Dacia Spring: primele exemplare au ajuns în România. Până la finalul anului vor fi livrate 3.500 de unități

de Alexandru Monenciu
Joi, 14.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a început livrarea primelor exemplare Spring în România. Până la finalul anului vor fi livrate 3.500 de unități la noi în țară, cele mai multe comenzi fiind plasate în București, Cluj, Iași și Timișoara.

Constructorul de la Mioveni a publicat primele informații și imagini cu modelul electric Spring în urmă cu un an. În luna mai 2021, Dacia a anunțat deschiderea comenzilor, iar în septembrie au fost livrate mii de exemplare în țări europene precum Franța, Italia și Spania.

Acum, cu o mică întârziere cauzată, printre altele, de criza mondială de semiconductori, primele exemplare Dacia Spring au ajuns în România. Mașinile vor fi livrate clienților în ordinea în care aceștia au comandat noul Spring în primăvara acestui an.

Cele mai multe comenzi au fost plasate în București, Cluj, Iași și Timișoara. 

Până la finalul lunii octombrie, Dacia intenționează să livreze aproximativ 1.600 de vehicule. Reprezentanții producătorului român au confirmat că până la sfârșitul anului 2021 vor fi livrate peste 3.500 de unități Spring în România.

Primul model cu zero emisii al mărcii este fabricat în China și este echipat cu un motor electric de 45 CP.

O baterie de 26.8 kWh asigură o autonomie de până la 230 de kilometri în ciclul WLTP și de 305 kilometri în ciclul WLTP City.

Momentan poate fi comandată doar versiunea Comfort Plus, care pornește în România de la 18.100 de euro. Dacia Spring poate fi achiziționată și prin programul Rabla Plus, caz în care jumătate din preț este suportat de stat.

via Profit.ro

Comentarii (22)

  • Dacia a intrat în clubul Volvo, GM, sau poate chiar mai rău.

    Atât ia dus capul pe Renault să facă.
    Nu sunt în stare, încă, să producă maşini electrice în România.

    Nu ştiu ce aşteaptă? Să vină mărcile chinezeşti direct?
    Tesla să vină cu model 2 ?

    Nu că o să dea faliment dar o să aibă sub jumate din piaţă de cât au azi.

    Ruşine măi Renault.
    9 44
  • curentatu
    Lasă gargara p-aici edikkk și bagă mare cu Polo-ul non-euro la rabla că ți-a venit în sfârșit mașina visurilor tale.
    36 8
  • Profu' de gramatica
    alias grammar nazi

    Chiar si un nazi ca mine te poate invata lucruri bune, de exemplu, sa ascunzi cat mai bine faptul ca n-ai prea trecut pe la scoala.

    i-a dus nu ia dus. Nu mai intru in detalii de ce, dar pe viitor evita sa scrii fara cratima, exceptie facand doar cazul cand "ia" vine de la verbul a lua.
    Bine analfabetel?
    Manuta rosie azi.
    26 6
  • Seriff
    @Profu' de gramatica rad grav:)))) Bun rau comentariul.
    14 8
  • @Profu' stai sa vezi ce cacofonii face electrocutatul, te prapadesti de ras. De fiecare data repet retoric, de ce mai bagati in seama troll-ul? :)))
    13 7
  • PAMFLET
    Edik a zis ceva ce a nemultumit pe altcineva, asa ca a venit curentatu si a bagat gaz pe foc, iar profu de gramatica i-a aratat obrazul, dupa care seriful l-a impuscat, iar pantofarul l-a cusut la loc.


    Si cu Dacia Spring cum ramane?
    Mai zice cineva ceva despre ea?
    15 7
  • Seriff
    Zic eu, e o masina strict pentru livrat pizza, sau pentru cineva care sta la casa si lucreaza in oras unde oricum sta bara la bara si nu il intereseaza ca masina are 45 cp, o baga seara la incarcat si aia e, in rest nu ai ce sa faci cu ea, e complet inutila.
    17 14
  • Bruce Springsteen
    Să vă văd băi ionizaților actuali ce-o să faceţi când astea 3500 exemplare se vor adăuga şi ele, peste noapte, la cele ~400 stații de încărcare existente... Vă bucuraţi, nu-i aşe?
    16 9
  • @Bruce
    E simpatică situația.

    Să stai cu Tesla după vreun amărăștean cu Spring. Așa, o oră-două. :)
    19 6
  • Seriff
    @Bruce, da parca vad bogatii, cu aere de genul hai ba saracule, mai stai mult cu spring-ul la incarcat?:))) Bine Edikk nu o sa aibe probleme de genul, singura lui problema e cand da de controlori in autobuz.
    20 7
  • Bogatul încarcă acasă.

    Maxim pe autostradă, la drum lung.

    Nu se încurcă cu săracii, stai liniştit.
    7 26
  • da, dom' profesor, ştiu că fac greşeli, dar mă grăbesc, ufffff... mesajul e important, restul, mai iartă şi tu
    5 21
  • Așa e, bogații vin acasă și-și lasă mașina la încărcat 30 de ore.

    Prima lor grijă e să verifice câtă baterie mai au. :)
    17 8
  • @@Bruce
    Să stai o oră-două dupa Sprinb....ce optimist esti! Ia zi 5-6 ! Nu incarca decat cu 6.6 kwh de la alternativ , cele mai raspandite prize si cel mai ieftin curent , cand e pe bani!
    10 8
  • Inutila adica sa te invarti in oras si sa ti faci treaba, ajungi acasa o incarci si a 2-a zi e gata incarcata, pentru o noua zi. Doamneee cat de naspa e evolutia.
    12 16
  • Și pentru proprietarii de trotinete, conceptul îți faci treaba și o încarci rămâne valabil.
    10 4
  • Prin rabla plus caz in care jumătate va fi suportat de stat… pe bune???
    De unde are statul bani?
    Unii care plătesc impozite nu au nici permis de conducere (și trăiesc bine merci), de ce trebuie sa contribuie la un bun personal al altcuiva?
    Sunt și drujbe electrice, de ce nu sunt subvenționate la fel și periuțe de dinți.
    Cum adică sa subvenționezi un produs care nu este accesibil oricui cu asemenea nesimțire… abuz și jagmaneala pe fața.
    Cat despre cei 45 de căluți, suntem obișnuiți de la celebra 1310… dacă bine-mi amintesc tot pe acolo era.
    Partea buna cu la Spring nu mai trebuie suflat in… cine a avut știu exact unde ;)
    19 10
  • Dănuț Alin Niță
    Au sosit Căruțele din CHINA
    O rușine națională
    :))))
    2 14
  • Mircea Badea
    singura masina ce merita cumparata de noua!

    dar romanii sunt prea needucati si carutasi sa inteleaga de ce au nevoie! trebuie bagata in manele..

    cam putine disponibile.
    7 16
  • Bubi Mubi
    Fac propoziții corecte pe net, solicit seriozitate!!!

    Dacia Spring e singura masina care merita cumparata de noua!

    Disclaimer: ce-ul face ravagii in zona TR.
    9 6
  • Da, utilă-n orașe sau pentru navete scurte, unde zvâcul anemic (= Dacia 1100) nu se pune.
    Probleme-s altele însă:
    - profitul merge și la chinezi (nu mai zic că suprapus cu al francezilor.)
    - amprenta CO2 devine una de elefant doar prin transportul din China fumigenă oricum.
    - 3.000 exemplare-s simpatice, dar la 30.000 anual începe sigur veștejirea eco-pomenii, în paralel cu lungirea kilometrică a cozilor la prize.
    - iar la 300.000 ni se cam sting și becurile.
    20 6
  • Vechea poveste: merita ca a doua masina, strict pentru oras si incursiuni scurte in jur. Caz in care orice om cu toate tziglele pe casa se intreaba care e faza cu protectzia lu' planetă?... Parca ideea era alta... Dar, dupa cum am spus de N ori p-acilea, cand ideologia inlocuieste logica elementara, nimic nu mai conteaza. :)
    Pretul, prin prisma sluțeniei si a performantelor, e absolut si total si incredibil de nesimtit. Fara ajutorul de la stat, absolut NIMENI nu ar cumpara asa ceva in a million years.
    Dar ce conteaza toate astea? :)
    14 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru