Preţuri Nissan Pulsar în România: hatchback-ul compact al japonezilor porneşte de la 16.150 de euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 03.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul Nissan în România a anunţat preţurile noului Pulsar, propunerea mărcii în segmentul hatchback-urilor compacte. Modelul pleacă del a 16.150 de euro în compania uneo motorizări 1.2 benzină turbo de 115 CP.

Nissan Pulsar, noul hatchback compact al mărcii nipone, este disponibil şi pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 16.150 de euro cu toate taxele incluse. Cele două propulsoare din ofertă sunt turbo şi beneficiază de Start-Stop încă de la echiparea standard, Visia. Pulsar reprezintă întoarcerea mărcii Nissan în segmentul hatchback-urilor compacte de la renunţarea la Almera în favoarea crossoverului Qashqai, iar modelul a debutat în versiunea de serie în toamna acestui an, la Salonul Auto de la Paris. Desigur, Nissan va păstra în ofertă modelul Qashqai alături de proaspăt-apărutul Pulsar în vederea întăririi poziţiei sale pe piaţa din Europa, unde a crescut semnificativ în ultimii ani datorită lansării mai multor crossovere care s-au dovedit a fi foarte populare în rândul clienţilor de pe Bătrânul Continent.

Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra

Date tehnice Nissan Pulsar 1.2 DIG-T
  • Combustibil Benzină
  • Motor / cilindri L4
  • Cilindree cmc 1.197
  • Putere (CP) 115/4.500
  • Cuplu (Nm) 190/2.000
  • Vmax (km/h) 190
  • 0-100 km/h (s) 11.5
  • Tractiune Faţă
  • Cutie viteze MT6
  • Nr. usi 5
  • Nr.
    locuri
    5
  • Lungime (mm) 4.387
  • Latime (mm) 1.768
  • Inaltime (mm) 1.520
  • Greutate (kg) 1.258
  • Ampatament (mm) 2.700
  • Rezervor (litri) 46
  • Portbagaj (litri) 372-1.395
Nissan are planuri mari cu Pulsar, dorind să îl facă pe acesta un element de tranziţie între crossover-ul compact Qashqai şi modelele mai mici din gamă. Asta se întâmplă deoarece Pulsar trebuie să menţină în gamă vechii clienţi de Qashqai, de aceea manevrabilitatea şi ţinuta de drum vor împrumuta din caracteristicile crossover-ului. Cei de la Nissan promit un nivel de confort şi rafinament superior celui asigurat de rivalii germani ai modelului şi că Pulsar va oferi un spirit premium. În ciuda optimizărilor pentru confort, modelul va avea şi o latură sportivă, urmând să asigure o ţinută de drum competitivă datorită suspensiei solide şi un comportament neutru şi echilibrat. Printre punctele de vânzare ale lui Pulsar se va număra şi estomparea zgomotului de vânt la rulare.

Nissan: „Noul Pulsar ţinteşte nivelul de rafinament atins de VW Golf şi Audi A3”

La fel ca orice Nissan lansat recent, modelul va beneficia de gama de sisteme de siguranţă reunită sub denumirea Safety Shield. Vorbim despre sistem de avertizare unghi mort, avertizare încălcare banda de rulare, anticipare frânare de urgenţă, detectare obiecte în mişcare şi sistem de monitorizare a presiunii în pneuri. Aceste sisteme completează nivelul de siguranţă de cinci stele EuroNCAP obţinut în acest an şi gama de elemente de siguranţă pasivă şi activă care stau în spatele acestei clasări foarte bune.

Echiparea standard include tempompat cu limitator de viteză, şase airbag-uri, ESP, ABS, control activ al traiectoriei, computer de bord Advanced Drive-Assist cu ecran color de cinci inch, aer condiţionat cu reglare manuală, geamuri electrice faţă şi spate, Radio-CD cu patru difuzoare şi conexiune iPod/Bluetooth, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, lumini de zi, jante de oţel de 16 inch, oglinzi laterale reglabile electric, imobilizator, sistem ISOFIX şi altele.

MOTOR PUTERE
CUPLU
Nissan Pulsar hatchback 5 uşi
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu transmisie automată
ECHIPARE Visia
1.2 DIG-T
115 CP
190 Nm
16.150 -
1.5 dCi
110 CP
260 Nm
18.150 -
ECHIPARE Acenta
1.2 DIG-T
115 CP
190 Nm
17.350 18.550
1.5 dCi 110 CP
260 Nm
19.350 -
ECHIPARE Tekna
1.2 DIG-T 115 CP
190 Nm
20.550 21.750
1.5 dCi 110 CP
260 Nm
22.550 -

Nissan Pulsar vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Nissan Pulsar
1.5 dCi Visia
110 3.6 11.5 18.150
Ford Focus
1.6 TDCI 115 CP Trend
115 4.5 10.8 17.900
Citroen C4
1.6 HDi Seduction
115 4.6 11.3 19.805
Hyundai i30
1.6 CRDi Comfort
110 4.1 11.5 19.038
Kia Cee'd
1.6 CRDi Best
128 4.1 10.9 17.506
Opel Astra
1.7 CDTI 110 CP Essentia S/S
110 4.3 12.3 19.050
Peugeot 308
1.6 e-HDI Access
115 3.8 10.2 18.171
Renault Megane
1.5 dCi Expression
110 4.4 10.8 16.950
Seat Leon
1.6 TDI Reference
105 4.1 10.7 17.274
Skoda Rapid Spaceback
1.6 TDI Elegance
105 4.4 10.3 16.880
Toyota Auris
2.0 D-4D Luna
124 4.3 10 19.568
Volkswagen Golf
1.6 TDI BlueMotion Technology Trendline
105 3.8 10.7 18.903
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii

Via Nissan

Comentarii (18)

  • joe.giorgica
    un disign sters parca facuta in anul 2000. nu inteleg insa pretul de top al hyundai fata de concurenta.masina facuta in cehia cred,,,
    15 22
  • ar fi culmea sa fie un succes de piata.......dar la ce gusturi sunt acum...cine stie?
    10 10
  • Măi nissan mai taie din prețul ala, dă-le ...
    14 6
  • @ joe I30 e HB din clasa compacta (C) in timp ce Rapid e sedan din clasa mica (comparabil cu Aveo sau Rio ca dimensiuni si nivel de preturi - cu mentiunea ca primul a iesit de pe piata autohtona). E normal ca I30 sa fie mai scump ca Rapid. In general (excludem Polo care e o exceptie) masinile din clasa mica (B) au dotari si finisari inferioare vs. cele din clasa compacta (C). Poti sa te duci la Skoda sa compari Rapid cu Octavia daca tot vorbim de ei.
    8 8
  • @Auto Market Vedeti ca Skoda Rapid Spaceback faca parte din clasa mica (B) si nu are ce cauta in lista printre compacte (C)
    8 5
  • deobicei tabelele astea comparative sunt publicate de producator care incearca sa-si pozitioneze (functie de anumite caracteristici) propriul model

    vedeti mai jos, sub tabel, ...Via "x" companie
    3 2
  • mishazaitev
    Adica, japii lanseaza un model nou si vor sa concureze cu regina clasei vanzandu-l la un pret cu cateva mii de euro mai mare? Sigur o sa ziceti ca Nissan ofera muuuuuult mai multe dotari! Aiurea! Cu 22.000, iti poti lua Golf 2.0 TDI Confortline, poate fara multe din gadgeturile de pe Tekna, dar, dotat rezonabil si cu 150 cp sub capota.
    14 16
  • De ce comparati cu toyota auris 2.0 d-4d si nu comparati cu auris1.4 d-d?.....
    7 5
  • @Joitza. Giorgica
    Pai lasa ca si Golf-ul are acelasi design, pur si simplu din anul 2000 in coace nimic nu s-a mai schimbat la designul lui.
    14 14
  • Ivanoff
    Pun pariu ca Pulsar NISMO va turui pe jos cu orice Golf '' R'' , ca GTi va fi ''puiutz'' pe langa el. Asa ca ciocu mic ca raciti la amigdale !
    20 22
  • ca sa mature pe jos cu Golf R ar trebui sa aiba 4x4 in primul rand. au spus undeva daca acel Pulsar Nismo va avea si el 4x4?
    14 10
  • Nissan nu a facut modelul asta pentru piata din Romania :). Rumanul vrea Golf, sh, TDI la 8000 euro, 7 ani vechime cu 40000 km la bord.

    Asa cum Nissan a rupt vanzarile cu Qashqai in Europa (nu si in Romania), asa se va intampla si cu Pulsar! Politica de marca a lui Nissan e facuta excelent si se dovedeste ca da roade!
    17 14
  • @mishazaitev aka romanul neaos
    Ba baiatule tu ai vazut Nissan-ul asta ? NU ! Atunci taci naibi din gura !
    9 4
  • Un Renault Megane actualizat.
    5 7
  • mishazaitev
    @ anonimul ala destept

    Daca prin "neaos" vrei sa inteleg unul cu exprimari de mahala, unul care-i zice altuia sa taca doar pentru ca nu gandeste ca el, fara nici un alt argument, unul in ochii caruia ala care nu mananca shaorma cu de toate e fraier, tu esti ala.

    Ce importanta are daca am vazut sau nu? Sunt obligat sa-mi placa ce-ti place tie? Tre' sa fii roman neaos in sensul in care esti tu, sa nu pricepi ca nu poti concura cu regina gamei avand aceleasi preturi la fel de mari. Atentie, Golful 7 a iesit la lansare masina anului in Japonia, dar tre' sa fii roman neaos, "ba' baiatule", sa aci abstractie de trebusoara asta.
    4 5
  • @gosha
    Las-o mai moale cu romanul care viseaza doar TDI si Golf ca lucrurile s-au mai schimbat. E suficient sa vezi ca in clasa SUV-urilor compacte domina Quashqai, CX-5 sau ASX, nicidecum Tiguan. E suficient sa ne uitam la avantul pe care il au Mazda 6 sau 3 in Europa si la modul cum a fost primita Mazda 2.
    Dar vezi tu, daca vrei putem sa punem pariu inca de pe-acum ca masina asta nu va fi chiar asa de vanduta in Europa, in primul rand ca niciodata Nissan nu a vandut asa bune in clasa compacta, mai ales in Europa. Almera s-a vandut binisor, in timp de Tiida a fost un esec. In conditiile in care in prezent concurenta este mult mai puternica fata de acum 10 ani. Daca se va vinde mai bine decat Hyundai i30 eu cred ca cei de la Nissan pot deschide sampania. De vanzari gen Golf, Focus sau 308 nu poate fi vorba (daca esti un realist).
    Vom trai si vom vedea, dar nu cred ca Nissan va muta muntii din loc" cu masina asta in privinta vanzarilor. Bine ar fi sa ma insel, dar nu cred.
    6 4
  • nu a vazut nimeni live masinuta asta - ce sa mai zic de condus si deja unii pe aici afirma ca va bate pana si golful.
    asa fanatici mai rar :)
    6 2
  • @@gosha
    Nu mai visa copile! In afara de Quashqai, Tiguan-ul este la vanzari peste pleiada aia de japoneze. Sa ne gandim cum va fi noul model daca actualul, desi la sfarsit de cariera vinde mai bine decat concurenta?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru