Feedback

Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii

Publicat Miercuri, 22.08.2018
de Paul Cosma
Comenteaza 8
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 1
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel GT X Experimental: conceptul 100% electric anticipează viitoarea direcție de design a mărcii - Poza 2
Opel a dezvăluit noul GT X Experimental, conceptul 100% electric care anticipează viitoarea filozofie de design a constructorului german.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După o serie de imagini teaser publicate în ultimele săptămâni, nemții de la Opel au prezentat acum noul lor prototip.

Opel GT X Experimental este un SUV compact 100% electric, al cărui rol principal este să evidențieze principalele schimbări de design care urmează să fie implementate pe viitoarele modele ale producătorului. Totodată, prototipul va sta la baza “electrificării” tuturor modelelor Opel până în 2024, ca parte din strategia “PACE!”.

“Cu ajutorul PACE!, avem o viziune clară cu privire la modul în care vrem să creăm un viitor de succes pentru Opel. Acest concept întruchipează valorile după care se ghidează Opel și, totodată, arată viziunea noastră privind mobilitatea în viitor,” a declarat Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.

Compass și Vizor sunt cele două elemente noi care alcătuiesc identitatea vizuală a viitoarelor modele Opel. Pe de o parte, Compass organizează elementele de design pe două axe care se intersectează în zona Blitz-ului (logo-ul constructorului german). Pe de altă parte, farurile, luminile de zi, camerele video și senzorii sistemelor de siguranță fac parte din segmentul de design numit "Vizor". În centrul acestuia se află, bineînțeles, logo-ul constructorului din Russelsheim. 

Numele GT X Experimental este inspirat de primul concept lansat de Opel acum mai bine de 50 de ani, respectiv Experimental GT din 1965. X-ul suplimentar subliniază dorința Opel de a dezvolta gama de SUV-uri. Astfel, până în 2021, Opel vrea ca 40% din vânzările sale să fie asigurate de SUV-urile din gamă.

Via Opel


Comentarii (8)

  • Tipic german


    Un concept pentru Europa şi atât. O să fie fabricat în China. Mda.

    Europenii o să rămână de gât cu dieselul german şi plămânii găuri, cu 3 pedale ca la idioţi şi o mână ocupată muncită din greu cu un schimbator de viteze din secolul trecut !!!

    Asta în timp ce pe alte continente conduc cu o singură pedală (vezi maşini electrice sau serios hibride) şi cu o singură mână (dacă nu full electrică, măcar un eCVT sau un CVT)
    7 13
  • @Edikkk Cu mai multe pedale si schimbator manual nu inseamna ca e o masina pentru idioti. Unii oameni, printre care si eu, prefera ca totul sa fie manual pentru mai mult control. La electrica nu se pune problema de manuala, fireste, dar cand esti pe combustie, sa turezi si sa schimbi e o placere de neinlocuit.
    11 8
  • mihai: Salut. Am un opel meriva 1.7 CDTI ,am o problem in mers se aude un harss pe... Raspunde
  • O plăcere de neînlocuit pentru un amărât care are şi el maşină şi i se pare condusul auto că trebuie să fie o muncă care să îi acopere ideea că este foarte sărac (financiar).

    O maşină care se conduce cu o singură pedală şi fără schimbător, este din start mai sigură pentru că poţi FRÂNA sau SCHIMBA direcţia cu mai mult succes.
    Şi condusul, în general, al unei maşini electrice sau hibride, sau măcar cu cutie automată este mult mai sigură,
    dar "muncitorii la volan" încă nu au ieşit din carapace.

    Americanii deja vor să treacă, cu succesul enorm al Tesla, la maşini autonome şi în România încă unii vor stick. Eu zic să vă puneţi stick şi pe maşina electrică când o fi.
    4 19
  • @Edikkk
    "O maşină care se conduce cu o singură pedală şi fără schimbător, este din start mai sigură pentru că poţi FRÂNA sau SCHIMBA direcţia cu mai mult succes."

    Pe langa faptul ca textul e usor hazliu (ce se intampla daca schimbi directia fara succes? Eu am 2 pedale si schimb directia/franez cu succes de ani de zile, de multe ori pe zi)... poate ne explici cum faci o franare de urgenta cu o singura pedala.
    8 5
  • Meteorologogu
    @Edikkk - in conditiile in care multi soferi confunda frina cu acceleratia in situatii de urgenta apari tu sa ne spui ca e mai sigur cu o singura pedala ... o fi, daca inveti de la bun inceput sa mergi asa dar cum marea majoritate avem reflexele formate pe alte siteme eu zic sa o lasi mai usor

    Desi la masina de zi cu zi am trecut pe automata ma bucur de multe ori sa mai prind o manuala, mai ales pe un traseu montan, fiecare cu placerile lui.
    5 1
  • @Edi K.K. pe alte continente conduci masina () cu o singura mana...!!!!

    omu' e bolnav cu caputzu...nu e agresiv, dar e un autoindoctrinat (periodic isi schimba tema abordata) si polueaza inutil.
    5 3
  • Si nu "Experimental", ci "XPRMNTL".

    Nimic nu stiti ...
    1 1
  • Prince Mohamed Parish vounthe
    LoL se vede clar ca studiul electric Opel GT-X experimental suv concept este primul suv Electric construit in colaborare cu Francezii de la PSA . Asta inseamna ca toate modelele anterioare Opel va inlocui vechile platforme GM cu platforme noi PSA French .Uite de exemplu ce am Auzit Ca urmatorul Chevrolet Trax 2 2019 va fi construit pe o platforma Noua G.M in colaborare cu Chinezi de la Saic si va fi construit intr-o uzina noua G.m Chevrolet China europe .asta inseamna ca urmatorul Chevy Trax 2 suv daca va fi construit pe o platforma noua G.M de la Saic Motor nu va mai fi frate cu urmatorul Opel Mokka x a doua generatie si nu va mai imparti platforma tehnica si nici motoarele cum a fost la generatia precedenta si asa am citit clar si pe saitul american .carscoops.com . Deci urmatoarea generatie al modelului Opel Mokka x a doua generatie va construita pe platforma tehnica noua CMP Al Franceziilor de la PSA cu care o va imparti cu urmatoarea generatie Peugeot 2008 suv care i va fi verisor de platforma cat si al doilea verisor de platforma tehnica care va fi construit tot pe platforma tehnica al verisoarei Opel Mokka 2 x iar verisorul francez al ei este :DS 3 CROSSBACK [Ds apartine tot de francezii de la Citroen PSA French] . Deci urmatorul Chevy Trax 2 suv va fi construit pe platforma Noua G.M in colaborare cu Chinezi de la SAIC Motor China si nu va mai beneficia de nici un vehicul Opel scrie Clar in Saitul American .carscoops.com/ [citind clar linkul scris in English] [https://www.carscoops.com/2018/05/chevrolet-trax-successor-rendered-doesnt-look-half-bad/] good luck la vizionare :) :3 (y)
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru