Feedback

Imagini cu stadiul lucrărilor la drumul expres Craiova - Pitești: pe tronsonul doi construcția a ajuns la un grad de finalizare de 20%

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Luni, 03.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Autoritățile au publicat clipuri video cu stadiul lucrărilor la primele două tronsoane din cadrul drumului expres Craiova - Pitești, care ar trebui finalizate în 2022.

Lucrările la drumul expres Craiova - Pitești au început în luna mai a acestui an pe primele două tronsoane, care fac legătura între Craiova și Slatina.

La aproape trei luni de la startul lucrărilor, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat imagini din drone cu stadiul fizic al acestora.

Potrivit sursei citate, pe primul tronson cu o lungime de 17 kilometri între Craiova si Balș se lucrează în prezent la "lucrări precum realizarea de terasamente, forare, cofrare, armare și betonare structuri, îmbunătățire teren de fundare și altele".

Între timp, pentru al doilea tronson cuprins între Balș și Slatina, CNAIR nu a oferit detalii despre lucrări, însă a menționat că acestea sunt gata în proporție de peste 20%.

Contractele semnate în 2019 prevăd că proiectarea și construcția efectivă a celor două tronsoane vor dura 36 de luni, astfel că lucrările ar trebui finalizate până în luna mai a anului 2022.

În schimb, nu este clar când vor începe lucrările la celelalte două tronsoane ale drumului expres.

Licitația inițială din 2018 a fost anulată în instanță, iar noua licitație are deja un câștigător, însă contractele nu au fost încă semnate din cauza contestațiilor depuse de companiile care au pierdut licitația.

Via Hotnews

Comentarii (10)

  • Statul roman cica vrea sa faca autostrada pe Valea Oltului dar unde are camp si e usor de facut baga un drum expres. Misto. Nu inteleg de ce nu fac autostrada Pitesti -Craiova-Drobeta unde ai doar camp si de la Drobeta spre Caransebes,Timisoara si granita de V unde ai putin munte(oricum mai putin ca pe Valea Oltului sau Prahovei). Asa ar coafa si Dacia si Fordul sa ii ajute cu exportul spre Vestul Europei.si se leaga si de Constanta de la E la V printr-o autostrada.
    25 1
  • ACE - Craiova
    Din gandirea "postrevolutionara" mioritica:

    Cel mai circulat drum din Romania: Bucuresti-Brasov, cu un trafic aproximativ de 60.000 masini/zi NU are nici dupa 30 de ani AUTOSTRADA....

    Drumul Bucuresti-Craiova-Timisoara are si el un trafic de aproximativ 30.000 masini/zi si va deveni "DRUM EXPRES" - MARE AIUREALA !!!

    In schimb drumul Bucuresti-Constanta, cu un trafic de cca. 10.000 masini/zi este - de ani buni - "AUTOSTRADA"!!!
    23 1
  • AndreiRS
    Contractele semnate în 2019 prevăd că proiectarea și construcția efectivă a celor două tronsoane vor dura 36 de ani, astfel că lucrările ar trebui finalizate până în luna mai a anului 2022.

    36 de ani? Da, ar putea fi un termen realist acesta si pentru Autostrada Moldovei.
    8 3
  • Contractele semnate în 2019 prevăd că proiectarea și construcția efectivă a celor două tronsoane vor dura 36 de ani, ))..
    4 2
  • Cu un excavator si cativa muncitori,,care se misca si ei doar atunci cand ii filmeaza drona,,da,chiar in 36 de ani,,vom avea drum expres..PS ati vazut la altii,,furnicaraie de utilaje si muncitori..
    9 0
  • @ACE Pai spre constanta avem autostrada ca era inceputa de pe vremea impuscatului.
    @Tatra asta m-am intrebat si eu mult timp, ca mi se pare cea mai avantajoasa ruta pentru sudul tarii care are nevoie de dezvoltare. Problema este ca daca dezvolti niste zone nu mai sunt oamenii captivi la mila baronilor locali...pai si ce-am facut, ne taiem singuri craca?
    17 1
  • S-au apucat si de autostrada Iasi - Tg. Neamt

    Lucrarile in stadiu incipent se vad in vecinatatea orasului Tg. Frumos.
    9 1
  • Nu stiu cat de mediatizata a fost in Romania prabusirea podului Morandi din Genova, dar pana si italienii, cu lentoarea si coruptia latina, tot au reusit sa-l reconstruiasca intr-un timp record de 15 luni. Si aia a fost munca si arhitectura serioasa.

    La noi, cum puii mei sa-ti ia zeci de ani sa faci niste autostrazi banale pe teren drept si uscat? Si pe urma sa mai si trebuiasca sa inchizi tronsoane, ca se fisureaza betonul si lucrarile de ranforsare au fost proiectate si executate de-a-mboulea !!!
    16 0
  • Octavian
    Mare minune daca nu cumva peste ani si ani vor incepe lucrari pentru transformarea drumul expres Pitesti-Craiova in autostrada.
    Asa e la noi, in loc sa faci ceva bun de la inceput faci ce poti cand poti urmand ca in final sa muncesti mai mult.
    9 0
  • @octavian ... cine face și desface toată ziua are ce face
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru