O nouă imagine teaser cu primul Mercedes-AMG Plug-in Hybrid. Va avea peste 800 CP

de Alexandru Monenciu
Luni, 30.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat încă o imagine teaser, poate chiar ultima, cu versiunea plug-in hybrid a modelului Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe. Debutul este programat pentru 1 septembrie.

În urmă cu câteva luni, Mercedes-Benz confirma debutul primului model plug-in hybrid care să poarte emblema celebrei sale divizii de performanță AMG. Așa cum era de așteptat, acesta va avea la bază sedanul cu alură de coupe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe.

Numele viitorului model nu a fost dezvăluit, dar știm că va fi comercializat sub seria "E-Performance" și că va fi echipat cu un sistem de propulsie format dintr-o unitate V8 de 4.0 litri, biturbo, un motor electric și o baterie de 6.1 kWh.

Ansamblul va dezvolta în jur de 820 de cai putere și 1.001 Nm cuplu. În ceea ce privește performanțele, divizia AMG a confirmat că primul său model electrificat, cu încărcare la priză, va atinge 100 de km/h în mai puțin de 3 secunde.

Acum, marca germană a mai publicat o imagine teaser cu acest nou model. Poate chiar ultima înaintea lansării, având în vedere că debutul oficial este programat pentru 1 septembrie.

via Mercedes-AMG

Comentarii (8)

  • Ha ha ha!!

    Ştiţi halterofilii ăia enormi dar cu aia mică mică ???

    Biturbo, sute de cai putere şi bateria.... 6 kwh :))))

    Ce să faci băăă cu aia aşa mică !
    Mai mare ruşinea !
    2 12
  • ciocu mic baiete. Tu ai si aia mica si masina mica. Apropos, ce mai face poloul? Bine, multa lume crede ca tu nu ai nici una nici alta si doar trollezi pe aici.
    6 1
  • @^^^^

    Sunt dispus oricând să ne-o măsurăm. Apoi ce contează ce maşină am, contează ce maşină voi avea, momentan am alte priorităţi.

    Să vedem Giga Berlin şi produse vreun milion de unităţi, apoi evaluez.

    Oricum cu maşina care o am, dacă mă iau 1-2 pe segment de 200 km în parte, aşa că nu am nicio grijă sau complex de inferioritate, stai liniştit.
    1 8
  • Motorul electric are aprox 150 cai. Nu e necesara o baterie mare pt ca nu cumperi un amg sa mergi cu v8-ul oprit.
    Motorul electric are in principal rol de boost.
    5 1
  • Edikkk taică, te-aș fi votat verde dacă n-ai fi scris ”mașina care o am”.
    Fiindcă altfel zici bine -- avem un pseudo-PHEV aici, mai mult un mild-hybrid de fapt.
    Și, ce-i mai important, un exponent al ipocriziei generalizate pe care vor s-o impună eco-marxiștii TĂI -- aberația asta fiind creată doar ca să permită accesul baștanilor duplicitari în așa-zisele zone urbane cu emisii zero.
    ...Că doar nu și-or deplasa fizicul în Dacii Spring.
    11 1
  • Seriff
    @Edikk sa iti fie rusine ca ai alte prioritati si nu iti cumperi masina electrica, adica practic poluezi in draci cu cine stie ce vechitura ordinara ai, pun pariu ca e diesel fara dpf.
    ECO LIVES MATTER!
    4 1
  • @Sheriff

    este pentru a face casa mai verde (pompă de căldură, panouri fotovoltaice, izolaţie suplimentară)

    Maşina/ile este trecută pe bune ITP, noxe, etc

    Dar va fi schimbată cu o EV / PHEV, clar.
    2 1
  • "pe care" dle Kiro

    Da, aţi scris foarte bine, vot pozitiv clar
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru