General Motors are un nou logo. Acesta anunță 30 de noi modele electrice

de Bogdan Mirică
Duminica, 10.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
General Motors a dezvăluit noul său logo, renunțând la cel actual, care a fost folosit pentru aproape jumătate de secol. Noul Logo vine la pachet și cu un nou plan de electrificare.

În săptămâna care tocmai s-a încheiat, am avut ocazia de a face cunoștință cu noul logo Kia. O alegere controversată pentru cei mai cârcotași, un semn clar de evoluție, cel mai probabil către un viitor tot mai electrificat. Nu doar sud-coreenii gândesc astfel, ci și americanii.

Avem parte de un nou logo. De data aceasta este vorba despre noul logo al conglomeratului american General Motors. După aproape jumătate de secol de activitate, logo-ul actual al General Motors este scos la pensie. Locul său este luat de un logo nou, digitalizat, care anunță și o nouă strategie de marketing, botezată „Everthing In”.

„Sunt momente în istorie când totul se schimbă. Suntem de părere că ne aflăm într-un punct de cotitură în adoptarea vehiculelor electrice de către marea masă a populației. Mai mult ca niciodată, compania noastră are soluțiile, capacitate și tehnologia de a le oferi tuturor o mașină electrică. Noua identitate de brand și noua campanie reflectă asta”, a declarat Deborah Wahl, directorul departamentului global de marketing General Motors.

Deși păstrează forma generală a vechiului logo, literele au fost schimbate.

Ele încearcă să evoce „un cer senin, al viitorului în care emisiile vor fi zero”. De asemenea, litera „M” face referire la platforma Ultium, cea care aduce baterii cu o tehnologie nouă, în diverse forme, cu diverse tipuri de încărcare. Practic, o platformă scalabilă pentru vehicule prietenoase cu mediul, așa cum am văzut și în cazul altor producători.

De asemenea, noua campanie de marketing „Everything In” își propune să aducă noi clienți brandului, acei clienți doritori de mașini electrice. Ea presupune și lansarea a 30 de modele noi, 100% electrice, sub diferite branduri ale conglomeratului General Motors, până în anul 2025.

via General Motors

Comentarii (8)

  • Edikkk
    pam pam
    10 13
  • ACE - Craiova
    GM si-a propus sa produca cca. 1.000.000 vehicule electrice/an, incepand din anul 2025 (la o distanta de 3 ani de Grupul VW care are acelasi obiectiv declarat).
    19 3
  • LogOff
    După ce Kia a venit cu sigla aia ciudată și urâtă, acum a apărut GM cu sigla asta timidă care seamănă mai mult cu una a unei mărci de haine (sau poate chiar asta e și ideea).

    Într-o lume din ce în ce mai urâtă și mai extremistă - sigle pe măsură.
    8 5
  • Dupa Hummerul electric si noua strategie adoptata, aproape ca imi vine sa zic bravo GM. Aproape zic, daca n-as sti ce rable inca produc si cate inertie la schimbare zace printre babaciunile ignorante de pe acolo, cu zero chef de munca si progres.
    13 4
  • "Deși păstrează forma generală a vechiului logo, literele au fost schimbate." - hmm...eu as zice exact invers , vad aceleasi litere dar sub o alta forma , tu nu vezi asa @BM ?
    Apoi : "litera „M” face referire la platforma Ultium" - adica !? ..sa-nteleg ca (micul)gm nu mai vine de la General Motors ?
    9 1
  • inexorabil
    Un gest absolut firesc! Cu litere mici, ca să corespundă unor caractere pe măsură…Care “conduc” de vreo 50 de ani cea mai importantă corporaţie auto din istorie.

    Să ştiţi, totuşi, că nu VAG a mizat prima pe minciună (Dieselgate). Se întâmpla în urmă cu vreo 45 de ani. Concret, cele mai fiabile motoare şi cele mai dorite maşini din cadrul GM proveneau de la Oldsmobile. Se crease chiar un val de fervenţi pasionaţi de Rocket V8 (care s-a perpetuat până în zilele noastre). Dar producerea acelor maşini/motoare de calitate înaltă însemna costuri ridicate, ceea ce nu-i convenea managementului central GM. Şi atunci tartorii de “sus” s-au gândit la un tertip care să nu le provoace migrene financiare, înlocuind, la multe produse, Rocket V8 cu Chevrolet V8, dar fără a-i informa şi pe clienţi. N-au prevăzut însă că fraierii vor ajunge repede în service din cauza unor motoare net mai slabe, iar când clienţii fideli lui Olds s-au trezit cu acest pocinog, a izbucnit scandalul (pe bună dreptate). La urma urmei, frustraţii au fost sfidaţi în numele “diversităţii” şi al “raţiunilor economice”, conturându-se epoca ulterioară a lui “corporate engines” (care urma să se globalizeze…).
    12 3
  • @pipo
    Oamenii au vrut să sublinieze schimbarea prin fiecare codiță, prin fiecare arcuire a literelor :)
    Bineînțeles că „M”-ul rămâne de la General Motors, doar că acum vrea să facă referire și la platformă. Mult marketing, cum ne-am obișnuit deja.
    7 0
  • inexorabil
    Efervescenţă carierist-feministă, primordialitatea “victimelor” (Black Lives Matter), eco-panteism – iată că este prezentat tot arsenalul de “oferte” al corectitudinii politice. Aşadar, în privinţa acronimului, mai inspirat decât “gm” ar fi fost “pc” (political correctness). Sau, şi mai sugestiv: “fsa” (frankfurt school in the terms of automotive).

    “Diferite branduri ale conglomeratului” ? Ce diferite? Ce conglomerat?? Opel a fost măritat, Chevrolet şi GMC sunt cam aceeaşi Mărie cu altă pălărie, Cadillac nu mai are nimic american în el, aşijderea Buick, başca Trishield-ul trage să moară (adio sedanuri pe continentul nord-american). Puii pe care i-au făcut şi i-au înmulţit în China li se par dumnealor a constitui un conglomerat?

    În viitor, “emisiile vor fi zero” ? A, da, emisiile de gânduri fireşti, chibzuite, rodnice…
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru