Mercedes-Benz prezintă Clasa E Coupe și Cabriolet facelift: ecrane de 12.3 inch la interior și motorizări mild-hybrid de până la 367 CP

de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz
Miercuri, 27.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat primele imagini și informații despre Clasa E Coupe și Cabriolet facelift, care primesc îmbunătățiri minore de design, interior cu ecrane de până la 12.3 inch și versiuni mild-hybrid de până la 367 de cai putere.

La aproape trei luni de la prezentarea facelift-ului pentru Clasa E, Mercedes-Benz a oferit miercuri primele imagini și informații tehnice despre alte două modele derivate din acesta, Clasa E Coupe facelift și Clasa E Cabriolet facelift.

Așa cum era de așteptat, cele două modele preiau numeroase elemente de la Clasa E, însă oferă și o serie de noutăți, în special în privința motorizărilor.

Partea frontală găzduiește cele mai multe noutăți de ordin estetic, în condițiile în care ambele modele vin standard cu faruri Full LED și o grilă ușor modificată, în timp ce stopurile au primit la rândul lor o actualizare. Caroseria va fi disponibilă în patru nuanțe de culoare, și anume High-Tech Silver, Graphite Grey Metallic, Mojave Silver și Patagonia Red.

La interior, noile Clasa E Coupe și Cabriolet facelift beneficiază, la fel ca sedanul, de un volan nou, disponibil cu îmbrăcăminte de piele sau într-o variantă "super-sportivă".

Între timp, instrumentarul digital de bord are standard 10.25 inch și poate fi comandat într-o versiune de 12.3 inch.

Aceleași dimensiuni sunt valabile și în cazul ecranului pentru sistemul de infotainment MBUX, care vine standard pe ambele modele.

La lansare, Clasa E Coupe și Cabriolet facelift vor fi disponibile în șapte versiuni, dintre care patru mild-hybrid cu motor pe benzină și sistem de 48 de volți și trei unități diesel.

Versiunile mild-hybrid utilizează un motor pe benzină de 2.0 litri cu 4 cilindri de 197 CP sau 258 CP, cu o versiune de top cu motor de 3.0 litri cu 6 cilindri care oferă 367 CP.

Între timp, fanii motoarelor diesel au la rândul lor de ales între un motor diesel de 2.0 litri cu cilindri de 194 CP sau o unitate de 3.0 litri cu 6 cilindri care generează 340 de cai putere.

În comunicatul de presă, Mercedes-Benz menționează însă că ulterior lansării va fi disponibilă și o versiune mild-hybrid cu motor diesel de 2.0 litri cu 265 de cai putere și sistem de 48 de volți.

Detaliile tehnice ale acestei versiuni vor fi făcute însă publice ulterior.

Sistemul mild-hybrid EQ Boost dezvoltat de Mercedes-Benz oferă un spor de 14 CP sau, în cazul motorizărilor de top, de 22 CP. Toate versiunile vin standard cu cutie de viteze automată 9G-Tronic cu 9 trepte.

Standard, cele două modele sunt echipate cu sistemul de asistenta Active Brake Assist, însă germanii au introdus o serie de funcții noi pentru sistemul Active Distance Assist Distronic. Acesta va putea fi comandat cu funcțiile semi-autonome Active Stop-and-Go Assist, Active Steering Assist, Active Brake Assist și Active Blind Sport Assist.

Nu în ultimul rând, Mercedes-Benz a oferit detalii și despre versiunile de performanță Mercedes-AMG E 53 4Matic+ Coupe și Cabriolet.

Acestea mizează pe un motor pe benzină cu 6 cilindri de 3.0 litri care generează 435 de cai putere și un cuplu maxim de 520 Nm, la care se adăugă sistemul mild-hybrid EQ Boost în versiunea de 22 de cai putere, care oferă și un spor de cuplu de 250 Nm.

Sistemul de propulsie permite versiunii Coupe să ajungă de la 0 la 100 km/h în 4.4 secunde, în timp ce versiunea Cabriolet este mai lentă cu 0.2 secunde.

Via Mercedes-Benz

Comentarii (3)

  • Un cabriolet perfect pentru familie. Din pacate financiar e doar un vis indepartat.

    Foarte interesant ca in fotografiile oficiale cabriolet-ul nu are AirScarf-ul. De obicei masinile sunt oferite presei fully loaded. Sunt curios daca vor primi si motorul in V8 pentru variantele de top. Cuplat cu mild hybrid ... Dependenta tata!
    8 2
  • netam-nissan
    nu am grosime de portofel pt avioane din astea dar de curiozitate ce e aia airscaf dl zarnesteanul? ca batiscaf sigur nu e.
    altfel moda cu hibridele ma obsedeaza si pe mine la cit se vorbeste de ele si aicea pe am din 3 stiri 4 sint cu hibrizi.
    chiar vreau sa montez la nisan tiida sedan al meu motoru electric bun inca de la masina de spalat stricata de soacra-mea și bateria de la laptopu virusat tot de ea ca s-a autoizolat la noi de doo luni cu covrigu asta de am depresie mai ceva ca anticiclonu.
    13 0
  • HaI ca m-am prins ca vrei sa ma faci sa ma simt "cunoscator" mai @netam-nisan :) Pai asa ma iei tu pe mine, cu "domnule"? Si nu stii tu ce-i aia Air Scarf? Dupa 15 ani de la introducere? Dupa ce a fost copiat de toti cand a expirat patentul, adica acum vreo 5 ani?

    Tu poate esti deprimat de la coronavirus, io tocmai m-am deprimat cand am citit azi articolul mai proaspat pe AM, ca AMG n-o sa mai introduca motorul V8 pe cabrio. Speram si eu in vreo 5-6 ani sa mi-l permit la o improspatare a parcului auto. Mai ramane C Class-ul actual, dar om vedea.

    Ai grija cu bateria de la laptop, sa-i pui ceva izolatie termica, sa nu se duca cu zile saraca. Ah, de fapt n-ai nevoie, ca nici nisan nu pune thermal management din fabrica. E ok, merge si asa :):):)
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru