Fiecare Koenigsegg Regera trebuie să atingă 300 km/h înainte de a fi livrat clienților

de Florin Ardeleanu
Marti, 12.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit suedezilor de la Koenigsegg, fiecare exemplar Regera este testat temeinic înainte de a fi livrat. Spre exemplu, pilotul de teste nu îi dă undă verde până când modelul nu atinge 300 de km/h.

Koenigsegg Regera este departe de a fi o mașină "normală". Trecând peste faptul că vorbim despre un hypercar cu design SF, motor V8 twin-turbo, alte trei propulsoare electrice (care dezvoltă împreună 1.500 CP) preț uriaș, producție limitată la doar 80 de exemplare și o transmisie cu o singură treaptă de viteză, modelul suedez are și propria metodologie de testare, extrem de strictă.

Spre exemplu, deși testele de siguranță nu prea pot fi realizate de EuroNCAP, având în vedere valoarea mașinii, Koenigsegg verifică integritatea acesteia după niște criterii foarte dure. Mai apoi, după cum reiese dintr-o postare facută de brand-ul fondat de Christian von Koenigsegg, fiecare exemplar trece prin mai multe probe înainte de a fi livrat.

Cea mai solicitantă dintre ele este sprintul până la 300 de km/h. Dacă motorul V8 și toate componentele auxiliare se comportă normal, atunci mașina primește undă verde și este gata să-și întâlnească viitorul proprietar.

Dacă arunci o privire peste performanțele hypercar-ului de la Koenigsegg, este simplu de înteles de ce are propria metodologie de testare.

In conditii ideale, mașina atinge 100 de km/h în mai puțin de 3 secunde, iar viteza de top este limitată de fabrică la 400 km/h.

Și dacă tot am pomenit de pragul de 400 km/h, Koenigsegg Regera nu doar că îl atinge foarte rapid, dar si revine la 0 km/h în timp record. Sprintul de la 0 la 400 de km/h și oprirea completă se întâmplă în 31.49 secunde.

Koenigsegg Regera a debutat în urmă cu cinci ani și, după cum spuneam mai sus, producția este limitată la doar 80 de exemplare. Toate au fost rezervate.

Comentarii (4)

  • Spre exemplu, deși testele de siguranță nu prea pot fi realizate de EuroNCAP ??? nu intra manechinul in mașina asta?!
    3 8
  • Calingura
    Tocmai ti-a explicat omul de ce nu "se prea pot". Costa cat nu face si oricum nu pasa nimanui ca masina are 3 sau 5 stele.
    11 3
  • Claudiu
    @xxx

    EuroNCAP primeste finantare de la bugetul UE, si prin intermediul mai multor companii si persoane fizice, cumpara minim 4 modele configurate identic direct de la dealeri din mai multe tari, pentru ca producatorii auto sa nu trimita modele "speciale" pentru aceste teste de siguranta. Toate masinile sunt cumparate, nu primesc nimic gratis, asa ca este evidenta decizia de a testa masini cat mai accesibile. Abia daca testeaza 10 masini premium pe an ce depasesc 50.000 euro.
    9 0
  • @Claudiu
    Este un decalaj mare intre ce se impune prin norma UE de omologare vehicule si ce face EuroNCAP (mașini cu o stea respecta norma UE, daca nu cumva nici macar atat nu este)
    Daca vrem sa fim corecți, ar trebui o singura norma si apoi finanțam EuroNCAP , care de ce nu sa fie autoritatea oficiala. Acum EuroNCAP este un fel de bau-bau!
    Este corect ca EuroNCAP sa-si schimba normele, dar ar trebui sa-si recoteze OFICIAL mașinile testate anterior conform noilor norme( nu trebuie sa refacă testele)
    Revenind la topic: mașina respecta normele crash UE, ajunge la 300km/h si cine are bani o cumpăra, restul sunt afirmații fără acoperire
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru