Feedback

Leclerc admite superioritatea lui Vettel: "Germanul gestionează mai bine pneurile"

Publicat Miercuri, 14.08.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 16
Leclerc admite superioritatea lui Vettel: "Germanul gestionează mai bine pneurile" - Poza 1
Charles Leclerc admite că Sebastian Vettel gestionează mai bine pneurile, ceea ce îi permite să obțină rezultate mai bune în acest sezon.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Charles Leclerc a concurat pe locul 3 în Marele Premiu al Ungariei înainte de a fi depășit de coechipierul său Sebastian Vettel, care a avut avantajul unor pneuri mai performante în finalul cursei.

Rezultatul a scos în evidență încă o dată că Leclerc are dificultăți să mențină un ritm constant spre finalul duratei de viață a cauciucurilor. De altfel, pilotul monegasc a admis această slăbiciune care îl privează de obținerea unor performanțe mai bune.

"M-am chinuit mult cu pneurile spate de la jumătatea cursei încolo. Am oprit destul de devreme în primul stint, în primul rând pentru că aveam probleme cu pneurile, iar spre finalul celui de-al doilea stint am avut din nou probleme. Cu siguranță Vettel se descurcă mai bine decât mine pe stinturile lungi în care pneurile se degradează", a declarat el.

Leclerc intuiește deja că principala problemă este legată de stilul său de pilotaj, însă afirmă că va analiza și setările monopostului în încercarea de a corecta această deficiență.

"Cred că trebuie să înțeleg ceva în privința mea. M-am chinuit mai mult și am degradat mai mult pneurile decât Vettel. Cred că asta vine din stilul de pilotaj. Poate concurez prea agresiv în curse, așa că trebuie să analizez și să îmbunătățesc situația în următoarele curse", a adăugat el.

Via Motorsport


Comentarii (16)

  • Costel
    monegascule , chapeau jeune homme !

    charles leclerc , acest Arsenie Boca al ferrari catalogat astfel din motive pe care ma feresc sa le mai precizez pentru a nu initia o noua polemica pe AM din care sebastian vettel n-are cum sa fie nicidecum exclus , merita toata gratitudinea pentru faptul ca o evidentiat si un capitol la care ii este inca inferior coechipierului sau german ceea ce-mi confirma faptul ca nu-i totusi o cauza pierduta pentru scuderia dar doar in deceniul urmator al F1 in opinia umilei mele perspective asupra competitivitatii sale in marele circ fiindca prima jumatate a sezonului 2019 mi-o confirmat in atatea randuri ca-i mult prea gingas si musai amorf pentru aversiunea bataliilor la primele pozitii in gp-uri
    13 16
  • mobius
    In atatea curse care s-au derulat in acest sezon, s-a vazut clar ca ordinele de echipa au functionat in favoarea lui Vettel. Diferenta de puncte dintre cei doi este foarte mica, fara ordine de echipa in favoarea germanului, Leclerc ar fi fost cu siguranta mult mai in fata. Pacat, Ferrari a investit intr-un pilot pe care nu-l lasa sa se manifeste. Poate nu cunoastem noi dedesupturile, poate ca e stabilit deja, castiga atatia ani Mercedes, atatia ani RBR, urmand apoi prioada Ferrari, indiferet ce piloti si ce conducere tehnica se afla pe la ehipe. Halal spectacol.
    18 24
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Intreb si eu pana cand o sa fim hateri?
    Poate trebuie sa discutam si despre Baku, Monaco plus altele pentru cine are ochi cand a gresit singur fara sa il ajute echipa.
    Pustiul este de viitor, pentru primul an la Ferrari se descurca excelent dar sa lasam hatereala deoparte si realist discutand mai are pana sa ajunga la nivelul lui Vettel. Cu sau fara ordine de echipa.
    15 7
  • @mobiuse
    Atat de tare ti-a ranit sentimentele Vettel?
    10 10
  • Mercedes F1
    O declaratie de politete, in calificari si in cursa chiar monegascul i-a dat fum neamtului cu 4 titluri. Daca nu erau problemele cu fiabilitatea avea o victorie in fata unui fetel care a fost cel mult mediocru. Eu nu pot decat sa le urez acel parcurs spectaculos si din septembrie incolo.
    10 12
  • Costel
    Vetel e unul din pilotii care au deceptionat si in 2019. Leclerc peste el avand in vedere ca e in primul an la Ferrari. Din pacate nu prea are ce sa invete din gafele fetei de germania.
    9 7
  • Să cred și să scriu că nu-s niște cuvinte ce i-au fost date să le învețe acasă și să le rostească presei? Măi, F1 de azi e compusă din niște echipe asemeni partidelor ce concurează între ele și pentru care trebuie să-ți păstrezi poziția/rolul și să-i susții declarațiile indiferent că sunt adevăruri sau minciuni, altfel ești dat afară.
    4 1
  • GrosJan
    Nu mai, pustiul vrea sa scuze depasirea suferita la finalul cursei de la Hyngaroring. Vrea sa spuna ca pe pneuri egale nu l-ar fi depasit Vettel. E mai putin naspa pentru el sa spuna ca nu a pastrat pneurile decat ca a fost depasit in conditii egale. E o strategie de a minimaliza pierderile.
    3 1
  • Tinand cont de experienta lui Vettel e normal ca acesta sa gestioneze mai bine pneurile.Insa Leclerc este mai rapid.
    4 2
  • Adevaratul test pentru Ferrari va fi in Belgia - stabilitatea in viraje si viteza pe liniile drepte. E clar ca se munceste din greu la Ferrari in vacanta, dar oricum, nici celelalte echipe nu stau degeaba. Au trecut doua saptamani, tot atatea au ramas.
    2 0
  • GrosJan
    Pai daca fortezi esti mai rapid dar distrugi pneurile... Ce castigi in primele tururi din stint pierzi in celelalte ...
    4 1
  • @Grosjan
    Pai cam erau rupte cauciucurile lui Lecrerc, fata de cele ale lui Vettel, schimbate cu 6 tururi inainte, unde mai pui ca erai si anvelope mai rapide.
    Toate ca toate, dar daca adaugi cele 10 puncte pierdute in Bahrain din cauza motorului, daca adaugi victoria pierduta tot din cauza monopostului nu mai stiu in ce cursa..plus alte cateva curse dictate de Ferrari in favoarea lui Vettel,.acum avea 200+ puncte iar Hamilton maxim 220-230 puncte. Asta fara a contoriza greselile personale din Baku si din Germania...cu toata martoaga aia de monopost pe care il are.
    Asta in timp ce Vettel, campion mondial, s-a rasucit ca un berbeleac de vreo 2 ori, culmea la Bahrain, atunci cand monopostul Ferrari era foarte bun sau cel putin in mainile lui Lecrerc...greseli pe care nu are voie sa le faca un campion mondial.
    @@@costel, ca vad ca si tu dai in Lecrerc in favoarea lui Vettel, tu ori esti catar si nu vezi, fie faci misto si esti de fapt Mirciulica!
    7 6
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @grosjan@costel
    Unde mai pui ca Lecrerc s-a laut la tranta cu Verstappen si nu l-a last sa treaca, in aceeasi cursa in care Vettel s-a dus ca berbecul in Max.
    7 4
  • asaaaa, dati manute rosii dar asta e adevarul, luati si calculati fiecare punctulet din fiecare cursa si o sa vedeti ca acesta e adevarul, cu cele 70 punctulete...Ferrari era mult mai sus, desi e o martoaga anul acesta.
    Uitasem, Lecrerc a mai avut o greseala personala inafar de Germania si Baku, cea de la Monaco dar tot era pe locul 2 in clasament.
    1 4
  • GrosJan
    Bai, eu nu am dat in Leclerc. Ti-am spus fix motivul declaratiei sale.
    0 0
  • "Era" cu "este" sunt 2 lucruri diferite.
    Nu conteaza oricum pentru hateri.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru