Prețuri pentru noua generație Renault Captur: SUV-ul de segment B pornește de la 15.900 de euro

de Cornel Șocariciu
Marti, 28.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Renault Captur este disponibilă și pe piața din România. Prețul de pornire al SUV-ului de segment B este de 15.900 de euro pentru nivelul de echipare Life și motorul de un litru de 100 de cai putere.

În vara anului trecut, Renault a prezentat noua generație Captur. Producătorul francez a pregătit pentru SUV-ul de segment B atât o serie de modificări estetice, cât și o mulțime de tehnologii noi.

Acum, Renault a publicat lista de prețuri a noului Captur pentru piața din România. Modelul producătorului francez are un preț de pornire de 15.900 de euro pentru versiunea de echipare Life și motorizarea de un litru de 100 de cai putere. Clienții vor avea la dispoziție și motoare pe benzină de 1.3 litri, dar și unități diesel de 1.5 litri.

La fel ca până acum, noul Captur va fi disponibil în versiunile de echipare Life, Zen și Intens.

Listă de prețuri noul Renault Captur

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Life Zen Intens
1.0 litri Benzină
100 CP
Man5 15.900 16.700 18.600
1.3 litri Benzină
130 CP
Man6
Aut7
-
-
18.150
19.650
20.050
21.550
1.3 litri Benzină
155 CP
Aut7 - - 22.200
1.5 litri Diesel
95 CP
Man6 17.750 - -
1.5 litri Diesel
115 CP
Man6
Aut7
-
-
19.250
20.750
21.150
22.650

În plus, Renault oferă pentru motorul de un litru de 100 de cai putere și o versiune GPL. În România, aceasta va putea fi comandată în variantele de echipare Life și Zen, prețul cerut de francezi fiind de 16.400 de euro, respectiv 17.200 de euro. 

În al doilea trimestru al anului, Renault va introduce în România și versiunea plug-in hybrid a SUV-ului Captur. Versiunea va fi echipată cu un motor pe benzină de 1.6 litri și două motoare electrice. Bateria de 9.8 kWh ar urma să asigure o autonomie electrică de 50 de kilometri în regm mixt (WLTP) sau 65 de kilometri în regim urban (WLTP).

Încă de la primul nivel de echipare, noul Renault Captur propune un pachet generos de dotări.

Versiunea Life include, printre altele, următoarele echipamente: sistem automat de frânare cu detectarea pietonilor și a bicicliștilor, sistem de asistență la pornirea în rampă, cruise control și limitator de viteză, asistent pentru menținerea benzii de rulare, sistem pentru recunoașterea indicatoarelor rutiere, alertă cu privire la distanța de rulare față de vehiculele aflate în față, aer condiționat cu reglare manuală, geamuri electrice față, oglinzi exterioare cu reglaj electric și lumini de semnalizare, radio cu 4 difuzoare, Bluetooth, un port USB, afișaj de bord cu ecran de 4.2 inch, faruri și stopuri full LED, lumini de zi cu LED, jante din oțel cu diametrul de 16 inch.

Versiunea de echipare Zen plusează cu următoarele: volan îmbrăcat în piele ecologică, sistem multimedia Easy Link cu ecran central tactil cu diagonala de 7 inch, scaune față reglabile pe înălțime, sistem pentru încărcarea wireless a telefoanelor inteligente și un loc special pe tunelul median pentru depozitarea cartelei de acces.

Vârful de gamă Intens va oferi și următoarele echipamente: volan îmbrăcat în piele, senzori de parcare spate, asistent pentru fază lungă, frână de parcare electronică și funcție Auto Hold, aer condiționat automat, ștergătoare de parbriz cu senzor de ploaie, instrumentar de bord cu ecran de 7 inch, sistem Multi-Sense cu 3 moduri de rulare (My Sense, Eco și Sport), oglinzi exterioare încălzite și rabatabile electric și jante din aliaj de 17 inch Bahamas Grey Erbe.

Pe lista echipamentelor opționale, Renault a trecut și următoarele dotări: sistemul Highway and Traffic Jam Companion care face din Captur un vechiul semi-autonom în anumite condiții de trafic, instrumentarul digital de bord cu diagonală de 10.2 inch și un sistem de camere cu vedere la 360 de grade. 

*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Noul Renault Captur vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Captur
1.3 litri, Man, Zen
130 5.6 10.6 18.150
Citroen C3 Aircross
1.2 litri, Man, Feel
110 4.8 11.3 17.100
Ford EcoSport
1.0 litri, Man, Titanium
125 5.3 12.7 19.300
Honda HR-V facelift
1.5 VTEC, Man, Elegance
130 5.7 10.2 24.550
Hyundai Kona
1.0 T-GDi, Man, Comfort
120 5.5 12 19.421
Kia Stonic
1.0 T-GDi, Man, Trend
120 5.2 10.3 16.017
Mazda CX-3 facelift
G121, Man, Challenge
121 6.2 9 18.090
Opel Crossland X
1.2 Turbo, Man, Innovation
130 4.7 9.9 17.120
Skoda Kamiq
1.0 TSI, Man, Ambition
115 5.1 9.9 16.686
Seat Arona
1.0 TSI, Man, Xcellence
115 5.0 9.8 19.790
Volkswagen T-Roc
1.0 TSI, Man, Design
115 5.4 10.1 19.841
Volkswagen T-Cross
1.0 TSI, Man, United
115 5.1 10.2 18.532
Ford Puma
1.0 litri, Man, Titanium
125 4.5 10 20.250
Suzuki Vitara
1.4 litri, Man, Passion
140 5.7 9.5 16.740
Dacia Duster
1.3 litri, Man, Comfort
130 5.8 11.1 15.950

Din lista rivalilor lipsesc Nissan Juke și Peugeot 2008, întrucât ambele modele nu sunt disponibile pe site-urile din România. 

Comentarii (27)

  • mama, cu 3.000 euro mai scump decat face-lit-ul anterior :(
    naspa pentru renault....
    12 10
  • Un roman
    Dom' Cornel, nici Duster nu e disponibil pe site-urile din Romania?
    Hai dom'le sa-i facem si lui loc in tabel.
    18 2
  • Andrei
    Versiunea cu GPL o sa fie in Romania disponibila?
    4 1
  • @Andrei

    Da, versiunile GPL sunt disponibile și în România.

    @Un român

    Am completat tabelul. :) Mulțumim pentru observație.
    7 0
  • Clique
    Tentant pachetul Zen 1.3 cu 130 cai și automată.
    Însă mi-a atras atenția un detaliu într-o poză la interior :
    R N D, să înțeleg că are cutie robotizată ?
    Fiindcă în mod normal treptele la cutiile robotizate sunt prezentate în modul respectiv.
    8 2
  • de ce sa dai banii pe un renault?? de ce sa dai banii pe o struto-camila din asta? nu ai nici portbagaj, nici siguranta nici nimic. nu mai zic de revizii care costa cat la marci premium.
    7 34
  • Ce scump este ! Motorul de 1.5 litri are doar 115 cp si costa de la 21.150 cu manuala in echiparea Intens, cam scump totusi. O Skoda Kamiq cu aceleasi dotari si cu motor pe benzina 1.5 si 150 de cai putere cu manuala in echiparea Style este 19.885, iar Skoda pe echiparea de top ofera cele mai bune materiale si dotari. Singurul motor mai puternic este 1.3 cu 155 de cai putere dar este 22.200. Foarte scump pentru ce ofera! Prefer Skoda Kammiq care este mai ieftin, mai puternic, mai fiabila (Skoda a fost intotdeauna mai fiabila decat un Renault). Chiar si in echiparea Zen care este cea mai saraca si nu ofera nimic este foarte scumpa in comparatie cu Skoda Kammiq in echiparea Active
    10 36
  • Citesc pe aici comentariile și mă doare capul chiar.
    Cică motor 1.5 cu doar 115 cai, dar câți cai vrei? 280 nu ?
    21.150 așa și ? Duster cât costă? 19.810 ce diferență enormă..
    Sportivii lu tata.. de asta îi culeg pe mulți înfipți în copaci, capuri de poduri etc.
    Cu cât mergeți mă în nenorocita asta de țară ? Vreți să decolați ca la aeroport și nu știu eu?
    Ce vă trebuie atâția cai? Faceți raliuri Dakar, ce faceți ?
    În loc să vă civilizați în trafic, vouă vă trebuisc cât mai mulți cai.

    Mulți nu-și pot permite un Duster dar au pretenții..
    Motoarele tsi mai fiabile? Bună gluma, cum stau cu consumul de ulei, ultima dată scria în manual că ar fi normal să consume 1L la 1000 km, când în realitate era cu totul altceva și nu la modul bun.

    Românul vrea să aibă putere ca un Ferrari, interior ca S klasse, spațiu ca un V klasse, aspect de Lamborghini să coste maxim 10.000 nouă, să fie full option... dar și atunci tot nu-i convine ceva.
    Figuri peste figuri..
    Mda, mai puneți-vă pofta-n cui..

    Ah și încă un lucru, nu sunt fan Reanult ca să se înțeleagă.
    Să nu se înțeleagă că țin cu vreo marcă.
    48 22
  • parerologu
    E mai ieftin decit Puma-2 totusi, adica 22.200 Intens 155 CP EDC.aut.7.
    Fordul e 21.750 dar cu manuala si doar Titanium, care nu are destule prezente in serie pe Captur deci mai pui 2-3 mii.
    Sint oricum preturi de lista asa ca e loc de reduceri en gros si fiecare alege ce il aranjeaza. Nu as zice insa ca fiabilitatea e mai buna decit media europeana la vreuna din marci.
    26 2
  • Anonim
    Masina arata frumos interior prietenos ca fost posesor de Renault pot spune ca preturile au fost intodeauna un atu pentru Renault . La preturile de lista cu siguranta este loc de negociere . Partea mai neplacuta la Renault este la preturile de service , piesele de schimb scumpe plus inca au probleme serioase la asamblarea materialelor la interior si anumite subansamble de o calitate mediocra . Dar in ansamblu este o masina decenta langa legendarul 1.5 dci care este foarte fiabil . Grupul WV are alta politica de preturi calitate de asamblare mai ridicata plus o valoare de revanzare mai buna ca ca un Renault . Referitor la motoarele TSI cele facute dupa 2017 nu mai au probleme cu, consumul de ulei plus unitatea de 2 litri TDI si 150 cp este un motor foarte fiabil cu,consumuri fara exagerare apropiate de 1.5 dci . Spun din proprie experienta am avut inainte 1.5 dci si acum am 2 TDI 150 cp . Personal cred ca acest Captur va face vanzari foarte concurentul direct din clasa T-Roc este cel mai auster WV pe care l-am vazut plastic tare peste tot plus antifonare mediocra . La interior Captur este peste T-Roc
    23 2
  • @sandu si skoda
    Voi n-aveti bani nici de logan chel dar va dati cu parerea de Renault.
    Eu zic sa completati ulei-ul la tracatoru de 10 ani(luat sh ca nou) si sa va vedeti de treaba
    12 8
  • Edikkk
    Să ne aducem aminte că Renault a fost campion mondial la producători în Formula 1 mulţi ani, şi asta spune multe.

    De bine.

    Aştept oricum versiunea PLUGIN HIBRID sau chiar şi versiunea HIBRID non plugin - care va fi un... motor... sistem de motoare EXCELENT !!

    Sincer, ştiu că va avea mare succes, dar apoi mă interesează efectul, mai mult !!

    Vreau să văd CONTRA OFERTA VW VAG mai ales o Skoda Kamiq sau Kodiak cu motoare HIBRIDE REALE gen/ similare e-tech de la Renault sau e-power de la Nissan !

    Atunci da, am avea o ofertă EUROPANĂ, care în sfârşit pot lupta cu hibridele Toyota.
    7 6
  • Stie cineva garda la sol ?
    6 0
  • Edikkk
    Dle Kim apropo de garda la sol, Captur are o gardă la sol mai REALĂ decât suratele Dacia Stepway, care au o gardă la sol cică mai mare pe mijloc, dar motorul este încă foarte jos, şi anumite elemente ale transmisiei suspensii roţilor !

    La Captur în schimb este realmente un SUV citadin, iar restul Daciilor Stepway sunt versiuni mai ieftine mai pseudo SUV de oraş.

    Dar e ok, fiecare au preţul lor şi orientarea lor pe piaţă.
    5 8
  • Greu de gasit garda la sol si apar multe aiureli, dar dupa astia
    https://www.suv4x4mag.com/essai-renault-captur-2-tce-155-edc-initiale-paris-2020/
    ar fi de 17,4 cm, valoare credibila.
    Puma-2 ar avea doar 14,3 cm dar nu prea se pupa cu pozele unde apare tot cam de 17 cm nu se stie daca unii o dau la gol si altii la sarcina maxima adica o valoare minima
    Nu intrebati oricum la dealeri ca se uita crucis sint axati doar pe diagonale ecrane.
    19 0
  • @sandu
    Zici ca nu ai nici siguranta nici portbagaj.. dar masina asta are 5 stele la siguranta ( sigur bmw-u tau din 2005 daca i se face acum un test euro n cap va lua maxim 3 stele) si portbagajul e mai mare decat la o compacta gen Golf, Megane, Focus etc..
    @AUtomarket
    De ce comparati la pret Skoda Kamiq entry level cu Seat Arona varianta de top?
    9 2
  • Am fost recent la Ford si Puma pleaca de la 16000 si ceva. Nu mai luati pretul de lista ca fiind cel real. Nu mai zic de promotii. Practic daca ai o rabla mai scad ei din burta inca pe atat. Probabil si la altii se poate negocia si au promotii. Captur arata f bine si sigur va avea succes.
    6 1
  • @@sandu si skoda

    Da' tu ce masina ai? Afla ca loganul ala chel tu nu ti-l permiti nici SH nici cu niste bani luati de la rude dar totusi ma injuri pe mine si pe @sandu. Dar dupa parerea ta basina asta cum este? E uite ca mie mi-se pare foarte scumpa pentru ce ofera, adica totusi sa dai pret de pornire la 16.000 de Euro varianta cu motor de cacat, drujba 1.0 cu doar 100 de caluti si echipare cu dotari de Dacie noua 16.000euro totusi Skoda Kamiq in echiparea Active este 14.791 euro si varianta de echipare Active chiar daca este entry-level-ul sa sti ca ofera foarte multe de banii astia mai mult decat echiparea Zen de la Renault Captur si este cu 1209 euro mai putin Skoda Kamiq entry-level in comparatie cu Renault Captur entry-level. Dar scuze tu nu sti sa compari pentru ca ai logan chel sau un Renault foarte chel si te bagi in vorba si apropo eu am Skoda Octavia nu Loganel chelut.
    4 7
  • @skoda
    am inteles cu totii: esti un deosebit!
    4 0
  • Edikkk
    Nu maşinile sunt poate foarte scumpe ci veniturile prea mici

    ar fi altă idee

    Hai să nu ne jignim pe baza a ce maşini avem deja sau poate ne dorim (pfffff cu scuzele de rigoare, când am făcut-o şi eu)
    5 1
  • Scuzati-ma am gresit in celalalt comentariu nu echiparea Zen ci echiparea Life.

    Am configurat pe renault.ro un Captur dotat aproape full si pretul pentru echiparea Intens cu motorul Blue dci 115 edc este 24.680 un pret chiar foarte mare pentru un SUV mic care va sta de obicei in oras si cel mult te vei simti mai inalt la volan si vei putea sa urci borduri si nici macar nu are 4x4 ca sa te duci pe coclauri cu el. Este chiar frumos acest SUV si interior si exterior. La interior arata foarte bine tableta, iar la exterior farurile si stopurile sunt foarte frumoase.

    @Edikkk

    Da, asa este si veniturile sunt mici dar totusi aceasta masina este scumpa adica nu are 4x4 si nici spatiu destul pentru o familie si ei cer 24.680 ca sa ai un SUV mai dotat cu un motor mai bun si echiparea lor de top Intens si cateva optionale si doar vei urca niste borduri in oras si te vei duce la cumparaturi sau cel mult o vacanta de relaxare intr-un loc unde poti si fara 4x4 sa zicem putin la mare sau intr-un alt oras, poate intr-o vizita la niste rude sau doar o calatorie intr-o tara fara gropi si o infrastructura mai buna si unde sunt legi si exista bunsimt.
    2 1
  • Am uitat sa pun link-ul:

    renault.ro/autoturisme/captur/configurator/rezumat.html?conf=https%3A%2F%2Fro.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBAei%2FA5q69yyRWV0qtNE9w
    1 1
  • Edikkk
    Dle Skoda cine îşi cumpără Captur ori este un ea sau un el fără soţ / logodnic
    ori este a ei soţia dar nu stă familia într-o singură maşină, ci el are pe aia mare break

    Oricum oameni cu bani destui.
    2 1
  • @Edikkk

    Da, dar totusi unde tii SUV-uletul asta si o masina mai mare? Da poate ai garaj dar totusi trebuie sa ai foarte multi bani ca sa ai ditai casa cu un garaj foarte mare si sa ai bani de doua masini. Si daca ai bani multi si garaj poti sa iti iei un SUV mare care sa fie si 4x4 si un break ceva de familie ca asa ce faci cu un SUV mic care sta doar in oras? Mai ales ca daca stai la casa de obicei nu stai la oras deci doar pentru niste gropi de pe la tara sau de la munte doar ca iti va trebuii 4x4. Da, ce zici tu acolo este adevarat ca poate sa fie o ea fara sot si acest SUV este foarte bun pentru ea pentru ca ea probabil va sta in oras si doar va iesi in oras, la un restaurant, la un magazin, iar acest SUV este potrivit pentru ea pentru ca este frumos, mai micut, eco-friendly si are conectivitate.
    1 1
  • Nu stiu cum dar cand copiez si pun link-ul, nu ma duce la configuratia mea ci ma duce la alta configuratie. Sper ca aceasta sa fie buna:


    renault.ro/autoturisme/captur/configurator/rezumat.html?conf=https%3A%2F%2Fro.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBAei%2FA5qIr69yyT3CulVpo
    0 0
  • Edikkk
    @skoda

    La casă dle Skoda, la casă (vilă mă rog).
    În curte, în garaj, în drive way sau pur şi simplu în faţa casei le stradă, unde ai deja minim 2 locuri ale tale.

    Sau poate la bloc cu 2 locuri deja plătite.

    Cine stă la apartament fără loc de parcare nu cred că îşi cumpără Captur. Înţelegi?

    BMW am mai văzut, dar nu cred că Captur nou.
    1 0
  • papagalus
    De ce in toate ofertele pentru Renault Captur din Europa nu mai apare optiunea motorului TCe100?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru