Feedback

Leclerc admite superioritatea lui Vettel: "Germanul gestionează mai bine pneurile"

Publicat Miercuri, 14.08.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Leclerc admite superioritatea lui Vettel: "Germanul gestionează mai bine pneurile" - Poza 1
Charles Leclerc admite că Sebastian Vettel gestionează mai bine pneurile, ceea ce îi permite să obțină rezultate mai bune în acest sezon.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Charles Leclerc a concurat pe locul 3 în Marele Premiu al Ungariei înainte de a fi depășit de coechipierul său Sebastian Vettel, care a avut avantajul unor pneuri mai performante în finalul cursei.

Rezultatul a scos în evidență încă o dată că Leclerc are dificultăți să mențină un ritm constant spre finalul duratei de viață a cauciucurilor. De altfel, pilotul monegasc a admis această slăbiciune care îl privează de obținerea unor performanțe mai bune.

"M-am chinuit mult cu pneurile spate de la jumătatea cursei încolo. Am oprit destul de devreme în primul stint, în primul rând pentru că aveam probleme cu pneurile, iar spre finalul celui de-al doilea stint am avut din nou probleme. Cu siguranță Vettel se descurcă mai bine decât mine pe stinturile lungi în care pneurile se degradează", a declarat el.

Leclerc intuiește deja că principala problemă este legată de stilul său de pilotaj, însă afirmă că va analiza și setările monopostului în încercarea de a corecta această deficiență.

"Cred că trebuie să înțeleg ceva în privința mea. M-am chinuit mai mult și am degradat mai mult pneurile decât Vettel. Cred că asta vine din stilul de pilotaj. Poate concurez prea agresiv în curse, așa că trebuie să analizez și să îmbunătățesc situația în următoarele curse", a adăugat el.

Via Motorsport


Comentarii (6)

  • Costel
    monegascule , chapeau jeune homme !

    charles leclerc , acest Arsenie Boca al ferrari catalogat astfel din motive pe care ma feresc sa le mai precizez pentru a nu initia o noua polemica pe AM din care sebastian vettel n-are cum sa fie nicidecum exclus , merita toata gratitudinea pentru faptul ca o evidentiat si un capitol la care ii este inca inferior coechipierului sau german ceea ce-mi confirma faptul ca nu-i totusi o cauza pierduta pentru scuderia dar doar in deceniul urmator al F1 in opinia umilei mele perspective asupra competitivitatii sale in marele circ fiindca prima jumatate a sezonului 2019 mi-o confirmat in atatea randuri ca-i mult prea gingas si musai amorf pentru aversiunea bataliilor la primele pozitii in gp-uri
    6 10
  • mobius
    In atatea curse care s-au derulat in acest sezon, s-a vazut clar ca ordinele de echipa au functionat in favoarea lui Vettel. Diferenta de puncte dintre cei doi este foarte mica, fara ordine de echipa in favoarea germanului, Leclerc ar fi fost cu siguranta mult mai in fata. Pacat, Ferrari a investit intr-un pilot pe care nu-l lasa sa se manifeste. Poate nu cunoastem noi dedesupturile, poate ca e stabilit deja, castiga atatia ani Mercedes, atatia ani RBR, urmand apoi prioada Ferrari, indiferet ce piloti si ce conducere tehnica se afla pe la ehipe. Halal spectacol.
    10 17
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Intreb si eu pana cand o sa fim hateri?
    Poate trebuie sa discutam si despre Baku, Monaco plus altele pentru cine are ochi cand a gresit singur fara sa il ajute echipa.
    Pustiul este de viitor, pentru primul an la Ferrari se descurca excelent dar sa lasam hatereala deoparte si realist discutand mai are pana sa ajunga la nivelul lui Vettel. Cu sau fara ordine de echipa.
    8 5
  • @mobiuse
    Atat de tare ti-a ranit sentimentele Vettel?
    7 4
  • Mercedes F1
    O declaratie de politete, in calificari si in cursa chiar monegascul i-a dat fum neamtului cu 4 titluri. Daca nu erau problemele cu fiabilitatea avea o victorie in fata unui fetel care a fost cel mult mediocru. Eu nu pot decat sa le urez acel parcurs spectaculos si din septembrie incolo.
    7 6
  • Costel
    Vetel e unul din pilotii care au deceptionat si in 2019. Leclerc peste el avand in vedere ca e in primul an la Ferrari. Din pacate nu prea are ce sa invete din gafele fetei de germania.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru