Preţuri Chevrolet Trax în România: de la 15.500 de euro

de Mircea Meșter
Miercuri, 10.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cel mai nou model din gama Chevrolet, crossoverul subcompact Trax, se lansează pe piaţa noastră cu un preţ de pornire de 15.500 de euro cu TVA inclus.

Esential 15.500 de euro cu TVA inclus este preţul de bază al noului Chevrolet Trax.
Chevrolet a anunţat preţurile lui Chevrolet Trax în România. Cel mai nou model lansat în gama constructorului american, un crossover de segment mic construit pe aceeaşi platformă cu Opel Mokka şi rival direct al lui Nissan Juke. Noul Chevrolet Trax are un preţ de pornire de 15.500 de euro cu toate taxele incluse, această sumă viind valabilă pentru versiunea de echipare de bază LS împreună cu motorul 1.6 benzină de 115 CP.

MOTOARE

În gama de motorizări disponibile pe noul Chevrolet Trax se regăsesc două motoare pe benzină şi unul diesel, unele dintre acestea oferindu-le clienţilor posibilitatea de a comanda o cutie automată sau tracţiune integrală. Astfel, pe lângă motorul de bază, reprezentat de o unitate aspirată de 1.6 litri care dezvoltă 115 CP, Chevrolet mai pune la dispoziţia iubitorilor acestui tip de combustibil un motor de generaţie nouă: 1.4 Turbo de 140 CP.

Acesta este disponibil exclusiv în versiune cu tracţiune integrală şi este disponibil în oricare dintre cele trei versiuni de echipare ale lui Trax: LS, LT sau LT+. În variantă diesel, Chevrolet Trax propune motorul de 1.7 litri şi 130 CP care poate fi configurat fie cu tracţiune faţă şi cutie manuală, fie cu tracţiune faţă şi cutie automată, fie cu tracţiune integrală şi cutie manuală.

Lista completă de motorizări şi preţurile aferente fiecăreia pot fi consultate AICI

DOTĂRI

În versiunea de bază LS, Chevrolet Trax vine, printre altele, cu geamuri electrice faţă, cruise control cu limitator de viteză, sistem Start-Stop, servodirecţie asistată electric, sistem de monitorizare a presiunii, oglinzi exterioare în culoarea caroseriei, aer condiţionat manual, radio CD cu MP3, conectare USB/Aux, comenzi pe volan şi 6 airbag-uri şi jante din oţel de 16 inch.

CHEVROLET TRAX vs. concurenţa directă

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Chevrolet Trax
1.6 MT FWD LS
115 6.5 12.3 15.500
Nissan Juke
1.6 Visia
117 6.0 11.0 15.490
Opel Mokka
1.4 90 CP City
115 6.5 12.3 16.790
Mini Countryman
1.6 One
98 6.0 11.9 21.452
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (32)

  • Dragut foc acest micutz suv.D-abia astept sa-l vad in realitate.
    25 35
  • imi place masinuta asta destul de versatila spatii de depozitare chiar multe.......si pe langa asta dotarile din versiunea de baza mi se par chiar de bun gust si destul de multe la numar
    o alternativa buna la Juke(care e un pic mai cool si sport)
    23 11
  • O porcarie in stil american care n-o sa prinda la noi.
    42 28
  • NeaNelu
    @Tahoe

    Nu o sa prinda la noi cum nu a prins nici Cruze :)
    Chevrolet ''nu a prins'' in Europa,de aceea are vanzari excelente.
    25 30
  • antiqua
    de ce l-au adus in europa doar il au aici pe moca...? sau e o chestiune de perceptie....oricum opel pare a fi peste chevro....si de aici poate chevro sa fie perceput ca un fel de alternativa low cost pt. opel...sa fie asta o filosofie a viitorului celor doua marci?!
    15 13
  • inexorabil
    @antiqua, Chevrolet este, indubitabil, mai atractiv decat Opel, plus mai calitativ. Pana la urma, GM a facut o treaba buna preluand Daewoo; dpdv economico-financiar, aranjamentele sale din Extremul Orient o tin in viata! GM Korea cunoaste o crestere de piata, mai ales in Europa. Cele 18.000 de Camaro vandute anul trecut pe batranul continent semnifica o borna incredibil de optimista, nota bene fiind vorba chiar despre Chevrolet, nu Chewoolet. @NeaNelu a sesizat bine realitatea; la randul meu, si eu depistez tot mai multe Cruze pe strazile noastre prapadite, deci nu putem spune ca n-a fost adaptat pentru off-road-ul nostru citadin. Cat despre Trax, mda, nu sunt amator de SUV-uri sau crossovere, dar pare mai "inchegat" si mai aspectuos decat confratele Mokka. Oricum, universalizarea platformelor si motoarelor ma va indeparta incet-incet de masinile actuale.
    11 23
  • antiqua
    sunt deacord cu tine inexorabil...si chiar nu intentionez sa pun chevro intr-o lumina proasta. daca as avea bani maine mi-as lua un cruze...dar sa nu uitam, chevro e in europa si nu in asia sau alt loc din lume,unde intr-adevar a luat amploare si a trecut peste multe prejudecati dar nu peste...............opel.am mentionat clar ,,perceptie'' nu nivel calitativ pret sau mai stiu eu ce alte aspecte...care crezi ca-i diferenta in esenta intre o octavia si un golf? nu cumva perceptia si de aici si ....pretul? mai nou multe firme produc aceeasi marfa sub alta sigla.....jocul frumos cu psihologia umana bogata in resurse,numai sa sti cum sa le exploatezi....publicitate ,imagine,efect de turma etc.ti-as da un ex. concret dar imi sar in cap fanii...poate sti tu ....cine vinde bine ,mult.
    8 14
  • Nu are nici o șansa în fata lui Juke la noi și oriunde în Europa.
    29 12
  • Suburban
    @xxx

    Eu cred ca are sanse foarte mari. Arata mai bine decat Juke,are un design masculin.
    10 18
  • un MOKKA mai ieftin...sper...
    9 1
  • adm@inexorabil
    M-am urcat in Mokka, iar interiorul este de NewAstra, care oricat ai fi de ultras masini americane, nu poti sa nu observi ca este peste Dewoo, pardon Chevrolet Cruze. Toata Europa stie ca Chevroletul de aici este fratele sarac (si din punct de vedere calitativ) al lui Opel. Interiorul pare un mix intr Aveo si Cruze. Iar pretul, e normal sa fie mai bun avand in vedere cele enumerate mai sus. In schimb, cineva care mai si gandeste, va lua in calcul valoarea de revanzare care va fi mai mare la Opel Mocca, iar per total cand se va trage linie pierderea va fi cred egala, chiar as miza pe o deprecirea mai mare a lui Trax. Acum problema e daca cumparatorul are diferenta de pret si e dispus sa o dea la achizitie.
    13 11
  • Indubitabil
    Nissan Juke e peste Opel Mokka sau Trax (aceeasi marie cu alta palarie). Juke prinde mai bine esenta a ceea ce ar trebui sa fie nisa asta. Oricum, Nissan e peste Opel indiferent cum ai da-o. Chevrolet nici n-are rost sa mai fie adus in discutie.
    27 13
  • inexorabil
    @adm, eu am manevrat destula vreme Chewoolet si putin Opel noua Astra si m-am convins ca, dincolo de similitudini de constructie, alternativa coreeana este de preferat...Cel putin, mi-a indus ideea de confort superior fata de Opel. Hai sa nu ne mai fastacim si sa recunoastem odata ca Opel a insemnat atata vreme o versiune germana mai "amarasteana" a mult ravnitului VW! Adica o "caruta a poporului". L-am acceptat ca parte indispensabila in gama GM numai datorita ratei sale ridicate de profit in areal strict european! In rromanika, continua sa fie regele SH al familismului neaos...Dar am inceput deja sa-mi reconsider atitudinea dulceaga, sa pretind o ascensiune calitativa, chiar daca am precizat ca ma indepartez de masinile actuale. M-a plimbat de curand seful meu cu al lui A8 de ultima generatie si am fost stupefiat: in esenta, raman la fel de indiferent si distant fata de VAG, dar, la o estimare "neutra" si obiectiva, mi-am dat seama, prin comparatie, ca nava-amiral de la Opel, Insignia, este un gunoi, pardon de expresie! (oricum stiam ca nici macar in clasa ei n-are vreo sansa in fata lui A6). Repet, prin comparatie, nu ca act valoric in sine. OK, nu esti menit de la mama natura sa emiti pretentii premium si nu poti sa-ti depasesti conditia precara batuta in cuie, dar imi vine greu sa admit ca, la germani, se pot insinua diferente cvasi-prapastioase de calitate! De fapt, ma mir degeaba: de pilda, oricine poate analiza, in paralel, un produs Siemens cu unul Domotec. Ambele aduc bani frumosi si ambele sunt fabricate, de fapt, in China, dar se adreseaza unor categorii diferite de clienti. Insa, indiferent ca-ti faci vacantele pe plaje exotice sau scormonesti prin gunoaie, dupa hrana, in Ferentari, nervi iti creeaza doar Domotec, care nu figureaza nici macar pe Wiki, ceea ce spune tot.
    4 20
  • Nu-s rele preturile...
    20,000 Euro (cu tot cu TVA) pentru un LT de 1.4 Turbo AWD MT6 cu MyLink, trapa si scaune incalzite imi pare un pret bun. Daca ar mai fi avut vreo 2-3cm la garda la sol...
    7 14
  • URATA CU SPUME !
    22 9
  • adm@inexorabil
    Te vad o persoana care se da cunoascatoare auto dar compari Insignia cu A6. Nici macar nu intra in discutie "daramite" in comparatie cele 2 masini. E ca si cum ai compara Logan cu Astra. Insignia se invararte ca pret in jurul lui 30 de mii, A6 se duce spre 50-60 de mii. Cuvantul "gunoi" e unul adolescentin de colt de bloc, Insignia se compara cu Mondeo, Passat, chiar si Malibu ca tot iti plac Daewoourile, unde tine capul destul de bine. Daca le iei la bani marunti ai sa vezi ca fiecare isi reflecta pretul cat si discounturile (ex VW da prea putin). Opel are traditie inca de la inceput de secol, da prin comparatie cu VW poti sa zici ca e mai sarac, dar nu au fost masini rele niciodata, si-au reflectat fosrte bine calitatea in pret. Si ca tot in place Chevy vad ca nu tii cont ca Daewoo a plecat de la Opel Kadett si Ascona (cielo si espero), iar Chevy nu are absolut nici o legatura cu ce a fost la viata ei firma Chevrolet in America. Si s-au stricat si rau si Americanii, adica sa vezi volanul si elemente de pe Cruze pe legenda Camaro mi se pare groasa rau. Ar fi multe de spus, pot sa tii desfiintez pe Americani cu varf si indesat dar nu am timp, cat despre Buickul din sigla am auzit ca fost "bataie" pe el :)).
    6 15
  • inexorabil
    Surpriza, @adm, A6 este premium teoretic, insa nu se remarca prin ceva spectaculos. N-am declarat niciodata ca imi place Daewoo; nu-mi rastalmaci afirmatiile. Doar ca o prefer inaintea lui Opel. Imi transformi sensul metaforic in unul comun; Insignia imi pare ca un grajd pe langa A8; eu consider ca este o diferenta astronomica, inclusiv la calitatea materialelor. Despre asta-i vorba! Si doar am precizat: "nu ca valoare in sine". Astra, in schimb, eclipseaza A3 ca panorama estetica, sic! Cu alte cuvinte, A8/S8 se detaseaza ca senzatii de restul modelelor Audi, ceea ce-i confera statut de adevarata limuzina. Dar este doar opinia mea.

    Opel a avut odata niste masini emblematice: Kadett, Rekord, Senator, Ascona, Vectra B. Insa acum ma irita politica liderilor marcii, care par sa nu inteleaga ca trebuie sa forteze intrarea in randul marilor jucatori premium. Daca vor sa supravietuiasca. Poate se vor incumeta pana la urma. Daca nu, atunci sa produca in continuare ce stiu mai bine. Dar nu papand bistarii lui GM. Punct.

    PS 1: N-ai ce sa "cosesti" din industria auto americana; ar insemna sa renegi toata istoria ei grandioasa, ceea ce nu vad cum ai putea.
    PS 2: N-am inteles ce ai vrut sa insinuezi despre avatarul meu; poate esti gentil sa-mi explici......
    3 13
  • nu prea inteleg logica acestor masini cu 2 locur....eu am fost intr-un juke iar pe locurile din spate(daca le poti numi locuri)numai juniorul de 3 ani s-a simtit ok...a,m-am prins ,o sa-si puna nevasta-mea poseta pe locul(-rile) din spate...mie si o masina gen tiguan mi se pare la limita ,d-apoi brelocurile astea....sau poate se aderseaza celor de 1.5 m care au urmasi pe masura(fara sa jignesc pe careva)
    4 9
  • BaditzaEx
    @Mafia, Daewoo chiar au fost masini grozave si ca dotari , aspect, motorizari, fiabilitate si erau destule de solide ( bara de Cielo era extrem de dura )
    Espero arata intr-un mare fel, da poate i-au copiat pe cei de la Opel ( modelul GSI era clar o copie Opel ) dar intr-un timp relativ f scurt au reusit sa ofere o gama de masini f reusita ( inca mai sunt mult masini in circulatie Daewoo ) si la un pret f decent.

    acest Trax imi place, pare mai masculin decat Mokka ( iar numele este mai interesant&placut ).

    dar nu inteleg ce cauta Mini Countryman in comparatie ( fiind premium ) in schimb nu se regaseste la rivali Mitsubishi ASX, Kia Sportage sau chiar Dacia Duster
    5 7
  • BaditzaEx
    Toyota Urban Cruiser, n-ar fi putut intra in comparatie ?! ( e o masinuta ideala pt oras , dar cu garda la sol marita si un motoras econom 1,3 VVT-I )
    1 9
  • @ inexorabil.....sincer cand in comentariul tau zici de Insignia ca e un grajdi pe langa A8.....comparatie de copil puber...as zice si eu ca A8 e grajdi pe langa Panamera sau Bentley dar o las asa nu ma cobor la nivelul tau, ce treaba are una cu alta ????!...imi dau seama ca vb degaba cu tine ca nu intelegi nimic.....si ca totusi sa-ti mai raspund asa desi nu mai are rost: 1. tocmai ca la ce industrie de nota 10 au avut americanii acum sunt praf.......2. Era o ironie la Buickul tau si de faptul ca arunci petarde intr-o firma "Americana" - Opel care a reusit sa treaca criza iar in Avatar te reprezinta o firma falimentara...dar la ce mentalitate ai mi se pare normal, adevaratele marci se vad dupa cum trec si criza

    2@Mafia....ma bucur ca ti-ai mai revenit si nu mai apare cuvantul Toyota in comentariul tau......perfect de acord cu tot ce ai scris despre Daewoo, ce nu am dezvoltat eu e ca vechile Daewoo aveau o individualitate si fiabilitate aparte, foarte buna, iar actualele rebranduite asa la hoha in Chevy (dupa cum am scris nu au nici o legatura cu istoria marcii) sunt doar rudele sarace ale lui Opel, care nu e chiar un lucru rau, o marca de buget e binevenita, dar de aici si pana sa le vezi peste Chevy iti trebuie sa-ti fileze ceva.
    2 6
  • am gresit....."sa le vezi peste Opel"...
    1 7
  • adm@inexorabil
    hai ca am vazut ca ai mai scris niste dude.....opel nu a fost, nu va intra si nu va fi niciodata premium la fel ca renault, ford etc....iar Opel nu papa bistarii GM, tocmai ca in ultimii an a fost un fel de Dacia in grup, adica vanzarile lui au ajutat GM sa se mentine pe piata.
    3 9
  • adm@inexorabil
    au mai fost unii cu Vel Satis, C6, Latitude care au muscat un pic din premium si si-au luat-o pe coaja. Le fel va fi si cu Opel daca va incerca sa se duca spre Audi, dar sigur cineva acolo mult mai pregatit in domeniu decat noi toti de aici stie care ii va fi drumul.
    4 10
  • inexorabil
    @adm, fratello, daca vrei musai sa ma "busesti", nu ti-ai ales omul......Opel se afla actualmente intr-o mare "galeata"; pe tine te cuceresc cumva jocurile de glezne ale oficialilor GM/Opel ?! Opel nu poate fi niciodata ca Audi? Sa derulam putin timpul inapoi, cand Audi era in moarte clinica (de fapt, exista doar "dizolvat" in Auto Union), iar Opel in verva, oferind cele mai bune masini germane dupa Mercedes?......Cand Opel cocheta cu etica luxului gratie lui Diplomat si Senator, Audi ce facea? Da, da, taman in sectorul "luxury sedan" trebuie sa-si caute Opel menirea. Si stai linistit, ca nu m-ai miscat cu poanta nesarata Buick = Opel. Tot asa as putea sa insinuez si eu Audi = VW, dar cred ca nu s-ar amuza nimeni. N-ai sa intelegi niciodata farmecul unui Buick decat atunci cand te vei urca intr-unul. Dar nu "platforma comuna" precum cel de astazi, ci unul "hard", autentic, de la mama lui istorica. "Real men drive Buicks" - nu o data am citit pe net.
    Cat priveste faptul ca-mi reprosezi nu stiu ce infantilism retardat, nici macar nu m-am obosit sa citesc :)
    PS: Ha-ha, sa nu te apuci sa-mi ripostezi "Dar tu acum nu conduci Buick", fiindca ar insemna sa aprobi automat veridicitatea expresiei de mai sus. Mai bine s-o negi.
    4 12
  • inexorabil
    @Mafia, dar sa stii ca nu-i vina GM ca a disparut marca Daewoo! De fapt, continua prin Chewoolet. Stiu, o sa-mi zici ca sunt cinic, dar eu sper sa-ti placa si Cruze, Malibu, Captiva, Trax. GM a vazut Daewoo ca pe o oportunitate uriasa si, logic, s-a "bagat pe fir". Mda, de fapt pe americani i-au interesat fabrica si facilitatile de productie. Lasa, ca si eu suspinasem odata dupa Espero - fara gluma! Si acum intorc capul dupa masina aia minunata, cu toate ca body-style provine de la Opel Ascona, ceea ce este vizibil din avion (pai hai sa fim onesti pana la capat: mai toate modelele Daewoo erau plamadite pe platforme GM inainte de preluarea oficiala de catre superconcernul din Detroit --- ce alta consecinta mai fireasca ar fi trebuit conceputa?).
    3 11
  • Atentie ! Vine Orca , balena ucigasa !! :))
    17 1
  • inexorabil
    @Automarket, voi stiti ca eu va socotesc niste profesionisti, dar convingeti-ma ca sunteti si corecti: observ ca @Mafia "dispare" regulat de pe "firmament" si nu inteleg din ce motive; mie mi se pare un user in regula! A, ca mai "scapa" anumite excese - pai si eu ma comport deseori astfel, de ce sa nu recunosc? Surpriza: "libertatea de expresie" castigata cu sange in '89 i-a fost dedicata si lui, ca oricaruia dintre noi! Voi procedati cum credeti de cuviinta, dar, ori de cate ori ii barati dreptul de a-si exprima ideile (bune, rele, nu conteaza cum), va rog sa ma "radiati" si pe mine, in semn de solidaritate cu un om, un roman, un confrate, indiferent cine ar fi, cum s-ar numi si ce caracter ar avea, OK? Toate cele bune!
    4 10
  • inexorabil
    @adm, cand ai timp, te rog sa parcurgi cele 30 de poze de aici:
    www.dieselstation.com/Buick/riviera-concept-2008/2009-Buick-Riviera-Concept-widescreen-wallpaper-ds01-i778.html
    2 9
  • @inexorabil
    Userul Mafia e "in regula"?! Mafia e un mascarici.La fel ca si tine de altfel.
    8 5
  • @@inexorabil> Nu trebuie sa il bagi in seama pe @inexorabil, el este la fel ca totii @Laucalkinii, @cuantici, @mafioti,samd.Ei inca vorbesc cu laptic la guritza. Nu stiu cu ce se mananca industria auto.Ce inseamna cuvantul CALITATE.

    CALITATE=Mercedes si PORSCHE
    1 2
  • inexorabil
    Love is in the air......Iubitul meu @@inexorabil, daca nu ma informai tu, habar n-aveam ca sunt! Dar ma intreb: de ce ar trebui sa tin seama de pagani? Orice ar zice. Cu tot cu masina lor de vot. Sa pluseze la "butoane" cat au chef (slab, foarte slab! - ma astept la vreo 100 de palmute sangerii per text, aia da performanta), ca incepe sa-mi placa :D
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru