Feedback

Prețuri pentru noua generație Skoda Octavia: modelul producătorului ceh pornește de la aproape 22.500 de euro

de Cornel Șocariciu
Marti, 18.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda a publicat lista de prețuri a noii generații Octavia pentru piața din România. Versiunea de bază este echipată cu motorul pe benzină de 1.5 litri cu 150 CP, iar prețul de pornire este de 22.439 de euro. Versiunea break este mai scumpă cu 1.000 de euro.

La finalul anului trecut, Skoda a prezentat noua generație Octavia. Cel mai popular model din gama constructorului ceh a crescut în dimensiuni, are un design nou și un interior modern, iar în gama de motorizări își fac apariția și versiuni plug-in hybrid.

Acum, Skoda a publicat lista de prețuri a noii generații Octavia pentru piața din România. Cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul pe benzină de 1.5 litri cu 150 de cai putere, prețul de pornire anunțat de constructorul din Mlada Boleslav fiind de 22.439 de euro.

Pentru moment, aceasta va fi singura versiune pe benzină disponibilă în oferta cehilor. Ulterior, Skoda va introduce pe Octavia și motorul de un litru cu 110 CP, dar și propulsorul de 2.0 litri de 190 de cai putere.

În oferta din România, Skoda a introdus și motorul diesel de 2.0 litri în versiunile de 115 CP și 150 CP.

Pentru moment, varianta 2.0 TDI de 200 CP și versiunile plug-in hybrid nu sunt disponibile pentru comandă.

LISTĂ DE PREȚURI Skoda Octavia
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE AMBITION STYLE
1.5 Benzină
TSI
4 cilindri
150 Man 6 22.439 24.316
2.0 Diesel
TDI
4 cilindri
115 Man 6 23.143 25.021
2.0 Diesel
TDI
4 cilindri
150 Aut 7 26.243 28.121

LISTĂ DE PREȚURI SKODA OCTAVIA COMBI
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE AMBITION STYLE
1.5 Benzină
TSI
4 cilindri
150 Man 6 23.467 25.346
2.0 Diesel
TDI
4 cilindri
115 Man 6 24.171 26.050
2.0 Diesel
TDI
4 cilindri
150 Aut 7 27.272 29.151

Nivelul de echipare de bază Ambition va oferi, printre altele, următoarele dotări: faruri Basic LED cu lumini de zi cu LED, frână de parcare electronică, sistem Front Assistant, Hill Hold Control, Lane Assist, Light Assistant, limitator de viteză, proiectoare de ceață cu LED, sistem de climatizare pe două zone, geamuri electrice față și spate, cotieră față, sistem Kessy Go (pornire motor fără cheie), oglinzi exterioare reglabile electric și încălzite, Radio Swing cu ecran tactil cu diagonala de 8 inch, scaune față încălzite, scaun șofer reglabil pe înălțime, senzori de parcare spate, instrumentar digital de bord de 10 inch, jante din aliaj Twister Aero cu diametrul de 16 inch și încărcare wireless pentru telefoanele mobile.

Versiunea Style plusează cu următoarele echipamente: sistem Light Assistant cu senzor de ploaie, cotieră centrală spate cu suport de pahare, iluminare ambientală cu LED, sistem de acces fără cheie, oglinzi laterale pliabile electric, scaun pentru pasagerul din dreapta cu reglaj manual pe înălțime, cruise control cu limitator de viteză, stopuri cu LED, inserții cromate pentru bara din față, jante din aliaj Rotare Aero cu diametrul de 17 inch, geamuri spate fumurii, sistem de navigație și ecran central de 10 inch, sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și serviciul Skoda Connect.

NOUA GENERAȚIE SKODA OCTAVIA VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Ford Focus Sedan
1.0 litri, Man, Trend
125 4.6 10 19.250
Honda Civic Sedan
1.5 litri, Man, Elegance
182 5.9 8.1 23.300
Hyundai Elantra
1.6 litri, Man, Classic
128 6.6 10.1 17.677
Mazda 3 Sedan
2.0 litri, Man, Standard
122 5.2 10.4 19.890
Renault Megane Sedan
1.3 litri, Man, Life
140 5.4 9.7 16.750
Skoda Octavia
1.5 litri, Man, Amtition
150 5.2 8.3 22.439
Toyota Corolla Sedan
1.6 litri, Man, Business
132 5.7 9.7 18.523
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

Comentarii (52)

  • cââttttâââ? 22 k pt o skoda? pe bune?
    48 14
  • Nejustificat
    de scump. Totusi, e doar o Skoda.
    41 15
  • Marius Gheorghiu
    Honda Civic este 22400 pret de lista cu toate dotarile pe care le are Octavia la echiparea Style.
    36 10
  • stai sa vezi, ca la 22k nu ai cotiera pe spate
    19 7
  • Aproape cea mai scumpă. Păcat - o mașină excelentă ca practicalitate. Dar cumva erau de așteptat prețurile...
    18 8
  • skoda otravia
    cel putin modelul vechi (Octavia 3 facelift Ciorbea's eyes) e submediocra....antifonare 0, tabla din cutii de Ursus, suspensie de carucior Kaufland

    sper sa mai fi renuntat la ieftinelile astea, altfel la banii astia e cea mai proasta alegere...
    31 15
  • Tembelus Rex
    Tot în curtea lor cu același motor - Passat la ofertă....21 209 euro - e adevărat un segment peste (clasa D). Sunt prețuri de lansare fără discounturi, reduceri, promoții, rable etc. Cu siguranța peste 6 luni, când va avea și motorul de 1 litru cu promoții și alte cele o veți găsi la 15 000 euro! Nemetalizata, manuală, primul nivel de echipare care e oricum mai mult decât suficient....
    Aveți alternative mai ieftine......dar din păcate va put.....Megane la 13 000 prin Rabla, Elantra la 13 600 culmea fără Rabla dar cu discounturi generoase, sau Tipo dar veți spune că e o janghină turcească cu probleme electrice :) bună doar până la piață :)......in ediția 2019 a fost prin Rabla de la 9 000 .....cu motor clasic aspirat și patru cilindri......că oricum aveți alergie la motoarele in trei că au vibrații :)
    33 4
  • Mda...e scumpa , asa cum din pacate si dealerii se asteptau inca de anul trecut. Style acum este intr-adevar mai bogat decat la vechea generatie dar asta nu justifica pretul piperat , pana la urma motorizarile sunt aceleasi si dealtfel si platforma este cam aceeasi , doar cu mici update-uri. Ma uit ca de exemplu , vrei nu vrei , te obliga sa platesti pt. navigatia Columbus daca iei Style , care la generatia precedenta costa o groaza de bani ( cred ca era peste o mie ). Acum daca comparam cu preturile Golf 8 , iese mai scumpa binisor Octavia .
    In sfarsit , sunt si ceva vesti bune , daca sunt pe aici persoane chiar interesate - chiar vin de dealer , si surprinzator sunt deja disponibile pachete ( actiuni Clever - pt. cei care sunt familiarizati cu Skoda) , iar pachetul Clever Style este gratis si include : blocuri optice spate TOP led , Camera video spate, Climatronic pe 3 zone , Park assist, Priza 230V + USB C in spate si oglinda retrovizoare. Deci astea sunt in plus fata de ce are Style in echiparea standard . Si...f. important , se dau si ceva discounturi , una peste alta eu am obtinut oferta de 22.800 eur pt. un Style 1,5 TSI cu cele de mai sus. Masina ar putea veni cel mai repede la sfarsit de Iulie . Honda Civic pare cea mai completa solutie si are un farmec aparte si ma atrage tare dar totusi pe Octavia tehnologia digitala pare mult mai noua si masina ar trebui sa fie mai solida din experienta mea , pe Civic mi-a parut suspect de subtire tabla. Hmm...nu credeam vreodata sa ma gandesc daca sa dau mai multi bani pe o Skoda decat pe o Honda, Mazda sau VW..
    18 3
  • @Marius Gheorghiu - foarte bine punctat. Singura concluzie este ca vom vedeam mai multe Civic-uri pe strada de acum incolo. De bine zic!

    Luati aminte ca motorizarile sub 150CP la VAG nu au puntea spate independenta.

    Dar preturile au luat-o razna! Cand ma gandesc ca am luat Civic break cu tot ce are aceasta Octavia (+ alte dotari extra) cu 18,5K de nou nu pot decat sa ma felicit. La modul in care se pune problema cred ca am s-o pastrez mult si bine.
    20 4
  • E scumpa, dar daca luam in considerare ce spune pipo, e ok totusi. Primesti multe de banii aia si masina arata turbata rau. Mie imi place. Sa fim seriosi, nimeni nu mai considera Skoda o marca de buget sau "smart buy". O fi sloganul lor cu tâlc, simply clever, alea alea, dar Skoda e o masina serioasa, orice spun carcotasii.

    Bravo Skoda, am inteles ca au ceva manager ff destept la Skoda, care uite ca face treaba.

    Si, din nou vad o evolutie demna sa ma umple de bucurie si emotii: 2 Dieseluri si doar un Otto. :) Asa se faceeeeeeee! Bravo Skoda!


    Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor!
    14 28
  • fan skoda
    farurile subtiri,ascuțite costă.nu sînt pentru oricine..
    2 8
  • Tembelus Rex
    @PMC .....ai o obsesie " ma frend" cu dieselul.......nu vrei tu să înțelegi că e aiurea......nord americanii sau japonezii de fraieri o ard preponderent pe benzină????!!! Ți-a explicat foarte bine colegul TATRAURS cum stă treabă cu dieselul dar tu nu.....batman, batman......PS: să nu mă iei cu prețul per galon, cifra octanica mai mică și alte aberații că nu ține. Asta-i românașul nostru vrea performanțe cu consum redus! Asuma- ți consumul fii boier până la capăt. Mă bucur că Porsche v- a pus-o în mâna cu dieselul!
    20 7
  • fan skoda
    WOW ! Superba masina ! Este senzationala ! Este foarte ieftina mai ales ca ai faruri full LED standard si forte multe sisteme de asistenta si siguranta si inca foarte foarte multe alte dotari si are un portbagaj imens. Pretul acestei masini nu este deloc mare orice ar zice carcotasii. Are 5 stele EuroNCAP, multe dotari, celebrele motoare TDI, mult spatiu, interior/exterior superb, faruri si stopuri full LED si multe sisteme de asistenta si siguranta, fiabilitate, consum foarte bun, spalator pentru faruri si multe alte dotari si calitati . Pentru aceste dotari si calitati chiar merita sa dai banii, mai ales pentru ca este si ieftin pentru ce ofera.

    @pipo

    Pretul se justifica pentru cate dotari sunt pentru ca sunt foarte multe dotari si calitati si este frumoasa, iar pretul chiar nu este mare. Nu intele de ce tot carcotiti despre pret ca ar fi unul mare.

    @Alex

    Honda Civic nu are atat de multe dotari si atat de mult spatiu interior si in portbagaj. De aceea este pretul mai mic. Este logic.

    @skoda otravia

    Sa sti ca antifonarea este foarte buna si Octavia 3 facelift. Urca-te in ea sa te convingi sau macar uitate la videoclipuri pe youtube.

    PS: Masina este foarte buna, iar pretul chiar nu este mare pentru ce ofera. Trebuie doar sa nu fi carcotas si hater.
    1 52
  • Cand a iesit Honda Civic tourer pe piata, cei de la vag plageau in chinuri de ce are portbagajul mai mare ca un golf break :)

    Avand in vedere tabelul, cea mai tare oferta o au Elantra + Focus , ambele cu preturi+discounturi gereroase cand incepe Rabla !
    9 2
  • OVIDIU
    TARE
    ARE TABLA TARE SI MERITA
    EU STIU CA TABLA SE FOLOSESTE PREPONDERENT SA FACI ACOPERISUL UNEI CASE SI POTI CUMPARA TABLA LA FOAIE SAU ALTFEL
    IN REST NU COMENTEZ
    WAG INCLUSIV SK AU RAMAS RAU IN URMA PLUTONULUI FRUNTAS IN DOMENIUL AUTO SI INDIFERENT DE TOTI LAUDATORII ANORMAL DE GALAGIOSI MASINILE LOR DEPASITE-AU TABLA TARE- DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE CU EXCEPTIA TABLEI NU MERITA NICI MACAR ATENTIE
    HONDA CIVIC
    PEUGEOT 508
    SUNT MASINI ADEVARATE
    7 6
  • @pipo eu cand am fost sa ma interesez de o skoda cu motorul de 1.5, mi-au zis ca minim 8 luni dureaza livrarea din cauza cererii mari pt acest motor, asa ca ma indoiesc sa fie livrat modelul nou cu acest motor pana la sf lunii iulie. Oricum ma felicit si azi ca nu am ales sa merg pe mana colegilor, si sa aleg skoda, cred ca eram in depresie si acum din cauza urateniei.
    11 4
  • @fanskoda
    Heroina, cocaina, codeina, skodina. Ce prizezi, prietene? Pretul masinii nu se coreleaza cu volumul portbagajului pt ca ford f150 nu e mai scump decat un bugatti veyron. Ia-ti skoda si dormi in ea ca o aperi de parca e sora-ta.
    13 2
  • LUCCI LUCIANO
    Atunci......Superb, de la cat pleaca? Ooooooof, Doamne! Cand ma gandesc ....acum 10 ani luai Octavia RS cu 24.000.....si avea 200 de cai
    14 2
  • fan skoda
    @LUCCI LUCIANO

    Piata se schimba. Masinile au mai multe dotari si sunt mai tehnologizate decat acum 10 ani. Vremurile se schimba.
    4 13
  • Lung prilej de vorbe şi de ipoteze…S-a gândit vreodată careva (şi dintre noi, şi dintre alţii) cum ar fi fost dacă, în loc să aleagă “salvarea” de către VAG, Škoda ar fi mizat pe o alianţă cu…Tatra (automobile) ? Dar nu pentru a aplica reţeta clasică a compromisului, recte “reducerea costurilor de producţie” prin intermediul motoarelor/platformelor “comune”, ci pentru a învăţa Škoda cum se proiectează maşinile cu personalitate, ceea ce nu putea de(s)prinde de la VW…Cu certitudine ar fi făcut cunoştinţă cu două “repere” importante în orice epocă: lux şi sport! Aşa însă (adică în situaţia actuală) mi se pare că nu “jonglează” nici cu una, nici cu alta…

    Apropo de prezent: spaţiul este satisfăcător, dar – empiric vorbind – confortul nu l-am perceput la un nivel care să mă “dea pe spate”, exceptând…Superb. De fapt, eu, unul, n-aş avea ce să caut la o discuţie despre Octavia, dar Superb-ul da, cred că ar fi singura maşină din tot Grupul multinaţional pe care aş risca s-o “înhaţ”, anume versiunea cea mai performantă (2.0 TSI 4x4, 268 CP), dar nu în ideea unor valenţe sport sau ca formă de cult sentimental (ar fi ridicol să mă gândesc şi să preţuiesc Škoda de aşa manieră), ci ca “trotinetă” de zi cu zi, însă un pic mai puternică, fiindcă ai nevoie de un plus de forţă în depăşiri pe spaţii mai restrânse şi ca să pleci lansat la culoarea verde a semaforului (eh, zi şi acum, Rex cel “tembel”, că vreau motoare puternice doar ca să mă pretez/dedau la parada egolatriei…).

    Am pronunţat cuvântul “risc” – când vine vorba despre Otto germane (ba nu, “cehe”, ştiu), trebuie să-ţi iei măsuri de precauţie. “Dar pe vremuri…”. Corect, pe vremuri! Când nu se punea accentul pe “turbare” (îşi amintesc MB sau BMW?).

    PS. M-am cam vătămat singur îmbrăţişând dialectica Diesel-ului de uz urban cotidian – mai ales când nimeresc în ambuteiaje care durează, nu glumă, realizez cât de “minunat” este Diesel-ul. Taman atunci mă ajută “cuplul” şi “consumul” de n-am aere. Aşa că…@PMC, să înţeleg că tu adori Diesel-ul numai în condiţii extra/inter-urbane (şi, desigur, “curgătoare”) ? Eu însă nu mi-aş permite să apelez la formula aceea a ta de încheiere a postărilor (pe care observ că ai tendinţa s-o permanentizezi), dar stai liniştit, doar ştii că te “judec” doar din perspectiva genului de ICE preferat, nu – Doamne fereşte! – din “fanta de lumină” a unui e-decerebrat.
    6 12
  • @TembelusRex: asa, si? Ce te freaca pe tine ce preferinte am eu? Tu poti sa-ti iei racheta cu petrol lampant, for all I care. Invata sa respecti parerea altora. O sa-ti prinda bine in viata. Tot asa cum eu respect parerea lui tartra si lui pirinei. E parerea lor, nu trebuie sa fiu eu de acord, dar sa fie sanatosi si sa si-o trambitzeze pana nu mai pot.

    Revenind la Diesel, adevarul obiectiv al cifrelor reci + noile inovatii din ultimii ~2 ani demonstreaza oricui isi foloseste organul dintre urechi ca la ora asta Diesel e cea mai fiabila, economica, performanta si curata tehnologie. Restul sunt balarii.

    Ca tu preferi in ciuda evidentelor, sa-ti iei cal cu fluier, e treaba ta. Daca gandesti la rece, Diesel merita la orice ora. Cu singura mentiune ca daca masina o folosesti sa mergi la mall si la Carrefour dupa paine, si cam atat, atunci probabil intr-adevar e mai ok sa iei Otto.

    Zi de zi, Diesel deasupra tuturor! :)
    8 13
  • fan skoda
    @PMC

    Ceilalti nu inteleg ce calitati au motoarele diesel. Numai hateri si carcotasi sunt pe aici. Diesel-ul este bun pentru drum lung, consum scazut, tras rulota. si multe chestii.
    10 13
  • 1. @Am..de ce comparam Octavia care e 5 usi cu Focus\Civic sedan?
    2. @Fan skoda: I. Octavia are Basic LED in standard. (daca ai auzit de excell fa o comparatie) Civic in versiune 1.0 are full LED (pentru pretentiosi sau cunoscatori.. cum sa-i zic?)
    Dotari pentru a ajunge la nilelul Civicului:
    a. Scaune incalzite fata = 141€ ( care nu se pot configura doar la pachet cu climatronic spate = 224€.
    b. senzori parcare fata\spate =270,13 €
    c. stergator luneta 115e (pe bune?) d.SUNSET: geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa 170e
    e. Proiectoare ceata LED = 98€ f. Cotiera centrala spate cu suport pahar = 141,61 €
    g' Jante 17 = 293€
    Pret TOTAL = 24.922€ ()
    II. Civic in versiune hatchback 1.5 Turbo Sport MT = 22.400€ are mai multe dotari + ca la "doar" 24,650€ ai urmatorul nivel de echipare (Octavia castiga la spatiu dar pierde la sportivitate) @Cei_Care_Se_Simt: Pot sa citesc si eu niste comentarii din care sa reiasa discutii constructive?! Nu dati enter la fiecare gand care va trece prin cam. Redactati, cititi , reformulati apoi dati enter.
    12 3
  • Fara alehas
    @fan skoda
    Multa tehnologie + drumuri romanesti = Dureri de cap si card bancar cu semne de uzura.
    p.s. Cand iti expira perioada de proba la dealerul Skoda ?
    16 2
  • Gpgu Steriade
    In afara de faruri, ca vad ca unii sunteti obsedati de faruri, ce mai ofera in plus fata de alte masini la pret identic?
    7 1
  • Tembelus Rex
    @ PMC......"no smoke, no fun"...... nu-mi place să polemizez cu tine, îl prefer de Mr. Inexorabil chit că mă dovedește in 99% din cazuri.....nu știu, discuțiile cu tine sunt anemice, lipsite de substanță......vechile versusuri......"benzină vs diesel", "mașină nouă vs second-hand" " Logan nou vs second-hand vestic"...... flatulații în vînt......cred că nu m-am făcut înțeles..... așa în general.....crezi că mie nu mi-ar surâde un Duramax, un Cummins sau un Power Stroke sub capotă? Îți dai seama că da......dar ar fi păcat, ar fi total nepractic pentru mine așa ceva......mă amuzam zilele astea când îl duceam pe fiul meu la școală dimineață..... lăsăm mașina mai departe de școală un pic, nu-mi place să stau la coada de mașini din care coboară câte un copil in dreptul școlii, prefer să facem câteva sute de metri pe jos.....e ce vreau să zic ..... în toată coadă aia probabil 80% sunt dieseluri.....mai noi, mai vechi mai fără DPF.....cu farurile aprinse, și troncanituri de pompe duze și commonrail de ce nu......zici că începe campania agricolă :)......și peste toate mai apare și câte un SUV premium pe benzină de factură germană.....ori suntem boși, ori nu suntem??? O putoare de nedescris, te ustură gâtul de la DPF off! Dacă ar fi in parametrii tehnici da, dar nu așa cum le folosesc românii, manarite, neintretinute, fără DPF.....pe distanțe scurte etc.......noi că nație nu am înțeles menirea, utilizarea și rostul unui diesel - l-am denaturat!!!!!! Mă duc la nani să visez un Bronco din a doua sau a treia generație cu V8 Benzină! Vreau să fiu și eu cu obrazul subțire! :)
    18 1
  • "Aprob pozitiv", Rex. Totuși, nu trebuie să-l califici drept insipid pe @PMC. Gândește-te că se situează, dincolo de orice dubiu, de aceeași baricadă a "putorii fosile" și o asemenea certitudine ușor constatabilă eu, cel puțin, o consider suficientă! Ba încă și Dan Grecu, cu care nu mă împac deloc bine (din rațiuni...politice), primește "undă verde" de la mine ori de câte ori socotesc că ar fi injust să fac abstracție de apologetica lui bineintenționată pe plan ICE.

    În definitiv, ne asemuim cu grecii antici: în mod obișnuit, se mâncau reciproc de fund prin interminabile orgolii, intrigi și dispute (de referință și de notorietate era eternul conflict pentru supremație dintre Atena și Sparta), ba încă nu ezitau să apuce săbiile atunci când arțagul atingea cote alarmante, dar, atunci când se vedeau amenințați deopotrivă de o primejdie externă, imediat își călcau în picioare neînțelegerile, se uneau și își organizau o apărare de fier, impenetrabilă...Astfel a rămas pilduitoare în istorie înfrângerea usturătoare pe care i-au administrat-o Imperiului Persan, care le era net superior militar și numeric, dar văduvit exact de elementele-cheie care garantează victoria: curaj, unitate și ingeniozitate. Ca și acum, calitatea a biruit cantitatea (motoarele mari le adună însă sub același acoperiș, pardon, sub aceeași capotă :D).

    Tâlcul răzbate limpede, nu? Recte: să nu scăpam niciodată din vedere inamicul comun: Per(ver)sian e-mpire.

    PS. Codul care mi se cere la postare este: D44D. În câmpul respectiv apare și un x. Eu nu cred în coincidențe, așa că mesajul de substrat se traduce astfel: Diesel 4x4, Domnilor! Pentru cine îl preferă sau se încumetă, evident :)
    4 7
  • Carcotiti voi da e cu 5 mii mai subtire ca la nemti la noi. Ciudat doar ca combi e cu numai 700 mai scump la ei. Sub 150 cai ar fi anemica la cit de mare e, aproape ca Superb.
    O Scala pare mai omeneasca la bani pentru tipi cu orgolii si garaje mai mici.
    Lu PMC ii recomand dizalu cu 200 CP, da peste 7-8 ani si cu depefeu scos + alt cip SI MAI trucat ca originalele VAG, sa scoata 250 cai cind ii da talpi de nervi in ambuteiaje.
    8 1
  • Anonim
    O masina care alaturi de Golf a starnit foarte multe comentarii deci este o masina care prezinta interes adica este un greu in segment . In Romania multi ani la rand a fost liderul de vanzari in segmentul masini de import . Cu toate scumpirile se va vinde ! Aceliasi comentarii au fost si cand a aparut Octavia 3 vaii ce scumpa este si ? A facut vanzari bune . Fata de generatia trecuta ofera mai multe in standard plus ca se obtin disconturi frumusele daca sti sa negociezi nu mai discut de flote pentru firme . Sigur ca pentru romanul de rand este foarte scumpa dar o va cumpara in 2-4 ani cand apar la second hand asa cum se vand acuma foarte bine Octavia 3 exact reteta de la Passat . Nu este o masina perfecta clar dar ofera foarte mult spatiu este bine asamblata materiale in media segmentului solutii inteligente de depozitare o masina foarte buna pentru familie ( din punctul meu de vedere mai practica ca un suv ) si o masina perfecta pentru firme . Nu am vazut multe flote de Honda Civic dar de Octavia e plin pe la toate firmele . Concluzie discutiile sunt bune , normale dar timpul va confirma daca este un succes sau nu pentru producator . Oricum piata din Romania nu este relevanta pentru vanzarile unui producator auto . Pana si Dacia nu se bazeaza pe ce se vinde pe piata interna .
    5 2
  • @TembelusRex: al doilea comentariu e muuuult mai echilibrat si ma bucur sa vad asta.

    Legat de putoarea din trafic si de masini masluite: bine-nteles ca sunt de acord cu tine. Bine-nteles ca e mare pacat ca oamenii umbla cu cioara vopsita si fac asemenea modificari la masini. Dar sa nu amestecam lucrurile. Eu nu spun nicio clipa ca Diesel-ul vechi si poluant e bun si e "deasupra tuturor". Eu spun ca tehnologia Diesel se dovedeste din nou si din nou, chiar si acum, dupa celebrul scandal, ca e cea mai buna, gratie evolutiilor din ultimii ani.

    Gandeste-te: chiar faptul ca se investeste masiv in continuare in el, e cea mai buna dovada ca Diesel-ul are in continuare un cuvant greu de spus in sectorul masinilor personale. Pe mine ma bucura lucrul asta. In cazul masinii din articol, sunt 2 motoare Diesel s unul singur pe benzina. Vor adauga versiuni hibridizate scumpe, sofisticate si cu sanse mari sa te trimita pe la service si sa decartezi mii de euro pentru reparatii. Totul in numele unei revolutii ecologice care de fapt e doar pe hartie, asa cum stim cu totii, si care se traduce in costuri exorbitante pentru utilizatorul final. Dar, cum am mai spus, fiecare stie pe ce-si da banii. Daca iei decizii de achizitie pe baza povestilor cu cai verzi pe pereti, e strict treaba ta. Asta e si motivul pentru care scriu aici ce scriu, in fond si la urma urmei. Pentru ca sunt oameni neinformati corect care pun botu' la prostiile incalziriste. In fine... Alt subiect... :)

    Revenind: deci Diesel are in continuare un cuvant greu de spus in transportul personal. A fost rafinat pana cand a ajuns extrem de curat in zilele noastre. Asta e ce conteaza. E si curat, si bun, si eficient, si ieftin ca si costuri de exploatare. E aproape prea frumos ca sa fie adevarat. :)

    Daca vorbim de sectorul industrial si transport greu, pai fara Diesel economia mondiala se duce de rapa. Deci discutiile unor isterici electrificati la cap sunt pur si simplu hilare. Da, ar fi foarte frumos sa existe o alternativa viabila. Singura problemutza e ca alternativa NU exista. Am mai spus si repet: nu ma excita deloc sa stiu ca scot fum. As trece oricand la o masina electrica. Dar sa fie o alternativa reala la Diesel. Nu porcarii scumpe si proaste.

    Nu terminasem ideea mai sus cu cei care manaresc masinile: nu Diesel e de vina pentru aerul prost din Bucuresti si de aiurea. Daca autoritatile statului nu-si fac treaba, nu Diesel-ul e de vina pentru asta. Daca cei prinsi ca scot filtrele ar ramane fara masina pe loc + amenda de vreo 2000 de eur, fara comentarii aiurea, fara procese in instanta, fara povesti cu pesti, sunt convins ca fenomenul s-ar diminua pana la insignifiantza. Daca controlul mobil RAR in trafic ar fi pe bune si si-ar face treaba, daca te-ar opri pe sosea sa iti puna senzorul in teava de esapament, asa cum ar fi normal, iti garantez ca nimeni nu ar mai risca asemenea porcarii.

    De asemenea, daca indivizi ca Ponta au deschis larg granitzele pentru toate troacele din Vest, daca samsarii au umplut Romania cu rable poluante bune de casat, nu e de vina Diesel-ul. Eu nu spun sa stam sa inghitzim fum cancerigen de Diesel vechi. Ce spun eu e ca Diesel-ul e blamat in continuare in mod total nedrept si nejustificat. Noile motoare Diesel sunt curate si performante.

    Aici stiti voi ce urmeaza: Zi de zi... :)

    PS: Inex, ai LAIC de la mine :)
    5 4
  • la banii astia iti iei superb. e doar cu putin mai scump si discounturi mai mari ca la octavia.
    2 3
  • @PMC, ai “înşirat” argumente în primul rând de BUN SIMŢ. Dar (fiind inevitabilă, în context, această conjuncţie adversativă) NU (păcat că nu pot să scriu cu caractere aldine) vei fi ascultat – sub nicio formă, pentru nicio raţiune şi în veci de veci – de e-hipnotizaţi. Nu, omule, nu ignora logica prezentului. Să ne amintim, de fiecare dată, de imanenţa profetică a Părinţilor Bisericii: “Nu poţi opri furtuna cu mâinile goale”…Da, oricât ar fi de dureroasă realitatea, inteligenţa pare mână goală (sau moartă) în balanţă cu bagheta “magică” a…Propagandei (socialist-panteist-milenariste). Cu alte cuvinte, pe aceşti buşteni plutitori (în derivă) pe oceanul imposturii desăvârşite nu-i mai poate salva nimeni de la înec (în tartarul propriu) – este şi structura lor intimă inoperabilă, şi…soarta lor, la urma urmei. Îi putem deplânge, ba chiar ne putem ruga pentru dânşii, dar, concret, nu avem cum să-i ajutăm.

    Prin urmare, îţi răceşti gura de pomană consumându-te să le explici ANULAŢILOR spiritualmente (nu este cazul lui Rex; nu la dumnealui mă refer) cum se prezintă noile motoare Diesel (precum deţin şi eu: Euro 5). Este ca şi cum s-ar spovedi cineva, dar duşmanii lui obişnuiţi l-ar numi tot păcătos, sfidându-L, astfel, tocmai pe Cel Care iartă, din firea Lui, sufletele care se smeresc. Ba încă să apară şi nivelul Euro 20 (hiperbolă intenţionată, pentru efect), că, în mod neîndoielnic, oile lui Orwell (“Patru picioare bine, două picioare rău”) vor recita tot şablonul ocult inoculat, adică vor continua să incrimineze “poluarea”, alias eufemismul “ideal” scornit de EMOL şi menit a justifica dorinţa oarbă şi acerbă a slugilor lui Antihrist de…bagatelizare, de persiflare, ba chiar de distrugere a civilizaţiei iudeocreştine – de fapt, nu mai ţin minte care lepădătură de mason cu “greutate” s-a trezit mărturisind în public (cred că nu s-a putut abţine, fiind victima unui puseu propriu de ură turbată) că i-ar plăcea să vadă cât mai multe zone pustii (cu sens de dezindustrializate) pe Glob…Particularizând, mai mult ca sigur o asemenea panoramă (precum cea relevată în clipul de mai jos) i-ar provoca orgasm în mod instantaneu şi sadic, chiar dacă orice om dotat cu discernământ nu poate simţi decât repulsie şi dezolare.

    https://www.youtube.com/watch?v=S0YvciBDrU0
    3 7
  • La banii aștia aș putea opta pentru Ford Puma Titanium X sau, mai degrabă, pentru un Kia Sportage 1,6T-GDi 4x4, ceea ce e cu totul altceva...
    3 7
  • andrei
    normal, dar si calitatea e inferioara. depinde de ce ai nevoie. la cat se vinde skoda, as zice ca lumea o apreciaza. grav e ca au ajuns cu ea cat golful, dar calitatea e mai buna la golf.
    2 4
  • @inex: unicul si singurul motiv pentru care scriu aici e ca exista oameni de buna-credinta care se iau dupa tampeniile ecologist-isterice si isi dau banii castigati din greu pe scule indoielnice. Masinile sunt bunuri de folosinta indelungata. Cand iei o masina noua, mai ales in Romania, o iei pe cel putin 5 ani, dar cred ca multi le iau pe 10 ani sau mai mult. Dupa casa, masina e una din cele mai mari investitii. Ei bine, sa dai banii pe o prostie care o sa te dezamageasca poate sa se transforme intr-o mare problema personala si familiala.

    Asta e motivul pentru care scriu. Fie ca ma credeti sau nu... Nu am o placere deosebita sa-mi etalez talentul de scribalau. Nu ma intereseaza decat ca oamenii sa fie corect informati si sa ia decizii bune. Macar in subsolul articolelor sa scriem realitatea asa cum e.
    9 1
  • o mizerie - compacta sa plece de la 22500 . Mumu SKODA ! Mai ales cu problemele generale - sunt formurile pline , iar garantia de 2 ani care te rupe fix dupa .
    9 6
  • Anonim
    In Romania garantia este 4 ani !
    4 2
  • fan skoda
    @Aha

    La banii astia trebuie sa fi prost sa iei ford. Puma nu are atatea dotari, iar portbagajul este mic si este foarte scump. Octavia are la banii astia dotari chiar si din clasa premium si spatiu si portbagaj urias pentru un pret bun. Depinde la ce te referi. Daca te referi la Puma pretul este mare, dar daca te referi la Octavia pretul este chiar mic pentru ce ofera.
    3 9
  • @fan skoda... Nu știu cat pricepi din mașini. Dar dacă fac o analiză pe textul tău, constat că nici macar gramatica de clasa a IV-a n-o stăpînești. Ce sens ar avea să intru într-o polemică și să-ți explic ce și cum despre mașini.

    P.S. Ia și citește:"...iar portbagajul este mic si este foarte scump."
    : ))))) să te c@ci pe tine de ras....
    Cum ai ajuns, amice, la concluzia că-i scump portbagajul!?
    9 1
  • fan skoda
    @Aha

    Masina este scumpa. Daca citesti foarte bine textul o sa intelegi.

    " Puma nu are atatea dotari, iar portbagajul este mic si este foarte scump."

    Am spus dupa "portbagajul este mic", am spus si este foarte scump. Masina (ford puma). Am cresut ca se intele dar se pare ca nu.
    4 8
  • fan skoda
    Dacă portbagajul ocupa 30 la sută din mașină e normal sa coste 30 la sută din preț. asta na-i ânteles.
    0 4
  • fan skoda
    Imi crapa capul de nervi
    5 1
  • A-ha (Take on me), nici tu nu eşti tributar unei exprimări impecabile. “Dar dacă” cere virgulă “între”, o propoziţie interogativă ai încheiat-o cu punct, iar “î” plasat în interiorul unui cuvânt aduce automat aminte de nişte vremuri pe care cică tu le deteşti. Da, bine, bine, ştiu, nu-mi repeta: eu “bâşti d-aci”.

    Altfel, mi se pare dezolant să citesc, în anul Creaţiei 7528, afirmaţii net puerile precum “A mea (obiectul pasiunii) este mai încăpătoare, mai dotată, mai capabilă, mai ieftină şi mai şmecheră decât a ta”. Oare când ne vom lumina vreodată, astfel încât să admitem – obligatoriu fără nicio cârtire – caracterul de UNICITATE al fiecărei/oricărei maşini, chiar dacă, în unele cazuri, este posibil să concluzionăm, în mod majoritar sau chiar unanim, că îi lipseşte…personalitatea şi indiferent dacă ne declarăm sau nu fanii ei? Staţi să se contureze epoca autonomelor “la comun” (suverane pe şosea la modul legalmente exclusiv), ca să vedem atunci cine s-ar mai hazarda să se c@ce (hm, merge? – la A-ha nu s-a cenzurat) pe el.

    PS. @skoda, bine că nu-ţi crapă nervii de cap.
    3 3
  • fan skoda
    @inexorabil

    Mi-e nu imi crapa capul de nervii. Clonei mele ii crapa capul. Nu-i inteleg pe cei care isi pun numele altora si fac glume proaste.
    0 6
  • Păi ce…mama ei de treabă (mă faci să vorbesc urât) mai aştepţi? De ce nu-ţi faci cont pe AM ??? Chiar îţi “scapă” acest truism? Nu va mai avea cum să te agaseze apoi “problema”.

    Aaa, da, gata, m-am lămurit: muieţi-s posmagii?! Nu cumva vrei să mă ocup eu de formalităţile de creare a contului? Mă rog, n-aş refuza! Dar zi-mi cum procedăm pe urmă, astfel încât să-ţi transmit parola fără să afle lumea de pe AM.
    3 3
  • Posibil sa nu ma prind eu prea bine. Lumea este suparata rau ca noul model de Octavia a intrat intr-o alta categorie de preturi. In fond nici nu conteaza de ce au repozitionat-o astfel, ci de ce este lumea suparata. Din ce cunosc nu ar fi o masina care trebuie cumparata obligatoriu. Fiecare este liber sa aleaga ce, cum, cat si de unde doreste. Nu cred ca este necesar sa aruncam cu pietre in ceva ce nu ne place, ce ni se pare scump din punctul nostru de vedere sau care nu este in acord cu universul nostru. Erau de asteptat aceste preturi cand au lansat Scala, iar noua Octavia repozitionata ca dimensiuni si preturi pozitionata acum intre Golf si Passat.
    2 1
  • cornel
    Mai oameni buni, in Romania se vinde cu 2 diesel-uri si 1 benzina pentru ca suntem tara de lumea 3-a care inca mai cumpara diesel. In celelalte tari ai si motorul benzina de 1L turbo de 110CP. Sau 2 TSI de 220 CP. Daca sunteti sinceri, orice impatimit de diesel ar recunoaste ca pute de-ti intoarce stomacul pe dos. Poti merge in spatele unei masini diesel fara sa treci ventilatia pe recirculare? In oras o apuca regenerarea DPF-ului cand ajungi la destinatie si trebuie sa stai ca prostul in masina sa astepti sa-si termine regenerarea sau sa o iei ca bezmeticul pe autostrada ca sa se regenereze DPF-ul desi nu ai nici o treaba acolo.
    2 1
  • fan skoda
    scrie parola invers dar fara sa spui la nimeni

    ramane intre noi
    1 5
  • fan skoda
    I am your father Luke!
    0 3
  • LUCCI LUCIANO
    @ fan skoda''original''- zici ca vremurile se schimba. De acord, dar de ce trebuie sa se schimbe numai in defavoarea consumatorului? Si aici ma refer exclusiv la pret. De ce pe o masina frantuzeasca sau coreana( nu zic ceva de China ca deja plangi) au preturi mai mici dar ofera chiar mai mult ca si tehnologie, daca nu la fel ? Stii de ce? Pt ca toti incearca sa traga cat mai mult malaiul spre ei.Iar nemtii fac asta profitand de credulitatea oamenilor care inca mai au impresia ca VW, BMW, Merc si Audi, sunt cele de acum 30-40 de ani, ca si caliatate a produsului ma refer. Deja e o vorba intre cunoscatori: ''Cine vrea sa-si cumpere un Vw, se duce in reprezentanta Hyundai.'' Cam la asta s-a ajuns. Nu zic ca Skoda nu face masini ok, dar este si ea victima VAG-ului. Adica e prea scumpa fata de restul pietii care ofera produse asemanatoare, daca nu mai bune chiar, la preturi mai ok. Pe romaneste, s-au invatat si cehii la bani. Cine nu stie un pic de istorie nu are habar ca nemtii au invatat muuuulta meserie de la cehi, dupa ce i-au ocupat in Al Doilea Razboi Mondial. Cateva luni ,frontul de est a fost tinut de tancuri Skoda, iar viitoarele Panther, Panzer etc, au avut la baza tehnologia Skoda, muuult mai avansata fata de ceea ce aveau nemtii in 1939. Si, ca vfapt divers, dar nu edificator totusi pt marca, in toamna am mers la mecanic sa repar ceva la masina. Avea pe banc doua pistoane sparte de la motoarele diesel de 1.6 105CP, cele din prima generatie. Unul de la un Golf 7, celalalt de la o Octavia din 2014. Rusine! Asta, numai Fiat mai facea , odata....dar s-au cumintit si ei ca.......s-a saturat lumea. Sa nu pateasca si Skoda /VAG la fel....
    1 0
  • fan skoda
    @LUCCI LUCIANO

    Da, ai dreptate. Dar masinile chinezesti sunt de fapt copi a modelelor europene. Si tehnologia a evoluat foarte mult, daca acum avem tot felul de sisteme si gadgeturi, acum 10 ani aveam cel mult navigatie. Vremurile nu se schimba doar in defavoarea consumatorului. Pretul creste, dar avem mai multe dotari si tehnologie si chiar spatiu. Fiecare model la un facelift sau o noua generatie "primeste" mai mult spatiu si dotari. Nu inteleg de ce zici ca doar VAG are preturi mari. Acum, mai toate masinile au preturi mari. Da, pe vremea aceea cehii chiar faceau lucruri marete. Au o istorie foarte bogata in fapte. Nu toate masinile frantuzesti sau coreene sunt ieftine. Ca sa iti dau exemplu de pret dintre o frantuzeasca si o ceha sa sti ca un Kodiaq 4x4 este cam 30.000 de euro in echiparea Ambition, iar un Koleos 4x4 este 36.000 in echiparea Zen. Iar Koleos nu are atat de mult spatiu ca un Kodiaq.
    0 3
  • fan skoda
    Nu cred ! Deci asemenea nesimtire nu am mai vazut !! De ce stergeti comentariile ? Rusine Automarket !
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru