Prețuri noul BMW Seria 5 în România: start de la 58.900 de euro

de Tiberiu Safta
Vineri, 26.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a anunțat prețurile pentru noua Seria 5 pe piața din România. Berlina de clasă executive pornește de la 58.900 de euro în țara noastră.

Noua generație BMW Seria 5 este disponibilă acum și în România. Pe piața noastră, noul model de clasă executive al bavarezilor va fi disponibil, pentru început, în versiuni cu motoare clasice pe benzină și diesel, cu motoare hibride, dar și în versiunile electrice i5.

Versiunea de bază, botezată 520i, pornește de la 58.965 de euro. Această versiune primește un motor pe benzină de 208 cai putere, cuplat la o cutie automată Steptronic. În pachetul standard, modelul de bază primește jante de 18 inch, faruri LED adaptive, scaune față încălzite și îmbrăcate în piele sintetică, un asistent de parcare și sistemul Driving Assistant. De asemenea, BMW 520i mai primește, tot în dotarea standard și o tavă de încărcare wireless, serviciile BMW ConnectedDrive și radio digital.

Versiunea cu motor diesel este botezată 520d și este disponibilă în configurații cu tracțiune spate sau cu tracțiune integrală. Modelul cu două roți motrice pornește de la 61.285 de euro, în timp ce versiunea dotată cu sistemul xDrive pleacă de la 63.844 de euro.

În ambele cazuri avem un motor de 197 de cai putere, cuplat la aceeași cutie automată Steptronic.

Noul BMW Seria 5 este disponibil și în două versiuni hibride plug-in. Prima versiune, 530e, propune un preț de pornire de 66.343 de euro și primește un propulsor de 299 de cai putere și tracțiune spate. De cealaltă parte, versiunea 550e pleacă de la 78.481 de euro și beneficiază de un propulsor de 489 de cai putere și tracțiune integrală.

La final, avem și două versiuni electrice i5. Prima, botezată i5 eDrive40, pleacă de la 70.151 de euro și aduce un propulsor de 340 de cai putere, alimentat de o baterie de cu o capacitate netă de 81 de kWh. Asta înseamnă o autonomie de maxim 579 de kilometri. Această versiune primește tracțiune spate.

A doua versiune electrică, i5 M60 xDrive, este cea mai puternică din gamă, cu un propulsor de 601 cai putere și tracțiune integrală. Propulsorul este alimentat de aceeași baterie de 81 de kWh, însă autonomia este ceva mai mică, de maxim 515 kilometri.

Această versiune pornește de la 99.603 euro.

via BMW

Comentarii (23)

  • Ce-ți e și cu prețuirle astea, 58.900 euro o mașină care nu este prevăzută cu semnalizare.
    : )))))
    18 2
  • 61k pentru 520d in versiunea de bază, fără opționale. Bravo tati, mult succes. Nu mâine nevoie să se interzică termicele, se interzic singure.
    14 8
  • :)
    si totusi semnalizeaza, doar ca in alt fel
    10 1
  • Nu *mai e nevoie.
    Până nu vine Kap_de_dutz să mă caute la... gramatică și ortografie.
    9 5
  • Ionut A.
    @Matei, versiunea electrica este 100k si peste.
    Nu e vorba de termice, ci de BMW in sine.
    Preturi de seria 7, si nu primesti nici pe departe masina de banii aia.
    5 4
  • Adevărat ca 520d se va auto exclude la acest preț de pornire, în timp ce varianta electrică se va vinde singură la 99.000 euro, tot preț de pornire.
    10 4
  • Si totusi, anul trecut BMW a avut vanzari record in Romania... deci, stiu ei ce stiu.
    8 0
  • @Ionut
    "Prima, botezată i5 eDrive40, pleacă de la 70.151 de euro"
    6 0
  • @dan_grc
    Ajuta dacă citești cu atenție înainte să fii ironic.
    6 2
  • ~10k euro diferenta intre termic si electric, nu-i rau deloc.
    Masinile cu baterie similara cu i5 (~70k pentru cine n-are timp de citit) costa cu cel mult 10k (+/-)mai putin decat BMW indiferent ca e vorba de Xpeng, Zeekr, VW, Kia.
    6 1
  • Mate-utz, ca nu-ți permiți tu un BMW, nu-ți dă dreptul să fi dobitoc… oricum tu așa ești și degeaba încerci să areți cu degetul. Un om inteligent nu se agită “singur”, nu-și pune mintea cu proști…, dar asta ești, atâta poți.
    Nici eu nu-mi permit Panamera, dar nu vorbesc așa sa poluez degeaba. Seria 5 este seria 5, o mașină excepțională, prețul este aproape un amănunt în acest caz. Unii au dat cu ceva timp în urmă peste 60.000 pe un cartof the model Y… care este cea mai vândută (a fost, pardon) mașina in 2023, și sunt bine merci, treaba lor pe bani lor (subvenția ineptă nu au cerut-o, alți dobitoci ca tine au considerat ca-i oportun sa fie acordata)… nu trebuie să ne amintești zilnic ca ești un ratat și un parazit… deja știm.
    PS Tesla a pierdut 80 de miliarde de dolari din valoarea de piață într-o zi!!!!
    Elon Musk a avertizat, miercuri, că vânzările vor încetini în acest an, în ciuda reducerilor de prețuri. Marile probleme evidențiate de Musk sunt cererea slabă.
    Eu am avut dreptate… tu ești un clovn ;))
    13 11
  • Bmw Romania este profund îngrijorată de viitorul variantei 520d, după ce-a citit comentariile de la acest articol, posibil sa fie retras pana la sfârșitul anului, mai ales ca 10k euro sunt bani de buzunar pentru fanii electricelor.

    Tesla a scăzut pe bursă pentru ca pe 2023 a scăzut profitul cu peste 20%, evident din cauza reducerilor masive de prețuri, acționarii au acceptat pierderi ani la rând, acum c-a venit și profitul, puțin probabil sa accepte si-n 2024 aceeași situație .
    8 2
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Hopa, a revenit prostul satului să ne zică proști și clovni. I-am luat mă-sa oglindă :))
    A, și să ne explice cum e cu Tesla, că îl gâdilă obsesia compulsivă.

    Dutulica, rămâne cum am stabilit, nu te agita că nu mai pacalesti pe nimeni.
    6 8
  • Hopa decât BMW diesel la 60 de mii mai bine BMW pe benzina ala M1 din anii 80
    Aia mașina, cred că avea 12 cilindri sa moara edikk curentat la 230v
    5 2
  • Ce aberez mai exact?
    Vorbești frumos, fac la fel… cu plăcere.
    Am vorbit frumos muuult timp și cu cine nu a fost cazul și tot degeaba. Cu cei care nu merită vorbit frumos, ce sens are?
    5 4
  • măcar “ǎla”… frumos nu? ;)… vezi, ce ușor :))
    Dacă tot vroiai să-mi dai o locație… și ai dreptate (nu ar trebui să mă bag în lături), nu poți veni cu “parazit ești tu”.. fi elegant și politicos, altfel nu merge, este doar ipocrizie ;)
    2 2
  • George Simion
    astia taie intentionat din caluti, parca suntem in anii 90. si tot urate sunt.
    4 0
  • Dutz, esti cel mai tare. :)) Am ras cu pofta la comentariile tale si pe langa asta, da, ai dreptate. Nici nu merita sa fie tratate altfel putorile pudrate care milogesc bani de la stat si voteaza cu sete ce le spune plusereu'.
    Revenind, felicitari pentru comentarii in special pentru cel de mai sus "pe limba lor". :) Bine-nteles ca ai avut dreptate, si tu, si eu si inca cativa p'aici. Creaturi ca Andreea si Mateea sunt asa de departe de adevar incat oricat ai incerca, e pierdere de vreme. Nici eu nu incerc sa castig vreun argument cu gleznutze-epilate ca astia, ci doar vreau ca cei (multi) care citesc articole din presa auto sa aiba parte de pareri corecte, adevarate si mai ales impartiale.
    4 6
  • :))) de ceva ani nu mai am energie sa comentez ceva util aici.
    Este si trist si comic, in acelasi timp, cat de mare este diferenta intre tinerii nervosi si siguri pe ei si veteranii forumului.
    Nimic obiectiv, fanboism retardat si atacuri la persoana pe care vad ca editorii nu le mai cenzureaza (riscand sa decada la nivelul promotor).
    11 2
  • @PMC
    Mulțumesc mult pentru limba in cür. Da' spala-te pe dinți data viitoare.
    1 1
  • @PMC
    Mulțumesc pentru limba in cür. Dar spală-te pe dinți data viitoare.
    3 5
  • eu cred ca gleznute goale si blanite au dizelistii...litrul ala economisit mai cumpara un fard de el.
    4 2
  • mult prea scump
    pentru ce oferă!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru