Informații neoficiale despre Ford Mustang Mach-E: producția va fi limitată la 50.000 de unități în primul an, dintre care 60% vor ajunge în Europa

de Daniel Popescu, Foto: Ford
Joi, 28.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul electric Ford Mustang Mach-E va fi produs în 50.000 de unități în primul an ca urmare a cantității limitate de baterii, iar 60% dintre acestea vor ajunge în Europa pentru respectarea normelor de emisii.

Ford a prezentat la începutul săptămânii trecute SUV-ul electric Mustang Mach-E, iar toate unitățile alocate ediției de lansare au fost deja pre-comandate de clienții interesați.

Constructorul american nu a menționat până în prezent ce producție va avea noul model, însă această informație a fost dezvăluită acum de publicația Electrive pe baza unor informații neoficiale primite de la o sursă din cadrul companiei.

Astfel, Ford Mustang Mach-E ar urma să fie produs în 50.000 de unități în primul an de producție, aceasta limitare fiind impusă de contractele semnate cu furnizorii de baterii.

Dintre acestea, pe piața europeană ar urma să fie exportate și comercializate 60%, adică aproximativ 30.000 de unități. Decizia de a vinde mai multe unități pe Bătrânul Continent decât în Statele Unite este justificată de faptul că Ford trebuie să respecte noile norme de poluare care vor intra în vigoare în anul 2021.

Nu este clar cum vor fi împărțite cele 30.000 de unități, însă probabil cele mai multe vor ajunge în țări precum Norvegia și Olanda, acolo unde vânzările de mașini electrice sunt consistente.

Versiunea de bază a lui Ford Mustang Mach-E va avea roți motrice spate, 258 de cai putere și o baterie de 75 kW, însă va exista și o variantă cu roți motrice spate, 337 de cai putere și baterie de aproape 99 kWh care va oferi o autonomie de 600 de kilometri. De asemenea, în ofertă va fi disponibilă și varianta Mustang Mach-E GT cu 465 de cai putere, pentru care Ford nu a menționat încă autonomia.

Via Electrive

Comentarii (5)

  • andrei.r
    Cum ziceam, cota de piata nu poate creste atata timp cat se sta la coada la baterii.
    Am vazut zilele astea un video despre ultimele patente pt baterii ale Tesla si cum ca acum cauta sa dezvolte o baterie fara cobalt (material foarte rar si greu de extras) pentru a scadea, in primul rand, pretul acumulatorilor auto.
    Asteptam cu interes.
    8 0
  • ACE - Craiova
    Ceva interesant, chiar de pe site-ul FORD Romania

    ALTE ECONOMII PENTRU AUTOMOBILELE ELECTRICE

    COSTUL ANUAL AL BENZINEI COSTUL ANUAL AL ENERGIEI EL.

    .
    8.624.00 lei vs 475.80 lei

    Economisiți 6.800 de lei pe an, valoare calculată în baza unui consum de 20.116 kilometri pe an, economie de combustibil de 7,7 L / 100 km, cost combustibil 6.77 lei / litru, cost mediu de 1 leu / kWh.


    https://www.ford.ro/autoturisme/mustang-mach-e
    12 0
  • pretul combustibilului este usor umflat sau nu este pentru Romania....pretul mediu benzina E95 1,24Euro/litru/2019 iar la un curs mediu anual de 4,74lei/Eu rezulta un cost combustibil 5,88lei/litru
    5 2
  • zamaraii
    Asta la acelasi pret al masinii, nu?
    3 0
  • zamaraii
    PS: sa nu uitam ca anual se mai fac economii si cu servisarea masinii. Cateva sute de lei pe an
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru