Leclerc, îngrijorat că scurtarea sezonului va dezavantaja Ferrari: "Suntem în spatele rivalilor și nu vom avea timp să dezvoltăm monopostul"

de Daniel Popescu, Foto: Ferrari
Joi, 30.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
23 - 25 Octombrie
Vineri
Antr. lib. 1: 13:00
Antr. lib. 2: 17:00
Sambata
Antr. lib. 3: 14:00
Calificari: 17:00
Duminica
Cursa: 15:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Charles Leclerc consideră că Ferrari este în spatele rivalilor și anticipează că va fi dificil să recupereze în timpul sezonului din cauza faptului că pauzele dintre curse vor fi mult mai mici.

Ferrari nu a fost pe deplin mulțumită de cele două sesiuni de teste de iarnă premergătoare noului sezon, iar Charles Leclerc nu este optimist înainte de startul întârziat al campionatului.

Pilotul Scuderiei consideră că Ferrari este în spatele rivalilor în termeni de performanță, pe baza estimărilor realizate în timpul testelor.

"Cred că ne-a chinuit un pic în timpul testelor, așa că trebuie să recuperăm. Anul trecut am progresat bine în timpul anului și trebuie să lucrăm la fel ca anul trecut, caz în care rezultatele vor apărea", a declarat monegascul.

Noul sezon al Formulei 1 va începe cel mai probabil în 5 iulie în Austria și, pentru a recupera timpul pierdut, este foarte posibil să existe campanii de trei curse care să aibă loc într-un interval de numai patru săptămâni.

Leclerc anticipează că acest lucru va reprezenta un obstacol pentru Ferrari, întrucât dezvoltarea monopostului în timpul sezonul va fi mai dificilă.

"Va fi un sezon dificil pentru toată lumea, pentru că nu vom avea pauze în care să dezvoltăm monopostul.

Cred că munca de pe circuit va fi extrem de importantă, pentru că vom petrece mult timp pe circuit după ce începe sezonul", a adăugat el.

Via RaceFans

Comentarii (11)

  • Costel
    ce ne facem cu acest charles ?

    cum gestionam acest calcai al lu' Ahile pentru scuderie si-n 2020?

    pentru binele ferrari care-i primordial , singura solutie ii sa facem din nou risipa de tact si de aceasta data , sperand ca maturitatea intelectuala o sa-i dea tarcoale si monegascului in cele din urma .....

    copile inocent ,
    vreau sa cred ca pentru aceste afirmatii ale tale numa' distantarea sociala poarta toata culpa fiindca altfel nu pot sa le asociez decat unei alte din nenumaratele dar musai esuatele ascunderi dupa pseudoargumente ,similara daca vrei cu cea a unui scolar care-i identificat mai mereu de dascal cu temele nefacute si culpabilizeaza de fiecare data numa' ghinionu' fiindca in perspectiva dinamicii unui megasezon tocmai ferrari porneste cu un avantaj irefutabil in fata celor din Brackley care merita speculat la maxim in ceea ce priveste cadenta foarte atractiva a curselor in 2020: vigoarea si reactivitatea , media de varsta a pilotilor ferrari aflandu-se la cca 27 de ani,optima dupa opinia medicinii sportive in a face uitat aparentul neajuns al lui SF1000 , acela ca-i un pic "too draggy" conform concluziei lui sebastian vettel la Montmelo dar neuitand sub nicio forma sa amintim handicapul major al pilotilor mercedes ,media etatii acestora aflandu-se la ingrijoaratoare valoare de 33 , adica mai pe sleau taman pe ultima turnanta spre borna 40
    14 18
  • Sa nu ne ingrijoram - tumultosul an 2019 precum si pauza datorita Covidului au avut un rol hotarator in maturizarea baietandrului cu mustacioara, si, veti vedea, prima cursa din acest an (oricare si oricand va fi ea) ne va arata un cu totul alt Charles ...
    21 4
  • Leclerc
    Leclerc s-a dat in simulator toata ziua. Vettel nu agreaza simulatotul. Daca nu cumva are circuit la dispozitie (si masini de curse), o sa iasa in pierdere.
    11 3
  • Costel
    Leclercule,

    nu-i purta tu de grija lui sebastian vettel ,nu-ncerca sa-i gasesti tocmai tu eventuale vulnerabilitati acolo unde chiar nu-s de identificat fiindca n-o sa reusesti sub nicio forma nicimacar sa-i subrezesti aptitudinile daramite sa-l compromiti , germanul cvadruplu campion mondial ii incontestabil un atlet desavarsit ,un etalon pentru ceilalti si care stapaneste in amanunt toate detaliile unei riguroase mentineri la cotele necesare ale performantei, detalii care l-or ajutat sa devina amfitrionul F1 atat in cel putin ultimul deceniu al competitiei dar cu siguranta si-n acest inedit si musai antrenant 2020 si fara sa ma hazardez vreun pic ...si-n sezoanele care urmeaza
    9 12
  • Costika
    Fetal a fost. A fost bun pe masinile cu blown diffuser. Pe turbo fara blown diffuser l-au batut si Ricciardo si Leclerc. A batut si el pe Kimi, dar Kimi era cu probleme si mai mari pe noile masini care mai aveau si brake by wire. Da, Vettel e un mare campion, dar ca alti mari campioni a castigat pe masina potrivita.
    7 3
  • Costel
    nu,nu, sub nicio forma nu-s de acord cu ce-oi spus ieri inainte de cina, "cutezatorule" fara nickname,

    asta numa' fiindca sebastian nu o fost un mare campion , vettel chiar ii un leal performer si-n prezent , fiind singurul care o tinut piept tavalugului mercedes taman in era V6T pe care tu incerci sa i-o vulnerabilizezi numa' ca ce sa vezi ,cifrele brute is evident de partea mea ,adica a acelora care glorifica doar adevaru':

    1- conationalul lui Jenson Button o bifat cca 60 de victorii(mercedes);
    2-nico rosberg cu 20 de victorii(mercedes);
    3-sebastian vettel cu 15 victorii(ferrari);

    P.S. you're just not ready for me yet
    2 4
  • Neutru
    Concetățean nu conațional,adică supus britanic.Tatăl Noua Caledonie,mama Australia(colonii).Nuanțele fac arta și amănuntele statistica.Au mai câștigat și alții proporțional cu timpul petrecut în F1 la echipă competitivă,și mai ales ca pilot prim nu cei contractați ca piloți 2.Aceasta nu este o critică,am înțeles ce s-a scris dar în lipsă de acțiune am devenit„puritan”.În general adevărul deranjează dar acum chiar nu trebuie.
    3 3
  • Costel
    Neutru ,
    is cu rugamintea la un gram de sinceritate da' numa' daca-i si posibil in malaxorul AM-motorsport , dumneata ii pan' la urma @istorie-geografie?

    multum fain anticipat
    3 4
  • Neutru
    Da
    3 2
  • Costel
    Neutru , multumesc !

    nu-nchei fara o precizare care se impune :

    vettel cu 14 izbanzi si nicidecum 15 ,mi-oi "permis" dintr-un puseu de subiectivism sa o contabilizez si pe cea din cursa canadiana 2019 dar avand totusi un avans decent fata de urmatorul clasat ,verstappen cu 8 victorii si ricciardo cu 7 iar toate aceste toate cifre seci devin ingrijoratoare pentru cei care nu-s fani Benz si hamilton
    4 3
  • Neutru
    Pauza(vacanța) a fost foarte lungă iar băieți vor avea nevoie de o perioadă de antrenament.Să înceapă fără spectatori să poată încasa drepturile de televiziune.Toți vor rezultate cât mai bune dar nu cred că vor fi surprize.5 iulie=două luni iar în total sunt 6 luni!Noi vom rezista până atunci?
    6 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru