În așteptarea comenzilor: Mercedes a dat startul producției noii generații Clasa E înainte de lansarea sa europeană

de Mircea Meşter
Duminica, 28.02.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pentru a se asigura că stocul va acoperi comenzile în momentul în care piețele europene vor începe să ceară noul Clasa E, Mercedes a pornit producția noului său model cu câteva zile înainte de debutul său european, care va avea loc în 1 martie la Salonul de la Geneva.

După ce a prezentat noua generație Clasa E la Salonul de la Detroit, la mijlocul lunii ianuarie, Mercedes-Benz se află în toiul pregătirilor pentru lansarea europeană a noului său model de clasă mare, care va avea loc în 1 martie, la Salonul Auto de la Geneva. Până atunci, însă, germanii au programat o altă bornă importantă pentru noul său model: startul efectiv al producției, care a avut loc la sfârșitul acestei săptămâni la fabrica proprie din Sindelfingen.

Pentru a celebra primul Clasa E de generație nouă ieșit pe linia de producție de la Sindelfingen, Mercedes a adunat câte un exemplar al fiecăreia dintre ultimele 9 generații ale modelului său pentru o fotografie de grup realizată chiar la finalul benzii de asamblare. "Clasa E reprezintă tot ceea ce face ca fabrica noastră să fie centrul de competență Mercedes în zona vehiculelor din gama superioară și de lux: tradiție, inovație și dorința de a seta standarde între vârfurile acestei lumi", spune Michael Bauer, managerul uzinei de producție din orășelul aflat la o aruncătură de băț de Stuttgart.

Cea de-a zecea generație a lui Mercedes-Benz Clasa E aduce un design exterior criticat de mulți pentru faptul că seamănă până la confuzie cu fratele mai mic Clasa C, însă vine cu un interior care în versiunea de top oferă unul dintre cele mai spectaculoase pachete tehnologice din industria auto. Mai multe despre modelul german puteți citi în prezentarea oficială Automarket.

Comentarii (10)

  • Bine ai venit Mercedes Matrioska...
    21 24
  • Ii dati manute rosii degeaba lui rov....asta e adevarul. Sindromul matrioska a lovit rau Mercedes.
    17 16
  • dame macarale
    vom cumpara mercedes ca pantofii,pe marimi (cu specificatia..e singurul model dar avem trei marimi )
    19 15
  • Sandu al-III-lea
    E o harababura ce a facut Mercedes.Cand vezi masina din fata te gandesti la clasa C,cand o vezi din spate te gandesti la clasa S.Masinile astea nu mai au personalitate deloc.Sincer,e dezamagitoare lipsa de idei a designerilor de la Mercedes.BMW parca sta mai bine la capitolul asta.
    16 14
  • poate da,poate nu...cred ca logica lor a fost urmatoarea :cite c-uri se vind si cite s-uri?care-i raportul?....mai bine vindem 100 de c-uri si toti proprietarii sint cool(vezi frate, ca am un s mai mic) si pierdem un proprietar de s ,care nu-i de acord sa dea un vagon de bani si sa fie confundat pe strada cu un amarastean care are c -klasse..ies mai bine la bani
    4 9
  • Daca maine v-ati permite o masina din asta, fara sa simtiti absolut deloc la buzunar, sunt curios cati dintre comentatorii de mai sus ar refuza-o pentru ca seamana cu S sau C. Asta in conditiile in care v-ati putea alege orice altceva, ce vreti voi, de la concurenta. La nivelul asta de pret.

    La iesirea acestui E Class din productie, abia atunci, Mercedes si-ar putea masura "esecul" vanzarilor. Eu cred ca numarul celor care nu-l cumpara din cauza designului e semnificativ mai mic decat al celor care-l iau pentru ca (in subconstient) seamana cu S Class.

    Iar faptul ca au inceput productia la greu inainte sa-l lanseze e un semnal ca au incredere c-or sa vanda la greu. Parerea mea :)
    16 6
  • Si masinile anilor 20,30,40 semanau intre ele destul de mult. Dar macar erau deosebite toate. Aveau farmec. Astea sunt monotone si banale si mai si seamana una cu alta.
    @mda
    Ai dreptate. Dar stai linistiti ca sunt multi prostani care cumpara S. Chiar si S Maybach. Aceeasi masina putin mai lunga cu pielea in romburi si de 2 ori mai scumpa ca un S normal ! Buna afacere !
    4 10
  • Eleganta,clasa,rafinament... ceva ce nu pot gasi la niciun BMW sau Audi. Cel putin nu la nivelul asta. Mercedes-Benz are o mana puternica in jocul asta, iar vanzarile vorbesc de la sine. Nu conteaza ce sustin "personalitatile" de mai sus...
    9 2
  • @Scorpion - Dar restul producatorilor dc au copiat arhitectura Benz ? Mercedes a dat startul primului automobil care azi scrie istorie in industrie.Tot Benz a adoptat prmul airbag de serie pe o masina. Tot Benz a adoptat primul sistem ABS . Care este motivul pt care este plagiat azi de alti costructori ? Iar tu spui ca Benz plagiaza modelele ?
    4 0
  • Cum poti sa numesti "prostan" pe unul care-si ia S sau S-ul suv-urilor....:)
    Ma simt lezat.....:)...din cauza facultatilor si a ML-ului....
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru