Chinezii de la BYD continuă ofensiva în Europa: sedanul electric Han EV cu autonomie de 600 de kilometri va costa până la 55.000 de euro

de Daniel Popescu, Foto: BYD
Miercuri, 13.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul chinez BYD a anunțat că va comercializa și în Europa sedanul electric Han EV cu autonomie de 600 de kilometri, la scurt timp după ce anunțase lansarea SUV-ului electric Tang EV600.

La începutul lunii mai, producătorul chinez BYD a anunțat că va debuta pe segmentul mașinilor de pasageri din Europa prin intermediul SUV-ului electric Tang EV600 cu autonomie de 520 de kilometri, care va fi comercializat în Norvegia.

La numai o săptămână distanță, BYD a anunțat că va comercializa pe piețele de pe Bătrânul Continent un al doilea model electric.

De data aceasta este vorba despre sedanul electric Han EV, echipat cu o baterie care oferă o autonomie oficială de 605 kilometri. Aceasta a fost însă calculată conform vechiului standard NEDC, care a fost înlocuit în Europa de standardul mai realist WLTP.

BYD susține că acumulatorul lui Han EV, numit Blade Battery, oferă o densitate mai mare de energie și include mai multe măsuri de siguranță comparativ cu bateriile clasice pentru mașini electrice.

Pe piața din China, BYD Han EV va fi disponibil din luna iunie în versiunea de bază cu un motor electric de 222 de cai putere montat pe puntea față și într-o versiune de top cu un motor electric suplimentar de 272 de cai putere pe puntea spate.

Cel mai probabil, în Europa, Han EV va fi disponibil doar în versiunea de top, care accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde.

De asemenea, modelul va avea și sistemul de asistență DiPilot cu tehnologie 5G, care va fi însă detaliat în perioada următoare.

BYD menționează că prețul de vânzare al lui Han EV în Europa va fi cuprins între 45.000 și 55.000 de euro, însă constructorul nu a anunțat încă data lansării efective.

Via BYD

Comentarii (32)

  • Deci cine va mai cumpara de la chinezi de acum, dupa Covrigu' chinezesc, ala ori e autist, ori are ganduri negre fata de tara pe unde face umbra. Daca as fi factor de decizie, as face campanie de boicotare a produselor chinezesti. Iar cand e vorba de bunuri de folosinta indelungata, cu atat mai mult. Si nu e vorba ca e masina cu baterii. La fel as face cu orice masina sau motocicleta.
    26 20
  • Pai ce te faci ca mai toate masinile si electronicele de pe piata au cel putin componente produse in china, daca nu sunt facute cu totul acolo?
    18 11
  • Stiu ca au componente, e normal. Dar sa cumperi cu 50.000 de eur un produs chinezesc, dupa ce au facut chinezii intregii lumi, trebuie sa ai niste tzigle cazute de pe casa. Rau de tot.
    Inca mai sper ca "liderii" nostri din Europa si US vor scapa de depdendenta de china cat mai rapid, macar in masura in care e posibil. Total nu vom putea scapa, probabil. Ce spun eu e ca fiecare dintre noi trebuie sa evitam sa luam produse chinezesti. De ex telefon Huawei sau alte milioane de produse electronice ieftine si proaste pe care le putem gasi deja in Europa. Evitati pe cat posibil mizeriile chinezesti. Platim mai mult pe un produs European sau American sau Coreean, dar nu mai luam produse chinezesti. Decat cand nu avem incotro.
    32 20
  • Andrei
    Doar 55000 euro? Multumesc, nu!
    20 8
  • Una este sa aiba componente produse in China, ceea nu este bine oricum, alta este sa cumperi o marca chinezeasca, adica mai trimiti niste bani catre China.

    Revenind la acest model, pretul nu este chinezesc deloc, care ar fi argumentul, cel putin in Europa, pentru aceasta marca ?
    28 10
  • Concurenta face bine Daca chinezii isi vor rupe gatul vom vedea. Pana la urma poate ca oferta neoas europeana se va (mai) electriza si va pricepe ca chinezu face biznis si nu umbla cu propaganda comunistoida, ultima solutie a celor fara solutii.

    Acum vad, vor avea tegnologie 5G???? Bai astia ne vor aduce covidu' in portbagajul masinii. Parol!
    22 10
  • In general o politica de achizitie preponderent a produselor locale in defavoarea celor de import cred ca este benefica.

    Dar sa boicotez produsele chinezesti din cauza Covid-ului mi se pare o aiureala, si ar putea fi valabila doar in ideea in care crezi ca virusul este artificial si eliberat cu buna stiinta. Dar asta este alta discutie ce nu trebuie detaliata aici.

    Legat de produsele chinezesti in general, ele pot fi si de calitate, si atunci pretul trebuie sa fie suficient de mic pentru a invinge reputatia scazuta a nationalitatii, si aici exemplul cel mai cunoscut este Huawei.

    Sa speram ca aceasta concurenta chinezeasca va impulsiona producatorii europeni la mai mult efort si mai putina lacomie.
    23 9
  • netam-nissan
    da dle @pmc si sotia mea e anti-foana chineji de cind s-a curentat in copilarie la o instalatie de pom..tot chinezarie si p-atunci clar.
    iar dujmana electricelor e si mai abitir tot d-aia cred ceva freudian sau pisicoanalitic cica.

    spre deosebire de dvs totusi e si inamica dizalelor de cind isi parca tac-su tractoru U650 in curte cind venea de la CAP cu stiuletii mangliti, din avutu obstesc normal adica al tuturor si al nimanui cum bine ziceati.

    de chineji nu cred ca scapam insa usor desi donald duck trump ar vrea dar si el are cipuri tot made in china si la rachetele cu care sperie restu lumii ca sa munceasca pentru ei pe niste hartiute verzi.
    24 4
  • Poate o fi buna masina (desi destul de riscanta miza), dar sa vii cu o marca no-name in Europa si sa ceri pe ea bani ca pentru o masina premium mi se pare fantezist.
    Chinezii ar trebui sa-si regandeasca strategia, poate sa ia lectii de la coreenii Hyundai-Kia, acestia au venit cu preturi competitive si au crescut calitatea in timp
    13 6
  • Iar ureaza unii succes marcilor chinezesti in Europa, dar asteapta sa le cumpere altii. Valabil pentru orice marca de altfel. Ca o marca necunoscuta, nu pot veni cu astfel de preturi, asta este tupeu bazat pe nimic, dar pentru diversitate, sper ca mii de romani vor cumpara, astept primele impresii.
    16 7
  • @PCM-deacord cu tine ca ar trebui fiecare sa sprijine piata locala/produsele provenite din propria tara dar din nefericire acest lucru nu se va intampla din 3 motive. Primul este faptul ca aproape toate tarile dezvoltate si-au distrus industria mica si mijlocie prin relocarea ei in tari subdezvoltate unde salariile aproape nu exista (China, India, Pakistan etc) si pentru a readuce productia in tara de origine ar trebui mult timp si multe costuri. Al doilea motiv este pretul produsului final. Nimeni nu va plati de 2-3 ori preturile cu care sunt obisnuiti acum pentru un produs scump doar din nationalism sau iubire de tara. Toti se bat cu pumnul in piept si aici in US ca vor sa cumpere local dar va fi pana vor da pe un televizor 1500-2000 de dolari pe cand acum dau 500. Si nu asta ar fi cea mai mare problema, dar dupa modul in care se construieste totul, in 3-4 ani maxim vor trebui sa cumpere unul nou, indiferent unde este facut. Al treilea motiv si dupa parerea mea care devine cel mai important este faptul ca diferenta calitataiva la produsele scumpe dintre China si restul lumii nu mai este mare iar in unele cazuri deloc. Acum trebuie sa ti cont de cat produce China pentru restul lumii si daca doar 15% din productia lor va fi la standarde corecte, va fi foarte greu sa justifici costuri substantial mai mari la produse similare. In final doar gandeste-te cum era perceputa japonia acum 40-50 de ani in US si acum sunt cele mai apreciate produse. China de asemenea marele avantaj pe care il avea doar US pana nu demult si adica indecent de multi bani pe care pot sa ii plateasca pe dezvoltare si momirea creierelor luminate din vest. La ora actuala China are cel mai mare numar de patente inregistrate anual din lume! Iar din ce in ce mai multi ingineri, designeri si manageri migreaza din vest catre ei asa ca produsele lor sunt dezvoltate de aceiasi oamnei care nu de multa vreme dezvoltau BMW, Mercedes . Nu am nici cea mai mica afinitate catre China dar trebuie sa recunosc ca si-au jucat cartile perfect.
    28 4
  • Ce initiative super tari pe aici.
    Baieti, ce scrie pe telefoanele de la care scrieti?
    Designed in California, Made in China?
    Laptop,tastatura, mouse? Dati-le pe toate inapoi acum.
    Apropos de boicotare... Germanii v-au tras-o cu Be, Bmey, Mercedes, ati acceptat ca papagalii resoftari si nu i-ati boicotat:))
    Cand va vand germanii gogosi fumigene Diesel care va omoara plamanii, le acceptati, daca va dau chinezii electrice va revoltati:))
    Pentru padurile furate de germani si austrieci nu va revoltati:))
    Bravos natiune, nu ma mira ca suntem unde suntem:)
    23 12
  • La a cata marca chinezeasca ai ajuns @ fanel ?
    Daca la electronicele produse in.China, avantajul este pretul, la aceasta masina electrica care este ? Pretul premium ?

    De acord ca nu trebuie platit un pret dublu sau triplu doar din patriotism, dar si chinezesc si scump nu-mi iese socoteala, sa plateasca cine doreste.

    Eu unul nu indemn la boicotarea marcilor auto chinezesti in urma pandemiei, ci in general, asa din oficiu, telefoanele si alte dispozitive sunt suficiente. As adauga si usturoiul, am auzit ca e bun ala chinezesc.
    16 7
  • Deci ramane cum am stabilit. Absolut oriunde pot sa cumpar de la producatorii locali am s-o fac. Daca ne-a invatat ceva criza asta (sper) a fost faptul de a taia drastic din consumerism. Poate acum vedem mai clar ce ne este cu adevarat necesar si de ce ne putem debarasa foarte usor, indiferent cat de mic e pretul acelui lucru.

    Problema produselor chinezesti e mult mai adanca. Deja suntem dependenti de ei la foarte multe si vor trebui ani de zile si o o executie perfecta a planului, sa aducem totul inapoi acasa. Cel mai grav insa este faptul ca generatiile tinere sunt debusolate. Viata foarte usoara si comoda incepe sa influenteze grav etica muncii. De la examenele din scoala pana la ceea ce facem in fiecare zi, cand ne ducem la lucru si ne luam salariile. Mai rau mi se pare in Europa si in special in Romania unde protectia sociala practic te descurajeaza sa muncesti si sa stai acasa pe minimul oferit de somaj si ce-o mai fi.

    In America de Nord majoritatea covarsitoare a studentilor din facultati, in special matematica, fizica, calculatoare, medicina sunt chinezi, arabi si indieni. Practic rasa alba a lasat din mana toata stiinta si avantajul intelectual iar in 2-3 generatii vom fi pusi in genunchi daca lucrurile continua pe trendul asta. Absolut orice sef indian am avut pana acum, a fost un jeg sau o mizerabila. Sclavie pe fata, si o satisfactie enorma cand vad ca te strang cu surubul, te platesc la minim si te toaca psihologic cum nici o alta rasa nu o face.

    Ceea ce fac insa mult mai bine decat noi, chinezii si indienii (asiaticii in general) este sa munceasca. Din pacate omul alb e invatat cu munca putina, platita gras si viata de huzur. Daca asta a mai mers pana acum, nu stiu cat o sa mai tina. Ideea e ca daca nu punem osul la treaba o sa fie jale pentru copii si nepotii nostri.

    Pericolul mare pentru europeni, in ceea ce priveste masinile chinezesti este ca ei isi permit sa le produca foarte ieftin si sa le vanda la pret de dumping. Este destul ca unii dintre noi sa inceapa sa le cumpere si apoi sa le laude pe internet. In acelasi timp, cum spunea si @Alpine_77, dupa modelul corean, vor plati vestici, vor fura tehnologie europeana (via Volvo, Mercedes, etc), si vor acumula experienta tot mai multa pana in punctul in care balanta se va intoarce in favoarea lor. Combinat cu preturi de nerefuzat, plus o campanie agresiva de marketing, sub toate formele, si vor pune piciorul in gatul Europei si Americii de Nord. Si din clipa aia, va fi prea tarziu sa ne mai trezim la realitate.

    Fiind foarte numerosi, si au oameni bagati in toate domeniile vietii publice in orice natiune de pe lumea asta unde au interese. Studentii lor fac lobby pentru China in mediul universitar si politic si sustin demagogia beijin-ului pana in panzele albe. Plus, ca si populatie se inmultesc tot mai mult, la fel ca si arabii, indienii si negrii, si .... nu mai continui, pentru ca n-am chef sa ma demoralizez, mai ales pe vremurile astea.

    Si ca ultim punct, daca virusul asta a fost intr-adevar planificat si lansat pe "piata' de la ei, arata doar ca au invatat sa joace global si pot avea efecte devastatoare pana in cele mai departate colturi ale lumii. Nu mai sunt doar actiuni locale gen Tibet, Marea chinei de sud, granita cu india, etc. Semne si avertismente sunt tot mai multe si mai serioase. Intrebarea este: suntem pregatiti si uniti sa actionam organizat si metodic pentru contraatac si ofesiva?
    22 6
  • ACE - Craiova
    Sa pornim de la cifre concrete:
    1) 600 km in vechiul ciclu european NEDC inseamna cca. 400 km in ciclul actual european WLTP;
    2) 455 km WLTP are autonomie o KIA e-Niro sau un HYUNDAI Kona Electric care costa circa 35.000 - 40.000 Euro;
    3) Va faceti prea multe griji intrucat masinuta chinezeasca nu va rupe in vanzari pentru ca:
    - producatorul prea au reprezentante in Europa (nici in Romania nu cred ca au la aceasta ora);
    - pretul este unul prohibitiv
    iar europenii nu sunt - chiar deloc - prosti!!!

    De speriat va trebui sa ne speriem cu adevarat cand cozile de topor europene vor permite sa se urgenteze linia ferata de mare viteza "Drumul matasii"...
    Si la noi se agita unu' care-a fost prim ministru, pana nu demult (s-a operat la picior prin Turcia - parca se terminasera doctorii nostri, dorea sa faca cea mai mare moschee europeana in centrul Capitalei, cartier chinezesc in Craiova si sa organizeze tot felul de colocvii, simpozioane etc), aducand (complet dezinteresat?!) multiple osanale acestui proiect megalomanic al Chinei comuniste!!!
    19 7
  • @ zarnesteanu

    Raspunsul este NU, Europa nu este nici pregatita, nici unita, iar SUA nu pare ca vrea ca cea mai buna prietena a sa sa fie Europa, mai mult o amica, deci China are sanse sa domine lumea in orice domeniu.
    20 9
  • Dan Hurduc
    Produsele chinezesti sunt de evitat pentru ca sunt mult mai proaste si doar putin mai ieftine. De asemenea, cumpararea de produse chinezesti presupune sprijinirea statului chinez, stat las si mincinos, care a scuns roportiile dezastrului si astfel am ajuns unde am ajuns.

    Eu nu mai cumpar nimic pe care sa scrie "Made in China, Vietnam, India, etc" de 3 luni. Este 100% fezabil, costa per total cu aprox. 20% mai mult, dar calitatea este cu totul alta.

    Am constatat cu placuta surprindere ca fara sa vreau mi-am schimbat obiceiurile de cumparare - ma uit initial la locul de productie si abia apoi la pret. Am gasit relativ usor de la jucarii de plastic si prize fabricate in Franta, TV fabricat in olonia si baterii AA fabricate in Belgia la ce vreti.

    Cu putina bunavointa si cu rabdare putem exclude produsele chinezesti si vom putea cumpara produse fabricate de surorile,fratii, vecinii, cumnatii nostri europeni si in scurt timp chinezariile vor fi doar un vis urat.

    Cat despre masina asta...e o petarda scumpa. Kia E niro e mult mai accesibila, probabil mai practica si exista reprezentante Kia este tot, de exemplu.
    8 4
  • Parere
    Eu as cumpara (si cumpar) produse chinezesti. Prefer sa cumpar un produs corect dpdv al raportului calitate/pret decat un produs supraevaluat american sau european care face exact acelasi lucru la un pret dublu. Si am nenumarate exemple, de la telefoane pana la televizoare si electrocasnice.
    11 18
  • Dupa ce ca au dat planeta peste cap, au bulversat vietile a miliarde de oaneni cu pandemia adusa de ei-CoronavirusChina ar trebui numita boala nu covid 19!, le mai faceti si reclama chinezoilor! Pacat! Astia trebuie ignorati pentru raul facut daca la despagubiri nu pot obligati!
    16 13
  • Andrei
    Mașina e mai mult decât bine venita pe piața din Europa. Fie ea și made in China.
    Prețul mi se pare chiar corect, raportat la performantele mașinii și costul mai piperat din tari precum Germania sau Norvegia. Am configurat chiar acum un Passat 2.tdi, full ajunge 45000 euro.
    Deci da, dacă arata precum in poze și performantele sunt acestea, plus un sistem smart de leasing, mașina chiar va avea succes.
    Am citit majoritatea comentariilor și am observat ca România e plina de naționaliști. Ce mai, cea mai iubita tara. De asta toată lumea își cumpără Dacie noua și cu greu vezi tractorase de 10 15 ani pe străzi, bineînțeles, conduse pana de curând de bătrânele occidentale.
    9 9
  • @green_alex: Raspund doar unei idei de-a tale. Virusul nu e clar daca a fost facut in laborator, desi exista dovezi coplesitoare deja ca asa a fost (un virus se muteaza singur ca sa fie transmisibil de la animal la om in cca 800 de ani). Dar e clar ca China a pus la cale un Cernobil biologic planetar in momentul in care au inchis zborurile dinspre Wuhan spre China, dar le-au permis pe cele dinspre Wuhan spre restul lumii. Bine-nteles, dupa ce stiau cat e virusul de periculos.

    Daca dupa toate astea ti se pare aiurea sa fie sabotati...
    10 14
  • LUCCI LUCIANO
    ,,Chinezii au dat lumii virusul.. Boicotati China......" 1. Povestea asta cu virusul made in China, eu nu o cred. De ce? E ca armele nucleare si chimice ale lui Saddam. Adica sunt, dar lipsesc cu desavarsire. O poveste spusa la tv pt a indobitoci lumea. Ati vazut cifrele de azi.Comparatii intre decesele din Romania din lunile martie si aprilie pe ultimii 8 ani. 2020 este pe penultimul loc , ca si cifre. Adica....s-a murit mai putin. Iar povestea aia cu trecutul in certificatele de deces ca motiv COVID, ale unor oameni rapusi de alte boli, chiar nu e poveste. Stiu din sursa 100% sigura. E vorba doar de bani. Televiziunile au primit 200 mil euro doar ca sa duca minciuna mai departe. Ca ele nu mint pe gratis. Revenind la masini, e greu sa zici pas Chinei la electrice si electrocasnice( :):)::):) pt simplul motiv ca ei produc cel mai ieftin si doar asta conteaza pe Wall Street , iar pt masini....95% din minereul necesar producerii bateriilor Li Pol Li -Ion , se afla in China. Daca masina Han e scumpa( si pt mine e, clar, pt ca nu am bani), oare cat ar costa Tesla cu performante identice?
    11 13
  • byd ...
    acu vreo 2 luni am citit la stiri la montreal cum ca vor aduce taxiuri byd la pret de vreo 65.000 $ Can ...
    ulterior am si vazut ca au aparut pe strazi !
    taxiurile lor se zice ca au baterii diferite de celalte, care permit un nr muuult mai mare de reincarcari ... desi autonomia e destul de limitata, undeva la 300-350 km la un plin si niste performante dinamice slabe; e drept ca un taxi merge in general incet in orasele aglomerate ...
    acu vad ca vor sa intre pe piata europeana ... e un constructor mare care nu face doar autoturisme ...
    vom vedea cum va evolua situatia ...
    personal nu as lua asa ceva ...

    drumuri bune s-aveti ! da' evitati byd(e)urile ...
    15 5
  • Nu stiu daca mi-as lua o masina chinezeasca, dar cred ca voi subestimati China si ii vedeti ca fiind niste inapoiati. Pai in China trenurile circula cu 350 km/h pe mii de km, majoritatea autobuzelor sunt electrice sau hybride, scuterele, tuk-tuk-urile is electrice, ca sa nu mai zic de multitudinea de autoturisme scumpe si electrice.
    BYD este o marca foarte mare in China si produce si autobuze, dupa cum bine spune mip. Mie imi place cum arata acest Han EV.
    9 11
  • inexorabil
    În definitiv, adevărul gol-goluţ despre psihoza coronavidului arată ca un…hamac: Deep State şi OMS pot fi consideraţi stâlpii de susţinere, iar Bill Gates…plasa mobilă dintre ei. Dar petarda a fost aruncată (dinadins) în capătul celălalt de lume…Şi deja a asurzit o “halcă babană” de prostime planetară.
    6 13
  • Ce-ai enumerat nu se regaseste la tot pasul in China, sunt sute de milioane de saraci, diferentele intre cateva orase mari si mediul rural este colosala, daca imparti PIB-ul Chinei la numarul de locuitori iese o suma modesta, nu mai vorbim de drepturi si libertati. Eu cred ca boomul Chinei a fost in ultimii zeci de ani ca un balon care se va sparge. Cea mai mare piata de desfacere pentru China este SUA, niciEuropa nu este departe, fara aceste piete nu se va descurca sa ramana sus, deci nu este chiar asa ca vor rupe ei tot si ceilalti raman pe loc.
    13 4
  • @@gabi-de acord cu faptul ca o mare parte a populatiei este foarte saraca iar diferentele economice sunt foarte diferite de la o regiune la alta, dar nu sunt de acord cu "balonul" de care vorbesti. Lasati fara pietele din US sau Europa( doar ca exercitiu de imaginatie pentru ca nu se va intampla), cresterea va fi mai mica dar va fi crstere si nu se va opri pana cand toata piata chineza va ajunge la o saturatie, inclusiv zonele sarace.Iar astea sunt multe. China este de departe cea mai mare piata de desfacere din lume iar 1.6 miliarde de oameni sunt cam 20% din populatia globului. Daca pui un gard mare in jurul tarii, China va fi bine-mersi. Iar de resursele naturale pe care se bazeaza majoritatea tehnologiilor noi sunt controlate fara drept de replica tot de ei. Da, s-ar putea micsora dependenta lumii de produsele chinezesti dar cam atat. Din nefericire ( sau nu) sunt acolo sus si vor ramane mult timp. Este incredibil cum dintr-o tara cu a 5-a economie a lumii a ajuns sa fie de departe cea mai mare cand vorbim de PPP( Purchase Parity Power) sau mai simplu puterea de cumparare. Are multe trilioane in fata US si chiar daca pe cap de locuitor nu este inca acolo sus, ii confera ca stat toate parghiile financiare sa devina un centru de influenta urias. Iar chestia cu furatul chiar daca este valabila inca, nu mai este atat de importanta intrucat capacitatea de a inova are un potential fantastic. Toata lumea ii ia in deradere dar in curand o sa fie perceputi prcum Japonia sau Coreea ( vezi cum erau nu demult) iar datorita marimii tari va fi cu mult mai de luat in seama decat primele doua. In ceea ce ma priveste as vrea sa vad America si Europa ridicand stacheta, nu China sa o coboare.
    16 4
  • @dan_grc, chiar daca imi place de Trump din varii motive, totusi a facut greseli foarte mari, cum ar fi intoarcerea la industriile extractive de carbune + oil & gas, indepartarea de Europa, samd. Nu e exclus sa fie la mana cuiva si sa faca (limitat) niste jocuri straine de interesele americane.

    @Alpine_77, de acord. China va fi foarte greu de tinut in frau fara eforturi colosale ale lumii intregi. Iar solutia va fi intr-adevar sa ridicam noi stacheta, nu sa asteptam pasiv sa se intample ceva rau cu chinezii si sa coboare la nivelul la care am ramas noi, din cauza lenei si lacomiei.

    In general, ca si indivizi, suntem prea mici sa avem o putere de decizie pe plan global, dar daca facem un efort in sfera noastra de influenta, acumulat, vom putea impune schimbari benefice noua. Este una din putinele resurse pe care le mai avem la indemana.
    7 3
  • @dan_grc
    Deci o masina electrica chinezeasca la 55000 e super scumpa pentru voi astia europeni inteligenti :)
    Ia sa vedem un testdrive:https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-bmw-x6-m50d-95809.html
    Pentru marlania asta si imputenia de diesel cu 4 turbina care sigur vor functiona ca la carte, ca doar e produs german, unii ar da 116.644 EURO ???
    Alou gara: deci pentru porcaria asta hidoasa, masina cocalarului suprem, voi ati da dublu si va agitati atata pentru produsele chinezesti ??? :)))
    Ba da bine va fac germanii ca va ascund softuri ilegale si le luati ca papagalii produsele lor :))
    Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate unde BMW-urile sunt praf :))
    Deci voi sustineti asemenea cazane pe 4 roti, dar cand vie vor de alternative sariti sus si tare ca sunt scumpe ???
    Haudi:
    https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-audi-a8-30-tdi-286-cp-83013.html
    Diesel de 3 litri si voi unii ar da 142.867 EURO. Hello, sunteti intregi la cap ???
    https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-mercedes-benz-gls-96835.html
    Diesel de 3 litri la doar 132.944 EURO.

    Nu e de mirare ca suntem prostii Europei si isi trimit unii gunoaiele la noi sa le ardem, a se vedea ce se intampla prin Bucuresti...

    Germanii isi trimit si cazanele lor poluante si voi le luati ca papagalii, dar faceti gat cand vine vorba de produse chinezesti.
    Luati-va voi BMW, Audi si Mercedes baieti, ca va duce mintea mai mult :)

    Pe germani nu-i boicotati pentru softuri ascunse ci ii incurajati :))
    Nu e de mirare ca fac aliante sa ne traga teapa la toti.
    La urma urmei dieselul iti omoara plamanii lent si nu putem da vina pe germani ca vand produse neconforme.
    10 13
  • Iar s-a umflat tarata in unii, nemtii sunt de vina pentru toate problemele industriei auto, doar ei au diesel, chinezii nu polueaza cu industria lor, voi pentru ca sunteti frustrati pe anumite chestii, sunteti gata sa-i imbratisati pe chinezi, asa sa moara de ciuda europenii. Luati-va oameni buni masini chinezesti, cine va opreste ? Lasati masinile de lux europene,v au clientii lor si nu va baga nimeni mana in buzunar pentru ele.
    13 2
  • la cati prosti sunt liberi la opinie iti dai seama ca democratia occidentala n-are nici o sansa
    2 1
  • Dan Hongqi
    Daca priviti un Hongqi e hs9 sau LS cu totii v-ati schimba parea.Electricul costa 150 000 euro ,iar LS costa 215000 euro
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru