Verstappen a câștigat cursa de la Silverstone datorită unei strategii mai bune la boxe! Hamilton și Bottas au completat podiumul

de Daniel Popescu
Duminica, 09.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
23 - 25 Octombrie
Vineri
Antr. lib. 1: 13:00
Antr. lib. 2: 17:00
Sambata
Antr. lib. 3: 14:00
Calificari: 17:00
Duminica
Cursa: 15:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Max Verstapppen a câștigat cursa de la Silverstone după o strategie mai eficientă la boxe a celor de la Red Bull. Lewis Hamilton l-a depășit pe Valtteri Bottas în lupta pentru locul doi cu numai două tururi înainte de final.

Red Bull Racing a reușit să întrerupă dominația autoritară a celor de la Mercedes din debutul acestui sezon prin intermediul unei strategii excelente pentru Max Verstappen în Marele Premiu al Marii Britanii.

Valtteri Bottas a plecat bine din pole position și și-a păstrat prima poziție, în ciuda unei tentative de depășire din partea coechipierului Lewis Hamilton.

În spatele celor doi, Nico Hulkenberg a ratat startul și a fost depășit cu ușurință în lupta pentru locul trei de către Max Verstappen, singurul pilot din top 10 cu pneuri hard, comparativ cu cauciucurile medium ale rivalilor.

Lance Stroll a urcat la rândul său pe locul cinci după ce a trecut de Daniel Ricciardo, în timp ce Ferrari a ratat startul cu ambii piloți. Charles Leclerc a coborât două locuri până pe poziția a 10-a, în timp ce Sebastian Vettel a derapat de mai multe ori în primul viraj și a coborât pe ultimul loc după ce a scăpat ca prin urechile acului de o serie de acroșaje cu piloții din spatele său.

Pitstop fără emoții pentru Mercedes

În ciuda pneurilor sale hard, Verstappen s-a menținut în imediata apropiere a lui Bottas și Hamilton, fără însă să inițieze vreun atac.

Bottas și Hamilton au intrat la boxe pentru pneuri hard în tururile 14 și 15, iar pilotul britanic a revenit pe traseu în spatele lui Bottas și Leclerc, care nu efectuase încă prima oprire. 

Totuși, Hamilton a reușit să treacă destul de repede de pilotul Scuderiei și a revenit în spatele lui Bottas.

În acest context, Verstappen a preluat prima poziție în clasament și avea un avans de circa 12 secunde în fața lui Bottas și Hamilton, în timp ce Hulkenberg a revenit pe locul 4 după oprirea la boxe.

Strategie excelentă pentru Verstappen

Verstappen a efectuat prima intrare la boxe abia în turul 27, când a optat pentru medium, și a revenit pe locul doi, în spatele lui Bottas, dar în fața lui Hamilton. Într-un interval de numai câteva viraje, olandezul a reușit însă să-l depășească cu ușurință pe Bottas și a revenit pe prima poziție.

În mod interesant, Red Bull a adoptat imediat o nouă strategie, iar Verstappen a revenit la boxe după numai 6 tururi, în turul 33, simultan cu Bottas, cu scopul de a oglindi strategia celor de la Mercedes. Ambii piloți au optat pentru cauciucuri hard pentru a încheia cursa cu ele și au revenit pe circuit în aceeași ordine, cu Verstappen în fața lui Bottas.

Hamilton nu rezista cu o singura oprire

După această dublă oprire, principala dilemă a fost dacă Hamilton va intra la rândul său încă o dată la boxe pentru un nou set de pneuri.

Britanicul avea un avans de 10 secunde în fața lui Verstappen cu circa 15 tururi înainte de final, însă în cele din urmă a intrat la standuri cu 10 tururi înainte de final. Hamilton a revenit însă pe circuit pe locul patru, în spatele lui Leclerc, care nu efectuase însă a doua oprire la boxe.

Câteva tururi mai târziu, Hamilton a trecut însă de Leclerc și a urcat pe locul 3. Chiar dacă părea că va termina pe ultima treaptă a podiumului, Hamilton a reușit să-l depășească pe Bottas cu numai două tururi înainte de final pentru a urca astfel pe locul doi. În plus, britanicul a câștigat un punct suplimentar pentru stabilirea celui mai bun timp în cursă.

Propulsat din nou pe primul loc după pitstop-ul lui Hamilton, Verstappen a avut de îndeplinit o simplă formalitate pentru a-și adjudeca a noua victorie din carieră și prima din acest sezon competițional.

Deși inițial coborâse pe locul 10, Leclerc a reușit să obțină un nesperat loc 4 datorită unei strategii cu o singură intrare la boxe.

El a reușit astfel să termine în fața lui Alexander Albon și Lance Stroll.

Între timp, Hulkenberg a încheiat doar pe locul 7 după o strategie cu trei opriri la boxe, ultima dintre ele pentru pneuri soft. Esteban Ocon, Lando Norris și Daniil Kvyat au completat top 10, în timp ce Sebastian Vettel a încheiat doar pe locul 12, în afara punctelor. 

MAREA BRITANIE - REZULTATE CURSĂ

Comentarii (62)

  • GP2 engine, GP2 engineee !!!
    10 5
  • Acelasi circuit, aceleasi masini la o saptamana 'distanta'. Alt rezultat. Sa mai ziceti ca nu conteaza (si) pilotul.
    13 6
  • Astia de la Mercedes vorbesc codificat.
    9 3
  • The Dot
    Mercedes pe pneurile de azi au fost fix ca niste panzere in stiletto. Saptamana viitoare la Barcelona unde o sa fie mai cald ca de obicei, avand in vedere perioada diferita a anului in care se desfasoara grand prix-ul probabil vor avea din nou probleme.
    Strategia diferita a celor de la RedBull a dat roade.
    Leclerc a scos tot ce se putea din masina aia, in timp ce Vettel a facut ceea ce stie cel mai bine, o pirueta.
    McLaren au fost dezamagitori.
    Bravo Max!
    20 3
  • Felicitări celor de la Red Bull și lui Max pt.strategie și victoria obținută clar!
    Felicitări lui Leclerc pt.munca depusă ce a ajutat un lent Ferrari să obțină ce nu se putea mai mult!
    Apreciabil, din punctul meu de vedere, Albon pt.nr-ul de depășiri, curajul cu care și-a atacat adversarii (l-am văzut odată doar cu jumătate de monopost pe pistă, restul...)!
    Cât despre Vettel... :)))
    16 5
  • Cand esti depasit de un pilot cu pneuri neincalzite nu trebuie sa mai visezi la titlul de campion..
    12 3
  • Valentin Raducan
    Ioi! Vetel mai are fani?
    11 10
  • Nea Costele, iar a comis-o șampionu' lu' matale ? Cu aceeași căruță, imberbul pe 4 și șampionu' pe 12 ? Păi eu aș zice să-l treci la patinaj artistic, că tot s-a specializat în piruete și face cel puțin una pe cursă, nu ?
    13 9
  • vettel la Balaceanca
    Trompettel cel mai bun titirez
    8 4
  • Florin
    Noroc cu Leclerc altfel Ferrari era pe penultimul loc in clasament. Cum pot doi piloti sa obtina rezultate asa diferite? Cel din spate mai si zice ca a scos tot din masina.
    Felicitari lui Verstappen, a muncit pentru rezultat.
    7 2
  • THE SPINNING GERMAN
    Misto cursa! Eroul meu nu rateaza spin-ul, super!! Ar fi mai bine pentru RP sa semneze cu Hulk. E mult peste fetel.
    12 5
  • avocatu' lu' peste
    Red Bull cu orice motor ar fi castigat azi. Chiar nu conteaza la ei aspectul asta. Eventual sa nu le crape. Au o echipa tehnica impecabila.
    9 3
  • Vali Raduceanu
    Sigur ca e important pilotul. Cel mai bine se vede la Ferrari. "Era" Vettel". Ce frumos a dezvoltat el monopostul.
    8 6
  • GrosJan
    E schimb de generatii. De fapt s-a petrecut deja de ceva vreme. Alonso, Raikkonen, Vettel sunt istorie. Hamilton e mai proaspat, se mai agata si el un an doi. Acum Verstappen, Sainz, Norris, Leclerc sunt pilotii principali in F1. Timpul trece.
    13 6
  • A castigat pilotul mai bun. Strategia RBR cred ca putea fi mai buna. Inainte de primul schimb era mai rapid ca Bottas. A trecut pe medium pt 6 tururi. Pt frumusetea campionatului ar fi interesant un abandon al lui Hamilton Max având unul la activ
    4 4
  • marele circ
    Echipa perfecta pentru aston martin este Checo - Hulk insa vom avea echipa feminina $troll - fetel.
    7 5
  • Costel
    Dom' DAV,

    da-mi pace domne, chiar nu is dispus si nici nu-i indicat sa scriu la cald despre sebastian vettel, asta pentru a nu fi asociat pe AM ca fiind o persoana consumatoare de F1 aparent subiectiva...

    Dom' DAV, o recomandare pentru dumneata inainte sa ma retrag:
    nu-l mai asocia niciodata pe olandez cu monegasc fiindca-ti autentifici diletantismul intr-ale F1,
    micul print se afla cu macar doua-trei clase sub batav la deja prea multe capitole!

    Leclerc (cockpit) dupa trecerea liniei de sosire:

    "Yessssss.........i'm so happppppyyy!!!!!!"

    (monegascul infinit mai euforic pentru-un banal loc 4 si cu un singur pit-stop comparativ cu afirmatiile lui Max dupa o victorie cu adevarat memorabila)

    is obligat sa repet ceea ce-oi spus nu de putine ori:
    Leclerc se afla mult prea departe de pregatirea necesara pentru a duce un razboi asa de mare,
    ii inca mult prea timorat iar marele sau neajuns is mizele mici pe care iata ca inca nu si le poate refuza!
    5 11
  • grojane ai aparut
    Dintre toti cei enumerati mai sus la capitolul "expirat" se potriveste vetelica. Raikkonen nu cred, ar mai avea sange de racer cu o masina buna. El inca vrea.
    16 6
  • antitalent
    albon, stroll, vettel, raikkonen, giovinazzi, magnussen, grosjean si latifi sunt penibili si merita pusi pe liber.
    11 5
  • vettel la Balaceanca
    Am auzit ca dupa cursa circuitul a fost inundat de lacrimile lui vettel.Germanul pretinde ca este sabotat si in loc de combustibil a avut cocaina in rezervor.
    9 5
  • Sebastian Vettel
    Oops! ... I'm spinning again!
    8 2
  • Ce cursa a facut Max!! Bravo!! Vetel e un looser cu 4 titluri.
    15 7
  • @Grosjan- I-ai uitat pe Albon si Russel
    6 2
  • @grojane ai aparut
    Ce sange de racer mai are Raikkonen bai nene ? Pai asta doarme pe circuite de sapte ani ! A avut masina buna, la fel ca Vettel, dar amandoi au facut performanta aproape de zero ! O singura victorie in ultimii sapte ani, asta-i sange de racer ???
    10 8
  • albon e cel mai prost pilot
    4 8
  • Neutru
    De vrut toți ar mai vrea că n-au ce face se plictisesc.Sunt oameni tineri dar nu știu să facă altceva.Au început de copii. Cursele toate au fost spectaculoase,inclusiv MotoGP.Am avut ce vedea.Pentru Vettel am opinia mea;Este în divorț cu Ferrari,nu se mai vor dar au un contract pe care trebuie să-l respecte.Se șicanează reciproc.Ați văzut ce schimburi a făcut;H H M ca să-l bage obligatoriu încă o dată.Anul trecut era invers de acest tratament se bucura Leclerc.La fel a pățit și Hulk ca să fie în urma lui Stroll l-au mai chemat o dată la boxe.Max anul acesta s-a maturizat și s-a comportat exemplar.Are totuși cinci ani de F1.Recunosc că aveam o părere nu prea bună față de el dar anul acesta...Are și echipă capabilă și eu tot cred că putea câștiga și săptămâna trecută dar a greșit echipa cu schimbul final.Să vedem duminică!
    13 0
  • GrosJan
    Lasa-l ca pe el de Alonso il doare dar l-a bagat pe Raiko la inaintare.

    Au 40 de ani sau aproape. Sau peste. Au fost buni la vremea lor. Raikkonen e veteranul in F1 acum. Cand a venit spunea ca nu vrea sa stea decat vreo cativa ani ca nu vrea sa imbatraneasca in F1. Asa e cand esti tanar, crezi ca nu-ti mai trebuie viata la batranete. :)
    5 3
  • Deci : Leclerc start de pe 8 cu mediu, schimba in turul 18 cu hard si merge pana la sfarsit, 34 de tururi. Vettel start de pe 11,( o comite in primul viraj, deci poti sa zici start de pe 20), cu hard, schimba in turul 22, tot cu hard, apoi il cheama in turul 33 si schimba cu mediu si merge pana la final, 19 tururi ??? WTF ce strategie e asta pt Vettel? In afara greselii de la inceputul cursei a avut un ritm ok pt caruta rosie, avea sanse reale la un loc 7 daca aplicau strategia cu o oprire si pt el.
    12 5
  • @lol & alti ... Bah ! voi v-ati uitat vreodata la statistici ? sau nu stiti decat sa intrati pe youtube & alte app pentru under 14 ani . Uitat bah prietenilor statistici aici si taceti din gura !!!

    VETTEL
    https://www.statsf1.com/en/sebastian-vettel.aspx
    53 wins (21.63 %)
    57 pole positions (23.27 %)
    38 fastests laps (15.51 %)
    120 podiums (48.98 %)
    In primii 6 ani de formula 1 era deja campion mondial de 3 ori

    MAX DAMAGE
    https://www.statsf1.com/en/max-verstappen.aspx
    9 wins (8.41 %)
    2 pole positions (1.87 %)
    8 fastests laps (7.48 %)
    35 podiums (32.71 %)
    :))))))))))
    Despre ce vorbim ???? Max Damage e de aproape 7 ani si uite ce rezultate are ....mediocre + i-a distrus o gramada de curse lui Vettel intentionat.
    16 13
  • @iorgas
    Ar trebui sa lasi anumite substante, nu stiu ce-ai luat dar....idolul tau e praf. Cel mai insignifiant multiplu campion din istorie. O sa ma mai uit la el cum gafeaza pe circuite. Max nu i-a distrus nicio cursa. De fetal al tau pot spune ca da, de 3 ani tot asta face, umple de penibil o echipa cu istorie. L-as da afara maine si as termina sezonul cu Hulkenberg.
    11 11
  • @iorgas
    bemveu, treling, educat, fan ferrari
    9 9
  • @iorgas conform statisticilor te pricepi cel mai bime sa tai frunză la câini. Anul trecut Vettel a fost pe locul 5 la piloți iar Ferrari pe 2; Verstappen a fost pe locul 3 la piloți iar RBR pe 3. Deci cu o masina mai slabă. De cand a venit Verstappen in F1 RBR a fost mai putin performanta ca Ferrari
    10 3
  • Aditza
    Cate droguri pe metru patrat pe aici.:))))))
    4 6
  • GrosJan
    Ce trebuie sa intelegeti voi e ca forma unui pilot nu e constanta toata cariera lui in motorsport. Da, se intampla sa castige titlul nu neaparat pilotul cel mai bun din F1 sau din lume. Masina are un aport important. Dar daca un multiplu campion mondial aflat pe final de cariera in F1 e batut de coechipierul mult mai tanar asta nu inseamna ca multiplul campion asa a fost mereu si ca nu merita titlurile. Cum am spus si mai sus, au fost buni la vremea lor. La final raman titlurile, recordurile, statisticile. Sa vedem cat "noroc" o sa aibe si Leclerc.
    15 2
  • Costel
    D-le Neutru, respect !

    aveti voturi putine numa' din cauza unui detaliu pe care-l cunoasteti deja,
    adevarul ii prima victima pe AM!
    8 7
  • Testarossa
    Mercedes a singura echipa cu sistemul DAS si singura a carei aerodinamica se bazeaza pe cutitasele aero de care vorbeau ieri prezentatorii DIGISPORT. Sa fie astea insumate ce provoaca blisteringul excesiv? Anyway, continuati in directia asta cu dezvoltarea stelistilor! :) Sa mai fie timp pentru remedierea acestor probleme pana la sf de sezon? I think not. Trebuie sa va ardeti si voi undeva, dupa cum si zicala: need to give something to get something.
    0 2
  • Testarossa
    "Mercedes a singura echipa cu sistemul DAS si singura a carei aerodinamica se bazeaza pe cutitasele aero de care vorbeau ieri prezentatorii DIGISPORT". ? Daca nu ma insel, cu priviere la paragraful de mai sus. Important de mentionat asta.
    0 3
  • Lasati-l bai pe fetal in pace. Deocamdata el are patru titluri. Doar Schumacher, Hamilton si Fangio au mai multe. Poate ca Alonso a fost mai bun decat Vettel poate ca Vettel a fost mai bun. Poate ca Ricciardo a fost mai bun decat amandoi si poate ca Hamilton a fost mai bun decat toti trei. Poate ca Alonso nu a fost mai bun decat Kimi in 2005 si nici decat Schumacher in 2006. Poate ca Verstappen e mai bun decat Hamilton chiar acum. Daca Vettel are 4 titluri de carton atunci Alonso are doar doua titluri de carton iar Button un singur titlu de carton. Aveti ochelari de cal. Va imaginati ca daca RBR a avut masina buna cand a castigat Vettel atunci automat trebuia sa castige Alonso. Aici intervin ochelarii de cal. Pentru ca Hamilton a dovedit ca e mai bun decat Alonso dar uite cum l-ati uitat pe drum ...
    4 1
  • @Nea Costel
    Nea Costele, sincer să fiu nu am nimic cu favoritul tău, cred a fost un pilot bun și mai cred că nu a fost un campion mai de plastic decât un Hamilton care, fără Mercedes, ar avea doar un titlu cu McLaren în 2008, și ăla mincinos, din cauze de prostie Ferrari și ticăloșie Alonso. Dar omul tău a avut un credit uriaș din partea celei mai celebre echipe și din partea susținătorilor ei, credit pe care l-a risipit în vânt. Și oricât de fan i-ai fi, nu poți să nu vezi că, în ultimii ani, s-a pierdut cu totul.
    Să nu-i pun pe aceeași treaptă pe Leclerc și Verstappen ? În mod normal n-ar trebui, francezul are doar doi ani plini în F1 și ar trebui comparați peste 4-5 ani, când va avea cât are Verstappen acum în F1. Dar când văd ce face cu căruța de anul ăsta, căruță pe care coechipieru nu-i în stare nici măcar să o regleze, nu pot să nu văd în el un viitor mare campion. Fie că-ți place, fie că nu.
    8 6
  • Vetel a cam pierdut treaba cu volanul de F1. Poate se apuca de alte sporturi.
    9 2
  • Costel
    Dom' DAV,

    is convins ca-ti respecti pasiunea si ai intrat deja in posesia unui detaliu deloc derizoriu:
    sebastian vettel solicita schimbarea sasiului pentru Montmelo iar Binotto pare dispus sa accepte........

    in alta ordine de idei, raspunde-ne te rog amandorura, atat mie dar mai ales lui sebastian vettel, la o fireasca intrebare cu care numa' *profanii* se-ntalnesc in ultimele 24H:

    de ce sebastian o fost tinut 10(zece) tururi pe harduri dupa primul pit si 20(douazeci) de tururi !!! pe gume medii pe final de cursa, germanul demarand in gp-ul de ieri cu gume hard???

    nu-i arhicunoscut pentru toata lumea faptul ca micul print detine o nestavilita "pofta de mancare" a gumelor prin curse!!

    nu care cumva team-principal-ul *lucreaza* deja prea mult la confirmarea monegascului prin curse si deopotriva vrea sa-si solidifice prin orice mijloace acea decizia obscura luata in luna mai, acea hotarare musai contestabila de a nu mai continua cu germanul din 2021?!?

    oare cati dintre noi mai cred ca vettel si monegascul au la dispozitie si azi un material de concurs identic?
    2 8
  • Îți răspund eu, Costele.
    Cele 2 monoposturi Ferrari rulate pe circuit în timpul cursei construite pe baza aceluiași proiect și fabricate din același material, nu au fost conduse doar de Vettel, concluzia: stilul diferit de pilotaj și setările proprii ale celor 2 piloți au dus la niveluri diferite de uzură ale pneurilor. Iată deci că valoarea fiecăruia se regăsește în razultatul final ce ție știu că nu-ți convine dar care e unul real. Nu mai spun de norocul avut de neamț în comparație cu Leclerc atunci când în timpul derapajului a fost la câțiva milimetrii de a fi lovit de alte monoposturi din spate, astfel rezultatul ar fi fost și mai dezastruos. Așadar echipa nu are nimic cu el, mai degrabă el, știind că la anul va pleca de la Ferrari, nu-și mai dă atâta silință să obțină un rezultat cât mai bun pt.echipa ce-l plătește, fapt pt.care ar trebui atenționat.
    8 3
  • @Nea Costel
    Of, of, of Nea Costele, ai cazut si tu in patima teoriei conspiratiei ! Da' rau de tot !
    Pentru ce mai trebuie confirmarea lui Leclerc prin astfel de metode neortodoxe, asa cum sugerezi ? Ca sa impresioneze pe cine ? Tifosii nu-l mai vor, echipa nu-l mai vrea, nu-l mai vrea nimeni in Italia ! Atunci ? Confirmarea a fost cea din momentul semnarii contractelor, Leclerc sase ani, Vettel acasa ! Restul sunt vorbe de claca.
    Ca "mananca" Lelerc pneuri ? Se poate, nu te contrazic, dar eu am vazut ca a fost singurul din fata care a reusit sa mearga cu o singura oprire. Nici Red Bull, nici Mercedes nu au reusit asta, iar Lelerc, cu tractorul ala, a terminat la doar 10 sec de Bottas !
    Cat despre sampionu' lu' matale ... cand o faci pe balerina si ajungi ultimul inca din primul viraj, cand rulezi pe urma numai in aer murdar, se schimba si mama tuturor strategiilor. Mai bine il intrebi pe el de ce nu a fost in stare sa o tina pe drum si nu mai arunci pisica-n curtea altora. Hai sa traiesti nea Costele, o seara buna si nu mai pune la inima.
    7 2
  • vettel la Balaceanca
    Am auzit ca Ferrari intentioneaza sa-l concedieze pe vettel dupa Barcelona si sa o angajeze pe bunica lui Max in locul lui.Ea este mai rapida si nu face piruete.
    11 4
  • Vreau să mai menționez un lucru observat la Vettel în cursa anterioară: el pt.a ține pasul cu adversarii, dorind o viteză cât mai mare în ieșirea din virajul dinaintea unei benzi drepte de circuit, depășea chiar și partea vibrantă apăsând cu piciorul pe accelerație. Mă mir cum de nu a fost sancționat pentru asta.
    7 1
  • Costel
    @FanF1,

    spre deosebire de altii, eu ma declar mai precaut cu certitudinile.......
    nu-i sub nicio forma pentru prima data in F1 cand viciul ascuns de fabricatie "isi (poate) face aparitia" chiar la un asemenea nivel!

    vrei sa dezvoltam conversatia privind *nivelul* la care se afla Ferrari cu SF1000?!?:-))))
    banuiam eu........:-))

    in ceea ce priveste startul, iesirea pe vibrator cu cca 70% din monopost in primul viraj al cursei cu harduri neincalzite, cu wheel spin la revenirea pe asfalt dupa trecerea peste vibrator, in conditiile in care Albon incaltat cu gume medii "stangea" in T1, toate acestea contribuie la respectivul derapaj dupa care se ascunde si repugnantul Binotto in camuflarea strategiei mizerabile pentru sebastian vettel in cursa de ieri...
    4 7
  • Fraților, se mai merită să continuăm cu nenea? :))
    Sunteți liberi dacă nu aveți ce face. Îl apreciez pentru cât de comic e în gândire, dar nu-mi place să fac ceva fără rost, cum e în cazul ăsta, să-i deschid ochii să vadă realitatea. Punct!
    4 2
  • Costel
    Dom' DAV,

    mi-oi confirmat punctul de vedere fara sa vrei, afirmatia dumitale: "echipa nu-l mai vrea" certifica detaliul ca nu-i moment mai oportun ca-n sezonul 2020 sa apara si *cadourile* din partea scuderiei la incheierea contractului cu germanul!


    Dom' DAV, incepem sa ne intelegem perfect!:-))

    P.S. ce pilot slab ii Hulkenberg, singurul cu 3 pit-stopuri din top 10!!!:-)))
    6 7
  • Costel
    @FanF1,

    te-oi amestecat singur si nesilit de nimeni intr-o discutie purtata de doi adulti (subsemnatul si distinsul Dom' DAV) pentru a aseza detaliile Ferrari in matca lor *fireasca* iar pe urma apari nonsalant sa ne transmiti ca-ti irosim ceasurile......
    hmm...........
    care-i oare comicu' dintre noi trei?!?
    hmmmm.........
    5 5
  • @Costel
    Te-ai uitat la cursa cu ochii inchisi. Riping point a apelat la al 3-lea pistop sa-l salveze de rusine pe $troll boy. Hulkenberg este mai bun decat jumatate din grila si merita un loc in f1. In schimb vettel al tau merita scos la pensie.

    PS: Spune-i lui vettel sa-si schimbe masca si sa nu-si mai atinga fata.
    9 2
  • Costel
    comment-ul de la ora 17:57 apartine cumva *aleator* unui absolvent al Universitatii Bioterra, Facultatea Formula Unu???

    nu de altceva da' mie asa-mi lasa impresia.....
    4 6
  • Vetel Penibilus
    Vetal e singurul champion din plastic. Toti ceilalti, campioni, au onorat si dupa pe masini mai putini bune. Talentul lor s-a vazut in situatii mult mai grele decat cele pe care le traverseaza fetita la Ferrari. Pe langa asta e o papusica care ori dadea in Hamilton nervos, ori dadea vina pe Kvyat, pe Max, pe oricine altcineva doar ca sa justifice esecuri rusinoase. Vetel Penibilus. Este numele lui din arena gladiatorilor de F1. Gladiatorul caruia ii plac piruetele.
    6 4
  • GrosJan
    Faza cu "echipa vrea sa scoata in fata un anumit pilot" e vrajeala. Intotdeuna a fost. Echipa are tot interesul sa scoata cat mai multe puncte. Asa zisul sabotaj e doar o gaselnita a fanilor care sa-i ajute sa nu accepte realitatea.
    4 1
  • The Dot
    ...ca masina Ferrari e proasta anul asta, o stie toata lumea, dar asta nu e o scuza pentru un campion mondial sa se rasuceasca pe traseu in primul tur neprovocat.
    4 1
  • Adrian
    Mica balerina de la Ferrari lanseaza un nou stil de pilotaj....de la Ricci zicere :)
    3 1
  • Costel
    @Adriane,

    la ce-i folositoare malitiozitatea gratuita asezonata cu deficiente profunde de stapinire a fenomenului F1??

    australianul nu-i in masura sa puna la indoiala vreodata competentele germanului,
    australianul n-are victorii adunate in intreaga sa cariera prin F1(7) nicimacar in cuantum similar victoriilor consecutive(9) ale lui sebastian vettel!
    2 4
  • Berger
    Costelush, Ricci a sters pe jos cu balerina ta, a intors-o pe toate partile pana a vazut rosu in fata ochisorilor.....Ferrari ar trebui sa renunte la el acum, si sa-i dea o sansa lui Hulk pana vine Sainz.
    4 2
  • Berger
    Ricci inca n-a avut sansa pe care a avut-o fetel. Sa aiba masina din 2010-2013. Titluri oferite pe tava de aerodinamica geniala a lui Newey. In era hibrida fetel nu face nimic, e doar o balerina de vodevil.
    4 1
  • Costel
    Gerhard,
    nu-i obligatoriu sa dai dovada de corectitudine pe AM-motorsport, nu-nu, nicidecum.......
    dar pe de alta parte tre' sa-ti propui sa nu te minti singur, sezonul 2014 de care faci vorbire o reprezentat doar un interval de regrupare a lui sebastian vettel dupa patru sezoane fabuloase,
    perioada de regrupare ii valabila in cazul fiecarui barbat dupa o mare performanta iar cvadruplul campion german n-o facut nici el rabat de la acest detaliu specific masculin!

    Gerhard,
    parcurge te rog opinia unui dublu campion mondial, Mika Hakinnen, un notoriu rival al scuderiei in urma cu patru cincinale, finlandez care nu face decat sa puncteze minunat prin obiectivitatea de care da dovada tocmai conjunctura actuala de la Maranello (grandprix 247)
    3 3
  • Berger
    bre Costele, "perioada de regrupare" a distinsei tale balerine e cam lunga. De fapt, nu e perioada de regrupare, e o perioada de destramare a ceea ce mai avea el in comun cu pilotajul unei masini de F1. Poate ii dai un kart, dar mi-e ca si-acolo tot spirale-o sa faca. Ai o abordare usor feminina, sau daca esti cum o doamna atunci ai fi esti o tara masculina.
    4 4
  • Costel
    Gerhard,
    cand argumentele is straine de tine musai ca tre' sa apara si astfel de distrageri ale atentiei cu iz pestilential,
    daca te multumeste efemizarea & pocirea constanta pe AM a numelui unui pilot cu 53 de victorii iar fanii germanului is categoric straini de notiunea de testosteron atunci n-am de ce sa-ti deranjez tocmai eu atat sistemul de valori dar si *certitudinile* deopotriva........

    cultiva-ti "eruditia" marelui circ asa cum crezi de cuvinta!
    3 1
  • Felicitari Max Verstappen. A demonstrat din nou ca poate sa-l invinga pe Hamilton cu o strategie mai buna chiar daca are un monopost inferior. Aici intervine inspiratia pilotului in primul rand. Sunt convins ca a fost strategia lui Max 100%. Oare ce ar fi facut Hamilton daca Verstappen ar fi fost la Mercedes in locul lui Bottas care ramane un pilot prea slab pentru a tine pasul cu Hamilton. Va las pe dvs sa trageti concluziile. O seara buna!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru