Investiții în infrastructură: Deutsche Telekom va construi o rețea de stații de încărcare pentru mașinile electrice în Germania

de Paul Cosma
Marti, 06.11.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Deutsche Telekom a anunțat că va începe construcția unei rețele de stații de încărcare pentru vehiculele electrice în Germania, prin adăugarea unor cabluri de alimentare la actualele sale "cutii gri". Acestea sunt amplasate în interiorul orașelor și adăpostesc infrastructura de telefonie fixă și de Internet prin cablu a grupului.

Grupul german de telefonie Deutsche Telekom vrea să sprijine dezvoltarea infrastructurii pentru mașinile electrice și pregătește o rețea de stații de încărcare în Germania.

Nemții vor să transforme “cutiile gri” ce găzduiesc cablurile de telefonie fixă și internet în interiorul orașelor și să le adauge posibilitatea de alimentare simultană a două vehicule electrice cu 11 kWh.

O repriză de încărcare, pentru o autonomie de circa 50-75 de kilometri, ar urma să coste undeva la 8 euro, potrivit Agerpres.

În plus, în următorii 3 ani, Deutsche Telekom vrea să construiască în Germania și 500 de stații de încărcare rapidă care să furnizeze 150 kWh.

Via Automotive News, Agerpres

Comentarii (5)

  • Cum scump 8 euro pentru 50 - 75 km
    5 0
  • Si de unde ati luat preturile pe care le-ati bolduit? Ca in comunicatul DT sau pe site-ul citat de voi nu scrie nimic de asa ceva.
    3 0
  • @fdfds: De la Agerpres probabil (adăugat acu la surse.)
    În orice caz, 8 € pt 11 kWh (70 eurocenți pe kWh) sau 14,60 € pt 25 kWh în 10 minute (încărcare rapidă) aduc costurile e-mobilității f. aproape de cele pt benzinare / fumegătoare.
    ...Ori chiar peste. ;-) Că doar scorurile-n showroom sînt mai mari pt BEV-uri, inclusiv cu pomenile statale. Care vor dispărea și ele treptat (v. Norvegia.)

    Sorry deci, @Edikkk & alții: eco-raiul promis pare să se transforme insidios în electro-dictatură.
    13 0
  • @Kirotractor: Si cei de la Agerpress de unde l-au luat daca in comunicatul oficial DT nu scrie nimic de asta?
    2 0
  • Ai dreptate cu goagăl-bot-uiala, deloc specifică unor site-uri auto însă.
    Fiindcă toată informația *mainstream* e controlată global de numai 5-6 mega-surse, controlate și ele de cine trebuie. ;-)

    Agerpres normal că nu-i în clubul lor, dar are uneori acces la *prizele* Reuter, Associated Press etc., într-un gen de rețea a aburelilor global/e/iste.
    Mă abțin însă la alte detalii prea adînc disecante c-aș fi offtopic și remarc doar un cost al curentului echivalent cu un consum *clasic* de 8-12 sau chiar 10-15 l/100 km (valoarea maximă fiind valabilă pt e-maxi-SUVuri gen i-Pace, e-Tron, EQC = 25-30 kWh/100 km, iar cea minimă pt e-Kona,, e-Golf etc, adică 15-20 kWh/100 km.)

    Concluzia? Liderii lumii nu ne vor ruga să ne schimbăm modul de deplasare, ci ne vor obliga la asta.
    Fie prin scumpiri ale motorinei, dar și benzinei (v. măsuri macroniste franceze, unde pe 17 nov. se vor bloca străzile-n semn de protest - nb mege de-o știre, nu-i așa AM?), fie prin interdicții de circulație-n orașe.
    Fie prin ambele amîndouă. :-P
    12 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru