Începând din acest moment, Mazda MX-30 este disponibilă doar în versiunea cu motor rotativ pe post de range extender în Europa. Asta pentru că versiunea pur electrică tocmai a fost retrasă de pe Bătrânul Continent, la 2 ani după ce Mazda a făcut același lucru și pe piața nord-americană.
Constructorul japonez a confirmat, totodată, că producția lui MX-30 electric a luat sfârșit, iar toate exemplarele destinate pieței din Marea Britanie au fost deja vândute.
Mazda MX-30 în versiunea cu motor rotativ pe post de range extender are un propulsor hibrid cu încărcare la priză de 166 cai putere. Bateria are o capacitate de 17.8 kWh, iar autonomia în modul de rulare electric este de 94 kilometri. În România, această versiune are un preț de pornire de 37.790 euro la momentul redactării.
via Mazda
Dar după perioada imediat următoare e ok, nu? Sau nu prea ți-a plăcut școala?
Deci, a fost si dusa a ramas.....
@Trilulilu
Asta inseamna maturitate si responsabilitate la adresa sigurantei cetatenilor.
Care alta sa fie solutia ?
Daca decidem sa continuam ca pana acum nu transmitem altceva decat ca suntem de acord cu legalizarea unei forme depline de terorism.
Sunt atatea experimente stiintifice care-au certificat ca nu-i nicio diferenta intre un BEV si un dispozitiv exploziv artizanal alcatuit din semtex asezonat cu o multitudine de cuie, suruburi, saibe, etc, pentru a genera efecte devastatoare.
Marile neajunsuri ale BEV-urilor impun eliminarea oricarei tolerante oferita unei variante de locomotie care s-a dovedit nu doar complet ineficienta, ci în întregime nociva.
Tehnologia de motoare rotative este de departe cea mai proasta, dar cand esti un non brand si nu ai nimic al tau, si ai bagat o carca de bani intr-o tehnologie inutila, lingi ce ai scuipat pe jos si speri sa mearga la prostime.
A mers DOAR la unii dintre cei mai prosti.
Si la electrice, acest brand nici atat nu e bun, ca nu vor.
Industria japoneza in totalitatea ei este anti electrice deoarece acolo e o coruptie uriasa cu hidrogenul, o mafie a hidrogenului condusa de toyota si honda, cu implicatii directe in guvernul japonez de zeci de ani, de unde sifoneaza miliardele de dolari pt alta tehnologie inutilasi chiar mai rau, foarte poluanta si in detrimentul stabilitatii mediului inconjurator.