Leclerc își recunoaște greșeala după acroșajul cu Vettel din Austria: "Îmi asum întrega responsabilitate"

de Daniel Popescu, Foto: Ferrari
Luni, 13.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
31 Octombrie - 1 Noiembrie
Vineri
Antr. lib. 1:
Antr. lib. 2:
Sambata
Antr. lib. 3: 11:00
Calificari: 15:00
Duminica
Cursa: 14:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Charles Leclerc a recunoscut că este singurul vinovat pentru acroșajul cu Sebastian Vettel din Marele Premiu al Austriei, însă șeful Mattia Binoto a admis că Ferrari oricum nu avea un monopost competitiv.

Ferrari nu a obținut niciun punct în Marele Premiu al Austriei, ca urmare a unei coliziuni intre Charles Leclerc și Sebastian Vettel în primul tur.

Incidentul a condus în scurt timp la abandonul ambilor piloți, iar Leclerc a admis ulterior că este singurul vinovat de producerea coliziunii.

"Ce s-a întâmplat este clar vina mea. Îmi asum întreaga responsabilitate. Am comis o greșeală și scuzele nu sunt suficiente. Trecem printr-o perioadă dificilă, iar echipa nu are nevoie de așa ceva.

Mi-am cerut scuze lui Vettel și echipei, care nu au greșit cu nimic. Am dezamăgit pe toată lumea și îmi pare foarte rău", a declarat monegascul.

Chiar dacă rezultatul său a fost compromis, Vettel a încercat să rămână optimist că Ferrari se poate prezenta într-o formă mai bună cu ocazia cursei următoare, programată la sfârșitul acestei săptămâni pe circuitul de la Hungaroring.

"Suntem amândoi suficient de maturi pentru a trece peste acest incident. Este dezamăgitor, dar mentalitatea mea este să fiu optimist.

Cel puțin nu vom aștepta prea mult pentru a reveni în monopost și sper că Ungaria să fie un loc mai bun pentru noi", a precizat el.

Șeful Mattia Binotto a admis la rândul său că Ferrari nu avea speranțe să obțină o performanță majoră în Austria, în contextul în care monopostul Scuderiei este departe de performanțele înregistrate de rivalii de la Mercedes și Red Bull Racing.

"Este dureros să încheiem o cursă într-un asemenea mod. Cred că este cel mai prost final al unui weekend foarte greu pentru noi.

Este adevărat că nu am luat parte în mod real la cursă, dar nu ne putem ascunde în spatele coliziunii care ne-a eliminat ambele monoposturi", a explicat el.

Via Formula1

Comentarii (19)

  • Costel
    prezentu' ca prezentu'... da' viitoru-mi pare musai agonizant pentru Ferrari cu acest monegasc varf de lance......

    oare cat timp de-acu incolo cele doua victorii circumstantiale din 2019 (Spa & Monza) ii vor asigura cosu' zilnic la Maranello micului print?

    isi permite careva sa-mi spuna si mie cand va bifa a treia victorie in F1 acest sabotor ?
    nu-i asa ca-i riscant?
    nu-i asa ca ezitati sa-mi raspundeti?
    nu-i asa ca-i riscu' semnificativ sa va compromiteti?

    n-oi vazut atata "abilitate" in pilotarea monoposturilor nicimacar la Sophia Floersch sau Tatiana Calderon!



    chiar n-am de ce sa ocolesc aceasta oroare de team-principal,
    afirmatia sa post-gp: "no time to accuse drivers"
    mie-mi confirma doar ca n-o sa se schimbe absolut nimic la Maranello,
    ce-o fost anu' trecut iata ca merita repetat cu varf si-ndesat si-n 2020 iar pentru 2021 parca-i chiar pacat ca scuderia sa nu beneficieze de vasta "experienta" in smiorcaieli si lamentari oferita necontenit de micu' print
    27 22
  • Urmatoarea victorie, în 2021. Când a gresit Vettel anul trecut tot sabotor era? Ce putea spune Ferrari, tu ce comunicat ai fi dat?
    10 2
  • Neutru
    Sophia și Tatiana gândesc altfel.Sophia n-a comentat nimic duminică când a fost scoasă din cursă,iar Tatiana la accidentul lui Anthoine Hubert,era prima după el dar a încetinit în schimb mari piloți de după ea sau repezit ca orbii,doar erau piloți și viitori campioni. Asta numesc eu„piloți sinucigași”.Pentru ei nu există viață fără curse,asta-i limita gândirii.
    8 7
  • @Nică, uite azi am dat peste un citat al lui Nicolae Iorga:" dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu prostul în discuție". Și cum "cine se pune cu prostul mai prost este", sfatul meu e să căutăm a comunica cât mai puțin cu astfel de...oameni, să-i numesc și eu!
    6 6
  • @Aditza
    Pentru ca sambata nu mai era loc de rasu' tau...

    https://www.youtube.com/watch?v=cShMgTD0-9k

    https://www.youtube.com/watch?v=Q8__PmmcXLM

    Omu' nu are nevoie musai de ploaie.
    11 3
  • Se intampla des ca atunci cand ne luam de o persoana sa ii vedem doar partile rele, ce a facut bun nu mai conteaza.
    13 1
  • vali vijelie raduceanu
    Cand ma gandesc ca unii sperau ca Vettel sa castige titlul anul asta cu Ferrari....:))))
    8 8
  • Costel
    pana si unu' ca mine tre' sa priceapa pan' la urma faptul ca AM-motorsport traverseaza zilele astea momente grele, ceasuri apasatoare de-a dreptu', rasfatatu' de serviciu nu numa' ca le-o inselat asteptarile multora care salasluiesc pe AM dar chiar o fost capabil sa le genereze un seism major taman acolo unde nu se asteptau deloc, seism cu epicentru' aflat exact in dozele ample de incredere oarba in abilitatile micului print dar parca si cu destule replici deloc minore identificate tocmai la locu' care musai ca-i generator de mare sinchiseala pentru toti tifosi:

    perspectiva performantei Ferrari pe termen mediu si lung!

    in alta ordine de idei, n-am auzit nici pan' la aceasta ora de vreo sanctiune oferita de FIA micului print, ma gandesc doar la o anemica penalizare pe grila de start in cursa maghiara pentru ce-o "realizat" zilele trecute in T3 pe RBR-Ring acest neindoios "salvatore della scuderia"
    17 9
  • Costel
    afirmatia lui Leclerc(cockpit) imediat dupa manevra imbecila din T3:

    "I'm pretty sure someone touched me quite hard at the back !"

    chiar parca-i momentu' sa va hotarati care-i traiectoria de urmat:

    chiar doriti sa va divinizati miopia?

    nu credeti ca o venit momentu' sa-ncepeti sa stigmatizati smecheria!

    nu-i asa ca-i remarcabil copilu' ?
    parol!!!!
    nu-i asa ca-i foarte comod da' si atat de juvenil sa culpabilizam pe altii pentru erorile noastre?

    parca asa-i..........
    16 10
  • Mercedes F1
    Costele, copilu' a are un "maiestru" in culpabilizarea altcuiva. Vetal al tau a facut asta mereu. De la Webber, Hamilton, Grosjean, Kvyat, mereu au fost altii de vina. Stupidut, de aia a ajuns acolo unde e. Cu 4 titluri pe care nu stie acum pe unde sa si le ascunda.
    5 2
  • @Radu, păi cum spunea și George Bernard S., "unul din cele mai triste lucruri în viață este că omul trebuie să facă multe fapte bune pt.a demonstra că este eficient, dar o singură greșeală pt.a demonstra că nu e bun de nimic".
    5 0
  • Costel
    D-le Neutru,

    daca doriti sa-i camuflati certele lacune in fel si chip acestui monegasc n-aveti decat, pan' la urma ii liberu' arbitru al fiecaruia dintre noi sa-si stabileasca propriul itinerariu, da' pe de alta parte is cu rugamintea sa nu omiteti un detaliul pe care-s convins ca-l stiti deja, suicidul chiar si la locu' de munca reprezinta un gest unilateral de vointa si atunci parca se naste pertinenta intrebare:

    sebastian vettel avea si el dreptul la viata in Styria-GP ???

    sebastian vettel n-ar trebui sa decida singur daca stabileste sa convietuiasca cu ceilalti piloti intr-o cursa sau sa sfarseasca intr-o marsava desugubina???

    micu' print chiar se poate ascunde la infinit dupa gratierea perpetua oferita de prea multi de pe AM-motorsport pentru lichidarea miseleasca a cvadruplului campion sebastian vettel?!?

    P.S.sa nu care cumva ca monegascu' sa-si accelereze considerabil suicidu' profesional la Maranello dupa ce-o "izbutit" duminica trecuta!

    D-zeul motorsportului sa aiba in paza Scuderia!
    20 8
  • Neutru
    Am vrut să arăt că femeile sunt mai pragmatice iar bărbații se cred semizei.Vettel este familist deci mai realist decât alții.Anul trecut ziceau că garantat nu se vor mai acroșa iar eu ziceam că nimeni nu poate garanta.Cu toate regretele actuale și scuzele de rigoare se vor mai lovi fără sau cu voia lor.Asta-i F1!Mai ales când vrei să faci mai mult decât poți ești vulnerabil.Va trece și asta.
    8 0
  • Costel
    D-le Neutru,

    is numa' partial multumit de raspunsul dvs, asta fiindca toate trec intr-un fel sau altu'...
    14 6
  • Neutru
    Mă străduiesc să fiu neutru.Leclerc fiind penalizat cu locuri pe grilă vroia să recupereze.Vettel era mult prea lent,îl depășise patru monoposturi.Cineva trebuie să lupte și pentru Ferrari.Vettel n-o va face în mod sigur.
    6 0
  • N am mai scris pe aici de mai bine de 10 ani,dar sunt nevoit s o fac din nou.Costel fara menajamente iti spun ca pe linga ca ai grave prb la mansarda esti si batut in cap.ma zapacesti cu apostroafe si folosesti cuvinte pe care nici tu nu le sti.cu tot respectul dar umbli ziua cu lumanarea
    3 19
  • Costel
    De dimineata, sau aseara, am fost la un club de jocuri pc. si am intrat pe mai multe calculatoare dandu-mi cate voturi pozitive o vrut pupaza mea, ca daca observati si voi, v-ati trezit dimineata din senin cu multime de cititori ai acestui site ce ma agreaza iar pe voi va contrazice.
    Vedeti ce om de valoare sunt? :D
    4 7
  • Dl. Costel
    Ca sa dai 100 de voturi nu este necesar nci sa mergi la un club de jocuri nici sa intrii pe 100 de calculatoare.
    E suficient sa deschizi de 100 de ori Chrome in mod incognito.
    Sau daca esti un pic mai tehnic sa faci un scrpt care da voturi:)
    4 0
  • Costel
    @Dl.Costel, ce oameni experti pe aici... jos palaria! Cu toata stima multumesc pt.sfaturi! De acum in colo asa voi face, altfel as vede negru in fata ochilor pomenindu-ma ca fanii acestui sport nu sustin cele scrise de mine. :))))
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru