Electrificare în gama Mercedes-AMG: nemții pregătesc un model de performanță 100% electric

de Cornel Șocariciu
Marti, 10.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Divizia de performanță Mercedes-AMG a anunțat că a demarat o serie de proiecte pentru dezvoltarea unor modele electrificate. Mai mult decât atât, nemții promit și un model 100% electric.

Din ce în ce mai mulți producători au introdus în portofoliu versiuni electrificate pentru modelele aflate în gamă, iar această tendință nu a trecut neobservată de ochii ageri ai oamenilor aflați în fruntea diviziilor de performanță.

Ola Kallenius, CEO-ul Daimler, a fost prezent la Frankfurt, iar în cadrul unui interviu acordat publicației Autocar, reprezentantul producătorul german a menționat că divizia de performanță Mercedes-AMG a demarat proiectul pentru dezvoltarea unor modele electrificate.

"Trebuie să ajungem la momentul în care sistemul de propulsie nu mai este considerat un lucru extrem de important, întrucât modelele AMG vin cu atuuri care țin de experiența din timpul șofatului. De aceea, am demarat proiecte pentru dezvoltarea unor versiuni electrificate, dar și pentru realizarea unui model 100% electric AMG", a declarat oficialul Daimler.

Mercedes-AMG nu este la prima încercare de acest gen. În urmă cu câțiva ani, nemții au adus pe piață SLS AMG Coupe Electric Drive, un supercar cu patru motoare electrice capabile să ofere 751 CP și 1.000 Nm.

Pentru o perioadă scurtă de timp, supercar-ul nemților a fost cel mai rapid model electric de pe circuitul de la Nurburgring, accelerația de la 0 la 100 km/h având loc în 3.9 secunde. Mercedes nu a comunicat niciodată câte exemplare SLS AMG Coupe Electric Drive a comercializat, însă voci apropiate companiei susțin că numărul este mai mic de 100 de unități.

Via | Autocar

Comentarii (2)

  • O masina extraordinara care a scapat sub radarul mass media pentru foarte mult timp. Si poate a fost mai bine asa. Singurul lucru care a impiedicat intrarea in productie a fost autonomia foarte scazuta pentru clasa asta.

    Daca mi-as dori o masina electrica peste ani de zile, mi-ar place una din asta dar cu baterii actualizate. Motoarele electrice, gestiunea puterii, tinuta de drum, totul a fost la superlativ pentru vremurile in care a aparut. Pentru mine masina asta a fost echivalentul Mercedes al primei generatii de Tesla Roadster.

    Nu stiu daca @PMC citeste articolul asta, dar i-as indica doar ce-i scris ingrosat, citatul sefului AMG :)
    0 0
  • O sa vina sa-ti spuna ca DPF este montat si la motoarele cu aprindere prin scanteie.......Jules Verne a fost considerat nebun , la timpul sau.....
    All the best!
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru