Feedback

Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun

Publicat Miercuri, 12.04.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 2
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 1
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 2
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 3
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 4
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 5
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 6
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 7
Asta iese când amesteci niște chinezi ambițioși cu suedezi specializați în supercaruri: Koenigsegg și Qoros prezinta primele imagini ale conceptului comun - Poza 8
Qoros și Koenigsegg și-au dat mâna pentru a da naștere unui concept inovativ, botezat Model K-EV. Acesta va folosi o propulsie hibridă similară celei întâlnite pe supercarul Regera.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Salonul Auto de la Shanghai va marca un parteneriat important și ușor neobișnuit. Compania chineză Qoros apelează la ajutorul suedezilor de la Koenigsegg pentru a da naștere unui concept hibrid.

După ce a pătruns curajos pe piața din Europa, Qoros își dorește acum și un model emblematic. Tocmai de aceea a ales un partener care îi poate oferi o soluție de propulsie revoluționară.

Koenigsegg a fost de acord să le furnizeze chinezilor arhitectura hibridă regăsită pe modelul Regera. Asta înseamnă sute de cai putere, lipsa unei transmisii și prezența unei tracțiuni integrale. Mai multe detalii despre specificațiile tehnice ale unității vor fi dezvăluite în momentul lansării.

Urmareste Automarket
Până atunci, Koenigsegg și Qoros ne oferă o primă imagine a conceptului, botezat Model K-EV. Fotografia trădează deschiderea asimetrică a portierelor: cea de pe partea pasagerului va avea o deschidere de tip fluture, în timp ce șoferul va avea două posibilități de acces: prin deschidere verticală și deschidere convențională.

Habitaclul este construit în întregime din fibră de carbon pentru a reduce masa totală.

Leon Liu, președintele Qoros, a declarat că acest parteneriat deschide calea către producția de serie a conceptului Model K-EV. Oficialul chiar și-a exprimat dorința de a vedea un model final până în anul 2019.


Comentarii (2)

  • misto...ce se mai aude de Qoros 3?

    daca as fi caracatita as putea sa le numar "pe degete" unitatile vandute in Europa

    vise placute Leon(?) Liu...
    4 0
  • @Bogdan Mirica

    "După ce a pătruns curajos pe piața din Europa, Qoros "... Cu tot respectul, dar iar faceti afirmatii fara acoperire. Curaj or fi avut cei de la Qoros, insa, de patruns piata europeana, au patruns pana-n gard... In 2015 au parasit piata europeana si nu stiu sa fii existat vreo revenire (daca a existat, va imi cer, anticipat, scuze).

    https://www.autoevolution.com/news/qoros-abandons-european-market-to-focus-on-china-sold-just-7000-cars-worldwide-96428.html

    https://www.ft.com/content/932de588-e9b5-11e4-b863-00144feab7de

    Revenind la stirea in sine, "amestecul" despre care vorbiti nu este doar sino-suedez. A omite din toata povestea asta componenta israeliana a concernului Qoros, mi se pare a nu gasi cheia in care ar trebui citita partitura calitatii produselor acestui grup. Daca nu avem in vedere faptul ca Israelul investeste enorm in cercetare si ca ocupa un loc fruntas (daca nu chiar primul) in topul modial al statelor cu cel mai mare numar de inventii pe cap de locuitor, sigur ca vom ramane la fel de surprinsi atunci cand aflam despre asemenea proiecte ca si la auzul vestii ca acelasi concern a produs primul vehicul "chinezesc" cu 5 stele Euro NCAP...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru