Prețuri agresive pentru noul VW Tiguan în România: start de la 24.900 de euro pentru 2.0 TDI de 150 CP

de Mircea Meşter
Luni, 14.03.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Strategie agresivă de preț din partea Volkswagen odată cu lansarea noii generații Tiguan. Noul SUV compact al germanilor este cu 3000 de euro mai ieftin decât versiunile echivalente ale generației precedente.

Cea de-a doua generație a lui Volkswagen Tiguan are în sfârșit prețuri pentru România. Lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, care a avut loc în septembrie 2015, SUV-ul compact al mărcii germane poate fi comandat de astăzi în showroom-urile Volkswagen. Comenzile vor fi onorate începând cu luna mai a acestui an. 

Disponibil în momentul lansării împreună cu două motorizări, 2.0 TDI de 150 CP și 2.0 TSI de 180 CP, Tiguan este lansat pe piață la un preț foarte agresiv, cu peste 3000 de euro mai mic decât pentru o versiune echivalentă pe modelul anterior. Astfel, prețul de pornire pentru noul Tiguan este de 24.900 de euro cu TVA pentru versiunea de bază, 2.0 TDI Trendline cu transmisie manuală și tracțiune 4x2. În varianta anterioară, un Tiguan echivalent (2.0 TDI 150 CP Trend&Fun 4x2 și cutie manuală) costa 28.000 de euro.

În aceste condiții, Tiguan - care până acum era unul dintre cele mai scumpe SUV-uri din segment - se așează undeva la media clasei din punctul de vedere al prețurilor.

Trei echipări, ofertă bogată în varianta de bază

Noul Tiguan este disponibil în trei echipări. Baza este Trendline, echiparea medie este Comfortline, iar versiunea de top se numește Highline, Tiguan revenind la numele clasice de echipări din gama Volkswagen după ce anterior folosise liniile de design Trand&Fun și Track&Style pentru a diferenția diferitele pachete de dotări.

Noul Volkswagen Tiguan, echiparea de bază Trendline (selecție): Activare automată faruri cu lumini de zi; Faruri de ceață cu funcție cornering; Stopuri LED; Aer condiționat manual; Front Assist și City Emergency Brake; Sistem de frânare automată Multi Collision Brake; Lane Assist; Airbag-uri față, laterale și cortină; Airbag genunchi șofer; Capotă activă la impact cu pietonii; Anvelope 215/65 R17; Jante din oțel; Oglinzi laterale încălzite și cu reglare electrică; Senzor de ploaie; Senzor de presiune în pneuri; Parasolare cu oglinzi; Bare de protecție în culoarea caroseriei; Computer de bord Plus; Cotieră centrală față cu spațiu de depozitare; Covorașe textile față-spate; Frână de mână electronică; Funcție Auto Hold; Scaun față cu reglaj manual pe înălțime; Decor Diamond Silver pentru bord și uși; Iluminare portbagaj; Închidere centralizată cu telecomandă; Două chei de tip briceag; Indicator al nivelului lichidului de parbriz; Display cu diagonala de 5 inch; Radio CD cu 8 incinte acustice; Roată de rezervă de uz temporar; Servodirecție electromecanică; Sistem Start-Stop; Spătar banchetă spate rabatabil; Tapițerie din stofă; Volan din piele cu 3 spițe; Schimbător de viteze îmbrăcat în piele

Versiunile și prețurile complete ale lui Volkswagen Tiguan pot fi consultate AICI.

VOLKSWAGEN TIGUAN și concurenții din segment

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
VOLKSWAGEN Tiguan
2.0 TDI 4x4 Man. Trendline
150 5.6 9.3 26.313
FORD Kuga
2.0 TDCI 4x4 Man.
Trend
150 5.2 9.9 27.450
HONDA CR-V
1.6 i-DTEC 4x4 Man Elegance
160 4.9 9.8 32.148
HYUNDAI Tucson
2.0 CRDI 4x4 Man Premium
185 5.9 9.9 32.236
KIA Sportage
2.0 DSL 4x4 Man Style
136 5.2 10.5 25.380
MAZDA CX-5
2.0 Skyactiv-D 4x4 Man. Challenge
150 5.2 9.4 28.390
MITSUBISHI Outlander
2.2 DI-D 4x4 Man. Invite+
150 5.3 10.2 25.656
NISSAN Qashqai
1.6 dCi 4x4 Man. Visia
130 4.9 10.9 24.380
OPEL Antara
2.2 CDTI 4x4 Man. Enjoy
163 6.4 9.9 28.621
RENAULT Kadjar
1.6 dCi 4x4 Man. Zen
130 4.8 10.5 23.450
SUZUKI S-Cross
1.6 DDIS 4x4 Man Elegance
120 4.6 13.0 23.500
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (33)

  • Da, interesanta miscare...
    24 7
  • Nu arata rau,totusi imi place mai mult Kuga facelift.
    19 10
  • strategie fireasca si de asteptat in momente de criza, preturi abordabile pentru recastigarea increderii pietei, posibil ca efectul sa se intinda pe toata oferta concernului

    In caz de rezerve consistente metoda poate avea efectele scontate dar cu riscul de a scadea aceste rezerve pana la nivele ingrijoratoare si implicit profiturile. Diminuarea e artificiala efectuandu-se pe seama castigurilor de pe piata chineza si nu dintr-o reevaluare a costurilor cu productia sau eficientizarea activitatii.

    Parerea mea e ca o astfel de stratagema e facuta la disperare iar concurenta cred ca va reactiona diminunadu-si la randul ei preturile. Dupa mine, va urma un razboi al preturilor si o reasezare a acestora intr-o matca de normalitate.

    Posibil sa ajungem sa spunem ca, in sfarsit, masina X isi merita banii
    27 4
  • Octavian
    Calmati-va ca dupa ce puneti optionalele recuperati.
    Oricum e un model pe care il asteptam.
    11 4
  • Mecanicu'
    VW pana acum a avut un standard...dadea tonul, era o marca de trecere catre premium, practic in teste participa fara rusine alaturi de Audi, Mercedes si BMW

    Eu unul pana acum n-am vazut reduceri anuntate de pret fara a scadea calitatea...dar sa vedem!
    27 9
  • ,,Afară-i vopsit gardul iar înăuntru-i leopardul,, cu ,,surprize-surprize,, (la buzunar) în buna tradiție a mărcii de după anul 2005.
    30 20
  • Ramane de vazut cat au scazut si din calitate.
    12 15
  • Adevaru e ca Golf 4, Passat b5.5, Phaeton, Touareg au fost MASINi la viata lor.
    20 16
  • Florin
    In ultima vreme au avut multe probleme de fiabilitate (nemediatizate) cei din grupul vw pe langa scandalul cu noxele. Putem reaminti probleme cu lantul de distributie al motoarelor 1,2 si 1,4 TSI, cutiile automate DSG si multe altele. Pana acum au avut preturi mari si multe probleme. Dar acum cu preturi mai mici, doar dintr-un singur loc pot sa reduca......fiabilitate.
    33 19
  • Vi se pare ieftin un golf cu mai multa tabla, care aduce a masina de teren ? Vi se pare infoiat, mare masina... exact 20 % din greutatea tiguanului are sasiul unui LC 120.
    Asa fac unii banutu'
    18 19
  • Esti depasit, nu prea intelegi segmentul acesta de masini care este in continua crestere

    On topic, preturi care vizeaza concurenta.

    @Florin ce spui acolo nu mai este de actualitate de ceva timp la 1.2 , 1.4.
    19 12
  • Sec... sterp ! Cu ce vin ei cand designul conteaza atat de mult in noua era automobilistica ?? Si-au redus din profiturile nesimtite pentru a se bate cu Qashqai. Asa si?
    16 13
  • Bogdan
    Florin, legat de cutiile DSG, sunt considerate best on the market. Iar despre motoarele tsi, doar cele de 1.4tsi 122 au mai avut probleme. eu am 1.4 tsi 160 de cai pe golf 6 si nu am probleme, zornaie putin 10 secunde la rece si atat... 114.000 km in prezent.
    12 14
  • Nu am înțeles dacă motoarele TDI sunt omologate, sau în Românica nu contează. Și nu sunt de acord că sunt mai ieftine (3000 euro ?!!) sau nemții ăștia sunt în stare să schimbe cipul și la tabla adunării.
    11 10
  • cu toate ca nu sunt interesat de vw (prea multe) trebuie sa recunosc ca oferta este cat se poate de decenta, asteptam reactia concurentei
    13 5
  • Hai sa nu ne mai ascundem!
    Noul Tiguan beneficiaza de tva 20%, de aici si "asa zisa reducere"! Nu e nici o reducere dragilor!
    19 8
  • @Pana, adica Madalescule, poti sa scrii in continuare cu numele meu. E si firesc. Frustratul tot frustrat ramane.

    on topic: poate ca acesta este adevartul pret al masinii. Deci nu ma astept sa aiba cumva de suferit calitatea. Tiguan nu prea se cumpara ca entry level. Adica daca iti permiteai sa dai pe fosta generatie vreo 30000 de euro, mai bagai mana in buzunar si dupa 2000-3000 de euro acolo si iti luai un motor mai puternic sau ceva dotari suplimentare. Profitul acum va fi mai mic. Iar VW poate nici nu se gandeste pe vanzari explozive. Oricum Tiguan nu va avea viata usoara fiind in aceiasi clasa cu Nissan Quashqai, Ford Kuga sau Mazda CX-5.
    Si nu intamplator cel mai accesibil motor este un TDI. Desi de obicei este un benzinar. Dar VW tocmai acolo vrea sa recastige increderea, la motoarele TDI. O miscare corecta, cel putin teoretic.
    12 11
  • De asta iubesc eu Dieselgate. VW practica preturi nesimtite pe care masinile lor nu le meritau. In afara de niste gume ceva mai moi la interior, nu aveau nimic in plus fata de alte marci, dar cereau preturi mai mari. Ei bine, acum nesimtirea lor i-a muscat de fund. Cu coada intre picioare, scad preturile, in special chiar la mult iubitul lor TDI. Asa merita pentru ca devenisera prea aroganti. Acum isi vand masinile la adevarata lor valoare.
    17 4
  • @Mecanici'- Cu consideratie. Volkswagen este un brand de prima linie ca toti producatorii de volum. Nu este premium, si nici nu a fost. Sunt doar basme ''DAS AUTO''. Atata timp cat pe lume exista Mercedes-Benz, este inadmisibil sa proclami cu seninatate ....DAS AUTO.

    @Pana - Cu consideratie . Noul Volkswagen Tiguan este abia la inceput de cariera . Probabil entry-level-ul va fi tot un benzinar TSI 1.4 . Volkswagen nu va recastiga increderea pana ce nu isi vor repara greseala. Putin spus ca acestia si-o vor repara, si vor duce pana la capat misiunea lor vis a vis de respectul fata de consumatori. Este nevoie de inca cateva zeci de miliarde ca Volkswagen sa repare toate masinile vandute incepand din anul 2007. De aceea vor prefera sa inghita sanctiuni in continuare, sanctiuni care sunt mult viabile fata de costurile nascute din repararea zecilor de milioane de masini pe care ei ar trebui sa le conformeze la standardele cerute de legislatie.

    Atitudinea mea pro concediu si pro utilitate ma face sa cred ca mi-ar placea foarte mult o astfel de masina, dar de la alti producatori, nu Volkswagen. Un astfel de SUV compact este apreciat la adevarata valoare cand pleci la drum lung si te cauti in portbagaj de loc pentru un patut, premergator, saltea, bagaje si diferite echipamente pentru incalzit apa .
    15 3
  • Pretul este mult prea mare raportat la Dieselgate si calitatea inferioara concurentei.
    13 12
  • @Tony_LPP

    toate alea incap intr-un break. Lejer. Plus ca masina e mai stabila, mai sportiva implicit mai placut de condus si la costuri de utilizare mai mici decat un SUV. Daca vrei off-road usor iti iei all-road si te descurci bine-binisor.

    SUV-ul este o modalitate de a ati afisa statusul si sunt putini cei care chiar au nevoie (si) de un SUV pentru o iesire in natura la un vanat sau un pescuit cine stie pe ce coclauri cum ar fi misha al'nostru de pe AM.

    Pana si in Romania cu toate drumurile noastre de kkt o masina pe o platforma normala te duce absolut unde vrei. Asta daca nu esti atat de nebun sa urci la Sfinx sau Ochiul Beiului cu masina sa nu iti uzi picioarele. Dar asta nu se mai numeste turism. Eu i-am identificat: e cocalarul "apropiat" de natura si de iarba verde. Chistoacele si cutiile de bere aruncate la 12 km de ultimul loc de parcare, in inima padurii; escaladarea Sfinxului pentru un selfie cu bolovanul in spate; pishatul la baza zidului cetatii, etc

    da' ma opresc aici ca o dau iara in off-topic
    15 1
  • rotila
    incasarile de la modelul de azi finanteaza lansarea modelului de maine. peste cativa ani s-ar putea sa nu mai tina pasul cu concurenta.
    6 1
  • Avram Alhimede Achimovici
    25 mii euro pe o masina mult sub Nissan Qashai este culmea aberatiei si a smintelii crancene. Ma mult, acest pret il cer si pe rahatul ala de TDI , cele mai slabe motoare diesel din industria auto. Consuma ulei cat cuprinde, au probleme cu pompele . Injectoarele pica la mai putin de 35.000 km parcursi. Cablajele de la faruri si stopuri nu sunt izolate, risti sa faci un circuit, apoi schimbat tot blocul de lumini. Indoielnice au ajuns masinile lor. Mult sub Kia , asta sa nu zik de Toyota. Pana la urma au recunoscut ca nu sunt apti pentru a tine pasul cu Toyota in ceea ce priveste calitatea si standardele inalte ale japonezilor care se rezuma la precizie . Doar spalatii pe creier mai cmpara masini nemtesti. Oamenii cu caul pe umeri s-au axat deja la modele care respecta clientul.
    14 19
  • @AM
    seatul va avea la lansare si motor 1.6 d dar e mai scurt.
    intrebarea este tiguan va avea 1,6 d ? cand ? sau mai dureaza cativa ani pana la lansarea motorului 1.5d ?
    4 0
  • @Avram
    Mascarescu, esti mult prea inferior ca sa puna botul cineva la aberatiile tale. Tiguan este mult peste ce reciti tu acolo.
    11 14
  • Vorbesti din povesti pe cand Mecanicu vorbeste din practica.
    O mica mare diferenta care la tine mai este si subiectiva.
    6 6
  • @Pana 2

    Nissan "Quashqai" ? Tu nu stii bine cum se scrie (corect Qashqai), daramite sa fi studiat oferta. De condus masina nici nu mai vorbim, daca tu nu stii bine cum se scrie...E clar cata atentie i-ai acordat.Stupid!


    PS: numele tau? care nume? fa-ti cont ! eu ma bucur ca exista o varianta de-a ta mai inteligenta.
    3 4
  • andrei
    Tony_LPP: momentan pe configuratorul volkswagen.ro, "entry-level" sunt 2 motoare de 2 litri, deci nu stiu de unde o scoti tu cu ala de 1.4. iar ala de 1.4 150CP de la vechiul tiguan nu era deloc vreo jena.

    evident ca il penaliza la consum masa masinii, dar daca vrei jeep si consum cat mai mic, cred ca e cazul sa nu mai iei jeep. :)

    eu sper sa aplice o astfel de reducere si la golf 8 :), ar fi ceva.
    1 2
  • @andrei
    Cred ca nu vezi prea bine. @Tonyy_lpp s-a argumentat destul de clar : '' Noul Volkswagen Tiguan este abia la inceput de cariera . Probabil entry-level-ul va fi tot un benzinar TSI 1.4''. Vorba lui Mihai, altii habar n-au sa citeasca corect ...... penibil.
    0 1
  • razvanis
    Distractiv

    Cand are VW preturi mari - ce hoti, niste vechituri supraevaluate pentru prosti.

    Cand are VW preturi mici - niste hoti, au taiat din calitate, din fiabilitate, modele VW vechi erau bune, masini, nu se mai fac asa ....

    Mai rau ca muierile, sincer.
    4 3
  • ha,problema lor nu va fi pe termen mediu si lung ,preturile ,ci faptul ca majoritatea brandurilor s-au ridicat macar la calitatea si competitivitatea lor...pina acum ei isi vindeau marca si o promovau sub umbrela arogantei(vezi d-ne cine mi-s eu si nu-i nimeni ca mine),...stai sa vezi de acu ..
    2 1
  • Cu cel putin 2000 euro pe model iti cumperi un passat care este superior tiguanului la comfort, siguranta, tinuta de drum, stabilitate, sportivitate, volum portbagaj.
    Tiguanul puncteaza la garda la sol si la unghiurile de trecere, tractiunea integrala se plateste ca la passat...
    Nu puneti la suflet, dar personal dupa experiente LC120, X3, sunt bucuros ca am revenit la masini de strada...pe strada !
    3 1
  • rectificare exprimare :
    cu 2000 euro mai putin decat tiguanul...este passatul
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru