Red Bull renunţă şi la ultima zi de teste de la Jerez

de Daniel Popescu
Vineri, 31.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing a părăsit sesiunea de teste de la Jerez la jumătatea ultimei zile de evaluare, după ce încercările temporare de rezolvare a problemelor de supraîncălzire a monopostului au eşuat.

Esential 7 este numarul de tururi parcurse de Red Bull in ultima zi de teste de la Jerez
21 este numarul total efectuate de Red Bull in cele patru zile de teste de la Jerez
268 de tururi a parcurs Mercedes la Jerez in primele trei zile si jumatate de teste
Red Bull Racing a abandonat sesiunea de teste de la Jerez la jumătatea ultimei zile de evaluare, ca urmare a repetării defecţiunilor tehnice care au bulversat întregul program al echipei în această săptămână.

Daniel Ricciardo a reuşit să parcurgă numai şapte tururi la volanul monopostului RB 10 şi s-a oprit pe circuit înainte să ajungă înapoi la boxe.

La fel ca şi în zilele precedente, Red Bull Racing a fost nevoită să oprească monopostul pe circuit din cauza supraîncălzirii unor componente, în ciuda faptului că echipa a apelat la deschiderea parţială a plăcilor exterioare ale caroseriei pentru a îmbunătăţi sistemul de răcire.

Potrivit unor surse neoficiale, supraîncălzirea apare din cauza modului în care Red Bull Racing a construit monopostul, astfel că va fi nevoită să efectueze modificări importante, în special în privinţa modului în care este instalat motorul Renault.

A fost un test foarte dificil.

Am avut multe probleme cu Renault, dar şi cu răcirea şasiului, care au afectat progresele noastre.

Christian Horner
Sef Red Bull
În ciuda săptămânii dificile de care a avut parte, în puternic contrast cu stinturile parcurse de Mercedes, şeful Christian Horner este convins că problemele vor fi remediate până la sesiunea de teste din Bahrain, care va avea loc la jumătatea lunii februarie.

"A fost un test foarte dificil. Am avut multe probleme cu Renault, dar şi cu răcirea şasiului, care au afectat progresele noastre. Cu toate acestea şi în ciuda numărului scăzut de tururi parcurse, ceea ce am învăţat demonstrează că problemele ar trebui rezolvate pentru următorul test din Bahrain. Parţial, scopul acestui test preliminar a fost să învăţăm despre orice probleme înaintea startului sezonului, iar în următoarele săptămâni ne vom concentra pe bancul de probe", a declarat britanicul.

Via Red Bull Racing

Comentarii (10)

  • GrosJan
    cica l-a captusit bine (motorul) Newey, sa nu-i fie frig. Daca ma uit afara, aproape ca-i dau dreptate (aproape!) :)
    5 4
  • Tare am impresia ca epoca energizantelor a cam apus...
    19 8
  • pablo256r
    Extras din rezultatele testelor de azi:

    15:01 Which is a good time to given you a rundown of the order and lap count with one hour remaining of the final day:

    1. Massa (Williams-Mercedes) 1m29.023s, 65 laps
    2. Alonso (Ferrari) 1m29.290s, 96 laps
    3. Juncadella (Force India-Mercedes) 1m30.437s, 63 laps
    4. Hamilton (Mercedes) 1m30.835s, 30 laps
    5. Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m31.804s, 102 laps
    6. Rosberg (Mercedes) 1m36.951s, 91 laps
    7. Sutil (Sauber-Ferrari) 1m39.941s, 57 laps
    8. Bianchi (Marussia-Ferrari) 1m40.966s, 14 laps
    9. Kobayashi (Caterham-Renault) 1m43.193s, 54 laps
    10. Kvyat (Toro Rosso-Renault) 1m44.016s, 8 laps
    11. Ricciardo (Red Bull-Renault) 1m45.374s, 7 laps

    Este clar problema la monoposturile lui Newey. Nu e de la motor atat timp cat Caterham poate face cu acelasi motor intr-o singura zi de teste (fara nici o problema tehnica) cat Toro Rosso si RBR in patru zile. De rezolvat problema probabil ca o va putea insa cu siguranta le vor lipsi cele 4 zile de teste de la Jerez. Urmatoarele teste sint peste cca 1 luna. In acest timp cei care au putut testa pot sa rumege rezultatele si sa decida ce mai incearca la urmatoarele teste. Dupa care mai au un test de siguranta unde sa definitiveze totul inaintea primei curse a anului. E un avantaj mare. Pot sa-l refaca cei de la RBR? De mai multe ori au aratat ca da. Acum insa totul e diferit, sint prea multe necunoscute.
    9 1
  • @klausnake
    Ti-e ciuda ca au succes?
    1 3
  • hmmm ...

    eu sunt de parere ca Newey a facut o masina buna si cei de la Renault au f*tut meciul ...

    dc RBR pierde titlul in 2014 din cauza motoarelor Renault (pierde in sens urat ... locul 6 la constructori sau mai rau) cred ca din 2015 von vedea RBR Mercedes sau RBR Honda ...

    raman la idea initiala ... in 2014 titlul merge la Ferrari sau MB

    Forza Rossa!
    3 5
  • malasorte
    ...acuma incep fanii vitelu sa se scarpine cu mana drapta la....acuma ori o sa dati vina pe motoarele renault, ori ca Newey a gresit masina, ori din cauza noilor regulamente....adevarul este unul singur: vitelu a clacat, e distrus, si-a dat seama si el ca este un campion de carton si mai rau, s-a desteptat ca adevaratii piloti fac performante si cu masini ma slabe.
    7 5
  • fanii echipei de energizante, multi oricum nu-s, se scarpina peste tot, ca nu-si pot imagina sa-si vada idolu plasticos, champion, sa nu intre in primii 10 la final de cursa, dar cam asta se va petrece. Newey a mai ratat masini, nu e prima data
    5 4
  • malamorte
    care e ala care facu performanta cu masina slaba? Alonso in niciun caz. El abia a luat 2 campionate pe aghinionul altuia, cu masina foarte buna. Apoi cu cea mai buna masina a luat un loc 3. Dupa care s-a tot perindat la alte echipe, poate nu a avut cea mai buna masina dar NICI performante. O sa-l bata Vettel pe Alonso avand o masina mai slaba, chiar daca nu va castiga. Dar oricum asta va fi ultima grija a lui Alonso, batalia mare o sa o ia de la Kimi
    3 4
  • pinochio
    daca alonso va fi batut de kimi, fanii alonsitei o sa uite de vettel, o sa-si concentreze ura asupra lui kimi
    5 4
  • adevaratii fani Ferrari o sa se bucure oricum, si daca Kimi ia titlul si daca Alonso
    tot una e ... numai sa fie Ferrari

    la fel este si cu fanii McLaren ...

    dar ma intreb ... fani RBR exista? sau doar fani Vettel ... ?
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru