum sa lipseasca nicimacar motivat , au partea lor de vina pentru atata zor

    "mon cheri" Jean , halal randament :D
    8 20
  • Cand ii aud pe unii ca Lecrerc trebuia penalizat ca l-a scos de pe ruta pe Lewis...apai omul nici nu era la egalitate cu Lecrerc ca sa ii lase loc.
    Si ce vorbim, Lewis a luat in aratura ca sa para ca nu e ordin de echipa sa il lase pe Bottas sa isi incerce norocul..
    Unii s-au gasit sa il apere tocmai pe Max pentru cateva penalizari in 20 de curse in care a facut numai prostii fara a fi penalizat.
    A...Lecrerc a contestat masura neluata din Austria si a zis simpluy ", ok, stiu acum care sunt limitele sportivitatii si voi face si eu acelasi lucru fara a fi penalizat?"Nu vi se pare normal?
    18 11
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • Enache
    Ferrari au un monopost perfect pentru circuitul de viteza de la Monza si pentru Leclerc. Doar pentru fetita e slab, iar fanii lui ce sa zica....Lewis a pilotat f bine. Vedem peste 2 saptamani pana una alta uitat-va, astia, care tineti cu macaronarii, unde e clasamentul si cum arata.
    6 8
  • Sempre
    Leclerc campion la Monza si....balerina Seba....doua piese ale aceluiasi intreg. Ferrari.
    4 6
  • Bravo Leclerc, duelul dintre el si Hamilton a fost cel putin placut ochiului!
    Ferrari a castigat unde era de asteptat sa castige (in liniile drepte Mercedes deabia se apropia de Ferrari cu drs-ul deschis), asta neinsemnand ca monegascul nu a facut o treaba foarte buna. Pana la urma au trecut aproape 10 ani de cand Ferrari nu mai castigase pe teren propriu si nu au dus lipsa de piloti care sa poata emite pretentii la castigarea cursei.
    In ceea ce priveste ceilalti doi piloti Ferrari si Mercedes, germanul isi continua panta descendenta si probabil la sfarsitul contractului va pleca de la Ferrari. Greseala de azi, care i se poate intampla oricui, coroborata si cu intratul pe pista fara sa se asigure arata inca o data ca nu poate face fata la presiune. In ceea ce il priveste pe Bottas se vede de la o posta ca nu numai masina conteaza atunci cand Hamilton domina campionatul mondial de atati ani.
    Din restul plutonului, Renault au fost surpriza placuta.
    La parti mai putin frumoase sau discutabile intra duelul dintre Leclerc si Hamilton, atunci cand primul nu i-a lasat loc englezului....din punctul meu de vedere daca era alt circuit pilotul care o comitea nu primea steag alb/negru in patratele, ci o penalizare aici incluzandu-i si pe cei doi din duel.
    PS Erau niste distinsi domni pe aici care ziceau ca Mercedes se joaca cu Ferrari si din cand in cand ii ma lasa pe italieni sa se apropie pentru a creste spectacolul. Aveti vreun dubiu ca azi Mercedes nu a vrut sa castige?
    23 2
  • Iar va dati cu parerea despre piloti desi voi nici pe playstation nu puteti sa conduceti ca ei. Iar despre greseli, toti au gresit ieri.. inclusiv Hamilton, de 2 ori! Hai pa!
    9 5
  • @Enache
    Ținând cont ca ai adus aminte de fetiță este bine că ai luat-o și tu sus!
    0 8
  • @Sempre
    Sus și pentru tine!
    1 4
  • Conferinta de presa:
    https://www.youtube.com/watch?v=8We4FjjXOGA
    4 0
  • THE SPINNING GERMAN
    Vetelica face deliciul circului...el nu mai greseste, ale lui nu mai sunt gafe. Gafele sunt cele pe care le faci asa...din cand in cand. El si-a schimbat stilul de pilotaj, probabil cauta solutii de pilotaj-tactice noi. Nu trebuie sa radeti de el, sau de fanii lui....ei sunt optimisti.
    8 11
  • @THE SPINNING GERMAN
    Mah, tu nu cumva esti McLaren_Mircea deghizat ? Mai schimba mah si tu placa cu Vetelica, incepi sa devii plictisitor, incearca sa scoti si tu ceva cat de cat inteligent, caterinca fata de un amarastean poate face oricine !
    7 5
  • Nu sunt eu userul respectiv. Eu doar logat postez din 2009 pana in prezent. Una peste alta sper ca Lewis sa devina maia gresiv. Oricum Bottas e limitat rau, campionatul e castigat. Vestappen si Ferrari sunt departe. Trebe sa ii scoata si Lewis afara de pe circuit daca astea sunt regulile din Austria.
    7 6
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • Costel
    Ciocoflendere, fetal al tau devine plictisitor cu piruetele lui. Problema e ca ii afecteaza si pe altii.
    4 9
  • @eu, comentariu magistral, super!
    1 3
  • Leclerc i-a cucerit pe italieni si tifossi Ferrari. Vettel poate ramane nr. 2 sau pleaca.
    9 2
  • Neutru
    Leclerc a lovit de două ori acolo unde doare mai tare adversarii.Prima dată cursa și după,interviul în limba italiană.Marele premiu al Italiei,victorie Ferari,majoritatea spectatorilor italieni așa este normal.Mare caracter.Limba engleză nu este obligatorie.Televiziunile n-au decît să traducă în ce limbă vor,cum face RTL.acum cîtiva ani la motociclism piloții trebuia să vorbească la interviu și-n limba natală.Despre cursă au scris alții,bune și rele fiecare ce crede.
    10 5
  • @neutru
    Mda, adversarii au lesinat cand l-au auzit pe Leclerc vorbind in italiana. Dupa cum scrii, nici nu ma mira rationamentul tau.
    4 7
  • @@neutru
    Nu adversarii trebuiau sa lesine, vorbitul in italiana a fost pentru fani. Carora, cu gestul asta, Leclerc le-a intrat definitiv la inima. In fine, cu ce-o fi mai bun rationamentul tau decat cel al lui "neutru", doar tu stii ...
    2 1
  • Neutru
    Hamilton anul trecut a fost fluierat și huiduit copios.Crezi c-a uitat?I-ai văzut acum fața?Eu cred că Leclerc își respctă fanii, respectă spectatorii,respectă oameni.Hamilton nu se respsctă nici pe el dar pe alții.Nu știe,nu poate,educație nu are.Alt caracter.Tu la fel, ai alt raționament,alt scris și foarte probabil altă educație față de mine.Și alt număr de ani ai urmărit cursele de formula1.
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru