Feedback

Prețuri pentru noua generație Land Rover Defender: modelul britanic pornește de la peste 53.000 de euro

Publicat Marti, 26.05.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 15
Noul Land Rover Defender are un preț de pornire pe piața din România de 53.193 de euro. Clienții vor putea opta pentru versiunile Defender 90 și Defender 110, iar britanicii propun două motorizări diesel și două unități pe benzină.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În toamna anului trecut, Land Rover a prezentat noua generație Defender. Modelul pregătit de constructorul britanic propune un design nou, tehnologii de ultimă generație și promite experiențe la fel de plăcute pentru cei care caută off-road adevărat.

Acum, Land Rover a publicat lista de prețuri a noului Defender pentru piața din România. Noul model al britanicilor va fi disponibil în două versiuni de caroserie: Defender 110 (ampatament de 3.022 mm și cinci portiere), Defender 90 (ampatament de 2.587 mm și trei portiere).

Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune Defender 90 este echipată cu motorul diesel de 2.0 litri de 200 de cai putere. Prețul de pornire anunțat de britanici este de 53.193 de euro.

Șase versiuni de echipare vor fi oferite de producătorul britanic: Defender, S, SE, HSE, X și First Edition.

Pentru moment, britanicii nu au introdus în oferta Defender și versiunea plug-in hybrid. În aceste condiții, clienții vor putea alege din două unități diesel (2.0 litri în versiuni de 200 CP și 240 CP) și două propulsoare pe benzină (2.0 litri cu 300 CP și 3.0 litri cu 400 CP și mild-hybrid).

LISTĂ DE PREȚURI Land Rover Defender 90
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE DEFENDER S SE HSE FIRST EDITION X
2.0 Diesel
D200
4 cilindri
200 Aut 8, 4x4 53.193 58.310 62.832 68.901 - -
2.0 Diesel
D240
4 cilindri
240 Aut 8, 4x4 57.358 62.475 66.997 73.185 73.542 -
2.0 Benzină
P300
4 cilindri
300 Aut 8, 4x4 57.358 62.475 66.997 73.185 - -
3.0 Benzină Mild-Hybrid
P400
6 cilindri
400 Aut 8, 4x4 66.402 70.448 74.851 81.158 81.396 98.413

LISTĂ DE PREȚURI LAND ROVER DEFENDER 110
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE DEFENDER S SE HSE FIRST EDITION X
2.0 Diesel
D200
4 cilindri
200 Aut 8, 4x4 59.024 64.141 68.544 74.732 - -
2.0 Diesel
D240
4 cilindri
240 Aut 8, 4x4 63.308 68.425 72.828 78.897 78.302 -
2.0 Benzină
P300
4 cilindri
300 Aut 8, 4x4 63.308 68.425 72.828 78.897 - -
3.0 Benzină Mild-Hybrid
P400
6 cilindri
400 Aut 8, 4x4 72.233 76.398 80.682 86.870 86.156 101.626

Versiunea de echipare Defender oferă, printre altele, următoarele: jante din oțel de 18 inch, asistent la coborârea pantelor, sistem pentru selectarea modurilor de rulare, faruri cu LED, stopuri cu LED, sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto, geamuri electrice față și spate, oglinzi exterioare încălzite, reglabile electric și cu lumini de semnalizare integrate, sistem automat de climatizare pe două zone, scaune față reglabile electric, asistent la parcare, sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru detectarea pietonilor și sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare. 

NOUL LAND ROVER DEFENDER VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Jeep Wrangler
2.2 litri, Aut
Sport
200 7.5 8.9 50.159
Land Rover Defender 90
2.0 litri, Aut
Defender
200 7.5 10.2 53.193
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate


Comentarii (15)

  • Preturi mult mai mari ca in Germania. Defender 2.0 D200 110 - 47.600 Euro la ei. La noi e 59.000 Euro. Wtf ?!
    Ca orice masina premium, probabil va avea discount de ~20% din pretul de lista, dar totusi...
    19 0
  • Să mai creadă cineva că Wrangler a devenit inadmisibil de scump... :-P
    30 0
  • Ala vechi pornea de la 38.000 Euro. Cam mare saltul de 15.000 de Euro de la o generatie la alta ...
    24 1
  • fan skoda
    Preturile mi se par chiar ok.
    Nu e scump pentru ce ofera.
    Off road dificil...

    Arata bine...
    Si intr-o echipare buna si cu un motor bun, o iei la cam 75.000 de euro.

    Un off-roader autentic...
    2 30
  • Mi-e greu s-o spun dar un Duster 4x4 obisnuit face 70-80% din ce face Defenderul la 1/3-1/4 din pret. Si probabil cu o fiabilitate superioara.
    22 7
  • @inexo: Adevăr grăiești stimabile despre interioarele luxo-britanice (și implicit meseriașii care încă le mai migălesc artizanal) și e clar mai plăcut să aștepți depanarea în ele. :-)
    La gabaritul meu redus (1,70 m) m-aș simți oricum în noul Discovery ca-n catedrala St Paul's, dar cei 2 m lățime + tot atâția înălțime ar fi probabil ideali pentru alții mai bine-crescuți. :-P
    Și al treilea scaun-strapontină din față e un gimmick interesant pentru nepoții mai aventuroși.

    Cred totuși că s-a lăbărțat peste targetul lui originar-spartan și încalecă periculos de mult teritoriul lui Range Rover -- chiar dacă bordul monobloc din magneziu ori caroseria ultrarigidă din aluminiu plus toate reductoarele și diferențialele posibile l-ar recomanda ca un demn urmaș al fostului *Daktari-Mobil*.

    Rămâne de văzut dacă și prețul umflat, și intervalul nepermis de lung dintre generații nu-i face pe pasionații modelului să-l șteargă din listele cam demult ocupate de G-Klasse ori mai ales de Wrangler.
    ...Ca să nu mai zic de... da, ați ghicit, 4WD-urile nipone preferate în ultimele decenii și de majoritatea ONG-urilor, trupelor ONU, Crucea Roșie etc.
    26 1
  • @Snow

    Dacă ăla vechi pornea de la 38.000, iar ăsta nou de la 53.000, mie mi se pare o diferență mică considerând faptul că cel vechi era bazat pe un model antic care nu mai putea respecta normele de siguranță, iar cel nou respectă cele mai noi standarde în materie de siguranță, plus tehnologizat plus capabilități offroad foarte bune.

    Dar da, Duster face mare parte din ce face și ăsta pentru maxim 20.000.
    7 5
  • ps-erată: Clar că voiam să zic Defender, nu Discovery, dar subconștientul dictează cred văzând rezultatul final -- adică un fel de Discovery mai baban și mai capabil în off-road dificil.

    În fine, dacă tot reintrai prin zonă: ca potențial client de 4x4 *adevărat* (nu SUV !), oferta globală actuală îmi pare ori prea pișpirie (Jimny... cât o mai exista și el în eco-marxistoida dictatură UE), ori prea gigantomană și cu prețuri nesimțit de mari.
    ...Sau prea depășit-primitivă (da, de Lada Niva zic, încă redutabilă pe felia ei însă prea gurmandă și cu întreținere intensiv-extensivă.)
    Cred că trebuie să mă mut pe altă planetă. :-)
    19 2
  • Andrei
    Faptul ca are in standard asistenta la parcare, asistent la parasirea benzii, detectie de pietoni, ne arata ca mediul de viata al acestei namile va fi mai mult prin parcari si mai putin prin noroaie, unde un far LED spart va aduce costuri inutil de mari. Foarte scump si incarcat cu tehnologie inutila in off road. Probabil va urma o versiune spartana si acestea sunt facute sa atraga cat mai multe avansuri de la clienti.
    12 0
  • @Andrei, exact la asta mă gândeam și eu. E un fel de off road mai delicat :)))
    Fac prinsoare că pe un traseu montan un ARO autentic i-ar da clasă.
    4 1
  • Catalin
    @Kirotractor, totusi Jimny poate fi modificat sa semene cu G-Class sau Defender (modelul vechi), gratie casei de tuning DAMD din Japonia :)
    Rezulta astfel Little G. si Little D. care (inca) fac impresie, chiar daca pe stilul seamana dar nu rasare :)

    https://blog.bestride.ro/4x4/suzuki-jimny-transformat-intr-un-mini-g-class/
    3 0
  • @inexo: Grație legii lui Murphy, ai nimerit exact clipul cu cel mai idiot posesor de Lada Niva din galaxie. :-) Că nici măcar șofer nu poate fi numit, darămite pilot...
    Adică fără habar de ales trasa ideală, cu unicul neuron comandându-i să bracheze amplu în rampă, cu diferențialul central neblocat plus cu pneuri de șosea ș.a.m.d.

    Repet, am birjărit destule Nive -- binișor echipate/ preparate ce-i drept -- prin toate văgăunile (de obicei la schimb de senzații dure cu fostul meu Suzuki Jimny) și afirm fără rețineri că e cel puțin egala niponei, care-i și mai ușor de răsturnat de altfel.

    @Catalin: Că tot veni vorba de Jimny (noul) stai liniștit că l-am disecat atent, ba l-am și testat toamna trecută, bătându-mă oarecum gândul să mă re-virusez offroad.
    ...Dar tot minuscul rămâne, proiectat fiind de japi ca *kei-car* din start. Și utilizabil doar de 2 persoane dacă ai și un minim de bagaje.

    Aștept oricum cu interes reeditarea duelurilor hârtopiste :-) tip David vs. Goliat și cu noul Defender vs. Jimny sau NIva... ori cu Panda 4x4, pe lângă multe altele mai echilibrate (cu Wrangler de ex.)

    @Andrei: Zici bine și d-aia mulți așteaptă apariția unei versiuni Defender mai spartane, dar și aia va fi peste 40K €.
    JLR e însă în mare foame de bani, așa că mai durează. Până atunci britanicii preferă clienții care comandă accesorii pt. câini, corturi, scări, canistre, generatoare, vinciuri sau folii anti-zgâriere de multe jdemii.
    14 0
  • Catalin
    @Kirotractor, imi place noul Jimny si banuiam ca l-ati testat cu simt de raspundere :) Nici pentru mine nu pare mai spatios :) Insa pentru unii, poate este potrivit ca a doua masina, pe trasee unde se simte Jimny cel mai bine :)
    Cum astfel de deplasari nu efectuez, raman doar cu placutul si privitul :)
    3 0
  • e de fapt un alt model premium cu capabilitati off, imi place mult dar poate n-ar fi trebuit sa fie numit Defender. As fi preferat un Defender mai rough, mai spartan si mai basic, toata exuberanta asta tehnologica intra in contradictie profunda cu ideea care a stat in spatele originalului.
    Cred ca va fi o masina de succes, dar din pacate nu o vom gasi prin coclauri unde ar trebui sa-i fie locul ci tot in parcarea vreunui mall ca ultima expresie a neamprostiei, deci inca o masina superba si capabila dar total inutila
    4 1
  • @Kirotractor ...
    te salut maestre ... dar am o intrebaciune : ii tot dai cu raspunsuri @inexorabil ... dar unde-s scrierile lui ca nu dau de ele pe-acilea ?
    ca sa zic asa ... doar nu vorbesti singur ?!?

    drumuri bune sa ai !
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru