Opel Zafira Tourer ar putea fi produs într-o fabrică PSA din Franţa

de Sebastian Toma
Vineri, 27.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel poartă discuţii cu partenerii de la PSA Peugeot-Citroen privind mutarea producţiei lui Zafira Tourer în fabrica din Sochaux începând cu anul 2015.

Esential 320 milioane de euro a cheltuit General Motors în 2012 pentru a achiziţiona 7 procente din acţiunile PSA Peugeot-Citroen.
Opel Zafira Tourer ar putea fi produs la uzina Peugeot din Sochaux, informează cei de la Automotive News. Vestea vine în contextul în care Opel vrea să închidă uzina din Bochum la finele anului 2014, fabrică responsabilă de producţia acestui model. Potrivit publicaţiei Les Echos, înţelegerea dintre PSA şi General Motors include şi posibilitatea ca francezii de la Citroen să mute producţia lui C3 Picasso la fabrica GM din Zaragoza, Spania, unde sunt produse modelele Meriva şi Corsa. Linia de asamblare a uzinei din Spania se pregăteşte să-i facă loc şi lui Mokka începând de anul viitor.

Între timp, uzina PSA din Trnava, Slovacia, ar putea primi modele noi în producţie. În prezent, aceasta construieşte modelele Peugeot 208 şi Citroen C3 Picasso. Odată cu mutarea producţiei lui C3 Picasso, fabrica ar avea capacitate liberă suficientă pentru introducerea unui nou model, cel mai probabil fiind vorba despre o creaţie a concernului francez. Însă, parteneriatul dintre General Motors şi PSA Peugeot-Citroen nu este lipsit de probleme, fiind o serie de diferenţe tehnice în ciuda planurilor avansate de producţie şi dezvoltare comună.

Urmareste Automarket
După cum explică reprezentanţii Automotive News, PSA Peugeot-Citroen nu poate folosi platforma de clasă medie de la General Motors pentru succesorii lui C5 şi 508 din motive legate de partenerii lor din China, SAIC Motor, care consideră că PSA este rivalul lor pe piaţa din China.
Cu toate aceastea, cei doi parteneri vor să construiască succesorul lui Insignia pe platforma EM2 a celor de la PSA, la fabrica din Rennes (Franţa) împreună cu noua generaţie a lui Citroen C5. În plus, modelele concernului PSA nu sunt compatibile cu transmisia cu două ambreiaje a concernului General Motors.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (3)

  • Foarte buna masina asta pt. familie. Am mers cu modelul mai vechi (mult mai vechi) si mi-a placut destul de mult. Ai spatiu mare la cap, e incapatoare si se tine destul de bine si in curbe in ciuda inaltimii ei. Vizibilitatea nu mai spun...e din belsug. Noul model cred ca e mult mai bun si mi-ar placea si mai mult. O masina care isi justifica banii ceruti.
    12 6
  • 3 (trei) marci cu probleme grave in Europa: Peugeot, Citroen si Opel - un orb, un surd si un paraplegic... mda ar trebui sa se descurce bine in "jungla"

    hahahaha


    ;
    12 12
  • Vasilica
    Daca sunt in cadere libera de ce nu!!Asa locurile de munca sunt protejate.Aveti idee va rog unde gasesc un top cu o acuratete cat de cat a vanzarilor pe marci si modele?
    4 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru