Prima autostradă "în regie proprie": segmentul Sibiu - Orăştie va fi redat în folosinţă în septembrie după lucrări de reparaţii realizate de stat

de Daniel Popescu
Marti, 31.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Autostrada Sibiu - Orăştie, care a fost închisă din cauza surpării unei porţiuni de 200 de metri, va fi redeschisă traficului în septembrie, după finalizarea reparaţiilor realizate de Compania Naţională de Autostrada şi Drumuri Naţionale.

La scurt timp după inaugurare, autostrada Sibiu - Orăştie a fost închisă din cauza prăbuşirii unei porţiuni de 200 de metri, care ulterior a fost demolată.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a decis la vremea respectivă să realizeze lucrări de reparaţie "în regie proprie", fără să apeleze la companii specializate. potrivit ultimelor date de pe şantier, circulaţia pe această autostradă urmează să fie reluate în cursul lunii septembrie.

"S-a realizat faza zero, adică decaparea şi scoaterea pământului de fundare. Practic, s-a curăţat de acest pământ zona autostrăzii, iar din această săptămână au început lucrările de drenare. În fapt, nişte tranşee de drenaj. Este o soluţie care trebuie să rezolve problema. În septembrie se va putea circula din nou pe tronsonul Sibiu - Orăştie şi se va dovedi că avem prin ce să punem presiune pe contractanţii de autostrăzi", afirmă Dan Costescu, ministrul Transporturilor.

Urmareste Automarket
Acesta se referă la faptul că CNADNR va rezilia contractele pentru construcţii în cazul autostrăzilor care nu respecte standardele de calitate şi că va efectua lucrările în regie proprie.
În acest fel, companiile de construcţii vor fi motivate să lucreze la parametri normali pentru a nu pierde bani.

"Se va şti că toate contractele ce nu vor fi onorate calitativ vor fi reziliate şi vor fi preluate de CNADNR. Este un semnal. Se va dovedi că avem prin ce să punem presiune pe contractanţii de autostrăzi. Suntem concentraţi ca totul să fie cum trebuie", a adăugat ministrul Transporturilor.

Via Economica

Comentarii (2)

  • Si uite ca a costat dublu: http://www.economica.net/autostrada-demolata-costurile-de-reconstructie-in-regie-proprie-de-peste-doua-ori-mai-mari-decat-cele-de-constructie_120493.html
    Hai sa recunoastem ca ne place cum ne fura astia la greu
    2 1
  • Florin
    Daca ar merge pe autostrazi in Germania ar invata multe,de ex.se executa lucrari pe un sens de mers si se deviaza traficul pe celalalt.Unii ar spune ca la noi e mai greu,dar la Kassel Germania s-a lucrat sub circulatie pe cate un sens binenteles cu restrictie de vit.de 60km/hpe un teren prapastios pe o parte.DAR CAPETELE NOASTRE LUMINATE MERG CU AVIONUL PROBABIL NU INVATA NIMIC!Sau partonii de restaurante ce sant amplasate intre CUNTA-SALISTE stiu sa cotizeze unde trebuie pt. tergiversarea lucrarilor la autostrada?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru