Lexus LX 600 Offroad: 414 CP și îmbunătățiri speciale pentru teren accidentat

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 12.01.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul LX 600 Offroad este fructul colaborării dintre Lexus și japonezii de la Jaos Corporation. SUV-ul va fi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Tokyo și va fi disponibil din primul trimestru al acestui an.

După 14 ani de serviciu, Lexus a înlocuit cea de-a treia generație LX cu o nouă iterație. Odată cu aceasta, cel mai mare și mai luxos SUV al mărcii japoneze a trecut la o nouă platformă și este mai ușor cu 200 de kilograme decât vechiul model.

Pentru ediția din acest an a Salonului Auto de la Tokyo, Lexus a colaborat cu Jaos Corporation și așa s-a născut LX 600 Offroad, o versiune dezvoltată special pentru teren accidentat a celui mai mare SUV Lexus.

Pe lista cu îmbunătățiri regăsim scuturi noi pentru spoilere, protecții suplimentare pentru aripi, praguri, accente exterioare negre și jante Enkei cu diametrul de 20 de inch, încălțate cu anvelope speciale.

Sistemul de propulsie este neschimbat. Astfel, sub capotă se află motorul V6 twin-turbo, de 3.5 litri, care dezvoltă 414 cai putere și 649 Nm cuplu. Puterea este livrată celor două punți prin intermediul unei transmisii automate cu 10 rapoarte.

Suspensia adaptivă și sistemul Multi-Terrain Select au fost păstrate și ele.

Noul Lexus LX 600 Offroad va fi disponibil începând din primul trimestru al acestui an.

Comentarii (6)

  • va fi disponibil...... *dar nu in Europa
    7 0
  • Andaluzia Poşircă
    Motorul ca motorul dar dizainul are ceva... ceva de o urâțenie rară...
    6 5
  • Adrian
    Pai au colaborat cu firma aia ca sa ce? Daca sistemul 4x4 e la fel, le.au dat bani alora pentru ce? Pentru cateva plastice si un altfel de gri? Pai astea le puteau face si ei, Toyota, iar la offroad cred ca se pricep si ei destul de bine...
    Rotile alea de 20 sunt perfecte pentru offroad. Mergeau un pic mai mari, ca sa urce mai repede pe munte.
    4 0
  • V6 bi turbo uzată moral

    Nu cenzuraţi pentru că este adevărat

    O companie mică ca Rivian demonstrează cum se face un off-road dar ditamai Toyota nu poate.
    1 10
  • Seriff
    Ditamai Toyota stie ce isi doreste clientul, Rivian fabrica vibratoare pentru LGBT-isti, nu da nimeni 2 lei pe ei.
    7 2
  • La ora actuală este proliferată o estetică a urâtului pe care eu încă nu o înțeleg. Deși grila față îmi pare un gard vertical așezat pe orizontală iar cotețul de după pare confecționat din bărdiță după dimensiunea mamuților, în final mi s-a părut frumoasă în comparație cu G klasse (caroserie tip Aro concepută acum 50 de ani), Bentlei Bentayga sau câștigătorul premiului pentru urâțenie R.R. Cullinan. Și doar mă rog în fiecare zi la dumnezeu să mă lumineze dar tot nu pot înțelege cum e să fii atât de deștept ca să faci bani mulți ca pe urmă să-ți cumperi așa mașini sau poate să-ți iei amantă mai urâtă ca nevasta (mai sunt cazuri).
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru