Preţuri Renault Captur în România: de la 12.600 euro

de Dragoș Băltățeanu
Marti, 21.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault Captur, cel mai mic SUV din gama Renault a sosit oficial în România. Preţurile pornesc de la 12.600 euro, iar începând cu 23 mai noul model este prezent în toate showroom-urile Renault.

Renault România a marcat sosirea oficială a modelului Captur printr-un eveniment de lansare găzduit de Clubul Fratelli Studios din Capitală. Renault Captur este primul crossover de clasă mică produs de Renault, având la bază platforma modelului Clio. Prin intermediul acestui model, Renault vrea să intre pe piaţa SUV-urilor urbane ce au prins la public. Principalii săi concurenţi sunt Nissan Juke, Mini Countryman, Opel Mokka şi Chevrolet Trax. Pentru a îşi atrage clienţii, Renault a creat un model ce poate fi customizat după gustul viitorului proprietar. Designul este semnat de Laurens van den Acker, cel care a desenat şi actualul Clio, un model ce s-a dovedit a fi pe gustul publicului. Captur oferă şi o latură practică importantă, fiind un pic mai lung ca un Clio şi oferind un portbagaj cu un volum maxim de 455 litri datorită banchetei culisante. 

Pentru motorizări, Renault a optat doar pentru motoare turbo, atât pe benzină cât şi diesel. Deja cunoscutul propulsor TCe 90 de 0.9 litri este prezent şi pe Captur, împreună cu fratele său mai mare TCe 120 de 1.2 litri.

Acest din urmă poate fi asociat doar cu o cutie de viteze automată cu două ambreiaje EDC. 

MOTORIZĂRI RENAULT CAPTUR

VERSIUNE PUTERE (CP) CUPLU MAXIM (Nm) ACCELERAŢIE 0-100 km/h (s) CONSUM MEDIU (l/100 km) EMISII CO2 (grame/km)
0.9 TCe 90 90 135 12.9 4.9 113
1.2 TCe 120 EDC 120 190 10.9 5.4 125
dCi 90 90 220 13.1 3.6 96

Urmareste Automarket
Noul Renault Captur este asamblat la uzina de la Valladolid din Spania.
În România, noul Captur soseşte în showroom-uri începând cu 23 mai. Preţurile încep de la 12.600 euro pentru versiunea TCe 90 Authentique şi pot ajunge până la 17.200 euro pentru TCe 120 EDC Dynamique.

RENAULT CAPTUR vs. concurenţa directă

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Captur 
dCi 90 Authentique
90 3.6 13.1 14.000
Chevrolet Trax 
1.7 MT6 FWD LT
130 4.0 9.6 19.500
Nissan Juke
1.5 dCi Visia
110 4.3 11.2 18.090
Opel Mokka
1.7 CDTI Enjoy
130 4.0 10.0 21.290
Mini Countryman
1.6 One D
90 4.4 12.9 23.002
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (52)

  • Desi nu sunt fan Renault (intotdeauna i-am considerat o combinatie de conservatori in ceea ce priveste design-ul si pragmatici in ceea ce priveste ce ofera), noua linie de design e foarte interesanta. Clar iese in evidenta. In clasa respectiva, Captur si Trax su de departe cele mai interesante infatisari.

    In tabel Mini-ul nu are ce sa caute ca e premium totusi...
    21 12
  • Evident,Trax e cea mai buna alegere.Datele din tabelul de mai sus confirma asta.
    11 49
  • Nu pot sa zic ca e scump, cand un Sandero diesel full, trece de 10-11.000. Stepway este si mai scump. Deci vor scadea vanzarile Stepway.
    17 11
  • @Andy
    Si ce daca e premium? Culmea, in occident "aerele" astea sunt mai putin pregnante decat in Romania. Presa de specialitate face constant teste comparative intre Mini si Juke. Oricum , intreg conceptul pe care e creat segmentul asta are o tenta premium. Sunt masini de lifestyle cu un grad ridicat de personalizare. Renault pluseaza aici si imbina ce are un monovolum, un SUV si un hatchback compact. Mie imi place! E original.

    @kkk
    Inainte sa dai verdicte bazate strict pe acceleratia 0-100 (mai copilaresc ce poate fi?) , uitat-te pe cifrele de vanzari si declaratiile analistilor: Nissan Juke este etalonul segmentului.
    41 10
  • pretul este de 12.800EU pentru Authentique 90Tce iar Dci-ul este de 14.200. Imi place...cu 300Eu mai putin decat am banuit acum 1 luna.

    Abia astept sa fac un mic test....comportamentul la viraje cred ca va fi unul din punctele lui slabe
    8 13
  • Drive-Test Autommarket
    @gelu

    Renault Captur: "Ruliul nu este resimțit mai deloc, iar suspensia se străduieşte să mențină o ținută de drum sigură și în același timp confortabilă. Captur ține cu dinții de asfalt, aderența fiind păstrată exemplar."
    28 3
  • cel mai scump Stepway este 12450€, isi cam dau la gioale cei de RENAULT preturile sunt periculos de apropiate
    Daca fac Stepway full la 11500€ atunci chiar ai sta pe ganduri ce sa cumperi
    4 9
  • un Captur pleaca de la 12.800 si de aici incepi sa te joci cu nuantele, dotarile destul de numeroase ca optionale in exterior si interior iar pretul urca destul de mult

    Stepway e scurt pe doi. nu optionale, nu culori la vopsea, nu personalizare. Iti place, o iei acasa sinu faci multi purici in showroom. Stepway n-are nicio treaba cu Captur.
    13 2
  • facelift
    Peste pretul comunicat, la varianta Autentique trebuie adaugat si aerul conditionat (+800 euro) si o roata de rezerva (+100 euro).
    Oricum e buna oferta de pret; singurul model care-i va face concurenta este noul Peugeot 2008 cu un pret anuntat, de baza, de 13500 euro cu TVA inclus.
    8 4
  • Nu sunt nici pe departe atras de Renault, dar Captur prezinta o oferta foarte buna. Si arata bine!
    18 4
  • Ce ma amuza pe mine astia care compara mereu Dacia cu Renault de parca nici n-ar exista concurenta adevarata (juke, countryman, soul, mokka etc). Prieteni buni, sunt modele complementare!
    Banii intra tot in casa ("casa" fiind Grupul Renault) , asa ca nu mai duceti voi grija celor de la Dacia sau Renault. Nu este evident ca au o strategie coeerenta? Laurens van den Acker a spus-o foarte bine:

    "Marcile Dacia si Renault nu sint in concurenta, ci se completeaza reciproc, fiindca Dacia trebuie perceputa ca fiind robusta, cu spirit germanic, in timp ce Renault e dominata de spirit latin, senzual"
    29 10
  • life-style la greu
    Cred ca Renault este constructorul care are toata gama de life-style, acest termen a devenit banal si prost folosit, asta cu ajutorul presei auto internationale care foloseste in exces acest termen, limbaj de lemn, in realitate sunt putine modele de-a lungul istoriei sau in prezent care pot fi cu adevarat de life-style, care chiar sa reprezinte un stil de viata, un mod de viata, acum orice model de clasa mica, compacta, monovolum mic, maricel, suv-ulet, suv-uloi sunt life-style, extraordinar, si ce stil de viata aparte au posesorii lor? Toate prezentarile de modele noi au devenit o masa amorfa de termeni care si-au pierdut din valoare, daca se prezinta un Camaro, un 911, un M3 , GT-R, sau un cabrio cochet, un model rar si exclusivist de la orice marca nu prea am vazut acest termen in prezentari, dar la Clio, Fiesta, etc...la greu, a naibii life-style domnule, este planeta life-style.
    13 25
  • @@xxx
    de acord pana la un punct, dar in 2 ani vreau sa-mi schimb Dusterul cu o masina mai mica si am 2 variante Stepway full sau Captur cu aer care este un pic mai scump fara nuante. Crede-ma ca am o problema in a alege datorita pretului daca pun 1000€ in plus plus un pic la CASCO si intretinere pentru Captur totdeauna o sa-mi pun intrebarea daca am ales bine
    Pt mine aceste 2 masini fac acelasi lucru.
    @io traducerea din franceza in romana a cuvantului robust suna ca dracu, multi vor confunda cu fiabilitatea
    4 2
  • pentru a bifa dotarile lui Stepway (motor+vopsea+media nav) trebuie sa pui cam 2050Eu in plus (conform configuratorului) si ai cheie maini libere, faruri cu led si geamuri electrice spate ca "bonus" . Nu punem la socoteala imaginea de marca, designul, portbagajul putin mai mare si reglabil. La data vorbirii posibil ca acesti 2.000Eu sa nu merite. Peste 2 ani nu se stie. Media navul este un "must need" iar motorul de 0,9 sa fie usor sub necesitati.

    Tu stii mai bine.
    1 2
  • kim_vl
    L-am vazut astazi in showroom. Arata super. Chiar ma pregateam saptamana asta sa comand un Trax, dar noroc ca am auzit de lansarea lui Captur in Romania. O sa comand un 1.2 TCE.
    26 7
  • O masina senzationala ! O masina de lifestyle nu tine de exclusivitate, asta nu inteleg multi. Cred ca mini-SUV-urile astea se adreseaza tinerilor plini de viata, ce cauta sa fie altfel. Cu masina asta poti sa mergi atat la surfing , cat si la club. Si nu-mi spuneti "ce surfing" , pt ca Romania nu e pe lista de prioritati.
    24 3
  • @kim_vl

    spune-mi daca ai facut drive test. Sa auzim si noi o parare...
    2 2
  • kim_vl
    Inca nu era disponibil pt. drive test.
    4 1
  • antonny
    un SUV care nu e 4x4 .....Captur, e un produs mai cosmetizat decat Sandero Stepway......Daca o sa verificati datele tehnice Sandero Stepway are cea mai mare garda la sol din segment
    2 6
  • Maladog
    Am avut ocazia sa o vad astazi la un dealer Renault. E un salt important pentru cei de la Renault . Ca design masina arata foarte bine in realitate personal este peste juke. La interior impresioneaza in primul rand torpedoul care este imens cred ca printre cele mai mari de pe piata. Cei care au vazut torpedoul lui clio 4 stiu cat de mic este dar la Captur e de vreo 4 ori mai mare, iar faptul ca culiseaza iti da impresia ca e cat setarul de la mobila din bucatarie ca capacitate. La volan iti gasesti foarte repede pozitia ideala. Porbagajul este incapator iar bancheta culiseaza foarte usor . Joi o sa fac si un drive test cu motorul de 1.2 sa vad cum se descurca pe drumurile noastre frumoase
    15 1
  • Azazel
    Inainte de toate este o masina care arata bine si care iti ofera un grad de personalizare ridicat pentru acest nivel de pret. La aceasta categorie sunt doua lucruri esentiale pentru a atrage clienti.
    Cu toate astea mie imi place mai mult Peugeot 2008, dar mai mult ca sigur va fi mai scump. Si intr-un fel e de inteles ca Renault Captur sa fie mai ieftin din moment ce in general Renault ofera dotari mai bune, motor mai puternic, ambele la un pret ceva mai mic decat concurenta directa.
    7 22
  • @Azazel
    Degeaba spui de Peugeot 2008. Nu iese in evidenta prin nimic. Nici macar in videoclipurile oficiale, unde trebuie sa traga sa convinga cat mai mult. Vine cu niste culori terne - integral alb sau maro cacaniu. De calandru fata (grila) ce sa mai vorbim? Mai anonim de atat se poate? Nu cred.
    Intr-o competitie de design facuta in colaborare cu Eurosport TV, unde erau prezente Mazda 6, Seria 3, A Klasse, Clio, 208, Adam, Mini Paceman , Peugeot-ul a fost eliminat in primul tur, batalia finala fiind data intre A Klasse, Clio si Mazda 6.
    Mercedes-ul fiind Mercedes a castigat pana la urma, dar Clio a fost clar preferat inaintea lui 208. Clio a iesit pe podium ! Discutam de cateva sute de mii de votanti din 50 de tari. Foarte relevant !

    https://ro-ro.facebook.com/pages/The-Most-Beautiful-Car-Of-The-Year/192986150780933
    28 2
  • @maladog...am inteles ca e usor neergonomic torpedoul...daca esti mai lung in picioare nu se deschide destul....tie ce impresie ti-a facut?
    0 6
  • @antonny...Captur nu e SUV (cum nici Stepway nu e), este crossover....incearca sa nu umbli cu prostioare nu ai de-a face cu tampitei

    Dar daca comentul tau a fost scris cu buna credinta eu zic sa te mai documentezi
    1 3
  • @@azazel
    Asta e pararea ta, ma refer la aspect si culorile terne. Asa s-ar putea spune si despre Captur ca este exagerat, tipator in privinta aspectului. Vorbim de ceva subiectiv, deci nu are rost sa despicam firul in 4.
    Si referitor la Clio si acel clasament, daca ne-am cumpara toti masini in functie de clasamente facute de mass media si statistici, lumea auto ar arata destul de diferit. politica de marketing al companiilor vinde (mult) mai bine decat calitatile masinii in sine. Este un adevar trist in opinia mea.
    0 12
  • Pt. noname: in concluzie iti cam rozi unghiile...nu e vorba de marketing, nu e vorba de mass media sau altceva ce mai bati tu campii.

    E vorba de opinia majoritatii. Punct.
    15 0
  • Azazel
    Nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca imi rod unghiile, insa ai fost amuzant. M-ai facut sa rad.
    Cat despre opinia majoritatii, las-o asa cum zici tu... macar sa fii fericit, ca n-am chef de discutii in contradictoriu. Situatiile din trecut, mai ales cele legate de Renault, mi-au aratat ca n-are rost.
    1 11
  • "n -are rost" , asa se numeste acum lipsa argumentelor solide, stim...
    12 0
  • azazel
    V-au explicat multi niste lucruri legate de masinile Renault (cu argumente solide), doar ca voi nu vreti sau nu puteti sa le intelegeti. Deci da, n-are rost.
    1 9
  • Bla, bla, bla... despre ce-i vorba acum? cine are ultimult cuvant? Tu nu poti sa-ti explici nici instructiunile de comportament in autobuzul pe care-l folosesti zilnic, daramite sa explici ceva de Renault :))
    9 1
  • azazel
    Cam multe cunostinte ai despre mine... esti un fel de ghicitoare din cate vad. Poate ghicesti si cate probleme am avut cu Renault-ul incat am fost nevoit sa-l vand.
    1 8
  • Da, si eu am avut un Rolls Royce si i-a iesit motorul prin teava de esapament. Dar era model mai vechi, asa ca nu ma exprim ca idiotul de modele aflate in fabricatie, cum obisnuiesc altii, pentru ca nu stiu cum se prezinta acum in exploatare. Lasand gluma la o parte, tu lucrezi la un anumit dealer auto concurent, asa hai la gara!
    15 1
  • Azazel
    Ma fac ca nu am citit ironiile si arogantele tale. Asta ca sa avem totusi o discutie interesanta si constructiva.
    In primul rand jobul meu nu are treaba cu domeniul auto, mi-am spus doar o parere sustinuta si de cat de multumit am fost de masina pe care am vandut-o anul trecut, si anume Clio 3. Si cand am inceput sa bag bani in ea tot mai multi, am vandut-o. Din garantie am inceput sa am probleme. Ba pornea greu (nimeni nu stia de ce, ca in final cei de la Renault sa-mi spuna ca "asa face toate"), ba se aprindeau martori in bord, ba un greiere (dupa 2 ani si 30000 de km)... in schimb motorul era perfect pentru clasa mica (1.4 16v). La drum lung se simtea foarte ok pe caroseria asta. Ca sa nu mai spun ce am patit pana cand mi-au schimbat pompa de servodirectie in garantie. Lor nu li se parea nimic neregula, desi au vazut ca volanul mergea greu si ca pompa avea scurgeri. Dar era ok, ne vedeam dupa garantie si ma uscau de 3000 de lei. Atunci m-am hotarat sa o vand. Chiar daca masina in primii ani mi-a placut (primii 2 ani), nesimtirea dealerului care, pana sa semnez actele cred ca imi aduceau si luna de pe cer daca le ceream (deh, in 2008 criza era mult mai mare) m-au enervat la culme. A trebuit sa-i amenint cu OPC-ul ca sa-mi schimbe pompa de servodirectie in garantie.
    Si totul a culminat cand a inceput sa-mi iese fum de sub bord (apropo, in cazul in care nu esti documentat este un defect de fabricatie - nu sunt singurul care a patit asa ceva, are legatura cu sistemul de spalare al parbrizului... nu mai stiu concret despre ce e vorba, insa am inteles ca se poate face o improvizatie acolo, lucru pe care L-AM Refuzat - intra pe forumurile dedicate marcii si de la noi si de afara si ai sa te convingi). In prima faza am crezut ca este un caz izolat, ca doar mie mi s-a intamplat. Surpriza, insa.
    Motiv pentru care cam acum un an am dat-o avans pentru o Mazda 3. Am oscilat intre Mazda 3, Focus (de VW nu vreau sa aud) si Astra. Mazda mi-a facut oferta cea mai buna. Clio-ul a costat cam 13000 de euro (raport pret/motor/dotari cel mai bun). Dupa 4 ani cei de la Mazda au evaluat-o la 5000. Deci cred ca am motive sa-mi spun o parere pentru ca am avut Renault. Daca masina mergea ca in primii 2 ani si daca dealerul nu isi batea joc, chiar nu o vindeam. A avut si parti bune, motorul se misca bine pe caroseria asta, la articulatii nu am umblat si nici ulei nu consuma. Inainte sa o vand am pus-o pe tester si am vazut insa ca un injector era sub valorile normale, deci nu peste mult timp ar fi trebuit schimbat.
    Evident ca nici o marca nu e perfecta, probleme apar la toate masinile. Insa conteaza cat de des si cat de mult te costa rezolvarea acelor probleme. Sa-si ia Renault cine vrea. Eu m-am lecuit pe banii si munca mea.
    7 18
  • kim_vl
    Drive test astazi cu Captur dCi 90. Se misca foarte bine masinuta, suspensii orientate spre confort Per ansamblu m-am simtit mai bine decat in Clio. Pro: schimbatorul de viteze nu mai trepideaza ca la Clio, capota motor cu 2 pistonase, scut motor complet in combinatie plastic-tabla.. Contra: oglinzi laterale foarte mici, tamburi de frana pe spate (am inteles ca si la modelul de 120 CP benzina), lipsa suspensie independenta sau multilink pe spate, butoane comanda geamuri electrice neiluminate (niciunul, nici macar la sofer), comenzi volan neiluminate. Daca imi mai amintesc mai scriu.
    11 0
  • Am facut azi drive test cu Renault Captur, motor 0,9 benzina. Masina este dotata foarte bine( exemplarul de drive test era ..cu de toate``: navi, bluetooth, climatronic etc). Directia precisa, suspensia asa si asa. Punctul foarte slab este jalnicul motor de 0,9 l .Motorul asta nu poate sa fie facut decit pentru...fete! Si anume pentru cele mai cuminti si linistite. Consumul afisat a fost 7,1 l , mult pentru motorul asta de aspirator. Poate ca celelalte motorizari sa fie cit de cit mai reusite, pentru ca masina nu este rea in rest.
    12 0
  • @Azazel (chiar te crezi?! penibil...)
    Tu in general nu ai treaba cu domeniul auto, nu numai jobul tau...in fine, disperarea e mare, deci minciunile tale n-au limite. Orice puteai sa inventezi, dar nu de clio. Clio e o masina cu fiabilitate excelenta.
    14 1
  • Azazel
    Bine ca imi spui ca sunt disperat si mint pe banii munciti de mine!
    Prietene, imi pare rau ca trebuie sa o spun public. Dar atata timp cat a fost o masina cumparata cu bani munciti, am facut credit pentru ea (motiv pentru care am avut foarte mare grija de ea), au incercat cei de la service-ul dealer-ului sa ma "convinga" ca bat campii (si sa-mi schimbe pompa anul trecut cand masina iesea din garantie) cand le-am demonstrat ca masina are o problema, ca intr-un sfarsit cand am adus in discutie OCP-ul, sa mai mai dea o tura cu ea si
    "-Da, dom'ne! Are ceva. Intr-adevar, volanul merge cam greu . O urcam inca o data pe elevator. Ah, aici e o scurgere.
    -Pai nu v-am spus de prima data?
    -Am crezut ca poate ati trecut printr-o balta...
    -Si se uda NUMAI acolo daca treceam prin balta?"
    Deci la cum stau lucrurile, amice, esti un maaaare prost, rupt de realitate. Se vede de la o posta comportamentul tau specific unuia care lucreaza in domeniu auto, in cazul de fata Renault. Degeaba negi, comentariile tale demonstreaza cu totul altceva. Si dai dovada de om clonat" care scrie sub mai multe nume ca sa pareti mai multi. Josnic! Nu inteleg ce vrei sa demonstrezi, sa faci educatie pe am.ro? Nu ai cum, oricat te bati cu pumnul in piept marca asta are si slabiciuni pe care nu le accepti.
    Problemele pe care le-am avut cu Clio, comportamentul celor de la Meridian... si al tau, de ce nu, m-au facut si ma fac sa nu mai aleg marca asta.
    Si daca zici ca esti asa impartial, ia spune-mi si mie o marca cel putin la fel de tare ca Renault. In afara de Nissan si Infiniti, sti tu de ce zic.
    Ah, si nu uita sa treci pe ca cat mai multe calculatoare sa-ti dai stele, pardon, manute verzi. Macar tu.
    1 10
  • Tu ai o frustrare clar... si nu e legat de acea masina inexistenta. Nu cred ca esti in masura sa vorbesti de multiplicare, tu care te treci @@azazel, ci mai degraba Automarket ce tine evidenta ip-urilor. Si cum sa nu fie disperare, cand acuzi ca exista "angajati", nu fani Renault, care dau comment-uri de pe mai multe PC-uri la 8-9 seara ?! Nu stiu pe cine vezi tu aici sa fi afirmat ca Renault e cea mai "tare" marca din lume, ci s-au oferit doar opinii argumentate cum a fost asta:

    https://ro-ro.facebook.com/pages/The-Most-Beautiful-Car-Of-The-Year/192986150780933

    Dar asta-i placa clasica, ultima linie de aparare a indivizilor loviti in orgoliu. Chiar josnic!
    13 1
  • Azazel
    Amice, eu am spus o parere despre fosta mea masina. Iar tu imi spui ca nu e asa, ca e cu o fiabilitate excelenta si ma iei si la misto. Repet: nu sti despre ce vorbesti. Ti-am spus ce am patit si tu o dai in arogante. Faptul ca Renault Clio e considerata (de unii) ca o masina cu fiabilitate... excelenta, sincer la ce am patit nu ma mai intereseaza. La fel stiam si eu cand imi cautam masina. Toate masinile se mai intampla sa aiba erori de proiectare, insa nu din toate te trezesti cu fum in masina.
    Inseamna ca tu nu sti ce e aia masina cu fiabilitate excelenta, iar aroganta ta inseamna si lipsa de bun simt.
    Si care-i faza de linkul ala? Aici nu vorbim de aspect, deci chiar nu ma intereseaza care e mai frumoasa. Ah, defapt ti-ai dat seama de unul din motivele pentru care Clio se vinde atat de bine. Renault stie sa faca masini care sa-ti ia ochii, asa cum am patit-o si eu cu Clio.
    2 11
  • Ce vrajeala de 2 lei ai... cica "stie sa faca masini care sa-ti ia ochii, asa cum am patit-o si eu cu Clio" Clio 3 orice a fost - Fiabila? da. Practica? da. Economica? da. Accesibila? da.

    dar "sa-ti ia ochii" ??? NU :)) Oricat de fan Renault as fi, nu pot sa neg curentul general din acea vreme, subliniat mai ales de massmedia: Clio 3 a fost mai mult fond, decat forma. Sau mai pe intelesul tau, s-a pus accentul pe practicalitate in detrimentul design-ului.
    Clio 4 este cu totul alta poveste. Reprezinta noua filosofie a marcii, si imbina mult mai armonios design-ul reusit si elementele practice + sportivitatea. Intr-un studiu de fiabilitate publicat recent de ADAC, Clio devansa Polo, Corsa, Yaris, Fabia,207, i20 si alte masini de clasa mica. Esti rupt de realitate. Chiar sunt curios cat de departe poti merge cu minciunile. E amuzant!
    11 1
  • Azazel
    Da,asa e! Nu conteaza ca mi-a picat pompa de servodirectie in garantie si nu au vrut sa mi-o schimbe, nu conteaza ca m-am trezit cu fum in masina (repet, documenteaza-te pentru ca asta a fost o eroare la proiectare), nu conteaza ca am avut grija de ea pentru ca am muncit ca sa o cumpar si ca dupa 4 ani am pierdut cam 8000 de euro, adica mai mult de jumatate din pretul cand a fost noua. E ok, asa?
    Ah, te referi la clasamentul in care Peugeot 206 e pe 3? Mai bine nu aminteai. Cam naspa pozitie pentru o masina care a aparut pe piata in 2012 si care e foarte tare cum spui, sa fie in spatele unora aparute cam prin 2002... ca sa nu zicem '98 in cazul lui 206.

    Ia uita-te unde era Clio 3 in 2011 cu a sa fiabilitate excelenta, tot conform ADAC:

    http://autosworld.eu/2011/05/05/top-adac-fiabilitate-2011-sandero-este-e-locul-7-in-germania/

    Sa sustii sus si tare ca o masina e excelenta cand ti se demonstreaza concret contrariul si tu sa o sustii in continuare pe a ta, amice, asta inseamna sa fii rupt de realitate.
    0 10
  • Se vede inca odata ca n-ai nicio treaba. In primul rand, pt a vedea cum sta Clio te uiti DIRECT pe ADAC, nu pe site-uri intermediare, cautate in disperare pe google. Vei vedea ca primeste constant ratinguri de "bun" si "excelent". Ce faci tu cu link-ul asta e sa-ti dai cu tesla-n oua. Daca era asa groaznica asa cum ne vrajesti tu, nici nu se gasea in acel top. Dar probabil te crezi centrul universului...si crezi ca gogonatele tale trebuie luate de bune si generalizate :)
    Oricum studiul pe un singur an, nu-i deloc relevant. Uite aici statsitica din 2007 pana in 2012.

    http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1399471%2C%2C#knot:0

    Cauta ADAC Pannenstatistik 2013 (pdf) si uita-te pe tabel.

    Unde e Clio? Clio sta mai bine decat Peugeot 207, Polo, Fiesta, Yaris, Corsa, Ibiza, Swift, Punto etc, adica nume grele in clasa mica.
    10 0
  • kim_vl
    Testat si comandat azi 1.2 TCE EDC. Cutia se misca bine, poate nu la fel de rapida ca un DSG, dar schimburile sunt foarte soft. Vin cu o rectificare: butoanele de pe toate usile sunt iluminate (n-am vazut eu bine initial); cele de pe volan imi par tot neiluminate. Toate comenzile de pe volan (stanga-dreapta) sunt ocupate cu sistemul cruise-control. Schimbatorul de viteze, pe langa faptul ca are niste inscriptii marunte sunt si neiluminate. In bord in modul drive nu se afiseaza treapta de viteza, doar pe manual se afiseaza treapta. Pe spate tamburi.
    4 1
  • Azazel
    Sti ce mi se pare mie amuzant si imi demonstreaza ca nu are rost sa o mai lungesc cu tine, pentru ca oricum nu vei accepta sa intelegi ceva?
    Faptul ca atunci camd spui tu de ADAC e f bine, imi vorbesti de o masina care e pe 10 si imi spui ca este un exemplu de fiabilitate.
    Dar cand iti spun eu de o masina care e pe 12, tot conform ADAC, imi spui ca nu e asa, ca are o fiabilitate excelenta. Pai daca una de pe 12 are fiabilitate excelenta, inseamna ca aia de pe 1 este indestructibila, conform gandirii tale.
    Degeaba incerci sa explici ceva, daca Renault ar fi foarte fiabile cum spui tu ar insemna sa fie numai pe locurile 1,2 sau 3 in acele clasamente ADAC de care ai spus. Doar ca nu prea e asa. Realitatea e alta fata de cum judeci tu.
    Chiar nu are rost sa mai spun ceva... ti-am spus ce am patit cu masina mea, tu ma prostesti in fata. E imposibil dom'ne, minciuni, e un Clio, nu se strica.
    Nu pot decat sa ma amuz si sa cedez. Nu are rost sa-mi bat capul cu unul incapatanat ca tine, care DOAR el are dreptate. Restul "e fraieri".
    0 9
  • Eu nu cred ca esti "amuzat" deloc :) Ei doar o maimutica frustrata ce reproduce intocmai ce am trecut eu mai sus.
    Totusi, care-i argumentatia ta ca nu inteleg? Clasamentul? Faptul ca Renault Clio e pe 10? Pai asta-i o analiza destul de rudimentara si denota ca NU PRICEPI celelalte elemente in calcularea ratei de defectiuni la automobile.
    Unde vezi tu sa fi scris "exemplu de fiabilitate". Vezi cum mintea ta bolnava altereaza realitatea? Am scris ca Renault Clio conform datelor e catalogat ca "bun" si "excelent" la fiabilitate.
    Nu, nu inseamna ca primul loc e masina perfecta sau "indestructibila" si nici ca cea de pe ultimul loc se dezintegreaza in mers. Nu mai suntem la inceputul industriei automobilului. Dar cum tu esti disperat, o dai in extreme. Clasic as spune!
    Tot ce am facut eu, a fost sa te contrazic, demonstrandu-ti ca Peugeot 207 nu-i cu nimic superior Clio 3. Relevant e cand iei cele mai recente statistici. Nu unele din 1900 toamna. Deasemenea de remarcat e ca Renault Clio sta mai bine la fiabilitate decat cei mai importanti jucatori pe piata europeana: Polo, Fiesta, 207, Corsa. Si aici ma refer la vanzari. Pentru ca nu-mi poti spune mie ca Nissan Micra sau Mazda 2 sunt relevante pe piata europeana.
    Vrei sa despicam firul in 4 cu acele locuri din clasament care te obsedeaza atat de tare? Hai sa vedem:

    Pannenstatistik 2013

    1. Nissan Micra
    2. Mini
    3. Peugeot 206
    4. Audi A1
    5. Dacia Sandero
    6. Mazda 2
    7. Ford Fusion
    8. Mitsubishi Colt
    9. Citroen C3
    10.Renault Clio

    ......etc, etc etc
    23. Hyundai i20

    Din start observam 2 modele premium (mini si A1) intr-o mare de modele de volum. Pentru a vedea raportul dintre masinile de volum, pot fi eliminate, pentru ca au alta clientela tinta, iar pretul implica alte standarde de fabricatie. Ce mai ave"? Niste masini iesite din fabricatie: un ford fusion , un peugeot vechi de 2 generatii. 206 nu se mai comercializeaza nici in Franta, pe cand Clio 3 Collection exista inca in oferta acolo. Deci Clio 3 ca optiune e mult mai aproape de primul loc decat ai vrea tu.
    Also to be noticed - alianta Renault-Nissan are 3 masini in topul asta:
    Micra, Clio si Sandero. Motoare si transmisii facute de Renault in colaborare cu Nissan , furnizate apoi catre Dacia.

    PS:
    Repet, tu traiesti cu iluzia ca minciunile tale trebuie luate de bune si generalizate. Tu nu esti exemplul universal al unei intregi generatii de automobile, chiar daca din greseala ti-a cazut in mana un Clio. Proprietar de Clio n-ai fost niciodata, asta-i clar.
    13 0
  • Cristi
    Bai azazel, da' tu esti chiar nesimtit! Pentru ca te vaiti ca ai patit ce ai patiti cu masina ta. Hai sa-ti spun pe scurt o poveste. 2004, Megane 2 1.5dci , cumparat de nou cu banii de pe nunta aproape, 17000 de euro, vandut in 2010 cu 80000 de km, schimbat ambreiajul pe la 45000, toate tobele pe la 60000 si pompa de injectie undeva in jur de 72-73000. Motiv pentru care la 80000 de km am vandut-o. Toate treaba asta m-a costat 1500 de euro. Daca pompa o cumparam de la reprezentanta costa 3000 de lei. Nu spun de ce este considerat consumabil... care se consuma cam des. Am mai schimbat telescoapele pe spate pe la 50000 daca imi amintesc bine si 3 baterii. Asta cu bateriile mi s-a parut cam ciudat (telescoapele... hai sa zicem ca mai inchid ochii la ce drumuri avem), o baterie la 2 ani, si la o investigare la un service serios a dovedit ca ceva "fura" curent. Uneori ma amuza ca mai ramanea plafoniera pornita dupa ce o incuiam sau ca radioul se oprea dupa 5-10 secunde dupa ce il opream. ca sa nu mai spun de manerele usilor care s-au decojit dupa 3 ani. Culmea e ca spre deosebire de altii nu prea m-am plans de greierasi. Motiv pentru care am renuntat la 2 concedii ca sa repar masina. In rest a fost o masina foarte buna...
    Totusi ce am facut dupa toate astea? Am vandut-o si mi-am luat Skoda Octavia 1 TDI. Din aia, mancatoare de ulei. Am dat pe ea 9000 de euro, avea 5 ani si 90000 de km. Ce am schimbat pana acum a fost un senzor de temperatura, distributia, un set de cauciucuri si 2-3 becuri. Ah, si cativa litri de ulei, ca deh, sa ne conformam sfatului inginerului (idiot, asa-i?). Oricum pana acum am iesit mai rentabil decat cu Megane-ul. Am ajuns la 125 000 de km si sunt multumit. Si am fost si in concedii :))
    1 9
  • @Azazel aka Cristi...asta apropo de acel "om clonat" pe care il acuzi la altii. Hotul intotdeauna striga hotul, stii cum se zice:)) In fine...
    Asa si? Ne dovedesti ca stii sa prezinti creativ miturile de modele vechi renault. Ce ar fi sa sa aratati si voi in al 12-lea ceas putina cultura auto si sa va exprimati asupra unor modele AFLATE IN FABRICATIE? Ar fi frumos pentru inceput. Daca nu, abtineti-va.
    12 1
  • Cristi
    Prietenas, am intrat pe acest site pentru ca imi place Captur si am vrut sa mai citesc una, alta despre el. Iar discutia ta cu individul azazel mi s-a parut atat de interesanta incat nu m-am putut abtine sa nu ma bag si eu. Si amuzanta mi s-a parut, recunosc.
    Si referitor la Megane 2, te intreb acum sincer, daca tu ai fi avut probleme in 6 ani cu o masina (si probleme destul de grave, gen pompa de injectie), te-ai mai fi gandit sa-ti mai cumperi vreodata acea marca? Sti cum se spune, prima impresie conteaza.
    Crede-ma ca parerile posesorilor de masini fac cat 100000 de topuri de fiabilitate, clasamente si reclame facute de unii asa ca tine. Toate astea mereu mi s-au parut foarte subiective.
    Cat despre Captur imi place foarte mult cum arata. Defapt asta a fost unul din motivele pentru care am cumparat si Megane-ul. Nu pot sa spun ca ma pricep la masini. Am vrut o masina noua, in garantie cu care sa nu am treaba cativa ani. Cand am ales Megane-ul, am mers in showroom, m-am urcat in ea, am facut in drive test si mi-a placut. Atunci aveam o parere foarte buna despre Renault. Multi spun ca fiabilitatea lor a mai crescut o data cu Megane 3, dar personal nu m-as risca sa mai imi cumpar Renault dupa ce m-a cam uscat de bani.
    Pentru tine problemele lui Renault vad ca sunt mituri, pentru proprietarii care dau bani sunt niste griji in plus si motiv de enervare. Dar n-ai cum sa intelegi asta, ori ai f multi bani si pentru tine sa bagi mii de euro intr-o masina nu e o problema, ori lucrezi pentru marca asta, ori esti arogant din nastere.
    Si apropo, te-a intrebat cineva ceva. Chiar si eu sunt curios. Crezi ca mai e vreo alta marca de talia lui Renault la fel de buna? Ca mai buna n-are cum sa fie.
    Ah si inca ceva. Am dat 17000 pe Megane, l-am vandut cu 8000 timp in care am mai bagat in el 1500 de euro. Mituri.
    1 9
  • @Liviu

    Chestiunea e ca actualmente au ramas fara munitie, pentru ca Megane 3 e o masina buna. Mai mult ca oricand, la schimbarea unei noi generatii, se schimba si furnizorii. Asta nu stiu multi. Asa ca nu le ramane decat reia la infinit ca o moara stricata ce au auzit ei prin interpusi de modelele vechi.
    10 2
  • Cristi
    Nu-mi dau seama despre ce munitie vorbesti... mi-am spus o simpla parere. Ca tu si Liviu nu sunteti de acord cu ea e fix problema voastra. Chestia este ca si de Megane 2 mi s-a spus ca e o masina buna. M-am bazat pe chestia asta, am vazut-o,m-am plimbat cu ea, mi-a placut, am cumparat-o, am bagat bani in ea motiv pentru care nu mi-a mai placut, am vandut-o si am pierdut si mai multi bani. Cam asta a fost patania mea cu Megane 2. Nu zic ca Octavia este foarte tare, dar macar nu imi cere bani. Si recunosc ca Megane era mult mai confortabila.
    Evident voi credeti ce vreti. Credeam ca site-ul asta e unul serios si userii nu au asa personalitate atunci cand cineva isi spune o parere diferita de a lor. M-am inselat. Hai, pa!
    1 9
  • Nu te pui cu fanii Renault :)))) Sint atat de spalati pe creier ca nu vor sa priceapa ca masinile se mai si strica, indiferent de marca. Dar, nuuuu, Renault e cea mai tare! Indraznesti sa ai o alta opinie: esti un prost.
    Cam la asta se rezuma mentalitatea romanilor care se pacalesc singuri ca au facut cea mai buna alegere.
    Nu ne ramane decat sa speram ca poate data viitoare nu isi vor mai cumpara prima masina testata si vor incerca si un alt producator auto.
    3 8
  • @MarchenM
    Nu vad pe nimeni sa exagereze cum te chinui tu sa lasi de inteles, ci vad doar contraargumente bazete pe o logica de bun simt.
    Te-ai intrebat oare de ce exista "fani Renault"? Te-ai gandit vreodata ca sunt multumit de masinile lor? Eu pun pariu cu tine ca niciunul din contestatarii marcii n-au testat, daramite sa detina ultimele modele Renault. Da, au vw, opel, chevrolet etc. Cum au fost prinsi? Sunt inventii si neconcordante clare in discursul lor. Mai pe sleau: sunt niste mincinosi patologici !
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru