Acesta este noul Taliant! O Dacia Logan cu siglă Renault, lansată recent în Turcia

de Alexandru Monenciu
Vineri, 12.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a lansat noul Taliant pe piața din Turcia. Sedanul de segment B înlocuiește vechiul Symbol și este, de fapt, o Dacia Logan cu sigla constructorului francez.

Dacia a lansat cea de-a treia generație Logan în toamna anului trecut. Primele exemplare au început să apară deja pe străzi, dar în anumite țări modelul de clasă compactă va fi vândut, ca și până acum, sub sigla Renault.

Pentru piața din Turcia, producătorul din Hexagon tocmai a lansat noul Taliant, o Dacia Logan cu siglă Renault care înlocuiește vechiul Symbol.

Din punct de vedere al designului exterior, noul Taliant arată aproape la fel ca și sedanul constructorului de la Mioveni, cu excepția farurilor și stopurilor, care au o formă mai apropiată de cele ale modelelor Renault. Grila a fost de asemenea revizuită, iar jantele bicolore completează pachetul.

Renault nu a publicat imagini cu habitaclul, dar acesta nu va fi foarte diferit de cel al Loganului. Spațiul interior generos se va regăsi printre avantajele sale.

Motorizările ar putea fi preluate, la rândul lor, de la Logan. Asta înseamnă unități pe benzină (și o versiune cu GPL), cu trei cilindri, care dezvoltă maxim 100 de cai putere.

Acestea pot fi alăturate fie unei transmisii manuale cu șase trepte, fie uneia automate CVT.

Renault Taliant este așteptat să debuteze pe piața din Turcia la mijlocul acestui an.

via Renault

Comentarii (25)

  • Pol Pot da' nu vreau!
    Sigur nu e facut in Turcia la Bursa? Chiar daca nu e facut acolo ci la noi dar o sa aiba sigla Renault pe mufă,pe pariu c-o sa fie mai ieftin si mai bine echipat decat ce ne vand francezii noua. Asa au facut si cu Loganul din America de S,din Africa de S,Din Rusia,mai ieftine,mai puternice,mai bine echipate.
    31 16
  • @Pol Pot da' nu vreau
    lasa pizma @tatraurse
    11 19
  • Sa ramana in Turcia, un low cost made in Turcia este si mai slab decat unul made in Romania.
    28 12
  • @grecule
    Lasa pizma@Dane
    6 17
  • @14:36 tu vrei dar nu pol poti
    Gata,șăfu',daca e ordin,cu placere,acu' o las.
    15 1
  • Costel
    acceptam sau n-acceptam, mult mai articulata estetic atat partea frontala cat si posteriorul acestei clone a Logan3...

    ii credeti pe turci in stare sa-si asume introducerea in compartimentul motor a Taliantului si a propulsorului 1.0 TCe 114 CP-200 Nm, chiar nou sositul motor in oferta Megane4 Sedan facelift ?!?
    ....asta daca orice incercare de a rafina aceste modele low-cost si cu 4 pistoane ii sortita pieirii...
    22 2
  • Lasati heitareala adresata masinilor lowcost (eufemistic zise si smart-buy) si folosit-o unde trebuie. Unde trebuie? Pai sa zicem de Clio 1.5 dci 2017 care in varianta pentru flote suna la interior precum un Symbol 1.5DCi din 2003 sau Polo 1.4 tdi care suna mai rau decat o Alfa 33 1.8 diesel in 3 cilindri din anii 80.
    Si exemple mai putem gasi de la producatori mari care, vorba cantecului, "they should have known better".
    17 3
  • Danuț Alin Niță
    Atît știu inginerii Renault...copy paste .....Rușine
    :))))
    13 12
  • Moldovean
    Alte regiuni ale lumii primesc motoare mai mari și mai potente pentru că nu au normele de poluare așa drastice ca în Europa. Modelele sunt mai ieftine și pentru că nu trebuie să respecte norme de siguranță atât de stricte ca în Europa. Vi se pare nesigur Loganul? Atunci să vedeți modelele pentru Rusia sau America de Sud. Deci normele UE, nu că are Renault ceva cu noi.
    18 5
  • Contrar Pildei, se dezgroapă Taliantul. Dacia (post-1310) începe să semene a maşină…

    Costello, dragule, eu, unul, nu concep, în cazul tău, “îi” pronume, ci numai “îi” verb.
    18 4
  • Astea din Dubai ce sunt??https://www.youtube.com/watch?v=r2HV49gwbpQ
    12 2
  • Motivul pentru care America de Sud, Orientul Mijlociu sau Rusia primesc motoare mai potente este faptul că nu au restricțiile severe anti-poluare pe care Europa le are. Apoi, modelele Logan pentru regiunile alea sunt mult mai slabe din punct de vedere al siguranței decât cele vândute în Europa. Dacă credeți că Logan e o mașină slabă la capitolul siguranță, nu le-ați văzut pe alea vândute în America de Sud, Rusia sau India. Doar ca exemplu, în India Lodgy are versiune fără airbag-uri!!! În Europa avem acum standard pe Logan 6 airbag-uri, ABS, ESP, frânare automată, apel automat la 112.

    Dar așa e românul, el strigă că e nedreptățit fără să privească lucrurile mai în detaliu.
    38 6
  • Sandero și Logan au luat 1 stea la LatinNCAP, apoi la o testare ulterioară au luat 3. Dar nu au 6 airbag-uri în standard ca la noi. În 2018 luaseră tot 1 stea doar cu 2 airbag-uri în standard. Să știți că sud-americanii și indienii sunt destul de frustrați pe forumuri pe producători pentru că acești nu oferă la ei același nivel de siguranță ca în Europa. În acest timp, românii sunt frustrați că nu li se oferă ce au sud-americanii. Mna...
    28 5
  • Aici aveți rezultatele LatinNCAP: https://www.latinncap.com/en/results.

    Vedeți câte mărci sunt cu rezultate de 0 stele sau 1 stea și apoi mai gândiți-vă dacă Renault sau alte mărci chiar ne dau nouă ce e mai rău.
    18 6
  • Daca ai o capră si o îmbraci in cosum stii ce obții???
    TOT O CAPRĂ.
    La fel si cu logan...
    14 11
  • LUCCI LUCIANO
    Partea din spate muuuult mai echilibrata ! Lampile alea se potriveau si la Logan , care are si farurile, asa, lungi. Cel mai curios sunt vizavi de capota spate. Daca i-au pus o mocheta- ceva-la interior, atunci clar francezii isi bat joc de noi !
    18 9
  • @Moldovean: asa e, in Europa exista niste standarde de siguranta. Dar trebuie spus ca Europa a fost, pana nu demult, una din cele mai puternice economii mondiale. Acum am cazut cu cateva locuri in top, din cauza socialismului european, care o sa si distruga continentul asta. Deci la forta financiara din Europa, standardele de siguranta ar fi fost oricum mai ridicate, fie ca erau impuse, cum a fost cazul, fie ca ar fi crescut natural, odata cu cererea pietei, ceea ce ar fi fost de preferat. Renault vinde in Romania ceea ce e obligata sa vanda, ca altfel pur si simplu li se interzice vinderea carutzelor pe piata din Europa. Eu cred ca asta nu e de dorit. As vrea sa nu fie asa.

    De ce spun ca era mai bine ca piata sa regleze oferta de masini sigure sau mai putin sigure: daca nu se trezea uniunea europeana sa impuna chestii de siguranta, nu si-ar fi permis sa impuna nici acum norme de poluare absurde, nesustinute de stiinta, de nimic. Pentru ca, invariabil, cand dai multa putere unui organism, indiferent care ar fi ala, si aplauzi cand ia masuri absurde, incurajezi institutia aia sa doreasca si mai multa putere si sa aiba grija sa se faca imposibil de indepartat. E exact ce face UE acum, de ani de zile deja. Se baga in absolut toate aspectele vietii noastre. Eu cred ca asta e calea sigura spre abuz. Si chiar daca exista si masuri bune si f bune care au fost luate de UE, as prefera sa se reformeze si sa existe sub alta forma aceasta uniune. Pentru ca ce fac acum indivizii de la Bruxelles nu cred ca mai e in interesul cetatenilor.

    Revenind la siguranta: mi-ar placea sa existe masini noi de vanzare cu standarde de siguranta mai scazute. Da, inclusiv Logan fara airbaguri. Mi-ar placea ca in Europa, cine isi permite, sa-si ia Volvo sau Mercedes, cu cele mai incredibile sisteme de siguranta, tot ce exista mai bun industria auto. Cine nu-si permite, sa poata sa-si ia o Dacie Logan noua, cu 5000 de euro, dar cu standarde mai mici de siguranta.

    1. Oamenii aia ar castiga, pentru ca industria evolueaza si inovatia umana vine intotdeauna cu solutii mai bune si tot mai ieftine, deci ar fi mai bine si pentru ei sa ia o Dacie noua la 5000 de euro, decat un Golf IV de 20 de ani care polueaza, o sa-l coste in reparatii mult mai mult, cel mai probabil n-o sa fie mai sigur decat Dacia noua samd.

    2. Industria locala ar castiga, economia ar castiga, ar exista mai multe locuri de munca.

    3. Nu am goli germania de rable, chestie care pe mine personal ma irita extrem de tare. Am produce si vinde local, inclusiv piesele de schimb le-am lua de la noi, deci pur si simplu am face protectie economica pentru noi.

    Cred ca noi, cu totii, am fi mai bine asa. Cine ar pierde ar fi samsarii auto si vanzatorii de rable din Germania, ceea ce pe mine m-ar bucura si m-ar umple de entuziasm.

    Ca de fiecare data, implicarea statului sau a unui organism superstatal ca si UE in piata/economie e de rau augur pentru toata lumea.

    Dar, cu totii stim ca focile aplauda cu priviri absente. Nu-i de colea sa judeci un pic lururile in ansamblu.

    Am uitat sa va spun un adevar de netagaduit:

    Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor! :-D
    20 8
  • Costel
    D-le Inexorabil,
    dumneavoastra detineti o armonie lexicala coroborata cu o incontestabila igiena gramaticala care nu-i accesibila multora, iar printre acele persoane, n-am incotro, chiar tre' sa recunosc dupa zeci/sute de inadvertente expuse pe AM, eu nu ma pot regasi sub nicio forma dintr-un motiv simplu...."is" nativul meleagurilor aflate la S de Meridionali....
    ....asta "ii" situatia....

    in alta ordine de idei, permiteti-mi sa va supun atentiei un deloc banal detaliu aflat in partea posterioara a versiunii imburghezite vizual a Logan3, model fabricat *aleator* taman peste Bosfor...

    nu se impun niste drepturi de autor oferite de catre Renault tocmai departamentului de design aflat la Russelsheim pentru blocurile optice spate ale Taliantului?
    mie-mi par, daca nu similare, macar aproape identice cu cele ale reprezentantei segmentului D al celor de la Opel, Insignia A facelift
    13 3
  • Nu inteleg de ce pentru Logan au optat pentru triplele alea mult prea mici in raport cu spatele. Ar fi putut foarte bine sa faca ceva genul acestora.
    9 1
  • Costello, nu trebuie să mă domneşti, că nu sunt bătrân :) Apreciez politeţea, dar, între noi, nu îşi are rostul.

    Întâmplător sau nu, maşina pe care o socoteşti copiată se află (încă) în posesia mea. Sigur că, de-a lungul istoriei automobilului, au existat foarte multe asemănări (dacă nu concidenţe) în privinţa elementelor de design, iar în perioada de aşezare, de căutări, chiar puteai afirma că, indiferent de marcă sau de model, toate farurile sunt perfect rotunde :)

    Părerea mea? Dacă autorităţile încuviinţează ceea ce nouă ni se pare furt intelectual şi oricât am vocifera, ce crezi că se va întâmpla? Da, ai ghicit: zero triplu barat. Nada en absoluto.

    Bine, noi mizăm uşor pe regulile cuviinţei, dar să pretinzi acelaşi nivel de conştiinţă unor…afacerişti înseamnă naivitate în stare pură, fără supărare.

    Şi atunci când ne-am indignat faţă de “clonele” chinezeşti, aţi auzit de proteste (başca vehemente) în Vest? Mă rog, producătorii s-au simţit lezaţi, dar conducătorii? Atâta vreme cât politica euroatlantică se află în cârdăşie făţişă cu “ciuma roşie” chineză (aviz idolatrilor pro-occidentali de la noi!), nu avem nicio şansă să ne fie luată în considerare poziţia fermă. Fiindcă ar ajunge la urechile unor surzi…

    Mai degrabă să ne îngrijorăm pe tema prefiguratei “chinezificări” complete a industriei euroamericane de profil! În atare condiţii, Dan Grecu sau Tzenu nu se va mai uita la BMW, Radu Vlase sau Zărne nu se va mai uita la MB, eu nu mă voi mai uita la Audi. Simplu de ce: în mod indiscutabil, refuzăm cacealmaua. De sfidarea clienţilor/fanilor nici nu mai amintesc.

    Cel mai probabil, doar Providenţa şi nostalgia ne vor asigura tărie morală…
    14 8
  • @PMC
    Mi se pare foarte gresit sa ne plangem ca UE impune niste standarde de siguranta si poluare. Adica ne plangem ca companiile nu sunt lasate de capul lor ca sa isi maximizeze profiturile si sunt obligate sa respecte niste standarde. De multe ori sistemele de siguranta salveaza vieti la propriu sau diminueaza ranile si fracturile suferite la propriu.
    De ce ar fi corect ca un medic sa stea sa aiba grija de un ranit sau statul sa plateasca (si implicit noi toti ceilalti) de o persoana care mergea cu un cazan pe patru roti, fara airbaguri cu o structura si o caroserie indoielnica si si-a spart capul in accident, dar daca avea airbag-uri poate nu si-l spargea.
    Iarasi cu poluarea aceeasi discutie, sa nu mai existe restrictii, fiecare sa faca ce vrea, sa respiram fum si noxe pana nu mai putem.
    Ne plangem ca vai primim motoare cu 10-20 de cai mai putini ca s-au impus norme de poluare. Asta e problema? Ca atinge suta cu o secunda mai incet? Trebuie sa facem intreceri pe sosea?
    Incalzirea globala chiar exista, nu e ceva la misto, nu e doar ceva pe care il zici ca sa pari cool. Iarna asta e un bun exemplu, temperaturi de 20 de grade in Ianuarie, temperaturi de la o extrema la alta. Ar trebui incetat cu mentalitatea asta de mie imi e ok, nu imi pasa de altul. Planeta asta ramane aici si peste 500 de ani cand noi nu o sa mai fim. O sa fie si atunci oameni care poate o sa o duca rau. De ce? Pentru ca noi am vrut motoare mai puternice ca sa ne simtim bine, pentru ca noua nu ne-a pasat. (e doar un exemplu, in niciun caz nu e singurul exemplu).
    Europa daca e sa ne raportam la tot globul, pare a fi singura care adopta niste masuri mai stricte in ce priveste poluarea si siguranta(desigur Europa are o vina destul de mare in ce priveste poluarea datorita trecutului, dar e o alta discutie). Ca altora nu le pasa trebuie sa ne raportam la ei? Luam exemple India si China?
    Daca nu ai bani de o masina cu sisteme de siguranta si cu norme de poluare, asta e, iei trenul sau autobuzul sau una SH, dar nu cauta sa iei un BMW din 2000, poti sa iei o masina din 2015 la 5000.
    4 3
  • pai da
    Stirea nu prea poate fi considerata noua... In trecut in Turcia se vindea Simbol, un fel de clio cu portbagaj, asta pentrun ca piata (de altfel ca si in Romania) cere portbagaj. Dupa aceea Renault a luat un Logan din l-au adaptat, adica in afara de grila fata, turcii au primit butoane de deschis geamuri pe portiera (nu doar ei, ci si Rusii si America Latina).... ulterior acele versiuni (adaptari ) au fost vandute in Romania ca si editii speciale.... Mai nou avem si noi in Europa ce aveau altii mai demult...
    3 1
  • Costel
    D-le Inexorabil,

    am convingerea ca o sa gasesc intelegere, formula de adresare imi apartine exclusiv si, poate tot in exclusivitate, AM:-( , privilegiul in a avea acces la cele trei !!! interventii ale domniilor voastre in cadrul acestui articol....

    asadar, certa scapare de sub control a pandemiei imoralitatii, nocivul virus cu care se confrunta industria auto, genereaza consumatorilor acestui domeniu acele simptome care debuteaza cu forme majore ale reactivitatatii, tranziteaza toate palierele dispretului si, intr-un final, nu fac niciun fel de rabat de la vatamatoarea resemnare...

    ramane doar o constatare si nicidecum vreun repros, cu siguranta doar consecinta faptului ca desi exista remediu cert pentru aceasta "maladie", leacul ramane in continuare in mod voluntar neadministrat iar in aceasta situatie n-avem de-a face doar cu zadarnicirea combaterii acestei "afectiuni" , pesemne ca nu-i deloc nepotrivit sa incadram speta la o forma indubitabila de genocid....
    2 0
  • esti dovada clara a manipularii noii religii ecomarxiste. Profil clar de manipulat. Te-au convins ei ca o sa ardem in flacari si ca o sa-ti moara copilasii cu plamanii uscati pe gura? Haaaa, ha ha. Chiar crezi aberatiile astea? Daca da, renunta la tot si refugiaza-te in jungla sa traiesti ecologic ca acum 10.000 de ani.

    PS Vezi ca in jungla e mult mai cald. Acolo incalzirea globala a ajuns deja. Poti sa mori.
    4 4
  • Banuiesc ca astfel de comentarii se vor a fi jignitoare, dar nu e nimic nu ma supar, sunt doar din lipsa de educatie pe care ai primit-o, cumva e vina sitemului si a tarii in care traim.
    Nu, nu cred ca o sa imi moara copilasii cu plamanii uscati pe gura (pentru astfel de exprimari cred ca ti-ar trebui un psiholog), cred ca o sa mor eu astfel. Poate unde stai tu, nu sunt la fel de multe masini, dar iti garantez ca in Bucuresti se simte poluarea in trafic.
    Nu stiu daca stii, dar toate gazele care ies de pe teava de esapament, le respiri si daca poate nici asta nu stiai ele sunt toxice si polueaza. Asa cu fumatul e nociv pentru plamani, asa si gazele alea sunt.
    Poti sa cauti sa citesti lucrari stiintifice, sa vezi masuratori care s-au facut sau ce gasesti tu relevant pe subiectul asta, dar lasa atitudinea de smecheras impotriva a orice, care nu vrea sa creada nimic, ca stie el mai bine dupa cele 4 clase pe care le-a facut, ca a citit el undeva, posibil pe un grup de facebook unde s-au strans toti nebunii sau la vreun post TV unde se strang iar toti nebunii.
    Si iti mai pun o singura intrebare (asta daca ai inteles ca masinile polueaza), daca se poate face astel incat ele sa polueze si mai putin, de ce sa nu o facem?
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru