Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa C: design apropiat de Clasa S și motorizări electrificate

de Florin Ardeleanu
Marti, 23.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații cu privire la noua generație Clasa C. Pentru a respecta noile standarde de emisii, gama de motorizări este electrificată și compusă numai din unități cu patru cilindri.

După mai bine de 10.5 milioane de exemplare comercializate din 1982 și până în prezent, a venit momentul ca Mercedes-Benz Clasa C să primească o nouă generație. A cincea.

Noul Clasa C este dezvoltat pe aceeași platformă ca și nava amiral Clasa S, tocmai de aceea se aseamănă cu aceasta din mai multe puncte de vedere. Unul ar fi designul exterior.

MINI CLASA S

Printre atracțiile principale se numără grila frontală de dimensiuni mari, farurile ușor mai ascuțite cu tehnologie LED High Performance încă din standard sau blocurile optice spate orizontale.

Că tot am pomenit de faruri, sistemul Digital Light, care a debutat odată cu noul Clasa S, este inclus pe lista cu dotări opționale. Acesta include 3 LED-uri extrem de puternice în fiecare far, 1.3 milioane de micro-oglinzi, o rezoluție totală de 2.6 milioane de pixeli și poate chiar să proiecteze diverse simboluri pe asfalt.

Din punct de vedere al dimensiunilor, noua Clasa C are o lungime de 4.751 milimetri (+65 mm), lățimea măsoară 2.033 mm (+13 mm) iar în dreptul ampatamentului sunt trecuți 2.865 milimetri (+25 mm). Înălțimea versiunii sedan este de 1.455 milimetri (-7 mm), iar varianta break măsoară 1.438 mm (-9 mm).

Habitaclul este mai rafinat și mai digitalizat ca oricând. Forma bordului este asemănătoare cu cea a navei amiral, instrumentarul de bord digital poate fi comandat cu ecran de 10.25 sau 12.3 inch, iar display-ul sistemului multimedia (de tip tabletă) cu diagonala de 11.9 inch preia multe din funcțiile butoanelor fizice pentru un aspect mai aerisit.

La fel ca și Clasa S, noua generație Clasa C este echipată cu a doua iterație a sistemului Mercedes-Benz User Experience, sau MBUX pe scurt.

Pasagerii au mai mult loc atât pentru cap, cât și pentru umeri sau genunchi.

Volumul portbagajului a rămas neschimbat pentru Clasa C Sedan (455 litri), dar a crescut cu 30 de litri în cazul versiunii break (490 sau 1.510 cu locurile spate rabatate.)

MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE, CU PATRU CILINDRI

Standardele de emisii sunt tot mai drastice. Tocmai de aceea Mercedes-Benz a electrificat toată gama de motorizări care include acum doar unități cu patru cilindri, pe benzină și diesel. În consecință, agregatul termic este oferit fie alături de un motor electric ( plug-in hybrid), fie de un starter generator la 48 V (micro-hibrid) care plusează cu 20 CP și 200 Nm în overboost.

Singura transmisie disponibilă va fi cea automată cu nouă rapoarte.

Intrarea în gamă se face cu C 180. Echipată cu un motor de 1.5 litri pe benzină, această versiune dispune de 170 CP și 250 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 8.6 secunde. Viteza maximă este de 231 km/h.

Tracțiunea integrală poate fi alăturată doar variantelor C 200 și C 300. În cazul primului, motorul de 1.5 litri dezvoltă 204 CP și 300 Nm, iar în cazul celui de-al doilea avem de-a face cu un propulsor de 2.0 litri, capabil de 258 CP și 400 Nm cuplu.

Amatorii de motorizări diesel au la dispoziție unitatea de 1.9 litri care oferă fie 200 CP și 440 Nm (C 220 d), fie 265 CP și 550 Nm (C 330 d).

VERSIUNE PLUG-IN HYBRID CU 100 DE KM AUTONOMIE

În ceea ce privește varianta cu încărcare la priză care va debuta ulterior, motorul electric din componența sistemului de propulsie dezvoltă 95 kW (echivalentul a 129 CP), 440 Nm cuplu și funcționează împreună cu o baterie de 25.4 kWh, dezvoltată de Mercedes-Benz AG.

Autonomia electrică anunțată de producător este de până la 100 de kilometri (calculată conform standardului WLTP).

Suspensia pneumatică este rezervată versiunilor plug-in hybrid, iar direcția integrală este opțională. O premieră în segment, aceasta din urmă oferă un plus de manevrabilitate și stabilitate, dar cu siguranță vorbim de un sistem mai puțin sofisticat decât cel cu care este echipată Clasa S.

Pachetul Driving Assistance a fost îmbunătățit cu funcții noi și include, printre altele, sisteme precum Active Distance Assist Distronic, Active Steering Assist, Trafic Sign Assist sau frânare automată de urgență.

Noua generație Mercedes-Benz Clasa C este așteptată să debuteze în Europa pe parcursul acestui an.

via Mercedes-Benz

Comentarii (37)

  • Mamona Musca
    La exterior mi se pare ok,mi se pare ca a crescut enorm in lungime,e doar cu 10mm mai scurt ca Passat-ul b8. Interiorul mi se pare oribil,sunt satul de ecrane,vreau butoane fizice,imi e sila de lizibilitatea lor in soare,ca se murdaresc cu grasimea de pe maini si de praf,imi e sila de beculete,luminite,si head-up display uri.Trist ca a devenit hybrid,o mizerie scumpa si grea cu mai multe sanse de a se strica,un mare minus mi se pare faptul ca au renuntat la cutiile manuale. Motor de 1.5 pe ditai masina? Jenant. Astet minusurile de la trio stangisto-corporatis Unalex/greenalex/fanel si de la maimutica lor kk si parerile lor inteligente despre ce sa iti placa daca nu vrei sa fii un retrograd care isi doreste ca lumea sa se intoarca inapoi in pesteri :)
    34 23
  • Gin Dobrica
    Ps Sunt sigur ca o sa aiba in continuare 10 pagini A4 de optiuni care vor duce pretul de la minimum 50 000e-puroi in sus .
    24 5
  • Marius Morga
    Pps. Scuzati-mi inistentele,dar am o senzatie olteneasca de deja fu cand vad volanul ala oribil cu spite duble de parca sunt dupa o sticla de gin,l-am mai vazut cumva la S-class? Daca da,cata lipsa de originalitate.
    21 19
  • E superba masina. Absolut superba. N-am cuvinte. Mie interiorul imi place cel mai mult, si chiar aduce a S Klasse.
    Din nou Dieselul de 265 CP e fulminant, si e varianta de ales, dupa parerea mea.
    Totul absolut e la superlativ la masina asta dupa parerea mea. Nu stiu de ce ti-ai lua un S Klasse cand ai varianta asta. Bine, nu vorbim de sefi de state.
    32 13
  • Nu ma pricep la starter-generatoare d-astea, dar chiar poate sa livreze unul d-asta de 48 V un 200 Nm ? Vad deasemenea o consola centrala fata extrem de masiva dar nu imi este clar unde este pozitionat controlerul cutiei automate . In rest masina arata chiar ok , chiar daca locurile din fata par usor inghesuite , si in actuala generatie am avut personal senzatia asta. Un mare plus ca tractiunea integrala e disponibila chiar si pe C200 cu un motor de 1,5 benzina , uite ca unii pot.
    20 2
  • Controlerul cutiei automate este maneta din dreapta volanului,de unde se pornesc stergatoarele la alte masini(la Mercedes pornesc din maneta de semnalizare)
    16 1
  • @...: da, mea culpa , mi-am dat seama/adus aminte ulterior ca asa au ei la automate. Cam mare aglomeratie pe/langa volanul ala .
    18 1
  • Dragut E-classe, sau S-classe, sau CLA, sau A sedan, ma rog. Acum serios, nu seamana cam PREA mult? Inteleg sa aduca a fratele mai mare si mai cu bani, dar sa fie chiar gemeni...Partea buna e ca acum in filmele cu mafioti o sa foloseasca S-class-uri in scene calme si C-class-uri in scene cu urmariri si impuscaturi dintr-o masina in alta, ca doar nu o sa isi dea cineva seama diferentele intre S si C din spatele ecranului la cinematograf. In rest, la motoare e decent, motoare mici (pentru caroserie), polueza putin, si cu sistem mild hybrid, oricum o sa se umple Romania de S-classe wanna be diesel C220d. O ultima precizare: daca voiau sa isi dea lumea seama de noua generatie C-classe, nu puteau sa o lanseze intr-o culoare diferita de cea de lansare a E-class-ului? Ceva rosu cu alb, sau negru cu alb, ceva bicolor ca pe S-classe. Abia astept C-classe Maybach
    23 2
  • sunt fan merc de muulti ani si ii apreciez enorm. apreciez si designul si tehnologia, da' mai da-le-n tatsu de ecrane! chiar trebuie sa stau toata ziua cu ochii in ecrane digitale? cum s-a mai spus, sunt oribile intr-un ambiant luminos(soare), nu mai zic de cate urme raman pe ele, dar cel mai important greutatea de a face reglaje simple(caldura etc). nu mai zic de vre-un meltean care iti trage vre-o 2 dungi pe el
    20 5
  • Costel
    D-le Ardeleanu,
    capacitatea cilindrica exacta a motoarelor diesel ii 1992 cm3, tocmai d-asta mie-mi par motoare de 2L si nicidecum de 1.9L, asa cum, perfectibil continui sa sustin, apare in articol....

    ceea ce se *uita* sa se precizeze ii si faptul ca cele 3 motorizari diesel is cel putin egale sau chiar superioare motoarelor pe benzina daca le comparam din perspectiva uzualului sprint
    0-100 km/h, declinarea C300d reusind, fara 4matic, impozanta valoare de 5.7secunde!!!
    16 2
  • cu exceptia covorului lui aladin de pe consola, masina mi se pare superba. si ce daca au renuntat la motoarele de 3.0 cu 6 cilindri? uitati-va ce face acest diesel de 2 L e drept ca sant masini carora le sta bine cu motoare mari, insa daca punem in balanta performantele si marimea motorului cu poluarea, atunci motoarele mi se par in regula cu clasa medie din care face parte c-klass. hybridul, neprezentat aici, este primul plug-in din clasa cu autonomie de 100 km . cineva de pe site e multumit acum.
    cred ca pana la versiunile c53 si c63 se mai poate adauga in gama versiunea de 2.0 si 305 cai de pe a35amg. directie integrala, tractiune integrala, suspensie pneumatica, vorba cuiva de mai sus, lista de optionala e lunga, posibilitatile de configurare nelimitate, bani sa ai si cai pe umeri sa sti cum sa le combini
    23 1
  • @someone23
    C43
    0 2
  • Edikk Buster
    Mare frate. La 4,7m n-au reușit să pună un portbagaj, totuși, mai încăpător. Tableta aia de pe consolă este de-a dreptul hidoasă și foarte nepractică, dar dacă este despre bani, de ce nu.
    18 6
  • ACE - Craiova
    @someone23

    Asa este, cei 100 km autonomie pentru varianta 300e (PHEV benzina) sunt excelenti pentru utilizarea zilnica - mai ales pentru cineva care sta la casa sau are acces lejer la o priza electrica (la serviciu, magazine, parcari publice, benzinarii etc...)

    Este drept, aceasta varianta (PHEV) vine cu un volum al portbagajului mai mic - se pare ca acesta are valoarea de 360 litri.

    C-classe a fost si va ramane, fara indoiala, un reper de modernitate, rafinament si confort, in clasa ei.

    Muzeul din Stuttgart este - cu adevarat - un obiectiv de punctat!

    MULT SUCCES MERCEDES BENZ!!!
    19 5
  • Interior cocaleresc... nu mi-aș cumpara așa ceva niciodată
    22 14
  • Frumoasă mașină! Dacă ar fi să aleg între sedan și Space Wagon aș fi pus în dificultate. Absolut toul la ea este încantător.
    Grila aduce cu cea de la 300 SLR din 1955, iar culoarea aia gri mat e bestială.
    15 12
  • Costel
    D-le Ardeleanu,
    am preluat cilindreea motorului diesel avand 1992 cm3 de pe Caradisiac din articolul lui Florent Ferriere din 23.02.2021, pe Auto-Data acelasi motor apare ca avand numai 1950 cm3.....
    chiar si cu o astfel de discrepantza, raman la parerea ca se impune ca motoarele cu aprindere prin compresie care echipeaza noul C-Class sa faca parte din categoria 2.0 litri
    11 1
  • Vad multe comentarii care se leaga de ecrane. Mie mi se pare ca ecranul ala din consola centrala este superb si integrat perfect ca amplasare si design.

    Pot sa spun cu mana pe inima ca in sfarsit au gasit cel mai bun loc posibil. Pana acum, tabletele implantate in bord erau uneori hilare, alteori enervante pentru ca iti blocau cumva campul vizual. Acum, repet, se poate spune ca e perfect locul.

    Acum, ca ne-ar placea noua sa mai fie butoane, ca unii suntem mai old school, da, de acord, poate si mie mi-ar placea sa mai am butoane pentru aerisiri si reglaje temperatura interioara samd.

    Dar,

    unde sunteti aia cu "va opuneti progresului"? Asta e revolutia in industria auto, digitalizarea si informatizarea masinilor pana-n cele mai banale functii. Greu le-a fost producatorilor pana acum. De acum inainte, odata cu digitalizarea de care vorbeam, costurile lor o sa fie diminuate. E mai ieftin sa pui un ecran si sa preiei digital cele mai multe functionalitati decat sa reimaginezi si sa redesenezi toata pleiada de butoane si comutatoare la fiecare iteratie noua a unui model. Acum, codul din spatele functiilor va fi acelasi, vor schimba doar designul interior si dimensiunea ecranelor, in functie de nivelul de echipare, si in cele din urma vor reduce costurile.

    Mie personal mi-ar fi placut sa se poata opta pentru instrumentar de bord analog, dar, dupa cum se vede, e mai ieftin chiar si acel ecran decat niste ceasuri pentru turatii si viteza, asa cum eram obisnuiti pana acum.
    21 5
  • deci pana la urma cu cat pluseaza sistemul ala de 48 V , stie cineva ? Chiar poate sa aduca in plus 200 Nm ? @AM ? Mie imi pare o greseala.
    15 2
  • Costel
    @pipo,
    pe langa 200 Nm trebuie adaugati si cei 20 CP suplimentari, valori identice oferite de sistemul de 48V atat pentru motoarele pe benzina cat si cele pe motorina(caradisiac)
    12 1
  • -=--=-==--=--=--==-
    tatraursu nu se poate abtine sa nu scuipe cu venin in orice, sa nu gaseasca el cusur la orice si sa nu-si manifeste neam-prostia cu orice ocazie. comenteaza negativ la modele noi de mercedes, dar el conduce o coaja veche de 25 ani care mai valoreaza cat un pranz rece la oferta in restaurantul din centrul gaestiului.

    bai tatraurse, mai spala-te si tu pe maini din cand in cand, macar o data la saptamana.

    mizeria si grasimea nu ramane doar pe ecrane, ramane si pe butoanele fizice doar ca poate acolo nu se vede la fel de clar....asta nu inseamna ca ea nu exista.

    plus ca un ecran se curata mult mai usor decat zeci de butoane si butonase cu tot felul de rizuri, lufturi etc.

    cunostintele tale auto tatraurse (si nu doar auto) sunt extrem de superficiale, cam zero de fapt, daca pomenesti de manuale la mercedes, unde automata e regula de multe zeci de ani, iar manuala e doar exceptia pentru cele mai simple versiuni ale celor mai ieftine modele, pe care oricum un adevarat client de mercedes le trece imediat cu vederea.

    chiar si cu elucubratiile tale imbibate in invidie, progresul va continua sa ne arate ca un motor de 1.5 poate fi mai performant la dinamica si consum decat motoarele de acum 2 decenii cu capacitati net mai mari. that's a fact.

    masina asta este perfect pretabila pentru cineva din middle-managementul unei corporatii, pentru antreprenori de succes, pentru profesionisti si persoane ambitioase care cauta mereu noi provocari, care studiaza si se perfectioneaza de la zi la zi si progreseaza neincetat.

    adica este exact pentru cei pentru care tatraurs nutreste cea mai apriga ura, pentru ca in loc sa zaca la fel el in zeama proprie si delasare, sa injure ue in fiecare zi si sa se intoxice cu irationalism si negativism, oamenii aia au ales exact calea opusa, calea care le permite sa tina azi in buzunar cheia unui c-klasse nou.
    9 20
  • "mizeria si grasimea nu ramane" mai avem noi un agramat pe aici,aha fanelkk,"nu mai" (sic) bine . Oare ce-o mai face calingura,paznicul de la șourumu' Vag?ps,invata ba sa scrii si apoi tine lectii
    16 4
  • @costel : merci de feedback . Dar eu tot nu sunt lamurit , da, am vazut ca sunt si 20 cai in plus ,dar si 200 nm in plus !? De ce la altii sunt doar 20-30 Nm in plus ? De exemplu la Ford atat scoate sistemul starter-generator de 48 V , vreo 20-30 Nm in plus si nu 200 ! Chiar ma intereseaza subiectul , fiindca valoarea pare una uriasa si daca e sa ma intrebi pe mine 200 Nm in plus poate fi chiar exagerat si periculos sa-ti intre asa deodata in overboost.
    18 0
  • Nicu @pipo
    Ar fi mai multe cifre care necesita verificare suplimentara...nu am eu timp acuma...
    de exemplu latimea nu poate fi 2033 mm, poate doar cu oglinzile deschise, dar in mod normal, se comunica fara a lua in calcul si oglinzile sau daca se ia in calcul, se mentioneaza ca este cu oglinzi cu tot. Apoi varianta combi sa fie mai scunda decat berlina mi se pare cam ciudat...trebuie verificat la comunicatul oficial.
    20 1
  • interior oribil
    13 10
  • Costel
    @pipo,
    asa-i, lucrurile devin riscante nu doar pentru profanii volanului.....
    la un calcul simplu, valoarea cumulata a cuplului motor pentru C300d iata ca ajunge la 750 Nm (550Nm +200Nm), similara unui M5 F90 si care culmea, permite si selectarea modului AWD iar pentru C300d nu exista optiunea 4Matic....:-)))

    pana acum, pe paginile de web franceze, eu n-am reusit sa gasesc informatii detaliate cu privire la aceasta opulenta a valorii de cuplu oferita de sistemul de 48V iar de paginile de web germane, mult mai generoase in informatii, nu ma pot apropia deoarece nu stapanesc limba germana....
    18 1
  • @costel : danke (atat stiu si eu) ,speram totusi sa ne lamureasca AM, sau macar sa incerce.
    12 1
  • Moș Goagăl tranzleităr zice cam așa despre motorișca derivată di M274:
    Starter-generatorul de pornire recuperează maxim 12 kW, în celălalt mod de lucru poate ajuta la propulsia cu 10 kW.
    Mai important: acționarea electrică poate contribui cu un cuplu mândru :-))) de 160 de Newton metri, astfel încât motorul pe benzină de doi litri poate concura cu ușurință predecesorul cu șase cilindri din modelul 320. 5,9 secunde pentru zero sute în loc de 6,6 secunde anterioare - este clar. :-P

    O nouă dezvoltare este turbocompresorul twin-scroll cu o supapă controlată electric, care garantează performanțe ridicate chiar și la viteze mici (adică turații voia să zică moșu-n scleroza lui. :-))
    Cu o putere maximă de 299 CP, motorul este, de asemenea, un adevărat succes în ceea ce privește puterea de litri.
    Datorită rețelei de 48 V, acum este utilizată o pompă electrică de apă cu 550 de wați de putere, care poate fi controlată după cum este necesar.

    Ceva mai omenește spus, motorul L4 M264 nu-i un hibrid chiar debil (= ”mild”), în ciuda tensiunii de 48V aparent modeste, colaborând cu o baterie mărișoară (cca. 1 kWh), nu ca de laptop, și lucrând la +200 amperi.

    V6-ul M256 (care înlocuiește V8-ul de pe S500) e și mai interesant, cu starter-generator tot de 48 V, dar cu stator amplasat fix-posterior între motor și c.v. (și nu în fața motorului, ca ăsta acționat prin curea cu tensionare selectivă de pe C-Klasse.)

    Despre el însă, poate într-un episod aviator, dac-oi mai avea net sau doar ”Niet” (la opinii personale care ar putea contrazice celebri oameni de știință ca Bill Hates :-)))
    32 1
  • @Kiro: merci, e o placere sa te regasesc si sa -ti citesc explicațiile. E impresionant ce reusesc nemtii sa scoată din acest 48 V chiar si daca ar fi "numai" 160 Nm. Sper totusi ca acestia sa fie livrati intr-un mod liniar sau cumva doar cand termicul nu e in plaja de cuplu maxim si astept teste in acest sens cu aceste motorizari , in special cu cele de 1,5 l unde acest boost ar trebui sa fie cel mai sesizabil. Sunt interesat de acest sistem fiindca sunt interesat de un Ford mhev dar nici-un dealer Ford nu a fost in stare sa imi explice exact cat, cum si cand livreaza in plus sistemul dar cert este ca era sesizabil , chiar daca vorbim doar de 20-50 Nm ( depinde la ce dealer intrebi !!!). E clar ca acest sistem de la Merc e la alt nivel daca livreaza asa ceva si consider ca e "o paine buna de mancat" pt. viitorul apropiat al motoarelor termice , ar lovi serios in hibride clasice gen Toyota fiindca e clar ca pot scadea mult consumul.
    P.s : scuze ca nu sunt logat !
    20 1
  • @pipo: Pentru puțin.
    Cu mhev-ul 1.0 Ford însă lucrurile-s mai puțin clare (fiind varză băieții la comunicare), dar important e că boost-ul de cuplu chiar se simte, așa cum ai remarcat și tu.
    Datele-s în ceață oricum și arată cam așa pentru cele două versiuni mhev, dar nu mă mai miră nimic în distopia isterică pe care-o trăim:
    Horsepower net: 92 kW / 125 PS / 123 hp (ECE)/ 6000
    Torque net: 170 Nm / 125 ft-lb/ 1400 - 4500
    48 volt MHEV with 11.5 kW Starter-Generator, 10 Ah li-ion battery pack, torque with max e-assist 210 Nm / 1720, max torque overboost 200 Nm / 147 lb-ft / 1750

    Horsepower net: 114 kW / 155 PS / 153 hp (ECE)/ 6000
    Torque net: 190 Nm / 140 ft-lb/ 1900 - 5500
    48 volt MHEV with 11.5 kW Starter-Generator, 10 Ah li-ion battery pack, torque with max e-assist 190 Nm, without it 170 Nm / 125 lb-ft / 1400-4500, max torque overboost 220 Nm / 162 lb-ft
    21 0
  • P.S: Cei 160 Nm torque-boost de la Merțan îmi par și mie cam umflați, starter-generatorul lui C-Klasse având tot cam atâția kW ca al micuțului Ford (12 vs. 11,5) și nici vreo baterie-gigant (cca. 1 kWh vs. cca. 0,5 kWh.)
    ...Egal dacă MHEV-ul Ford plusează cu 20 sau 50 Nm.

    Nu mai zic că Swiftul meu Sport 1.6 avea TOT cuplul max. de 160 Nm... :-)
    24 0
  • @Kiro : pai da, din aceasta cauza am fost (si sunt inca) nedumerit de la inceput de valoarea mare a plusului de Nm indicata aici. Si nici nu poate fi interpretata ca si valoarea totala cumulata(cum e la Ford) caci ar fi prea mica, din cate vad in text cel mai mic cuplu ( C180 ) e deja 250Nm . Un plus de 200/160 Nm si ceva zeci de cai ce ar putea fi livrati cand trebuie printr-un soft deja ar pune sub semnul intrebarii utilitatea turbinei ...zic si eu !
    15 0
  • Intotdeauna o bucurie sa citesc comentariile dense si precise ale lui Kiro. Pacat ca nu scrii mai des, Kiro... :)
    14 0
  • Costel
    D-le Kirotractor,
    chiar tin mortis sa apar cu multumiri pentru atat de necesarele colace de salvare oferite pentru a nu stiu cata oara la momentul oportun, asta inainte ca atat subsemnatul cat si @pipo sa devenim amandoi hrana pentru pesti ieri dupa-amiaza si, mai mare rusinea la varsta noastra, taman in vazul tuturor, tocmai de aceea va propun o banala invoiala, doar pentru ca lucrurile sa-nceapa sa functioneze ca pe roate....

    eu raman statornic domeniului exclusiv care m-a consacrat pe AM, ii cat se poate de clar pentru orice om de buna credinta ca F1 ramane disciplina unde excelez cu adevarat iar dumneavoastra va luati foarte in serios atat de necesara cadenta a interventiilor/opiniilor in ceea ce priveste *nisha* automobilelor de mare serie...

    D-le Kirotractor,
    clauze ascunse nu-s, chiar n-avem de ce sa pierdem timpul, zic sa ne-nvoim inca de pe acuma...
    5 0
  • Ma bag si eu scurt de tot. Pai daca masina poate merge doar electric 100 km mi se pare normal sa se invarta pe la 200 Nm. E cam greu sa urnesti 2 tone cu 10 - 20 Nm.
    6 1
  • @zarne : cat e ceasul pe acolo? ..nu esti atent !!! Ala e plug-in hybrid-ul cu peste 90 kw si vreo 440 Nm care are range de 100 km , noi vorbim de micro hybrid-ul de 48 V care echipeaza toate celelalte motorizari .
    5 0
  • @pipo, eram la lucru si chiar ridicasem capul din calculator sa mai iau o gura de aer :):):)

    Pai, baietii astia asa zic de mild hybrid: +20 CP si +148 lb.ft (200 Nm) cuplu pe termen scurt. Probabil la o depasire sau daca nu vrei sa lasi vreun magar sa-ti taie calea. Desi sincer, stiam de datele astea de vreo cativa ani. Nu mai stau sa caut acum, dar cred ca sistemele prezente tot asa ceva au. Poate la clase mai mari, dar oricum, cu timpul, tehnologia devine accesibila si palmasilor.

    https://www.cnet.com/roadshow/news/2022-mercedes-benz-c-class-official-hybrid/

    Multe de comentat la C Class-ul asta nou. Mie imi place, dar vreau sa-l vad in viata reala intai. Oricum, dupa ce si-a luat deprecierea in barba in primii ani, merita luat la mana a doua pe la vreo 30-50K de km. Pana atunci, poate imi vine si mie randul la inoit masina :)
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru