Feedback

Audi RS Q3 Sportback este disponibil și în România: SUV-ul de performanță cu 400 CP pornește de la peste 65.000 de euro

Publicat Joi, 14.05.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 18
Audi RS Q3 Sportback poate fi comandat și în România. SUV-ul de performanță este echipat cu motorul de 2.5 litri cu cinci cilindri care dezvoltă 400 CP. Prețul de pornire anunțat de nemți este de 65.180 de euro.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În toamna anului trecut, Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul RS Q3 Sportback. SUV-ul de performanță pregătit de constructorul german propune un pachet de caroserie mai agresiv decât cel disponibil pe versiunile "civile", un interior orientat către sportivitate și un comportament dinamic mult îmbunătățit.

Acum, Audi RS Q3 Sportback poate fi comandat și pe piața din România, SUV-ul de performanță având un preț de pornire de 65.180 de euro.

Sub capota lui RS Q3 Sportback se află motorul de 2.5 litri cu cinci cilindri care dezvoltă 400 de cai putere  la 5.850 rpm și 480 Nm la 1.950 rpm, resurse gestionate de o transmisie automată cu șapte trepte și de un sistem de tracțiune integrală quattro.

Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.5 secunde, în timp ce viteza maximă de 250 km/h poate fi extinsă opțional până la 280 km/h (1.750 de euro).

LISTĂ DE PREȚURI Audi RS Q3 SPORTBACK
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE BASE
2.5 litri benzină
5 cilindri
400 Aut 7, 4x4 65.180

Standard, Audi RS Q3 Sportback va fi echipat, printre altele, cu următoarele: jante din aliaj ușor cu diametrul de 20 de inch, faruri și stopuri cu LED, pachet de iluminare ambientală, senzor de lumină și de ploaie, oglinzi exterioare cu reglaj electric și încălzite, pachet optic exterior argintiu, sistem Audi Drive Select, volan sport îmbrăcat în piele, instalație de climatizare manuală, accesorii de interior îmbrăcate în Alcantara, ornamente din aluminiu pentru pragurile interioare, praguri iluminate, sistem Audi Pre Sense Front, sistem de avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, Hill Start Assist, sistem Parking Control Plus, instrumentar digital de bord Audi Virtual Cockpit cu diagonala de 10.25 inch, sistem audio cu 10 incinte și scaune față sport îmbrăcate în Alcantara/piele ecologică.

Standard, RS Q3 Sportback va fi oferit cu suspensia sport, însă versiunea echipată cu amortizoarele adaptive este oferită opțional pentru încă 1.340 de euro. Farurile Matrix cu LED sunt și ele disponibile opțional pentru 1.800 de euro, în timp ce frânele ceramice pot fi achiziționate pentru 5.400 de euro. Sistemul de evacuare sport RS costă 1.160 de euro, iar plafonul panoramic este disponibil pentru încă 1.500 de euro.

NOUL AUDI RS Q3 SPORTBACK VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Audi Q3 Sportback
2.5 litri, Aut
RS
400 8.8 4.5 65.180
BMW X2
2.0 litri, Aut
M35i
306 7.1 4.9 56.228
Jaguar E-Pace
2.0 litri, Aut
P300
300 8.7 6.5 53.193
Mercedes-Benz GLB
2.0 litri, Aut
35 AMG
306 7.5 5.2 57.007
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate


Comentarii (18)

  • Un chilipir :)
    9 0
  • Aici Audi are un avantaj, motorul fiind in 6 cilindri si de capacitate mai mare. Va merge mult mai relaxat decat 2.0L de la Mercedes. Plus la turatii mai mari va fi alta mancare de peste.

    Eu abia astept sa vad comparative intre 2.5L / 400 CP la Audi si 2.0L / 421CP de la Mercedes.
    6 0
  • Mihai: Salut am si eu o întrebare am o problema cu un audi a4 b6 1.9 tdi masina e... Raspunde
  • Sorry, am vrut sa zic 5 cilindri :)
    5 0
  • fan skoda
    Doar atat ? Glumesc :)))

    Arata bine, iar pretul este foarte bun pentru ce performante si calitate ofera.

    Se duce si la 100.000 de euro, dar este full-option.

    Mie chiar imi place.
    Mai ales cu niste jante negre, culoarea Rosu Tango metalizat si pachetul optic negru !
    Si frane ceramice, Pachet Design RS rosu extins, Sistem de evacuare sport RS
    Si desigur, Viteza limitata electronic la 280 km/h !
    Si lista continua.

    Doar cu optionalele enumerate este cam 75.000 de euro.

    Full option este 100.000 de euro.

    Adica:

    Airbag-uri pentru locurile din spate
    398,65 EUR
    Asistent de viteza adaptiv ACC
    398,65 EUR
    Asistent rulare la coborarea in panta
    113,05 EUR
    Audi connect Navigation & Infotainment
    249,90 EUR
    Audi connect Remote & Control
    0,- EUR
    Audi Hold Assist
    91,63 EUR
    Audi Phone Box
    454,58 EUR
    Audi pre sense basic
    226,10 EUR
    Audi smartphone interface;
    608,09 EUR
    Audi virtual cockpit plus
    477,19 EUR
    Avertizare la schimbarea & parasirea
    997,22 EUR
    Camere video 360°
    909,16 EUR
    Carcase oglinzi exterioare din carbon
    759,22 EUR
    Carlig de remorcare rabatabil
    1.011,50 EUR
    Climatizare automata confort cu 3 zone
    1.003,17 EUR
    Cotiera centrala fata reglabila
    0,- EUR
    Faruri Matrix LED si stopuri LED
    1.806,42 EUR
    Frane ceramice
    5.420,45 EUR
    Garantie extinsa 1 an, maxim 150.000km
    383,18 EUR
    Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass)
    454,58 EUR
    Hayon cu actionare electrica
    556,92 EUR
    Indicator pana
    233,24 EUR
    Logo Audi si embleme model negre
    339,15 EUR
    Navigatie MMI® plus cu MMI Touch;
    2.017,05 EUR
    Oglinzi exterioare rabatabile, incalzite
    675,92 EUR
    Ornamente interioare Carbon
    349,86 EUR
    Pachet cheie confort si sistem de alarma
    953,19 EUR
    Pachet Design RS rosu extins
    1.282,82 EUR
    Pachet iluminare ambientala multicolora
    116,62 EUR
    Pachet optic carbon pentru motor
    583,10 EUR
    Pachet optic negru
    625,94 EUR
    Pachet scaune RS pentru scaune sport si
    1.749,30 EUR
    Scaune fata incalzite
    385,56 EUR
    Scaune fata reglabile electric
    794,92 EUR
    Sistem de evacuare sport RS
    1.166,20 EUR
    Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W
    897,26 EUR
    Suspensie sport cu amortizoare reglabile
    1.338,75 EUR
    Telecomanda garaj
    267,75 EUR
    Tetiere variabile pentru scaunele fata
    142,80 EUR
    Trapa panoramica actionata electric, cu
    1.487,50 EUR
    Viteza limitata electronic la 280 km/h
    1.749,30 EUR

    4.5 0-100 km/h
    Si 250 km/h sau 280 km/h v-max.

    hmm...
    4 9
  • fan skoda
    Dotarile standard:

    Elimina inscriptionare putere/tehnologie
    Indicare model, tehnologie si putere pe
    hayon

    Discuri frana fata
    Kit reparatie anvelopa in caz de pana
    contine compresor 12V si substanta de vulcanizare
    nu se comanda impreuna cu roata de rezerva
    Trusa de scule fara cric

    Indicator presiune scazuta anvelope
    cu avertizare acustica si optica

    Bloc lumini spate cu semnalizare
    dinamica
    Fara asistent lumini
    Faruri cu tehnologie LED
    Pozitie, faza scurta, faza lunga, lumina de zi in tehnologie LED;
    semnalizare cu becuri clasice.
    Faruri si stopuri LED cu semnal dinamic
    Farurile LED asigura o iluminare a drumului similara cu lumina naturala, pentru o mai mare siguranta si confort, cu un consum redus de energie si o durata lunga de viata.
    Tehnologia LED pentru blocurile optice din spate determina cresterea vitezei de reactie a participantilor la trafic in cazul franarii datorita activarii mai rapide comparativ cu becurile clasice.
    Semnalizare dinamica numai pentru blocurile optice din spate.
    Senzor de lumina si de ploaie

    Parbriz cu protectie acustica si termica

    Oglinda interioara cu reglaj antiorbire
    Plafon standard fara trapa
    Bara Spate
    Pachet optic argintiu la exterior

    Camera multifunctionala pentru sistemele
    de asistenta

    Audi drive select®
    Permite modificarea caracteristicilor autovehiculului in modurile: auto, confort, dynamic, offroad, efficiency, individual. Modul efficiency transpune motorul, transmisia automata, climatizarea, cat si sistemul cruise control (oferit optional) intr-un mod optimizat pentru consum redus.
    Directie progresiva
    Sistem directie cu cursa variabila a volanului pentru reducerea efortului de manevrare in traficul de oras si la parcare, respectiv caracteristica sportiva in cazul drumurilor cu viraje.

    Airbag-uri fullsize sofer si pasager
    cu posibilitate de dezactivare pentru pasager
    Apel de urgenta eCall
    Sistemul respecta cerintele legale ale sistemului de apel de urgenta paneuropean.
    Apelul de urgenta poate fi facut fie manual, fie in cazul unui accident grav se poate declansa automat si stabileste o conexiune cu un centru de prim-ajutor
    Transmite online date relevante despre locatie si starea autovehicului.
    Imobilizator electronic antifurt

    Volan sport multifunctional plus, padele
    imbracat in piele, design 3 spite, cu padele si partea inferioara plata
    padele pentru selectarea treptelor de viteza

    Covorase fata / spate
    Elemente interior Alcantara negru
    Grup pedalier cu insertii din otel
    Optica interioara de aluminiu
    Comutatoare si ornamente interioare cu aspect de aluminiu
    Ornamente din aluminiu pentru praguri
    interioare iluminate in fata
    Ornamente interioare Aluminium Race
    anthrazit
    Pachet nefumatori
    Prag de protectie portbagaj otel inox
    Triunghi de siguranta si trusa de prim
    ajutor

    Audi pre sense front
    Evalueaza cu ajutorul unui sistem radar situatii cu potential periculos in trafic cauzate de autovehicule statice sau in miscare si avertizeaza soferul in mai multe etape haptic, optic si acustic.
    Limitator de viteza maxima reglabil
    Parking control plus
    Sistem cu avertizare acustica, cu senzori de parcare integrati in bara din fata si din spate, ce masoara distanta fata de obstacole cu ajutorul ultrasunetelor.

    Ornamente cu aspect de sticla neagra
    pe plansa de bord

    Receptor radio digital (DAB)
    receptie posturi radio cu emisie digitala terestra

    Bancheta spate Plus cu cotiera
    rabatabila in raport 40:20:40
    include suport pentru pahare
    Scaune fata sport
    Suport lombar reglabil electric 4 zone
    pentru scaunele din fata
    3 8
  • Da, maşina frumoasă cu multe opţiuni dar total uzată moral !!

    Vreţi să ştiţi cum este noua economie din 2020 ???

    Păi, ce maşină poţi să îţi cumperi în Europa DOAR TU DE PE TELEFONUL TĂU şi să o ridici din ce locaţie alegi TU
    fără ca să te întâlneşti cu absolut nimeni sau să învârţi hârtii sau să dai noroc cu cineva ?

    TESLA !

    Asta spune multe.
    Sau să spunem care sunt top 3 maşini modele vândute în UK în aprilie

    1. Tesla
    2. Jaguar I pace
    3. Vauxhall e-corsa

    toate full electrice !

    Da, este o situaţie aparte, dar credeţi că va mai fi ca înainte?

    :)

    Clar nu, nu-i aşa?

    Aşa că să lăsăm V6 şi V8 în istoria cu filmele Mad Max şi să trăim vremurile noi care vin.
    4 11
  • inexorabil
    Nu te entuziasma prea tare, Electrikkk. Vremea “hegemoniei” voastre pe Glob (voi plus al vostru staroste din tenebre) va fi destul de scurtă, de fapt fix atât cât vi s-a oferit de Sus! Pe urmă vai şi amar de voi! “Vino să-ţi arăt judecata desfrânatei celei mari, care şade pe ape multe. Cu care s-au desfrânat împăraţii pământului şi cei ce locuiesc pe pământ s-au îmbătat de vinul desfrânării ei” (Apocalipsa 17:1,2).

    Atât catadicsesc să-ţi aduc aminte.
    9 8
  • @inexorabil

    Te-am mai rugat, de ce nu mergi la un medic poate iti se gaseste si tie o pastila ceva. Poate la un psihiatru sau poate 10 minute de Solitaire te vor ajuta. Sau esti atat de solitaire ca nu ai cu cine sa comunici in real world ?

    Roaga-ti nevasta sa-ti puna niste comprese reci, o sticla de apa calda la picioare o frectie cu otet, sa te impatureasca cu foi de varza, ceva. Zau, iti trimit eu pachet cu 12 ventuze, am auzit ca scot toate relele din tine.
    9 7
  • pentru Edikk
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=82iPVCFU9tY&feature=emb_logo
    1 3
  • @pentru

    Da, da, este o prezentare PRO ELECTRICE !!! chiar dacă titlul este chipurile contrar.

    Nu ai înţeles ideea.

    Se prezintă o Tesla că rămâne fără range şi Buhnici acolo militează pentru instalarea de puncte de încărcare la hoteluri şi vilele de la munte !!

    Aşa cum deja au început să facă în Germania, unde unul cu electrică şi cu bani alege hotelul nu numai care are şi piscină ci şi hotelul care are şi puncte de încărcare maşina electrică

    Mulţumesc de video, dar uite că este pro şi nu contra.

    :)
    3 1
  • pentru Edikk
    Nu ai inteles ideea.
    Chestia e ca atunci cand ti-e lumea mai draga ramai fara curent.
    Iar 2, cand ai electrica, nu poti sa-ti alegi orice hotel ci doar cele care au statie de incarcare. Inca o limitare?
    Video este pro? pro ce?
    Pro instalare statii de incarcare la fiecare cabana? Deci inca o cheltuiala.
    Acum fiecare vede partea paharului care ii convine.
    Insa adevarul pur e ca platesti jumatatea aia la pret de 2 pahare pline ochi, sau chiar 3. Merita?
    2 3
  • "Chestia e ca atunci cand ti-e lumea mai draga ramai fara curent".....cretina afirmatie.

    Pentru anul 2020. Cati ani?
    1 1
  • Florin B.: Ce marca sau ce producator exact construieste motoarele de 3.0 V respectiv... Raspunde
  • Perfect
    @edick Am inteles ca esti fan electrice. Good for u. Dar ce nu am inteles este de ce trollezi aproape toate articolele in care se discută de masini...adevarate, nu de rasinte de cafea. Chiar nu te-ai săturat? Toată ziua batman batman.
    5 3
  • @pentru

    Ştii de ce când rămâi fără benzină (sau curent) se cheamă PANA PROSTULUI ??

    Pentru că prost să fii să rămâi fără benzină sau curent.

    Toate maşinile îţi arată câţi km mai ai disponibili.

    Indiferent de motorină sau curent, acei km rămaşi pot fi mai mulţi, aceiaşi sau mai puţini - depinde CUM CONDUCI.

    Hai că nu ai argumente.
    2 4
  • pentru Edikk
    baiatule. Eu si nimeni cu motor termic nu putem ramane astazi in pana prostului pentru ca exista peste tot benzinarii, nu mergi 10-20 de km fara sa dai de una. Si ghici ce? alimentezi in 2 minute si mergi mai departe fara sa pierzi timpul.
    Cu electrocasnica, cand se termina combustibilul trebuie sa te pregatesti de culcare, asta in cazul in care ai gasit o statie de incarcare. S-a terminat cu condusul in ziua respectiva.

    Na, acum ti se pare argument?

    SI TINE MINTE: la curent, acei km rămaşi sunt mult mai puţini - indiferent CUM CONDUCI. Sa nu-mi zici acum ca n-am argumente.
    5 2
  • @pentru mult succes la condus noaptea

    Sunteţi şofer de TIR ?

    PS Ford e mustang încarcă 80% în 45 minute, aşa că exageraţi este puţin spus
    2 3
  • mai bine tirist decat trist
    cei patru apostoli au fost trei, Luca si Matei... Stii vorba asta?
    Asa-i si cu electrica asta. Daca are 400km autonomie si mai incarci si la 80% raman cam 200. Te-ai prins acum?
    Desteptarea!
    2 3
  • @tirist
    si trist

    Mai da' ce le-ai reglat tu, asa, din pix. De la 400 ai scazut la 300 autonomie si apoi 80% ti-a dat "cam" 200. Cum ar veni teava ta de esapament nu are 3 cm diametru ci undeva la 2 si nu e de la masina ci de la motoreta. Care e a prietenului. Tu fiind tirist, nevoie mare.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru