Acesta este noul Smart #5 de serie: SUV electric cu până la 646 CP

de Tiberiu Safta
Vineri, 14.06.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Au apărut primele imagini neoficiale cu viitoarea versiune de serie a noului Smart #5. Acesta este un SUV electric care urmează să fie disponibil în 4 versiuni de motorizare, cu puteri cuprinse între 340 CP și 646 CP.

Mai devreme în primăvara acestui an, Smart a dezvăluit noul concept #5, un concept care anunța un viitor SUV electric. Acum, a venit momentul să asistăm la primele imagini neoficiale cu noua versiune de serie, care urmează să fie lansată oficial în a doua jumătate a lui 2024.

Noile imagini, furnizate de Ministerul Industriei și a Tehnologiei Informației din China, relevă cele mai importante detalii vizuale și tehnice despre noul model. Astfel, noul Smart #5 de serie adoptă un design foarte apropiat de cel văzut la conceptul prezentat în aprilie. Caroseria are forme rotunde și fluide, cu puține muchii ascuțite și cu suprafețe netede în mare parte.

Partea frontală este caracterizată de faruri LED mici așezate pe două niveluri, iar între blocurile optice principale sunt prezente și alte 4 lumini imediat sub capotă. Partea din spate adoptă aceeași configurație a luminilor, la fel și în ceea ce privește elementul de protecție vopsit în argintiu, integrat în barele de protecție.

CEL MAI MARE SMART DIN ISTORIE

Potrivit informațiilor furnizate de guvernul chinez, noul Smart #5 măsoară 4705 milimetri în lungime, 1920 de milimetri în lățime și 1705 milimetri în înălțime.

Alături de ampatamentul lung de 2900 de milimetri, noul Smart #5 este cel mai mare model din istoria mărcii, fiind chiar mai lung cu 265 de milimetri decât Smart #3.

4 VERSIUNI DE MOTOARE ELECTRICE

La momentul lansării, noul Smart #5 va fi disponibil cu 4 opțiuni pentru propulsorul electric. Vor exista și versiuni cu tracțiune spate sau cu tracțiune integrală. Versiunile cu tracțiune spate vor primi motoare electrice de 340 de cai putere, respectiv de 363 de cai putere. Între timp, versiunile cu tracțiune integrală vor primi un motor de 224 de cai putere montat în față, cuplat la un al doilea motor de 363 de cai putere sau de 422 de cai putere.

Astfel, în funcție de motorul ales, versiunea cu tracțiune integrală poate dezvolta în total 587 de cai putere sau 646 de cai putere.

Noul Smart #5 va fi alimentat cu baterii de tip LFP cu o capacitate de peste 100 de kWh. Potrivit informațiilor de până acum, noul Smart #5 va avea o autonomie de 549 de kilometri în regim WLTP, iar repriza de încărcare de la 10% la 80% va dura 15 minute.

Noul Smart #5 va fi lansat oficial în a doua jumătate a acestui an și va fi disponibilă și în Europa.

via Carscoops

Comentarii (11)

  • Celelalte modele Smart arată interesant, dacă nu bine. Asta arata ciudat.
    1 3
  • O sa fie ieftin, vreo 60k euro.
    4 2
  • Banditos
    "Noile imagini, furnizate de Ministerul Industriei și a Tehnologiei Informației din China"

    "Potrivit informațiilor furnizate de guvernul chinez"

    unde e corcitura aia cu "lagarul european" si minunatele produse" da'n ciaina??
    6 3
  • Octavian
    Au cumparat un brand (un nume cu o sigla). In rest nu are nicio legatura cu Smart. Este ca orice masina chinezeasca la care au lipit un abtibilt cu Smart.
    6 1
  • Octavian
    Ma asteptam totusi sa-i pastreze dimensiunile pentru care Smart era cu adevarat Smart.
    Chinezii au cumparat brandul dar nu au inteles de ce se numea "Smart".
    3 1
  • asa se face, chinezii dau lectii: caroserie boxy tip suv si baterie lfp (probabil, sper adica, sa fie golden-ul de la zeekr). puterea de baza este cam mare totusi, asta inseamna ca si pretul de baza nu va fi unul chiar mic.
    4 0
  • Smartul a evoluat destul de repede de la o masina de oras cu aceiasi lungime si latime la un SUV de 4.7 metri lungine. Asta da "mare salt inainte".
    3 0
  • Ești cam obsedat de LFP. Are avantaje și dezavantaje. Deja știm ca ești fan.

    Dacă citești articolul, găsești și informația asta, nu e nevoie sa presupui.
    1 3
  • intre NMC si LFP da, clar sunt fan LFP. are, dupa cum am mai zis, si dezavantaje, dar putine, singurul notabil fiind densitatea energetica mai mica, dar si aia e cam pe rezolvate.

    am citit articolul si n-am presupus nimic legat de posibilitatea de a fi cu baterie LFP. mi-e clara treaba. mi-am aratat doar speranta ca acea LFP ar putea sa fie Golden-ul de la Zeekr (parte din acelasi grup Geely, ca Smart).

    asadar, eu sunt obsedatul, iar tu esti ala care citeste si nu pricepe, te mai poti numi si ... te las pe tine sa faci completarea. data viitoare cand vrei sa ataci cu o jignire, asigura-te ca esti absolut sigur pe ce te bazezi, ca altfel e risc mare sa te faci de cacao, ca acum.
    2 2
  • Ciucurel... tati.... modelele cu tracțiune spate au LFP, cele cu tracțiune integrală au NMC.

    "data viitoare cand vrei sa ataci cu o jignire, asigura-te ca esti absolut sigur pe ce te bazezi, ca altfel e risc mare sa te faci de cacao"

    Mai ușor cu pianul pe scări te umpli de....cacao.
    2 2
  • abtibild…
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru