Prima schiță de design cu viitorul Volkswagen Polo GTI facelift. Debutează la finalul lunii iunie

de Alexandru Monenciu
Luni, 10.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat prima imagine cu viitorul Polo GTI facelift. Debutul oficial este programat pentru finalul lunii iunie.

Volkswagen Polo facelift a debutat în urmă cu câteva săptămâni. Modelul din Wolfsburg a primit câteva îmbunătățiri estetice, instrumentarul de bord digital este standard, iar gama de motorizări este compusă doar din unități pe benzină (și un agregat alimentat cu gaz natural).

Acum, cu ocazia celebrului festival de pe malul lacului Worthersee din Austria (anulat și în 2021 din cauza pandemiei de coronavirus), constructorul german a publicat prima schiță de design cu noul Polo GTI.

Volkswagen nu a oferit prea multe informații referitoare la versiunea de performanță a lui Polo, dar a precizat că aceasta va avea toate ingredientele unui GTI pur sânge: "Cuplu generos transmis punții față, șasiu dinamic și un design expresiv."

Că tot veni vorba de design, schița alăturată dezvăluie câteva dintre elemente specifice unui model GTI. Ne referim aici la emblemele de pe aripi și grila frontală, accentele roșii, jantele supradimensionate și spoilerul față cu valențe sportive.

Îmbunătățirile de la interior le putem intui: volan sport, scaune cu susținere laterală, tapițerie tartan și grafică specifică pentru sistemul multimedia și instrumentarul de bord digital.

Noul Volkswagen Polo GTI facelift debutează oficial la finalul lunii iunie.

via Volkswagen

Comentarii (8)

  • Edikkk
    EV sau PHEV cu CNG sunt viitorul

    Acum foarte timid un CNG simplu
    3 19
  • inexorabil
    Precum am mai dezbătut problema (de curând), d.p.d.v. “arhitectural” şi strict d.p.m.d.v, VW începe să arate tot mai…incitant. De câţiva ani încoace. Başca a crescut simţitor gradul de siguranţă al autoturismelor sale (VW Vehicule Comerciale nu se cer luate în calcul, fiindcă uzina din Hanovra aplică de regulă principiul lui Barényi – “zone de deformare controlată”).

    Straniu, nu? Că doar mă refer la înţepenit ternul VW de odinioară. Din nefericire, surprinzătoarea evoluţie de design a lui VW (oarecum şi a Škodei) intervine pe fondul regresului în domeniu al, culmea, mărcii-fanion a Grupului (“Audi” – deşi mai degrabă prevalează Auto Union, chit că a fost demult “radiată” oficial). Desigur, nu amestecăm mere cu pere, dar iată că perele pot deveni şi mai expresive, şi mai gustoase decât merele…

    Polo…Nu mi se potriveşte ca dimensiuni, dar nici insensibil nu mă declar! Repet: regret enorm că VAG (deci nu VW! – hahaha, avantajul de a lucra într-o corporaţie: dai vina pe conducere/management) a hotărât să se retragă din WRC. Ştiu, a făcut-o din raţiuni de…Dieselgate, ca să reducă eventualele costuri generate de Marea Potlogărie.
    Dacă ar fi rămas pe poziţii, Polo R WRC ar fi avut şansa nesperată de a doborî recordurile, şi în sectorul piloţi, şi în sectorul constructori. Başca s-ar fi înstăpânit pe viaţă în competiţie.
    La urma urmei, este şi dezolant, şi jenant (pentru că justificările sunt…şchioape) faptul că nici VW, nici “Audi” nu mai împărtăşesc nicio taină cu cea mai antrenantă creaţie a FIA – o spun în mod obiectiv, ca observator neutru, nu ca fan al celor două. Astfel, actualul WRC reprezintă nu doar o afacere în doi, ci şi un fief în doi: Toyota şi Hyundai (Ford însemnând doar “porumbul” prăpădit care le gâdilă la subsuori pe cele două “buruieni” înalte). De fapt, civilizaţia euro-americană culege din plin “roadele” (nici nu se putea altfel), ţinând cont de seminţele (anormale) pe care s-a îndârjit să le cultive de amar decenii încoace…
    11 6
  • Seriff
    Ev clar nu este viitorul, doar ca a doua masina a bogatilor cu vila in Pipera ca Edikk.
    11 4
  • netam-nissan
    nu vă tentează gti-ul dle Edikk în loc de Polo-ul dvs roșu cu floricele din 1907 toamna?
    că tot suc de dinozaur suge și unu, și altu.
    20 1
  • Seriff
    Si-a dat lumea seama ca EV e doar o mare teapa, in ciuda propagandei Mass Media si a ecologistilor platiti sa minta, chiar multi au renuntat la EV si si-au luat iar termice.
    12 3
  • @ied ikaka
    Sa-ti pui un Lupo peste Polo ca sa para mai mare,stii tu,nu conteaza marimea ci prima impresie.Bzzzz,stai ca mi-a sarit siguranta,bzzzzz.....
    11 2
  • andrei
    iar abereaza Edikkk. un polo gti are alt rol decat o electrica. si sa stii si tu: diversitatea e foarte buna. sa ai doar masini de un singur tip ar fi o tampenie fara margini.
    11 0
  • Ma bucur ca nu renunta la polo GTI, ca de SUV-uri sportive nu ducem lipsa.
    10 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru