Feedback

Dacia încheie în forță prima jumătate a anului: Sandero și Duster, locurile 5 și 6 la înmatriculările în Europa în luna iunie

Publicat Joi, 25.07.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Dacia încheie în forță prima jumătate a anului: Sandero și Duster, locurile 5 și 6 la înmatriculările în Europa în luna iunie - Poza 1
Dacia Sandero a ocupat locul 5 în topul celor mai înmatriculate modele în Europa în luna iunie, în timp ce Dacia Duster a fost pe locul 6 la mai puțin de 2.000 de unități în spate.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Piața auto europeană traversează în prezent o perioadă relativ modestă, iar Dacia este unul dintre puținii constructori europeni care înregistrează înmatriculări în creștere.

Constructorul de la Mioveni a raportat anterior aproape 60.000 de unități înmatriculate la nivelul lunii iunie, iar compania de consultanță Jato Dynamics a publicat în această săptămână un raport cu înmatriculările pe modele de pe Bătrânul Continent.

Noile date confirmă evoluția bună a mărcii Dacia, care ocupă două locuri în top 6. Astfel, Dacia Sandero a fost a cincea cea mai înmatriculată mașină a lunii iunie în Europa, cu 23.150 de unități, în creștere cu 4.5%. Între timp, Dacia Duster a ocupat locul 6 în același clasament cu un total de 21.663 unități, în urma unei creșteri de 10.8%.

În acest an, Duster a înregistrat în mod constant creșteri mai mari la înmatriculări comparativ cu Sandero, iar diferența dintre cele două modele a fost de circa 1.500 de unități. În cazul în care acest ritm va continua, este posibil ca în curând Duster să devină cel mai vândut model al constructorului Dacia.

Datele celor de la Jato vin după ce în luna iunie Sandero a fost cea mai vândută mașină în Spania, iar în luna mai a ocupat chiar locul 3 în topul european, fiind surclasată atunci doar de Volkswagen Golf și Renault Clio.

De altfel, Golf a fost și în luna iunie cea mai înmatriculata mașina din Europa, cu peste 37.000 de unități, fiind urmată de Clio și Renault Captur, în timp ce locul 4 i-a revenit lui Volkswagen Polo. Dintre modelele prezente în top 10, Sandero, Duster și Captur sunt singurele care au înregistrat creșteri la nivel european.

Loc Model Înmatriculări
iunie 2019
1 Volkswagen Golf 37.569
2 Renault Clio 35.972
3 Renault Captur 28.186
4 Volkswagen Polo 24.005
5 Dacia Sandero 23.150
6 Dacia Duster 21.663
7 Opel Corsa 20.932
8 Ford Fiesta 20.922
9 Peugeot 208 20.907
10 Volkswagen Tiguan 20.603
11 Ford Focus 20.220
12 Skoda Octavia 20.167
13 Toyota Yaris 19.720
14 Citroen C3 19.089
15 Volkswagen T-Roc 19.025
16 Nissan Qashqai 18.877
17 Fiat 500 17.108
18 Peugeot 3008 16.884
19 Fiat Panda 16.284
20 Mercedes-Benz Clasa A 16.050

Via Jato


Comentarii (5)

  • 1. Bravo Dacia.

    2. O ştire foarte mare este că RENAULT va produce Duster şi Logan în Nigeria !!!!
    Este o veste foarte bună şi pentru Renault şi pentru România, care vor produce poate motoare, etc pentru Nigeria

    3. Captur a bătut Polo, aşteptăm Clio e-tech care va bate Golful !!


    Epoca germană, diesel se încheie.
    9 5
  • Sandero se fabrica in Romania si Maroc (am auzit ca sunt 2 uzine nu sunt sigur) si Duster doar in Romania, deci pentru mine adevăratul câștigător este Duster.
    @Edikk a început criza in Europa, mă bucura reușita Daciei, dar per total va fi complicat si pentru noi. Nu se înghesuie vreun constructor sa vina in Romania, deși succesul Renault ar trebui sa-i stimuleze. Înafara de infrastructura, cea mai mare problema este lipsa forței de munca. Ca sa montezi mașini nu trebuie sa fi Einstein si sa dai 2000€/luna salariu, trebuie sa ai doar o societate bine structurata care sa permită omului sa fie serios. Nu este cazul nostru acum si îmbunătățirea nu poate făcută mâine.
    7 1
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • 10 din cele 20 de modele sunt masini de clasa subcompacta sau mini si se invart in jur de 10k euro.
    Restul sunt compacte, cross-uri si SUV-uri si se invart intre 15-20k euro.
    In continuare unii nu par sa inteleaga nimic din succesul Dacia care inseamna mobilitate la preturi mici. Sigur, e frumos sa ai camere, alerte de coliziune, alerte de unghi mort, CC adaptiv, volan ventilat sau alte brizbrizuri dar nu sunt esentiale si vanzarile Dacia asta arata.
    A mai fost o stire acu ceva vreme, cum ca Dacia a fost brandul preferat de clientii persoane fizice in Spania sau Franta. Asta inseamna ca unde nu e vorba de companii si de optimizare fiscala, fiecare cent conteaza si oamenii opteaza pentru masini ieftine sau asa zisele "smart buy".
    @ Edikkk
    Hibridele sunt cu noi de 20 de ani. Si-au dovedit limitele. Sunt scumpe fara sa fie infinit mai eficiente decat un diesel. Sunt rentabile in tarile cu regimuri eco-fasciste
    11 1
  • Da, Alex dieselul este aşa de bun...

    Poate le explici celor bolnavi de cancer cât de bun este dieselul
    1 3
  • Rudolf D.
    Poti sa le explici mai ales copiilor bolnavi de cancer...
    plus padurii amazoniene, calotei glaciare, Groenlandei, ursiilor polari, olandezilor scufundati, aurorei boreale, marii bariere de corali, permafrostului, ghetarilor, sahelului, caniculei, dropiei din Baragan, inghetului, tornadelor, vortexului polar, si lista ar mai puta continua cu cei 97% din oamenii de stiinta care bineinteles ii cuprinde si pe cei britanici.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru