Peugeot 3008 HYbrid4 a fost actualizat pentru a obţine un consum mai mic

de Sebastian Toma
Joi, 13.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Francezii de la Peugeot au anunţat o actualizare tehnică a lui 3008 HYbrid4. Modelul emite acum 91 de grame de CO2 pe kilometru şi are un consum mediu de 3.51 litri la sută.

Esential 3.8 litri la sută era consumul mediu al lui Peugeot 3008 HYbrid4 la momentul lansării.
3.51 litri la sută este consumul mediu al noii versiuni a lui 3008 HYbrid4.
Peugeot 3008 HYbrid4 a primit o actualizare tehnică menită să-i reducă consumul de carburant şi emisiile de CO2. Primul crossover hibrid diesel-electric de pe piaţă şi-a păstrat motorizarea HDi de 164 CP şi motorul electric de 27 kW, dar francezii i-au aplicat mici modificări pentru a reduce consumul de carburant fără costuri exagerate. Astfel, noua versiune a lui 3008 HYbrid4 are un un consum mediu de 3.51 litri la sută în regim mixt, în timp ce emisiile de CO2 au scăzut de la 99 la 91 de grame pe kilometru.

Aceste specificaţii sunt valabile doar pentru versiunea echipată cu jante de 16 inch şi cu anvelope cu rezistenţă redusă la rulare. Modelul franţuzesc păstrează în continuare cele trei moduri de rulare: Auto, Sport şi ZEV. Cel din urmă foloseşte doar energia stocată în acumulatori pentru a sigura propulsia, pe când primele două moduri alternează implicarea motorului cu ardere internă şi motorului electric în furnizarea puterii.

Graţie configuraţiei sale speciale, crossoverul franţuzesc oferă tracţiune integrală, deoarece motorul electric este amplasat pe puntea spate şi angrenează roţile din spate atunci când este necesar.

Iniţial, 3008 HYbrid4 avea un consum mediu de 3.8 litri la sută. Modelul franţuzesc îşi păstrează puterea maximă, de 200 CP, alături de cuplul de 500 Nm, valori obţinute prin cumularea forţelor celor două motoare. Peugeot 3008 HYbrid4 a fost lansat la Salonul Auto de la Paris din 2010 şi a debutat pe piaţa din Europa în prima parte a anului trecut.

Via Peugeot

Comentarii (6)

  • chestia asta cu ,consumu-i tare relativa...totusi exista la orice masina un oarecare consum....mediu .,ma rog afara ,in oras...insa exista si o marja de.....plus- minus(mai putin)....uneoari aceasta marja depaseste consumul declarat de producatorcu 1,5L...poate chiar mai bine...cumnatul meu are un logan din care scoate la drum intins pana in 5L% eu am scos dintr-un logan peste 7L% BINE...NU L-AM MENAJAT insa cumnatu-i da a5 a dela 60km/h si nu depaseste 80km/h...deci asta e...cu consumurile.
    3 0
  • Da consumul depinde de cel de la volan. Eu am un 307 1,4 HDI l-am luat de la un prietel cu un consum de 7,7 l prin oras, eu fac un consum de 4.1 mediu (declarat 4,0) v. m. 40km/h. Iar daca sa merg eco scot si 3,3l cu o v. medie 39km/h. Sa nu ziceti ca computerul de bord are erori, e demonstrat de litrii turnati.
    3 2
  • cea mai buna solutie pentru scaderea consumului de combustibil la modelul 3008 ar fi sa-l scoata din productie ;)
    0 10
  • ce comunism! mi-ati cenzurat comentariul! motive? nu continea cuvinte injurii, vulgaritate, era un adevar. Foarte urat din partea dumneavostra. Mentin ideea ca o solutie pentru scaderea consumui modelului 3008 si mai mult este scoaterea acestuia din productie.
    1 6
  • oribil camilorinocer automobilistic acest 3008
    1 4
  • unde va ajunge industria auto cu asemenea vaci motorizate nu vreau sa ma gandesc. Poate la masini de 3 tone, cu 4 locuri, si spatiu de un troller mic in portbagaj, cu un motoras microscopic Diesel care ne da cancer, unul microscopic electric in locul unde trebuia sa stea un troller mare plus alte genti, si baterii grele in spatiul unde trebuia sa mai fie loc pentru pasageri.
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru