Noul Volkswagen ID.7 a fost prezentat oficial în România. Start de la 53.300 de euro

de Tiberiu Safta
Marti, 12.12.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen ID.7, modelul electric de clasă medie al mărcii germane, a fost prezentat oficial în România. Înlocuitorul electric al lui Passat este expus în mai multe centre comerciale din țară, iar prețul de pornire este de 53.300 de euro.

Noul Volkswagen ID.7 a avut parte de un eveniment de lansare oficial în România, care a avut loc la Băneasa Shopping City, în cadrul magazinului Moon City E-Mobility Lounge. De asemenea, noul model este expus acum în mai multe centre comerciale din țară, precum și la distribuitorii Volkswagen din rețeaua Porsche România.

Pe piața noastră, noul Volkswagen ID.7 are un preț de pornire de 53.335 de euro. Versiunea de bază este disponibil cu pachetul de specificații Pro și primește un motor electric de 286 de cai putere. Acesta este alimentat de o baterie de 77 de kWh, ceea ce înseamnă o autonomie de 620 de kilometri în regim WLTP.

Noul model va fi disponibil și în ediția specială de lansare 1st Edition, care va avea la rândul său 3 opțiuni de echipare: 1st Edition, 1st Edition Plus și 1st Edition Max. La final, noul Volkswagen ID.7 va primi și o versiune cu baterie de 86 de kWh și o autonomie de 700 de kilometri în regim WLTP.

via Volkswagen

Comentarii (10)

  • Un produs bun, pret atractiv si retea de service bine pusa la punct.
    Din pacate nu are marketing-ul agresiv american. Nici acum nu imi dau seama cum americanii reusesc sa pacaleasca consumatorii cu produse inferioare si retea de service inexistenta.
    4 12
  • inexorabil
    O fi el VW, dar preţul este de patru stele, pardon, patru inele.
    13 2
  • Încă un pas spre faliment.
    11 0
  • mult prea scump
    pentru ce oferă
    10 0
  • VW se adresau clasei de mijloc și era bine dacă nu uitau chestia asta. Dacă cineva vrea premium are alte opțiuni… interesant că pentru mașini mai accesibile vor alianță cu Renault, “marele” VW!!!
    10 0
  • Daca te referi la Tesla, nu stiu care ar fi acel marketing agresiv, avand in vedere ca nu cheltuie un dolar pe marketing. La partea de service, ai dreptate partial. Exista doar in Bucuresti momentan, se va dezvolta, dar avantajul este ca nu ai revizii si nu ai ce cauta la service decat daca ai defectiuni pe cand la vw tot trebuie sa te duci cu ea la 20000km. Sa spui ca Tesla este un produs inferior vw, este o aberatie. Nu am vazut in interiorul Tesla plastic negru lucios, plastic tare pe fetele portierelor, ca si tehnologie nu mai vorbim, puterea si eficienta modelelor electrice vw nu se apropie de Tesla iar despre software chiar nu mai are rost sa vorbim. Volkswagen are soft-ul unui calculator de birou Casio din 2000. Drept dovada sta faptul ca dupa ce s-a schimbat CEO-ul anul trecut, primul lucru pe care l-a facut a fost sa dea afara tot departamentul de dezvoltare software. Stiu ce zic, am skoda scala, holcaie de bug-uri de soft, e mare lucru sa fac un drum de bucuresti - brasov si sa imi stea carplay-ul conectat tot drumul, asta e doar un exemlu pe langa multe altele
    11 0
  • id.7 in china 33.000 usd
    id.7 in europa 53.000 euro
    Si se intreaba de ce dracu le merge nasol.
    Vw a vandut bine id.3 cand era la pretul corect de 30.000 euro, si cand tesla 3 era 50.000 euro.
    Nesimtitii au ridicat de pret la 40.000 euro, si cand tesla a coborat la 40.000 euro, HOPA, a murit id.3, atat de nasol incat au oprit si productia ca nu mai vrea nimeni o masina mica, inferioara ca tehnica, inferioara ca dotari, inferioara ca performante numai cu basini in cap ale epocii disel.
    8 0
  • @ @Sak
    Doar nu crezi in magareata lui Musk ca ei nu au departament de marketing si nu platesc nimic pe publicitate. E un adevar mintit. E ca si cum i-ai da nevestei tale sa tina merele si tu spui ca nu ai nici un mar. Te invit sa urmaresti atent social-media si o sa observi foarte usor "influencerii" care promoveaza "gratis". Asta e doar un exemplu. Discutia e prea lunga.
    Cat despre service-ul din Bucuresti... glumesti, nu? E mai mult un hub de vanzari decat service.
    Ai Carplay pe Skoda, be happy, Tesla nu are. Estimarea autonomiei e varza (si asta intentionat). A, trage parturi si are joc de lumini si geamuri. Wow superior. In schimb are o chestie faina pe care nu prea am vazut-o la altii (vorbim numai de electrice) cu care am mers. E vorba despre recunoasterea automata a soferului in functie de telefonul care a deblocat masina. O chestie faina trebuie sa recunosc si se misca repede softul. E drept, nu am intalnit bug-uri.
    Interiorul... nu ai vazut plastic negru... dar orice altceva ai vazut? Daca compari interiorul de Tesla cu orice altceva la banii aia... no comment. Dar exteriorul? Noul model 3 sa vedem cum sta la capitolul asta. Se pare ca au adus nicte imbunatatiri. Numai ca baietii care testeaza gratis nu prea dau din casa ca a doua oara nu-i mai chema nimeni.
    Motoarele sunt eficiente dar nu superioare. In strategia de mintire a clientului, nenea Musk nu a inclus in consum si alti consumatori din masina si tot ce vezi la consum pe youtube e o gogornita umflata (de aici si estimarile eronate intentionat).
    Sa nu mai discutam despre musamalizarea problemelor, despre curba de incarcare si
    tinuta de drum. E buna doar pentru 0-100, cum de altfel toti testerii gratuiti fac liniute pe youtube.
    Nu am spus ca Tesla este inferior Vw. In general Tesla are produse inferioare. (un produs auto este un cumul de factori: servicii prevanzare, produsul in sine, servicii postvanzare).
    Daca iti doresti Tesla, foarte bine, cumpara. Dar mai intai informeaza-te si apoi trateaza lucrurile ca fiind aberatii. Cand nu o sa porneasca Tesla la nici o saptamana de la livrare si rezolvarea e doar Viena, sa mai tastezi un comentariu aici ca e un avantaj ca nu ai nevoie de service. Sunt exceptii ca la toate marcile, poti sa prinzi o bucata care nu are nimic dar poti sa prinzi si opusul si atunci sa vezi. Orice marca are nevoie de service-uri si nu de oricare, ci bine puse la punct care iti pot desface masina pana la ultimul surub.
    Un service pentru maisni electrice e un pic mai pretentios. Din pacate noi avem putine de nivel 3 in tara. Si ghici ce grup detine...
    6 0
  • Imi cer scuze pentru foileton. Dupa ce am dat submit am vazut cat am scris :)
    2 0
  • @Sak
    "Estimarea autonomiei e varza (si asta intentionat)" - cam corect.
    Consumul mediu raportat de utilizatori de M3 in general europeni (si in special cei din tarile nordice unde se vand tesle ca painea calda) este de 18.4kwh/100 km. Departe de cei 14.5 din fisa tehnica. S-ar putea spune ca
    Oricum, e infricosator cati factori influenteaza autonomia unei electrice si cum o situatie neprevazuta te poate lasa pe margine. Factorii care influenteaza consumul sunt valabili si la termice doar ca acolo parca sunt mai putin vizibili sau nu li se da o importanta asa mare pentru ca alimentezi la orice colt de strada si ajungi sigur la destinatie. La electrice e un pic mai complicat si fara planificare si noroc, ultima parte uneori e incerta.

    https://www.spritmonitor.de/en/overview/198-Tesla_Motors/1582-Model_3.html?minkm=15000&powerunit=2
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru