Feedback

General Motors începe marea restructurare: 5 fabrici aproape de închidere, 15.000 de angajați în pericol și renunțarea la mai multe modele cu vânzări slabe

Publicat Marti, 27.11.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 6
General Motors începe marea restructurare: 5 fabrici aproape de închidere, 15.000 de angajați în pericol și renunțarea la mai multe modele cu vânzări slabe - Poza 1
General Motors a anunțat că va tăia producția modelelor cu vânzări slabe în America de Nord și că se va concentra pe dezvoltarea mașinilor electrice și autonome. Conducerea GM vizează închiderea a 5 fabrici și concedierea a 15.000 de angajați ca să facă rost de bani pentru investiții în noi tehnologii și servicii.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
General Motors se pregătește de cea mai mare restructurare din istoria sa. Cel mai mare producător de mașini din Statele Unite nu a reușit să-și revină din punct de vedere financiar chiar și după ce a vândut brandurile Opel și Vauxhall și toate operațiunile europene către grupul PSA.

Șefa GM, Mary Barra, a anunțat luni că 5 fabrici din America de Nord sunt pe punctul de a fi închise, iar 15.000 de angajați trebuie să fie dați afară pentru ca General Motors să obțină banii necesari pentru investiții în noi tehnologii și servicii digitale.

Uzinele ce vor fi oprite în 2019 sunt Lordstown Assembly și Detroit-Hamtramck Assembly din SUA, respectiv Oshawa Assembly din Canada, care nu vor mai avea alocate noi produse. De asemenea, uzinele de motoare din Maryland și Michigan, SUA, nu vor mai produce nimic și rămân în așteptare.

Modelele care sunt produse în aceste uzine, Buick LaCrosse, Cadillac CT6, Cadillac XTS, Chevrolet Impala, Chevrolet Cruze și Chevrolet Volt vor fi scoase de pe piață începând cu 2019. Mare parte din acestea sunt fabricate pe platforme ce au fost dezvoltate de Opel. 

General Motors vrea să taie costurile cât mai mult și să dubleze investițiile în dezvoltarea mașinilor electrice și autonome în următorii doi ani.

Via Reuters


Comentarii (6)

  • 15.000? nu-i o problema, se inroleaza toti in Garda Nationala si merg sa apere America First de miile de teroristi de toate varstele de la granita cu Mexicu'
    7 15
  • Astia si VW in faliment cu ei, cine dracu cumpara pocitu ala de Bolt electric
    3 13
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Cu riscul să fiu privit drept misogin, continui să cred că femeile-CEO au zero tangențe cu capitolul *viziune* - n.b., în domeniul auto !!!
    ...Numele lui Numele Annette Winkler (Smart) ori Linda Jackson (Citronelle-DS) vă spun oare ceva?!

    Missis Mary Barra ar face deci mai bine să se auto-concedieze, că spectrul pensiei prea mici nu cred să o terifieze. :-)
    17 5
  • Erată... dublă:
    1. Scuze pt. repetările parazitare-n commentul anterior, da-s în curs de împrietenire c-un zmarfon :-) mai dăștept ca mine se pare.
    2. Mary Barra anunța 15% concedieri, și nu 15.000 de angajați trimiși acasă !! Iar GM avînd (la finele lui 2017) 180.000, mie-mi dă 27.000 concedieri.

    ...Asta doar într-o primă fază, fiindcă *autonomia nu salvează prăvălia* - ba chiar dimpotrivă...
    10 3
  • Oare n-am procedat eu corect evitând sistematic să numesc GM entitatea guvernamentală obamistă post-faliment? Şi chiar dacă a devenit privată, mie tot “NGMCO” sau “NGM” îmi vine la îndemâna…inimii.

    Vindem, închidem, desfiinţăm! – mai ştiţi şi altceva? Fisher Body, Buick City şi Olds Lansing Car Assembly – complexuri, fabrici şi departamente R&D de înaltă calitate, recunoscute şi apreciate de specialişti şi pasionaţi, dar nimicite de un management ocult şi imbecil, care nu cunoaşte bariere de timp sau diferenţe ideologice…

    Sincer, mă simt prea mâhnit ca să continui…
    10 2
  • Corocsenie Adrian
    GM sufera din cauza vanzarilor slabe si ia masuri de restructurare. Pana aici corect ! Asa e in capitalism regula. Absolut normal. Tesla nu se vinde cat ar trebuii, e pe pierdere dar e sustinuta de cineva ! Banci in general si sustinere la un nivel ridicat pe bursa. De ce ? Nu inteleg mecanismul...ce ii lipseste GM-ului sa nu isi sustina si ei actualii angajati si modele care nu se vand ? Probabil ii lipsesc baietii destepti de la butoane care baga tiparnita pt. a face infuzie de capital ca la Tesla.
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru