Teste Barcelona, ziua 2: Vettel rămâne cel mai rapid. Mercedes introduce inovaţii la podea

de Daniel Popescu
Miercuri, 24.02.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Sebastian Vettel şi-a păstrat prima poziţie în clasament şi în a doua zi de teste de la Barcelona, în timp ce Mercedes a ieşit în evidenţă printr-o inovaţie "neobişnuită" introdusă la podea.

Cea de-a doua zi de teste din cadrul sesiunii de la Barcelona s-a desfăşurat în bună măsură după tiparul de luni. Sebastian Vettel a continuat să fie cel mai rapid pe circuitul spaniol după ce a fost cronometrat cu 1:22.810 la capătul a 125 de tururi, însă performanţa a fost obţinută cu noile pneuri ultrasoft introduse de Pirelli pentru acest sezon. Totuşi, pilotul Scuderiei Ferrari a provocat un steag roşu în finalul sesiunii după ce a optit monopostul pe circuit în zona virajului trei.

Daniel Ricciardo a propulsat Red Bull pe locul doi datorită pneurilor ultrasoft, în timp ce Sergio Perez (Force India) a terminat pe trei cu cauciucuri supersoft, în timp ce Nico Rosberg a mizat pe medium pentru a ocupa locul patru. Germanul a impresionat însă prin numărul de tururi parcurse (172), iar Mercedes a introdus o inovaţie la podea. În plus, echipa germană a confirmat deja că miercuri, în a treia zi de teste, va utiliza un nou tip de nas pentru monopost.

Urmareste Automarket
Clasamentul a fost completat de Marcus Ericsson (Sauber), Esteban Gutierrez (Haas), Valtteri Bottas (Williams) şi Pascal Wehrlein (Manor), în timp ce Fernando Alonso a debutat doar cu un loc nouă la volanul noului monopost McLaren.
Spaniolul a parcurs 119 tururi şi s-a declarat mulţumit de parcursul sau, spre deosebire de Jolyon Palmer, care a avut din nou o zi grea la Renault. Constructorul francez a încheiat sesiunea prematur din cauza unei defecţiuni la motor, după ce Palmer a reuşit să parcurgă doar 37 de tururi pe parcursul zilei.

Ultimul loc a fost ocupat de Max Verstappen, a cărui echipă Toro Rosso a anunţat că la a doua sesiune de teste de la Barcelona va introduce un aşa-numit monopost B.

Teste Barcelona - Ziua 2:

Loc Pilot Echipa Timp Diferenta Tururi
1 Sebastian Vettel Ferrari 1m22.810s - 126
2 Daniel Ricciardo Red Bull/TAG Heuer 1m23.525s 0.715s 112
3 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m23.650s 0.840s 101
4 Nico Rosberg Mercedes 1m24.867s 2.057s 172
5 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m25.237s 2.427s 108
6 Esteban Gutierrez Haas/Ferrari 1m25.524s 2.714s 79
7 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m25.648s 2.838s 134
8 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes 1m25.925s 3.115s 71
9 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m26.082s 3.272s 119
10 Jolyon Palmer Renault 1m26.189s 3.379s 42
11 Max Verstappen Toro Rosso/Ferrari 1m26.539s 3.729s 121

Comentarii (6)

  • Mercedes isi ascunde forma sau nu-i intereseaza deocamdata sa vada cat de rapizi pot fi. Sunt cu timpii cam unde erau si anul trecut, ori dupa Barcelona au mai imbunatatit ca oricare alta echipa.
    14 8
  • Poti sa-ti cam dai unde sunt. Ieri pe pneul mediu au facut cel mai bun timp. Asta spune tot. Ferrari au obiceiul sa "triumfe" in primele teste....
    14 9
  • Anul asta ies campioni macaronarii :))), dupa Mercedes normal
    15 13
  • formula1.automarket.ro sunteti din ce in ce mai saraci in stiri...
    19 0
  • http://www.motorsport.com/f1/news/f1-teams-agree-elimination-style-qualifying-for-2016-675278/

    Modificari drastice in regulamentul calificarilor in 2016?
    2 1
  • Azi 24.02.2016: Stiri f.f. importante, si voi nimic ??!!!!!!!!!!!!

    Vedeti ca se schimba formatul calificarilor .....
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru
Descarcă aplicaţia Automarket